G: lasten lukumäärä ja elämäntilanteesi

meillä asustaa minä 27v.,kotiäitinä ollut kohta 4vuotta,mies 34v.,töissä käy.Lisäksi lauma eli miehen lapset 10v. ja 13v.,mun 3,5v ja yhteinen 1v.Seuraavan la 03/06.Lisäksi kani,koira ja gerbiili..Olen myös ikuinen kuumeilija,ainakin kaksi haluisin tuon seuraavan jälkeen vielä!Miksei enempikin..Maalla elellään ja viihdytään.
 
oon 23v kotiäiti, kotosalla touhuan 2v2kk ikäisten kaksostyttöjemme kanssa, kolmosen la on toukokuussa 2006 :heart:
joton kotona ololle ei vielä loppua näy, mut kerkiihän sitä myöhemminkin töitä tehdä tai opiskella,,,,
Aviomieskin löytyy vuosimallia -80, eli on 25v!
Asustellaan Omakotitalossa ja tyytyväisiä ollaan elämään :heart:

Lapsiluku voi olla tämän kolmosen jälkeen täynnä, tai sitten ei...
Elämä näyttää =)
 
tuleva mamma
Haluanpa minäkin sanoa sanani, vaikka meidän lapsi on vasta mahavaiheessa. Olen 25v, määräaikaisessa työssä kasvatusalalla. Avomies 26v viittä vailla vakityössä paperiteollisuudessa. Molemmilla amk-koulutus takana, joten hyvä aika vaavin tulla. Tai vaikka useammankin tässä lähivuosina =)

Äiti ja poika rv23+
 
Olen 26v kolmen lapsen kotiäiti: poika 5,5v, tyttö 2,5v ja poika 5kk
Töissä en ole ollut päivääkään esikoisen syntymän jälkeen.
Mies on tällä hetkellä rauhanturvaajana Kosovossa. Aloitti pestin toukokuussa ja lopettaa sen ens vuonna samaan aikaan...
miehellä lomia on ollut minun mielestä liian vähän. Seuraavan kerran kotiin jouluksi :D Silloin tulee kuluneeksi tasan yhdeksän viikkoa edellisestä lomasta!
Sukulaisia ei ole lähellä, mutta onneksi ystäviä on tarpeeksi. Ja naapurissa on ihana ihminen joka lupasi olla meidän perheelle varamummo ja auttaa tarvittaessa =)
...ja siivooja käy kaksi kertaa kuussa ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2005 klo 19:06 Hemuli kirjoitti:
Eli galluppia tuosta lasten lukumäärästä ja elämäntilanteesta... Eli ikäsi, opiskeletko,oletko töissä/työtön, onko miestä, onko mies töissä, montako lasta haluat jne. Kaikki mitä itsestäsi tahdot kertoa!

Itse olen 22v., opiskelen kuten myös avokkini, poikamme on 1v9kk. Haluaisin vielä ainakin kaksi lasta, mutta nyt taistelen vauvakuumeen ja opintojen kanssa... Uskaltaisiko jättää vauvan vuoksi kesken vai... :whistle:
Ikää 26 vuotta, 4 lasta, viidennen laskettu aika 06/06. Mies on, käy töissä ja asuu toisaalla toistaiseksi. Kotona olen ollut kohta 6 vuotta enkä mihinkään ihan heti ole menossakaan :D .
 
26-vuotias 4 lapsen äiti. lapset 1v 3kk, 2v, 4v ja 7v. OLen hoitovapaalla, mies vakitöissä, omakotitalo ja elämä suhtkoht mallillaan...
Mies on marokkolainen ja minä olen suomalainen ja suomen maata asustetaan liki Jyväskylän :)
lapsilukumme on luultavammin täynnä...
 
Täällä myös ikää 26 vuotta, mies 27. Naimisissa oltu 3 vuotta. Ensimmäistä odotetaan helmikuussa syntyväksi. =)

Olemmilla vakituinen työ. Ostettu rivitalon pääty, mutta haaveillaan joskus muutamien vuosien päästä talon rakentamisesta. Haluan toisenkin lapsen vielä ennen kun täytän 30. Hassua aatella nyt jo ikäero-asiaa kun ei ole ensimmäiseskään kokemusta. Lapsirakas olen aina ollut, joten ei välttämättä jää tuohon kahteen, ehkä sit kolmaskin.
 
hakap
minä 28v ja mulla kolme lasta p98, p00 ja t02. Eronnu lasten isästä n.2vuotta sitten ja nyt seurustelen.Asun tyttelin kanssa kaksin, pojat on exällä. Aloitin opiskelun nyt syksyllä..
 
