G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

  • Viestiketjun aloittaja hannap
  • Ensimmäinen viesti
Ikäloppu76
Tunnen itseni täysin ikälopuksi, sillä olen raskauden alkumetreillä ja täysin tietämätön kaikesta... kaiken huipuksi olen näköjään muihin nähden käsittämättömän vanha ensisynnyttäjäksi. Täytän kohta 29 vuotta ja lapsemme syntyy elokuussa, mikäli kaikki menee hyvin. Tämän keskustelupalstan ja ensisynnyttäjien keski-ikä on minulle täysi yllätys.

Tämä ei ole kritiikkiä kenellekään, vaan lähinnä ihmettelyä. Tästä ei siis kenenkään tarvitse vetää herneitä. Olen vain niitä äitejä, jotka ovat ensin luoneet uraa ja keskittyneet siihen 110%:sti. Kun oikea mies on löytynyt, niin sitten asiat ovat tapahtuneet kohtuullisen nopeasti ja nyt on sitten sen perheen ja kodin aika... Luulinpa vain, että nimen omaan kaltaisiani tulevia äitejä tapaisin täällä..
 
tia-titta
mie olen uusi täällä enkä vielä ihan 20 mut kait voin näihin osallistua, täytän kuitenkin jo maaliskuussa =)

Eli minä sain esikoiseni 15-vuotiaana ja nyt toista odottelen rv30+1...
Ja joku tuossa kyseli et kuinka moni yhessä esikoisen isän kanssa niin mie en ole...erottiin melko pian tytön syntymän jälkeen :/

Mutta nyt uudessa suhteessa ja hyvin menee :kieh:
 
jenni-79
Minä olin 18:sta kun ekan sain ja 23 kun toisen... ja poppalooralle terveisiä että en ole esikoisen isän kanssa enään yhdessä ikävä kyllä... Luulisin, että olisimme mutta hänen kohtalo oli nukkua nuorena ikuseen uneen... :(
 
Itse olin 17, kun poika syntyi ja oli aivan suunniteltu raskaus. Nyt olen 20v1kk, ja odotan toista lastani raskausviikoilla 11+3. Ei se sitä ikää mielestäni katso, kaikki tietävät mihin on milloinkin valmis. Ja saman miehen kanssa perhelisäystä. ;)
 

Yhteistyössä