G: lasten lukumäärä ja elämäntilanteesi

Pupu Tupuna
29v, 3 lasta, neljäs tulossa. Molemmat ollaan töissä, minulla vakityö. Oma talonrakennusprojekti lisäksi menoillaan ja ensi syksynä jo 2 lasta koulussa. Velat painaa tuolloin päälle, mutta muuten alkaa helpottamaan, kun isommat lapset alkavat jo tajuta asioiden päälle. Silloin kun perustettiin perhettä, opiskeltiin molemmat, ja mies oli intissä vielä. Kaikesta oli tuolloin puutetta, mutta onnellisia oltiin, vaikkakin ne olivat varmaan elämäni yksinäisimmät kuukaudet lapsen kanssa kahden äitiyttä opetellessa.

 
26v kaksi poikaa 5v ja 1v2kk, naimisissa oltu kolme vuotta melkein, kotiäitinä hoitovapaalla vielä pari vuotta sen jälkeen jatklan perhepäivähoitajan ammattiani, mies 29 betoniautonkuljetta, aloitti elokuussa, sitä enne oli rekkamies. =)
 
Olen 22-vuotias 11/04 syntyneen pojan äiti. Perheeseemme kuuluu myös isä, mieheni. Naimisiin mentiin 8/04. Viime kesänä muutettiin omaan rivarin päätyyn.

Olen opiskelija. Tänä syksynä aloitin uudet opinnot (ei tutkintoa edellisistä opinnoista) ammatikorkeassa. Mies on töissä ja opiskelee samalla avoimessa yliopistossa.

Ehkä vielä haaveissa toinen lapsi. Nyt kuitenkin haluan opiskella.
 
Minä olen pian 24v, avomies 26v, tyttö 7kk. Minä kotona opiskeluista, mies työelämässä. Haaveissa on häät lähitulevaisuudessa ja ainakin 2 lasta lisää. mieluummin enemmänkin. Vauvakuume on kova, mutta jos hetken vielä pystyis odottamaan... =)
 
öttimöntiäinen
23v ja lapsia kolme: poika 5v, tytöt: 3v ja 9kk. Kotiäippänä olen opiskelut on jääny kesken ja niitä pitäis jossain vaiheessa miettiä uudestaan. Nies 25v on ja töissähän tuo on. Avoliitossa asustellaan ja aina vauvakuume puskee päälle. Saa nähä onko lapsi luku täynnä vai tarttuuko se vielä mieheekin!
 
Naimisissa 29v, 4 lapsen äiti, työtön nyt mut maaliskuus pitäis lähtee opiskeleen lähihoitajax. Lapset on iältään 9v, 6v6kk, 4v10kk ja 2v3kk. Oon nää vuodet esikon syntymästä ollu kotona joten nyt alkaa oleen sellanen olo että vois tehdä jotain muutakin!
:wave: :wave: :wave:
 
annili
Meillä asuu minä 28, avokki-isukki 29 ja tytär, joka täyttää juuri 2. Mies on onneksi vakiinnuttanut asemansa työelämässä, insinööri. Minä olin töissä vielä ennen tyttösen syntymää, mutta aloitin opinnot yliopistossa ennen synnytystä. Nyt olen siis päätoiminen opiskelija. Tuntuu, että maisterin paperit ovat jossain jääääärjettömän kaukana. Opiskelu on mahdottoman hidasta kun en raaski uhrata iltoja ja viikonlopuja opiskelulle. Tyttö saakoon tällöin vanhempiensa 100% huomion. olisi vaan niin ihana valmistua ja saada oikeaa palkkaa.... asunnonvaihtokuume! Ja se vauvakuumekin... eli opinnot venynevät edelleen.... :D
 
bona
Olen 29-vuotias ja odotan toista lastani. Jäin alkusyksyllä erityisäitiysrahalle pois töistä ja menin hoitamaan aikoinaan kesken jääneitä opiskelujani loppuun. Tarkoituksena olisi valmistua äitiysloman tai hoitovapaan aikana.
Avokin kanssa myös ostettiin oma talo syksyllä ja vaihdettiin auto isompaan malliin. Että eipä tarvi miettiä mihin sitä rahansa laittaisi tulevaisuudessa =)
 
soleeni
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2005 klo 22:41 riikka kirjoitti:
Joulun alla 3kk täyttävän pojan 27vee yksinhuoltaja oon. Puhuttiin jo toisestakin ja haaveiltiin kolmannestakin, mutta pojan isä kuoli ennen pojan syntymää, että taitaapi ainokaiseksi jäädä. Opiskelut kesken, mutta mulla jo yx ammatti, että siinä mielessä turvallisin mielin mammalomailen.
Voimia sulle, :hug: :hug: .
 
