G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

  • Viestiketjun aloittaja hannap
  • Ensimmäinen viesti
iitu81
esikois tyttö syntyi lokakuus jolloin olin 21 vee ja tammkuus täytin 22. ja oli hartaudella odotettu tyttö. meille se oli oikea aika saada lapsi. nyt oon 24 ja toista yritämme. avomies 25 vee. avomies oli esikoisen syntyessä 22 ja siitä viikon päästä täytti 23 vee. eli yhdessä ollaan vieläkin ja ollaan oltu 6 vuotta ja kesällä häät. tasan sinä päivänä mennään naimisiin ku tavattiin. meille oli kummallekkin heti alusta asti selvää että haluamme lapsia ja se että haluamme lapset nuorina. =)
 
Jottei kävisi tylsäksi =) niin nyt löytyi harvinaisuus, joka ei ole enää esikoisonsa isän kanssa! Olin 16 kun esikoinen syntyi ja 17 kun menimme naimisiin, toinen syntyi kun olin 18. Ero tuli seitsemän yhteisen vuoden jälkeen. Nyt odotan viidettä lastani, joista kolme ovat siis nykyisen mieheni kanssa. Jotta saataisiin vielä kummastelun aihetta, niin mieheni on myöskin eronnut ja hänen toinen lapsensa asuu kanssamme, toinen äitinsä luona! Itse olen vuosimallia -75...
Lasten saaminen tai parisuhteen kesto ei ole iästä kiinni, ainakaan jokaisessa tapauksessa. Ihmiset tekevät virheitä ja sitten oppivat niistä, kaikkeen ei voi varautua etukäteen ennen kuin on elämänkokemusta. Mitään en itse tekisi toisin, koska juuri se kokemus joka meille on annettu, on tehnyt meistä niitä joita tänä päivänä olemme!
 
HenkkaMaukka
20..mut täytin sit reilu viikon päästä 21! Eipä ole paljoo muistikuvia synttäreistä kun vieraita ramppas poikaa kattomas, joka toinen ruusu pojalle ja joka toinen mulle...hehe!
 
teijuska



olin 19vuotta kun esikoinen syntyi 04/2001
toinen tyllerö syntyi 04/20002
ja kolmas olikin poitsu 04/2003


neljättä odotellaan heinäkuulle...

Lapset täyttää nyt huhtikuussa siis 2v 3v ja 4v
minä 23v :flower: :flower: :flower:


:wave: :heart: :heart: :heart: :wave:
 

Yhteistyössä