G: Kumpaan porukkaan sopisit paremmin?

Vaihtoehto A: Jätkä porukalla jäkismatsiin juomaan olutta ja huutamaan kurkku suorana.

Vaihtoehto B: Naisporukalla hienoon ravintolaan juomaan viiniä ja puhumaan perheestä, sisustuksista ja vaatteista.


Mulle ehdottomasti A! Mä en tule isommassa(tai pienemmässä) naisporukassa koskaan toimeen, ainakaan jos siellä on tuon tyypin ihmisiä, että lipitellään viiniä ja puhutaan turhaa tabaskoo.

Äijät taas ei oo kiinnostunu mistään tapetin väristä, vaan sit syödään makkaraa juodaan kaljaa, kuunnellaan popedaa ja huudetaan kun väärä joukkue tekee maalin ja tuomari ei osaa hommiaan. :D

Ikänä en oo viihteelläkään naisten kanssa hirveesti viihtyny(silti ne harvat kerrat lähen tyttöjen kesken)

Mä tykkään puhua jääkiekosta ja vaikka sitten autoista. Äijien musamakukin osuu enemmän kohdilleen kun naisten.

Mitenkäs muut jos on pakko valita just noista kahdesta, eikä ole mitään välimuotoja?
 
Kyllä mä hienoon ravintolaan menisin mielummin.
Nuorena viihdyin vain poikien kanssa mutta nykyään tykkään myös naisseurasta mikä on tosi kiva juttu koska luulin aina etten tulisi naisten kanssa niin hyvin toimeen. Asenne kysymys sekin, monista on jotenkin coolia olla miesporukan ainoa nainen ja sitten sitä unohtaa tyttökavereitten tärkeyden.

Jalkkiksesta tykkään mutta koska käyn nappulaliigan pelejä katsomassa niin sitä kaljaa ei ehkä ole soveliasta kitata:D
 
Noi on kyllä niin ääripäitä että paha sanoa. Teiniä parhaan (tytön) kaverini kanssa me saimme arvonimen, jätkä. Sovimme jätkäporukkaan hyvin, samat puheenaiheet, mielenkiinnot ym. Ja ne oli meidän kavereita.

Sittemmin olen naismaistunut... en kuitenkaan osaa kuvitella itseäni puhumassa vaatteista, sisustuksesta vaikka ovatkin lähellä sydäntä.

Otan vaikka en saisi niin välimuodon; viinilasin kanssa lätkämatsissa!
 
  • Tykkää
Reactions: Waahtera
"eee"
B. En nimittäin pidä kaljasta. Muuten voisin kyllä lähteä, jos sais juoda vaikka lonkeroa.
Mun mielestä molemmat noista kuulostaa kyllä tosi hauskoilta, lähtisin ihan kumpaan vaan!
 
"mievain"
Mä lähtisin mieluiten naisporukalla jonneki kittaan siideriä.

Mut jos noista ois pakko valita ni kyl se sit varmaan B olis... Koska mulla ei oo pahemmin kaverimiehiä ja inhoan kaljaa ja jääkiekkoa.
 
a, koska olen tällanen jääkiekkofanioluenjuojajuntti :D
Kävis mulle kyllä naiskaveritkin seuraksi sinne jäähalliin... tai vaikka oma äiti (on khyl äitin kans käytykki kattoon yks peli..:D Kivaa oli... myös äidillä, vaikka hän ei niin mielettömästi jääkiekosta kiinnostunut olekaan..)
 
A:ssa tuntisin oloni mukavammaksi, mutta B:kin menisi silloin tällöin, jos se olisi aitoa seurustelua kuitenkin, eikä mitään teennäistä koreilua.

Ja noiden välimaastosta varmasti löytyisi ne parhaat vaihtoehdot.
 
"vieras"
tota ei kumpaakaan tuunaamatta, jääkiekko ei kiinnosta pätkääkään, mutta ei kyllä keskustelut ravinola- illan aiheistakaan. Eli en lähtis kumpaakaan mukaan, vaan sohvapeunaksi jäisin kotiin, jos noin tylsää olis tarjolla, tylsää mielummin kotona, tosin viihdyn kotona hyvin aina.

Kivaa on käydä ystävien kanssa joskus matkalla, kylpylässä, leffassa tai syömässä ja keskustellaan työstä, käkätetään jollekin aivan aivottomalle asialle, pohditaan läheisten asioita, autoistakin jutellaan, urheiusta ja siis ihan kaikesta, riippuen kenen kanssa ollaan menossa. Sisustusjutut ei kyllä kuuluu aiheisiin, vaikka asia sinällään kyllä on kiinnostava miltä omassa kodissa näyttää, ei kuitenkaan niin kiinostavaa että kuvittelen sen olevan muillekin hot aihe illan kuluessa. No joo yhden ystävän kanssa jutellaan kyllä siitäkin, on intohimoinen keräilijä. On hankkinut mm. vanhan hammasläkärin valaisimen.
 
"vieras"
Molemmat hyviä vaihtoehtoja. Mutta valitsen A:n, koska jos kotoa jonnekin lähden, en todellakaan puhu perheestä!!! sit rasittavaa kun jotkut eivät muusta osaa puhuakaan.
 

Yhteistyössä