G: Mitä sellaista sä olet tehnyt,mitä kovin moni muu palstalainen ei ole tehnyt?

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Olen ajanut täysperävaunuyhdistelmää maantiellä ja metsässä..
Olen harrastanut seksiä kerrostalon rappukäytävässä, olen harrastanut seksiä veljesten kanssa, eri aikaan(joista toisen kanssa seurustelin samaan aikaan kun olin toisen kanssa.. )
Olen puhaltanut poliisin alkometriin 0,17 vaikken ollut juonut mitään pitkiin aikoihin(päiviin)
Minulla on ollut käyttöautona auto, jonka katsastus myöhässä reilut puoli vuotta, kun en jaksanut mennä katsastamaan.. :D
Oon mäkin puhaltanut ja on näyttänyt että olisin ottanut vaikken oikeasti ollut ottanutkaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
- ollut opettajana samalla ala-asteella, millä itse aikanaan ollut koululaisena

- sairastanut vesirokon melkein 40 - vuotiaana

- opiskellut uuden ammatin yli 40 - vuotiaana

- keittänyt punaista heraa
Mun äitini sairasti toisen kerran vesirokon vähän yli nelikymppisenä ja sai erittäin rajut jälkitaudit
+ se valmistui 40v ikäisenä lähihoitajaksi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
- ottanut poskeen 4,5 tuntia
- nuollut persettä, kirjaimellisesti
- opetellu uuestaan istumaan ja kävelemään

..mun mieli jäi yhä kiertämään seksuaalisia perversioita joita en kehtoo alkaa enempää listaaman tähän joten, adios :wave:
"-ottanut poskeen 4,5tuntia"
Taukoamatta??

taukoamatta. ja miehen kestokyvystä (tai mun suihinottotaidoista) kertonee jotain se ettei se lauennu kertaakaan maratonin aikana =P
:LOL: :LOL: :LOL: :D
 
löin kakkosnelosella käsityön opettajan tajuttomaks :ashamed:
sytytin pulpetin palamaan :whistle:
veren näkemiseen pyörtyvän opettajan tainnuttaminen useemman kerran :xmas:

nämä joskus peruskoulussa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
löin kakkosnelosella käsityön opettajan tajuttomaks :ashamed:
sytytin pulpetin palamaan :whistle:
veren näkemiseen pyörtyvän opettajan tainnuttaminen useemman kerran :xmas:

nämä joskus peruskoulussa...
Sinähän olet ollut kiva oppilas! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
löin kakkosnelosella käsityön opettajan tajuttomaks :ashamed:
sytytin pulpetin palamaan :whistle:
veren näkemiseen pyörtyvän opettajan tainnuttaminen useemman kerran :xmas:

nämä joskus peruskoulussa...
Sinähän olet ollut kiva oppilas! =)
kaikkia pahantekoja en edes muista :ashamed:
 
Vieras
Olen kaikesta päätellen tosi outo tavallisuudessani ja kiltteydessäni. En ole tehnyt mitään noin hurjaa. (luulin, että seksin harrastaminen vieraan ukkomiehen kanssa toisen vieraan ukkomiehen "nukkuessa" vieressä olisi ollut jo ihan pähkähullua ja minulle ainutkertaista ja ihan liikaa, mutta kaikki, mitä tähän voi kirjoittaa, kalpenee aiempien tekstien rinnalla ). Suluissa olevaa lukuunottamatta ja työnkuva vaitiolosyistä poissuljettuna olen kai huipputylsä tyyppi ja ihan hyvä niin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
- ottanut poskeen 4,5 tuntia
- nuollut persettä, kirjaimellisesti
- opetellu uuestaan istumaan ja kävelemään

..mun mieli jäi yhä kiertämään seksuaalisia perversioita joita en kehtoo alkaa enempää listaaman tähän joten, adios :wave:
"-ottanut poskeen 4,5tuntia"
Taukoamatta??

taukoamatta. ja miehen kestokyvystä (tai mun suihinottotaidoista) kertonee jotain se ettei se lauennu kertaakaan maratonin aikana =P
:whistle: Ihan huippuluokan suoritus :flower:

Lisäkysymys:Kuinka ihmeessä sä jaksoit? Olikos leuat jumissa?
Pieni utelias ihminen on vallaan ihmeissään..

oli hippasen hellät leukaperät seuraavan päivän, mut mitäs sitä ku taas illalla uuestaan..saihan sitä noilla taidoilla, ihan hyvän aviomiehen narrattua

