G: Oletko koskaan nähnyt huumepiikkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
"Kiva" kun ILMASEKSI jaellaan huumeiden käyttäjille neuloja, jotta heillä ei taudit tarttuisi toiselta toiselle,
MUTTA NE HEITTELEE NIITÄ YMPÄRILLEEN JA SITTEN PKKULAPSET TUIKKAA NIILLÄ ITTEENSÄ... :eek: :eek:

Olen nähnyt roskaruokapaikan vessassa lattialla tollasen neulan (ou jee)... :|
Ootkos miettinyt, että jos niitä ei ilmaiseksi jaeltaisi, niin nuo löytämänne neulat olisivat PAAAALLJJOON suuremmalla todennäköisyydellä infektoituneet?
Mä ihan oikeasti luulen, et tiedän mistä puhun kun puhun narkkareista ja vinkkitoiminnasta. Mä tunsin aikanani muutaman kourallisen suonensisäisesti vetäviä narkkareita, heistä 98% sairasti c-hepatiittia. Olen myös kuullut muutaman tarinan siitä kuinka yritettiin välttää tartuntaa, mutta mogattiin. Näille ihmisille tulee se tauti ennemmin tai myöhemmin, holhouksesta huolimatta, koska eivät ole kiinnostuneita mistään. Olen kuullut jopa 2 eri tytöstä, jotka ovat ottaneet HIV:n rakkaudenosoitukseksi poikaystäviltään.

Ja vielä kuinka paljon luulette, että nää ihmiset tekee terveytensä hyväksi, siis ihmiset jotka heittelee ruiskunsa tien varsille? Tuskin ovat mitään neurootikkoja hygienian suhteen :whistle:
Itse asiassa, mä tunnen tälläkin hetkellä narkkareita, ihan iv-käyttäjiä, ja heistä ehkä prosentilla on c-hepatiitti, HIV:ta ei kenelläkään.
Jaa no mulla toisinpäin. Paitsi ketään en varsinaisesti tunne kellä ois HIV. Tämän toisen tytön näin kerran, jolla tämä Hiv. Ja tekee btw töitä vaasankadulla tai teki silloin.. mahtaako olla hengissä enää, ei pysty tietää. Tuntemani iv-käyttäjät asuvat pääsääntöisesti itä-helsingissä, nämä hepatiittia sairastavat. Sitten tunnen joitakin muualta ja he eivät ole ainakaan mulle avoimesti hepatiitistaan puhuneet, mutta en tiedä kuinka säännöllisesti testaavat.

Ja btw iv-käyttäjällä on aina riski sairastua c:hen, sillä useat diilerit käyttävät jo kertaalleen käytettyjä minigrip-pusseja minne laittavat kaman. Ja syy miksi näin voi tarttua hepatiitti: kun minigrip-pussi on tyhjillään ja kaikki kama halutaan käyttää, laitetaan pussin pohjalle vettä ja vedetään se ruiskuun ja kun tämä ruisku on käytetty, pöpöt leviää pussiin. Pussi jää nurkkiin ja joskus saatetaan huomata ja laittaa sinne kama kun ollaan viemässä jollekulle.
Itseasiassa C-hepatiitti tarttuu todella huonosti muutoin kuin verikontaktissa, joten kovin suuria lukuja tartuntoja tuskin tulee uudelleen käytetyistä kamapusseista, varsinkin kun ruiskua käytetään silloin ilman neulaa.
Etkö ymmärtänyt.. Sulla on hepa ja sulla on käyttämäsi ruisku, sä nitkuat vetää sen kaman lopun pussista ja hihaan kuis muutenkaan.. sä pistät pussiin vettä jotta hyötykäytät kaiken mahd kaman. Sekoittelet jauhon loput veteen tod.näk. ruiskua pussissa heilutellen, sitten vedät sisään. Pistät neulan paikalleen ja vedät kaman. heität pussin sun huumekämpän nurkkiin. Parin päivän päästä sulla on jo isot satsit kamaa ja tuttus on soittanut et sen tuttu haluis ostaa.. sanot et ok, tyyppi tulee sun kämpille ja sä punnitset kaman, sitten sun silmiin osuu jo kuivahtanut minigrip-pussi, johon laitat tyypille kaman. Tyyppi vetää tämän myös suoneen. Se kama on ollut pussissa jossa hepatiittista veristä ruiskua on vasta uitettu.
Höpö höpö. Ei mikään virus säily elimistön ulkopuolella montaa tuntia kauempaa.

muoks. Ja sitä ruiskua käytetään siellä pussissa vieläkin ilman sitä neulaa!
Silloin kun mä seurustelin c-hepaa sairastavan kanssa, oli sellainen tieto et c-hepa on sitkee ja säilyy kauan elimistön ulkopuolella.

