G: Kumpaan porukkaan sopisit paremmin?

"Minä"
No jos todella olisi pakko valita, niin valitsisin A:n. Käyn mielihyvin ravintolassa nauttimassa hyvästä ruoasta ja viinistä ystävien kanssa, mutta nuo puheenaiheet tuntuvat kovin rajallisilta. Rakasta ihania vaatteita, perheestäni puhumattakaan, mutta en nyt niistä jaksaisi koko iltaa jaaritella, jos ja kun olisi mun vapaaillastani kyse. Sisustuksesta en jaksa puhua sen pidempää, en ole sisustajatyyppiä, vaikka kauniista esineistä pidänkin ja meillä on ihan nättiä mielestäni. Jep, A ehdottomasti!
 
"vieras"
Vaihtoehto A: Jätkä porukalla jäkismatsiin juomaan olutta ja huutamaan kurkku suorana.

Vaihtoehto B: Naisporukalla hienoon ravintolaan juomaan viiniä ja puhumaan perheestä, sisustuksista ja vaatteista.


Mulle ehdottomasti A! Mä en tule isommassa(tai pienemmässä) naisporukassa koskaan toimeen, ainakaan jos siellä on tuon tyypin ihmisiä, että lipitellään viiniä ja puhutaan turhaa tabaskoo.

Äijät taas ei oo kiinnostunu mistään tapetin väristä, vaan sit syödään makkaraa juodaan kaljaa, kuunnellaan popedaa ja huudetaan kun väärä joukkue tekee maalin ja tuomari ei osaa hommiaan. :D

Ikänä en oo viihteelläkään naisten kanssa hirveesti viihtyny(silti ne harvat kerrat lähen tyttöjen kesken)

Mä tykkään puhua jääkiekosta ja vaikka sitten autoista. Äijien musamakukin osuu enemmän kohdilleen kun naisten.

Mitenkäs muut jos on pakko valita just noista kahdesta, eikä ole mitään välimuotoja?
Olisin suoraan sanottuna mieluiten yksin. Mikään ei ole kuvottavampaa, kuin keskenään uhoileva, machoileva äijäkatras kittaamassa kaljaa ja huutamassa jäkismatsissa. Ja kuuntelemassa popedaa??? Sanon vielä; hyi helvetti.

Sitten taas tämä toinen sakki. Ihan yhtä aivotonta, joskin kuitenkin rauhallista. Tärkeilevää ja typerää, kanamaista. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin sisustus ja vaatteet.

Eli kumpikin porukka ärsyttäisi yhtä paljon ja päätyisi varmaan käyttämään (porukasta riippuen) viinipulloa tai kaljapulloa itseni tyrmäämiseen. Parempi tajuton kuin noin nolossa porukassa.
 
"Minä"
[QUOTE="vieras";24592498]

Eli kumpikin porukka ärsyttäisi yhtä paljon ja päätyisi varmaan käyttämään (porukasta riippuen) viinipulloa tai kaljapulloa itseni tyrmäämiseen. Parempi tajuton kuin noin nolossa porukassa.[/QUOTE]

Heh, no jos totta puhun, niin tämä olisi kyllä kaikkein paras vaihtoehto!
Ja jos siinä äijien illassa on Popedaa mukana, niin ei kiitos, en tykkää sellaisesta suomimusasta..
 
IhanaValo
En juo kaljaa enkä viiniä..jos sais ite päättää juoman niin molemmat paikat kelpais. Riippuu mielentilasta.
En tosin tajua sisustuksesta mitään mut kuuntelen sujuvasti melkeinpä aihetta kuin aihetta :)
 
"Mina"
Mulle ehdottomasti A! Mä en tule isommassa(tai pienemmässä) naisporukassa koskaan toimeen, ainakaan jos siellä on tuon tyypin ihmisiä, että lipitellään viiniä ja puhutaan turhaa tabaskoo.
Tuolla asenteella et tulekaan ikinä naisten kanssa toimeen :D Mä itse ainakin viihdyn ihmisten kanssa, jaottelematta niitä mitenkään sukupuolien suhteen. En viihdy missään snobiseurassa olipa ne naisia tai miehiä, enkä myöskään kaljaa kittaamassa olipa ne naisia tai miehiä :D

Mut jotenkin outoa, että joku ajattelee, ettei tule ihmisten kanssa toimeen niiden sukupuolen takia. Ehkä sä oot vaan liikkunu vääränlaisessa seurassa? Kyllä miehistäkin nimittäin ihan samalla tavalla löytyy niitä viinilasin kanssa istujia ja naisista taas niitä kaljan kittaajia..

