G: Kumpaan porukkaan sopisit paremmin?

A, en tosin huutaisi ja joisin mieluummin vaikka virvoitusjuomia. Inhoan kaikkia hienoja paikkoja, pukeutumista ja laittautumista niihin, en tykkää viinistä niin tuo B olisi kamala vaihtoehto. Lisäksi en osaa pukeutua niin kuin muut niin eipä löytyisi keskusteltavaa ainakaan vaatteista.
 
Kumpaankaan en kunnolla sopis, mutta B:n valitsisin ehdottomasti. En kestäis hetkeäkään jossai kännisten miehenpuolikkaiden seurassa. :x Varsinkaan jääkiekkoa katsoen.

Kyllä se jääkiekko ennemmin on turha puheenaihe, kuin perhe, sisustus yms.
 
Viimeksi muokattu:
Välimuoto mulle kiitos.

Mulla ei onneksi oo tuollaisia B vaihtoehdon kaltaisia ystävättäriä.
Elikkä mennään mielellään syömään, juodaan viiniä ( runsaasti ) mutta ei todellakaan puhuta noista B vaihtoehdon asioista!

Lätkämatseissa käyn mieluusti, sekä koko perheen voimin että voin lähteä myös miesporukan mukana.

Kurkku suorana huudan mieluummin pelin jälkeen karaokessa ku hallilla.
 
"vieras"
Kahdesta "pahasta" valitsenpienemmän, eli B:n. Punkkulasin (useiden lasillisten) äärellä sen ehkä kestää. A on ihan nounou pääasiassa jääkiekko siinä tökkii. Popeda ja olut ovat ihan jees. Mutta jäkis siinä ohessa, ei hauska seurakaan kompensoi riittävästi.
En edes tiennyt, että jääkiekkoa nimitetään jäkikseksi...:D
 
Mielummin a kuin b, vaikka a ei täysin ole miun makuun, b on viellä vähemmän.
Viihdyn paremmin miesporukassa kuin kikattelevien naisten seurassa. :D
 
[QUOTE="Mina";24592728]
Mä tykkään huomiosta ja olen siksi nuorempana viihtynyt miesporukoissa ainoana naisena.. Mutta mulla siihen kuului myös flirttiä ja oli jotenkin mukava saada erityishuomiota ainoana naisena. Enkä edelleenkään säikähdä äijäporukoita, mutta olen myös huomannut, että ei se sukupuoli rajoita millään tavalla ihmistä mihinkään muottiin. Olen oppinut nauttimaan naisseurasta vähintään yhtä paljon ja itseasiassa tällä hetkellä odotan ihan eniten pääseväni tapaamaan niitä muutamia hyviä naispuolisia ystäviä.[/QUOTE]

Tää olis voinut olla mun kirjoittamani.
 

Yhteistyössä