Ja kyllä sinne ruiskuun yleensä vedetään verta ennekun painetaan mäntä pohjaan, jotta nähdään ollaanko osuttu suoneen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Ei kukaa laita liukkaripussiin uutta kamaa!!! Ei sitä kukaa ees sillon ostais, älypäät. Tääl taitaa olla mun lisäks kaks ihmistä jotka oikeasti jotai asioista tietää, ainakin tän ketjun perusteella.
ja mistä ostaja tietää onko pussi käytetty? Ei diilerikään sitä välttis tiedä.
Jopa pikku-diilereillä on kunnia ostaa puhtaat pussit, tarjota hyvää kamaa, ja säilyttää asiakassuhteet.
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Ei kukaa laita liukkaripussiin uutta kamaa!!! Ei sitä kukaa ees sillon ostais, älypäät. Tääl taitaa olla mun lisäks kaks ihmistä jotka oikeasti jotai asioista tietää, ainakin tän ketjun perusteella.
ja mistä ostaja tietää onko pussi käytetty? Ei diilerikään sitä välttis tiedä.
Ei hemmetti.. näkeehän pussista vähän onko se kuinka vanha :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Ei kukaa laita liukkaripussiin uutta kamaa!!! Ei sitä kukaa ees sillon ostais, älypäät. Tääl taitaa olla mun lisäks kaks ihmistä jotka oikeasti jotai asioista tietää, ainakin tän ketjun perusteella.
ja mistä ostaja tietää onko pussi käytetty? Ei diilerikään sitä välttis tiedä.
Kyl sen silmillä näkee..
mun exän nurkissa loju pusseja ja jos ne ois uudestaan täytetty jauholla, niin en ois kyllä tienny onko käytetty tai ei.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Ei se eläkään, ku kosteissa olosuhteissa ja sillonki max. sen kaks tuntia. Vinkki suosittelee et siks pitää keittää kauemmin et kuolee, kun oletettavasti on ollu käytössä vasta ne värkit. tajusko tiimarinvihko nyt???
hanki sä elämä, miten sulla voi olla kone millä kirjoittaa , kun et ole myynyt kaman toivossa!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Ei kukaa laita liukkaripussiin uutta kamaa!!! Ei sitä kukaa ees sillon ostais, älypäät. Tääl taitaa olla mun lisäks kaks ihmistä jotka oikeasti jotai asioista tietää, ainakin tän ketjun perusteella.
ja mistä ostaja tietää onko pussi käytetty? Ei diilerikään sitä välttis tiedä.
Kyl sen silmillä näkee..
mun exän nurkissa loju pusseja ja jos ne ois uudestaan täytetty jauholla, niin en ois kyllä tienny onko käytetty tai ei.
No vaikka niitä nyt herranen aika käytettäis vaikka 100 kertaa uudelleen, niin se ei poista sitä tosiasiaa, että TARTUNTA siitä pussista on aivan häviävän pieni todennäköisyys!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Tiimarinvihko: Väitä nyt sitten, kun et halua myöntää olevasi väärässä.
En mä nyt tiedä mitä sä väität mun väittäneen. Sanoinhan että silloin kun seurustelin sen exäni kans, niin oli sellasta tietoa et c-hepa säilyy kauan elimistön ulkopuolella. Että tuo voi olla vanhaa tietoa, mutta silloin neuroottisena otin asiasta selvää, koska pelkäsin ko tautia kuollakseni. Ja silloin kaikki info mitä sain oli et säilyis pitkään. Jos nyt on uutta infoa asiasta, niin olen vaan helpottunut, voin lopettaa hysteerisen tien varsien tihrustelun, jos ei kerran säily varttia pitempään.

Ja tästä on siis jo vuosia aikaa.
 
narkomaani
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Ei se eläkään, ku kosteissa olosuhteissa ja sillonki max. sen kaks tuntia. Vinkki suosittelee et siks pitää keittää kauemmin et kuolee, kun oletettavasti on ollu käytössä vasta ne värkit. tajusko tiimarinvihko nyt???
hanki sä elämä, miten sulla voi olla kone millä kirjoittaa , kun et ole myynyt kaman toivossa!!!
En ole koskaan myynyt mitään tavaraa sadakseni kamaa. Kamaa tosin olen myynyt. Vituttaako kun tiiän asioista enemmän ku sinä vaik oon nisti??