Mä tykkään huomiosta ja olen siksi nuorempana viihtynyt miesporukoissa ainoana naisena.. Mutta mulla siihen kuului myös flirttiä ja oli jotenkin mukava saada erityishuomiota ainoana naisena. Enkä edelleenkään säikähdä äijäporukoita, mutta olen myös huomannut, että ei se sukupuoli rajoita millään tavalla ihmistä mihinkään muottiin. Olen oppinut nauttimaan naisseurasta vähintään yhtä paljon ja itseasiassa tällä hetkellä odotan ihan eniten pääseväni tapaamaan niitä muutamia hyviä naispuolisia ystäviä.
 
[QUOTE="Mina";24592728]Tuolla asenteella et tulekaan ikinä naisten kanssa toimeen :D Mä itse ainakin viihdyn ihmisten kanssa, jaottelematta niitä mitenkään sukupuolien suhteen. En viihdy missään snobiseurassa olipa ne naisia tai miehiä, enkä myöskään kaljaa kittaamassa olipa ne naisia tai miehiä :D

Mut jotenkin outoa, että joku ajattelee, ettei tule ihmisten kanssa toimeen niiden sukupuolen takia. Ehkä sä oot vaan liikkunu vääränlaisessa seurassa? Kyllä miehistäkin nimittäin ihan samalla tavalla löytyy niitä viinilasin kanssa istujia ja naisista taas niitä kaljan kittaajia..

Mä tykkään huomiosta ja olen siksi nuorempana viihtynyt miesporukoissa ainoana naisena.. Mutta mulla siihen kuului myös flirttiä ja oli jotenkin mukava saada erityishuomiota ainoana naisena. Enkä edelleenkään säikähdä äijäporukoita, mutta olen myös huomannut, että ei se sukupuoli rajoita millään tavalla ihmistä mihinkään muottiin. Olen oppinut nauttimaan naisseurasta vähintään yhtä paljon ja itseasiassa tällä hetkellä odotan ihan eniten pääseväni tapaamaan niitä muutamia hyviä naispuolisia ystäviä.[/QUOTE]

Ehkä se johtuu siitä, että mulla ei kauheesti ole lapsuudessakaan ollut tyttö kavereita vaan poikien kanssa menin rosvoa ja poliisia ku tytöt leikki hiekkalaatikolla nukeilla. Sitten teini aikana mun mielestä tytöt laitto itteään iiihan liikaa mun makuuni ja tiettykään sitten koulukiusaaminen (jota pelkästään ämmät harrasti) ei nostanu pisteitä sille, että koskaan tuntisin itseni mukavaksi naisten keskellä.
Toisaalta, mä tuun juttuun vanhempien naisten kanssa, en oman ikäisten kanssa. Tiedä sitten mistä johtuu, ei olis kai varaa valittaa, kun niitä kavereita ei ole (ehkä juurikin sen takia, etten jaksa lähteä mihinkään niiden kanssa)
 
[QUOTE="vvieras";24592961]Mieluummin puhun politiikkaa. Mutta noista kahdesta pahasta otan A:n. Miehet ei niin ihmettele, jos yksi on hiljaa ja kyräilee.[/QUOTE]

B vaihtoehdossa on hyvää ruokaa ja viiniä. Mukavaa vaikka ei puhuisikaan mitään.
 
vier
Ystäväpiiristäni löytyy kaikenlaisia ihmisiä, joten pyydettäessä voisin lähteä kumpaan vaan. Tosin viiniä en pysty juomaan että hienostelisin sit selvinpäin :p Jos minä olisin illan emäntä niin ei olisi kumpaakaan noista, ja ystäväni sitten sopeutuisivat minun suunnitelmiini.
 
Riippu tietty siitä, onko ne naiset miten tuttuja. Oman siskoni kanssa ollaan joskus istuttu pizzalla ja molemmat on lukeneet lehteä :D vähän vieraammassa naisporukassa ei moinen käy, pitää olla sosiaalinen...
Minulle se olisi mukavaa, vaikka kaikki olisivat tuntemattomia. Yleensä löytyy yhteisiä asioita, joten jos vain samaa kieltä puhutaan niin ei tarvitse olla hiljaa.
 

Yhteistyössä