:LOL:

ja kun paljastuslinjalle lähdetään niin annetaanpa palaa: olen harrastanut junassa kiihkeää seksiä samaa sukupuolta olevan tuntemattoman henkilön kanssa, eikä vaihdettu yhteystietoja tms.
olen myös meinannut avoerota nyk aviomiehestäni naisen takia.
plöts, mun salaisuudet taitaa nettipaljastuksen suhteen olla tässä :xmas:
 
firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja Uskokaa tai älkää :
siis täällä on nyt niin rajua kamaa tullut että kai sitten paljastan omani ;D

- leikkinyt vampyyrileikkejä oman miehen ja erään parin kera: mua viillettiin aika syvälle ja imettiin verta, muut viilsi itteensä ja imeskeltiin, yksi ranteesta itseään niin pahasti että soitettiin ambulanssi. Ja mun oma mies ois kans tarvinnu tikkejä mutta ei tajuttu. Oli rasvakudokset aika hyvin esillä :/. Mutta juu, olen ollut aina erilainen ja outo mutta ymmärsin jättää taakseni tuollaiset.
- leikkinyt kuristamis- ja tukehduttamisleikkejä seksin aikana(minä kohteena). Sekin jäi, kun lapset tuli kuvioihin.
- nussinut teininä melkolailla tuntemattoman kanssa vesilätäkössä keskustassa ja toisen kanssa keskustassa rapun lasioven edessä/sitä vasten.
- pelännyt isäpuolta niin, että teininä lopulta nukuin puukko tyynyn alla ja teroitettu pitkä ja vahva puukeppi sängyn alla. Haaveilin toisinaan lävistäväni hänet sillä, niin paljon joutui pelkäämään sen kännitoilailuja äitin kanssa.

No, noi tuli ihan ekana mieleen.
verileikit ovat kiehtovia, mutta siinä voi saada hiv:n jos ei tunne toista... oma ukko noin tylsä mutta kiinnostaisi kokeilla... :D vaikka äiti olenkin :)
 
vieras
Olen ajanut puoli vuotta ilman korttia päivittäin, ja vuoden katsastamattomalla autolla.. nämä menivät päällekkäin, eli puoli vuotta ilman korttia ja katsastusta. Hieman jännitystä koulumatkoihin.

Lisäksi olen saanut nimeni telkkariin monen monta kertaa, ja saan jatkossakin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna harmaana:
pitänyt kuolevaa vanhusta kädestä loppuun asti
synnyttänyt 2 keskosvauvaa
kirjoittanut exän kanssa satukirjan
ollut 5 miehen kanssa sängyssä yhtäaikaa (nukkumassa tosin vain)
katsellut kun kaveriani pantiin takaapäin Pitkänsillan luona
pyytänyt päästä Kisahallin putkaan pisulle ( ja pääsinkin, ja jopa pois putkasta
:LOL: :snotty: :ashamed: En tiä kui aloin nauraa. Toivottavasti kaverisi nautti, ettei ollut paha asia..[/quote

no ilmeestä päätellen nautti kovastikin...
 
vieras
- Tyydyttänyt itseäni samalla kun olen ajanut autoa
- Karannut kesken automatkan metsään
- Kolaroinut kaverini auton
- Pitänyt "uuden ylioppilaan puheen" + 8 muuta puhetta kouluaikoinani
- Jättänyt mieheni ja alkanut seurustella oppilaani kanssa
- Elänyt elämäni rikkaimpia aikoja silloin kun olin opiskelija
 
Lunatic
-Karannut suolta juosten ja kävellyt noin 10km sen takia
-Hinkannut alapäätäni housujen päältä löylykauhalla, kaverin kotona kylmässä saunassa. Kaveri vieressä, mutta ei kai huomannut. Varhaisteininä.
 
harmaana siitä kun tuli mieleen...
Pakko tunnustaa.. kauan aikaa sitten eräs varattu mies tuli baaritiskillä viereeni ja alkoi vonkaamaan seksiä.. En sitten lämmennyt ajatukselle, koska haukkui vaimoansa huoraksi, vaimoa joka oli kotona kolmen alle kouluikäisen laspsen kasnsa, joista pienin ihan vastasyntynyt. Ja kun en suostunut, niin haukkui minutkin huoraksi... Ja kaiken huipuksi lähti tukka liehuen pois koko baarista unohtaen lompakon tiskille. Tyhjensin lompakosta rahavarat ja heitin lompakon roskikseen. Tarjosin rahoilla jollekin miehelle drinksuja ja ajattelin, että rahat olivat korvausta henkisestä kärsimyksestä.
 

Yhteistyössä