 
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Ei se eläkään, ku kosteissa olosuhteissa ja sillonki max. sen kaks tuntia. Vinkki suosittelee et siks pitää keittää kauemmin et kuolee, kun oletettavasti on ollu käytössä vasta ne värkit. tajusko tiimarinvihko nyt???
hanki sä elämä, miten sulla voi olla kone millä kirjoittaa , kun et ole myynyt kaman toivossa!!!
En ole koskaan myynyt mitään tavaraa sadakseni kamaa. Kamaa tosin olen myynyt. Vituttaako kun tiiän asioista enemmän ku sinä vaik oon nisti??
Älä ny, kohta sulta kysytään eikö olis jotaki muuta palstaa ko mammapalsta jossa mainostaa päihteitä *kokemuksen syvällä rinta-äänellä* :xmas:
 
narkomaani
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Ei se eläkään, ku kosteissa olosuhteissa ja sillonki max. sen kaks tuntia. Vinkki suosittelee et siks pitää keittää kauemmin et kuolee, kun oletettavasti on ollu käytössä vasta ne värkit. tajusko tiimarinvihko nyt???
hanki sä elämä, miten sulla voi olla kone millä kirjoittaa , kun et ole myynyt kaman toivossa!!!
En ole koskaan myynyt mitään tavaraa sadakseni kamaa. Kamaa tosin olen myynyt. Vituttaako kun tiiän asioista enemmän ku sinä vaik oon nisti??
Älä ny, kohta sulta kysytään eikö olis jotaki muuta palstaa ko mammapalsta jossa mainostaa päihteitä *kokemuksen syvällä rinta-äänellä* :xmas:

..Mutku minä oon mamma... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Ei se eläkään, ku kosteissa olosuhteissa ja sillonki max. sen kaks tuntia. Vinkki suosittelee et siks pitää keittää kauemmin et kuolee, kun oletettavasti on ollu käytössä vasta ne värkit. tajusko tiimarinvihko nyt???
hanki sä elämä, miten sulla voi olla kone millä kirjoittaa , kun et ole myynyt kaman toivossa!!!
En ole koskaan myynyt mitään tavaraa sadakseni kamaa. Kamaa tosin olen myynyt. Vituttaako kun tiiän asioista enemmän ku sinä vaik oon nisti??
Älä ny, kohta sulta kysytään eikö olis jotaki muuta palstaa ko mammapalsta jossa mainostaa päihteitä *kokemuksen syvällä rinta-äänellä* :xmas:

..Mutku minä oon mamma... :)
Mutku se ei siltikkään kaikille sovi että täällä ollaan
 
hui
Mitenhän tämä keskustelu menikin c-hepan tarttumisriskin arviomiseksi.. Mutta, jos ei käytä huumeita, on erittäin epätodennäköistä saada tartunta. Mua alkoi äsken naurattaa mikä keskustelu sai mut heti ottamaan kantaa, kaikista näistä ketjuista.. Mutta, ex-nisti kirjoittaa siitä mistä tietää ;)
 
narkomaani

Hyytis!!!

Mie oon meinannu ennenki kysyä sulta, et haittaako jos laitan joskus sulle yv:tä omalla nikillä? Kun näistä ei hirveesti oo uskaltanu puhua mustana. Vaikkakin ite oon ollu kohta 2kk kuivilla ja lapset on muualla kuin mulla vielä tällä hetkellä, niin siltikin... Niin oisko paha jos heittäsin sua yv:llä joku kerta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Hyytis!!!

Mie oon meinannu ennenki kysyä sulta, et haittaako jos laitan joskus sulle yv:tä omalla nikillä? Kun näistä ei hirveesti oo uskaltanu puhua mustana. Vaikkakin ite oon ollu kohta 2kk kuivilla ja lapset on muualla kuin mulla vielä tällä hetkellä, niin siltikin... Niin oisko paha jos heittäsin sua yv:llä joku kerta?
Saapi laittaa.... :hug:
 
narkomaani
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Hyytis!!!

Mie oon meinannu ennenki kysyä sulta, et haittaako jos laitan joskus sulle yv:tä omalla nikillä? Kun näistä ei hirveesti oo uskaltanu puhua mustana. Vaikkakin ite oon ollu kohta 2kk kuivilla ja lapset on muualla kuin mulla vielä tällä hetkellä, niin siltikin... Niin oisko paha jos heittäsin sua yv:llä joku kerta?
Saapi laittaa.... :hug:
Kiitos! *halii takasin*
 

Yhteistyössä