äiti vain
Ikää on 26 vuotta, ja kotiäitinä aikaa vierähtänyt jo monta vuotta. Naimisissa ollaan, ja lapsia3. Tyttö 5v, poika 3v ja poika 1v.2kk. Neljänne laskettu aika oli 7.12. Ukko 26v rakentelee ammatikseen taloja. =)
 
triplamami
28 vuotias olen, avomies 31, työssä käy. Itse olen työtön koska kotihoidontuelle en halunnut jäädä ja johan tässä tuli kuusi vuotta kotona täyteen =)
Mulla on kaksi tyttöä 4 ja 6vuotiaat ja yhteinen poika on vuoden. Päijät-hämeessä asutaan kerrostalo asuntoa =) Opiskelemaan olis ihan päästä, yritys on kova. Lapsi luku on todellakin täynnä :D
 
Oon 20 ja mies 21. naimisissa ollaan oltu 1,5 vuotta, ensimmäistä ootetaan ja molemmat ollaan töissä.
Jään tammikuussa äippälomalle koulunkäyntiavustajan työstä ja vauvan LA on 16.2.
Lapsia saa tulla niin paljo ku niitä meille annetaan, haaveena ois todellinen suurperhe. =)
 
Minä olen 26, mies on 29, lapsia on 6, seitsemännen (tytön =) ) laskettu aika 24.12.
Poika 11, tyttö 10, poika 7, poika 6, tyttö 4 ja tyttö 2. Olen kotona lasten kanssa, käyn kylläkin iltakoulua vielä muutaman viikon ja mies ajaa rekkaa ja on taaskin tien päällä, eilen kävi kotona kääntymässä, kun ohi ajoi :LOL: . Uusi vuosi ja uudet kujeet... :whistle: ensi vuotta odotetaan kovasti, kun mies jättää todennäköisesti rekkahommat ja alkaa (toivottavasti olemaan kotona hieman enemmän =) )
 
karvatonkoiraharmana
olen 27 äiti ja nyt kotona hoitovapaalla, meillä poika nyt vuos ja 10 kk ja kakkosta ollaan kuumeiltu tuosta toukokuusta asti, mutta vielä ei ole tärpännyt. Haluamme yhteensä 2-3 lasta.
Vakituista työpaikkaa ei ole, joten olen hoitovapaalla ainakin siihen asti kun tuo nappula täyttää 3 v ja mielelläni senkin jälkeenkin jos se vauva vaikka tulisi! Mies on vakituisessa työpaikassa ja töitä olisi enemmän kuin jaksaisi tehdä! ( maatalouslomittaja) Naimisissa olemme, asumme omakotitalossa järven rannalla, Perheeseen kuuluu myös koira ja kissa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 19:51 kukka kirjoitti:
Minä olen 26, mies on 29, lapsia on 6, seitsemännen (tytön =) ) laskettu aika 24.12.
Poika 11, tyttö 10, poika 7, poika 6, tyttö 4 ja tyttö 2. Olen kotona lasten kanssa, käyn kylläkin iltakoulua vielä muutaman viikon ja mies ajaa rekkaa ja on taaskin tien päällä, eilen kävi kotona kääntymässä, kun ohi ajoi :LOL: . Uusi vuosi ja uudet kujeet... :whistle: ensi vuotta odotetaan kovasti, kun mies jättää todennäköisesti rekkahommat ja alkaa (toivottavasti olemaan kotona hieman enemmän =) )
WOW! =) Laskinko oikein, että oot 15-vuotiaana saanu ekan pienokaisen!!! Hatunnoston arvoinen äitiliini olet!!! hupsua ajatella, että ollaan samanikäisiä ja teillä on kohta...ellei jo 7... lasta ja me olhan päästy kahtee :D ...ihanaa, että teille on suotu nuita lapsia nuin paljon!!! Voimia ja :hug: :D
 
Massu harmaana
22vee opiskelija (vuosi koulua jäljellä) yhden ihanan nelikuisen äiti. Iskä 23vee ja töissä. Kaksi lasta toiveissa, toinen joskus kun minäkin olen ehtinyt vähän työskennellä...
 
