G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

  • Viestiketjun aloittaja hannap
  • Ensimmäinen viesti
Siis aivan, tehän ootte lähestulkoon teinejä verrattuna meikäläisen direktiivin mukaiseen ensisynnytysikään eli 27. Onko teillä jotain tutkintoja tms.? Itselläni ei meinaan olisi ollut mitään mahista lapseen aiemmin, kun olen opiskellut ja työelämässä en ehtinyt olla kuin 2 vuotta.
 
Äitiliini81
Olin just toukokuussa täyttäny 20 ku esikoistyttö synty elokuussa.. ja vastaukseksi yhteen jatkokysymykseen kyllä ollaan yhessä esikoisen isän kanssa.. enemmän ja vähemmän onnellisesti.. poika synty kolme päivää ennen kakskytkaks-vuotis synttäreitä
 
Pörtsi78
15-vuotiaana sain pojan,tosin seuraavassa kuussa täytin ite 16v.
Pojan isän kanssa oltiin 10vuotta yhdessä ja nähdään nykyisinkin melkein joka päivä.
Tosin meidän ero ei johtunut nuorena saadusta yhteisestä lapsesta jos joku sitä miettii.. =)
Lisää lapsia en välttämättä enää tee mut mistäs sitä ikinä tietää
jos "vanhoilla"päivillä vielä innostuu ;)
Tuppaa vaan olemaan jo aika helppoa koht 11vuotiaan nuoren miehen kanss toi oleminen..
Tosin mistäs sitä tietää mitä murrosikä tuo tullessaan B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 09:31 palmu kirjoitti:
Siis aivan, tehän ootte lähestulkoon teinejä verrattuna meikäläisen direktiivin mukaiseen ensisynnytysikään eli 27. Onko teillä jotain tutkintoja tms.? Itselläni ei meinaan olisi ollut mitään mahista lapseen aiemmin, kun olen opiskellut ja työelämässä en ehtinyt olla kuin 2 vuotta.
Sain jouluna lapsen, olen 22v.
Oon opiskellut itselleni ammatin, mulla on vakituinen työpaikka ja työelämässä kerkesin ennen äitiyslomaa olmaan 3,5v.
Nuorena kerkee :)
 
Catjaa
18-vuotias olin just ja just. nyt kohta 24v. haaveissa ois kovast toinen lapsi mutta eipä tunnu luoja suovan. esikoinen siis jo 5 vee nuori herra. ja iskän kaa ollaan yhä yhes, oltu jo 7 vuotta.
 

Yhteistyössä