Itse olen 25, mies 26. Naimisissa ollaan, miehellä vakkarityö, asunto on oma. Esikoistyttö reilu 3v ja kaksoset, tyttö ja poika nyt 9kk. Olen ollut kotiäitinä siitä asti kun esikoinen syntyi, ja olenkin ainakin siihen saakka kun kaksoset sen 3 vuotta täyttävät. Opiskelemaan lähden sitten aikanaan.. =) Enkä lupaa, että lapsiluku olisi vielä täynnä..
 
Olen 20-vuotias kotiäiti Raisiosta.
Oltu miehen kanssa yhdessä kohta 5-vuotta.Kihlooissa niistä 3-vuotta ja naimisissa 6kk.Meillä kaks lasta poika 3½-vuotta ja tyttö 2v1kk.Mies 22v.Mies vakitöissä.Oma asunto tai siis lainaa lyhennellään.Mä en oo vielä opiskellut ammattia.Lapset oon hoitanu kotona.Tänään kävin poistattamassa kierukan ja aletaan ens viikolla yrittämään kolmatta.Raha asiat kunnossa ja muutkin asist ihanasti :heart:
 
Pian kahden lapsen äitee (la 1.2.2006), eli ä-lomalla....
Ens kesänä avo muuttuu avioksi ja yhteinen taival jatkuu samalla sukunimellä. Ikää on siis 24. Muutto ois eessä ens kuussa, kun mentiin ja ostettiin oma talo. Kaikki ihan jees siis....
 
ikää pian 23v, mies 28 ja eilen tuli täyteen 3kk avio-onnea =)
ekaa odotellaan syntyväksi 11.6.06 eikä jatkoa ole vielä suunniteltu.

Miehen työttömyys jatkuu maaliskuussa, nyt yhdistelmätuella isänsä hommissa. Ite opiskelen tietotekniikkaa - vuosi jäljellä, mutta esikoisen syntymä katkasee opinnot aika sopivasti ennen puolen vuoden työharjottelua :heart: :heart:

Mun ansioluettelossa on jo keittiö- ja puhdistuspalvelualan koulutus sekä toimitilahuoltajan titteli (mm. siivousta ja erilaisia huoltotehtäviä) :) hoidan jäljelle jäävät kurssit ja tuon harjottelun pois alta kun lapsi on noin 1-1,5v (datanomeja valmistuu joululta ja keväältä, viimenen puol vuotta harjottelua). sitten varmaan hoitovapaalle tai kunnon töihin - opiskelut saa riittää!!

asunnon vaihto suunnitteilla kevään aikana, isompaan ja parempaan taloon.
 
Olen 29-V äiti ja työskentelen parturi-kampaajana n.30h/viikossa(omasta halusta teen lyh.työviikkoa että jää perheelle aikaa enemmän).Mieheni on 30-v yrittäjä.Meillä on kaksi ihanaa poikaa,5-v ja 3-v.Olemme ajatelleet että tämä on lopullinen lapsilukumme,tämän kokoinen perhe tuntuu just meidän perheeltä.Uusi kotimme valmistuu parin kuukauden päästä!
 
Olen 23v.(pian 24v)Kotiäiti,mieheni on 29v,töissä vakituisesti..avioliitossa 5.dettä vuotta.
Lapsia on siunaantunut kaksi tyttö-02 ja poika-04 ja kolamannen pirpanan laskettuaika on 06/06.
Perheeseemme kuuluu myös 2 koiraa ja yksi kissa..
Kotona olisi tarkoitus olla ainakin 3v,jos ei pidempäänkin.. Riippuen saako lisää lapsia..Ihanaa olisi jos saisi 6 lasta.. :heart:
 
27:kö mä oon täyttänyt viimeksi? niin mä ainakin sain laskettua. mies puolitoista vuotta vanhempi. mies kirjoilla hesan ammattikorkeessa,mutta "viihtyy" ennemmin töissä. minä iltalukiossa (kirjoitukset takana, toiset edessä..). lapset 97-tyttö, 00-tyttö, 00-poika, 01-tyttö, 05-poika. pikkasen näyttäs ettei he tässä olis kaikki :whistle: asutaan olevinaan kaupungissa, vuokrarivarinpätkä vajaa kolmen kilsan päässä keskustasta.
 

Yhteistyössä