Joulun alla 3kk täyttävän pojan 27vee yksinhuoltaja oon. Puhuttiin jo toisestakin ja haaveiltiin kolmannestakin, mutta pojan isä kuoli ennen pojan syntymää, että taitaapi ainokaiseksi jäädä. Opiskelut kesken, mutta mulla jo yx ammatti, että siinä mielessä turvallisin mielin mammalomailen.
 
alannah
Oon 26v äippä. Mulla on esikko tyttö edellisestä avoliitosta... Mulla ja miehelläni 2 yhteistä lasta. Mieheni vie aamulla tytöt (5v ja 3v) tarhaan ja hakee ku töistä pääsee. Hoidan poikaa kotona toiset 2 vuotta. Poika on 1v. En oo ollu vielä koskaan työ elämässä. Selkäni leikattiin 8 vuotta sitte. Mieheni (35v) on ollu samassa työpaikassa reilut 6 tai 7 vuotta. Enempää lapsia meille ei tule koska kaikki 3 lasta on syntyny sektion kautta mun ollessa nukutuksessa. Lääkäri sanoi, et 4 raskaus saattaa olla riski altista hommaa.

 
sarina84 harmailee
Olen pian 22v, mies kohta 21v ja tyttökulta 8/04 syntynyt. Elämäntilanne kokee mullistuksen pian, jatkan opintojani tammikuun alussa, ja tyttö lähtee tarhaan. Tällä hetkellä olen siis kotiäiti, tulevaisuudessa opiskelija. Myös mieheni opsikelee, ja molemmat olemme toisen asteen koulussa, ammatteihin valmistumassa. Mies valmistuu keväällä, ja armeija kutsuu heti heinäkuussa.

Tulevaisuudelta toivon vielä toista lasta, ainakin. Kolmattakaan en sulje pois. Nyt on kuitenkin tilanne sellainen, ettei tähän väliin ehkä lisää lapsia kuitenkaan vielä, se aika tulee varmasti, mutta.. Haaveena on paljon opintoja, työpaikka ja oma talo. Tontti on jo melko varmasti varmistunut, joten se ei ainakaan ole esteenä :flower:

=)
 
anneliini
Oon 27-v kotiäiti-opiskelija.. Lapsia on suotu kolme, poijaat 6,5v ja 1v1kk ja rinsessa 5v4kk.. Isäntä työssä yrittäjänä (=pitkät työpäivät..)Asutaan maalla omakotitalossa.. Ehdin ennen pikkumiestä olla jonkin aikaa työelämässä ja opiskella vuoden verran. Nyt pikkuhiljaa jatkan opintoja, tarkoitus olisi ens syksynä jatkaa oikein kunnolla. (Jos raskin viedä pikkuisen hoitoon.) Elämä on ihanaa, mutta melkoisen rankka vaihe menossa. =)
 
Minä 26 v. ja mies 27 v. Naimisissa oltu huhtikuusta 2005 asti. Lapsia löytyy kaksi...poika 1 v 9 kk ja tyttö 5 kk. Tällä hetkellä tuntuu että lapsiluku olisi täynnä, mutta eihän sitä koskaan tiedä tulevaa!!! =)
Mies vakitöissä elintarvikealalla ja minä jäin määräaikasesta työstä melkein kaksi vuotta sitten kotiin. Keväällä olisi tarkoitus lähteä työelämään takaisin vaikka ei haluaisi. :(

 
my selene
Ikä: 21 v (vm. -84)
Olen kotona lasten kanssa. Emma synt. -02 ja Alva -03, la 05/06. opiskelut jäi kesken ja lasten kasvattua vähän vanhemmaks niin menen takaisin opiskelee. alaa en oo vielä päättäny kun kaupallinen ei enää pahemmin kiinnosta. avomies 23 v (vm. -82). tulossa siis meiän eka yhteinen lapsi. kotona asustelee myös meiän kaks kissaa.
ai niin ja montako lasta..vaikka kuinka monta. kolmas tulossa ja tiedän et haluan vielä muutama tän jälkeen mut hieman taukoa miehen pyynnöstä.

my selene ja Remppa rv16+

 
Olen 23-vuotias ja minulla on vakkaripaikka kirjakaupassa (kanta-asiakasvastaavan+myyjän hommat) odottomassa äitiysloman jälkeen. Mieheni on vakkarina Soneralla töissä. Tyttäremme on 2 kk vanha ja lemmikinvirkaa taloudessamme hoitaa suursnautseri, Chili. Asumme pienkerrostalossa vuokrakolmiossa. Autona on tällä hetkellä farkku Golf. Mietteissä on ollut jo pitkään omantalon rakennusurakan aloittaminen...
 

Yhteistyössä