G:Mitä teet työksesi?

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja saippua:
Aamulehdenjakaja ja päivällä siivoan muutaman siivottavan kohteen.
miten jakasta valvoa päivät eikö se ole aikainen herätys? olen miettinyt itsekin tuota työtä, tuntuisi niin mukavalta että loppupäivä vapaata ainut on vaan se valvominen.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja marjonetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja marjonetti:
Vaihdoin vastikään suljetulta osastolta avohoitoon. :D Nykyään olen siis psykiatrian poliklinikalla päivystävänä sairaanhoitajana.
Kolleega täällä terve!Itse olen tällä hetkellä työssä suljetulla osastolla.Viimeistä yötä olis tarkoitus lähteä ensi yöksi valvomaan
Katos perhana, terve! :D Tarkoittaako viimeinen yö "viimeistä yötä ennen vapaita" vai oletko vaihtamassa tukikohtaa? Rauhallista yötä joka tapauksessa!

Viimeistä yötä ennen vapaita...Mihinkäs minä tuolta suljetulta osaisin lähteä...Vaikka eihän sitä koskaan tiedä
 
Hajna
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja marjonetti:
Vaihdoin vastikään suljetulta osastolta avohoitoon. :D Nykyään olen siis psykiatrian poliklinikalla päivystävänä sairaanhoitajana.
Kolleega täällä terve!Itse olen tällä hetkellä työssä suljetulla osastolla.Viimeistä yötä olis tarkoitus lähteä ensi yöksi valvomaan
Täällä myös kolleega. Olen tosin kiertänyt eriosastoja ja viimeisimmäksi ennen äitiyslomaa olin psyko-somaattisella osastolla ja todella mielenkiinoinen työmaa oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja saippua:
Aamulehdenjakaja ja päivällä siivoan muutaman siivottavan kohteen.
miten jakasta valvoa päivät eikö se ole aikainen herätys? olen miettinyt itsekin tuota työtä, tuntuisi niin mukavalta että loppupäivä vapaata ainut on vaan se valvominen.....
mun äiti jakanut jo yli 20 vuotta. onhan siinä lyhyt työaika ja päivät vapaat.
mun fysiikka ei kestänyt sitä että ylös heti kun nukahtanut.

mutta äitini menee nukkuu illalla.. herää töihin. tulee kotin niin nukkuu vielä pari tuntia.huono puoli ainakin niillä on että 7 yötä töitä putkeen ja 1 yö vapaa. taas 7yötä töitä

 
saippua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja saippua:
Aamulehdenjakaja ja päivällä siivoan muutaman siivottavan kohteen.
miten jakasta valvoa päivät eikö se ole aikainen herätys? olen miettinyt itsekin tuota työtä, tuntuisi niin mukavalta että loppupäivä vapaata ainut on vaan se valvominen.....
Suht hyvin sitä jaksaa. Tuo siivoaminen on vain muutama kertana viikossa. Menen kohteen siivoamaan melkein samantien, kun lehdet jaettu, joten ei ehdi väsähtää välissä ja sit voi ottaa parin tunnin nokoset, mutta aina ei edes tule otettua.
Olin ensin tuurajana, mutta jäin sit pidemmäksi aikaa. Kohta tulee 3v täyteen tuota työtä. Vielä ainakin jaksan, mutta muutaman vuoden päästä voi sit olla jo eri. Aika näyttää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Simppa:
Kääntäjä omalla Tmellä.
Siistii. Mulla on kyllä kääntäjän koulutus, mut niitä hommia en ole tehnyt sitten opiskeluaikojen. Miusta ei oikein taitais olla friikuksi (freelanceriksi), siinä kun pitää varsinaisen duunin lisäksi hommata vielä asiakkaatkin. :xmas:

Tällä hetkellä titteli on Technical Writer eli teknistä dokumentointia teen.
 

Yhteistyössä