G: Oletko koskaan nähnyt huumepiikkiä?

harmaana nyt
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
tuosta c-hepatiitista. kun mieheni oli ennen nisti ja sillä oli joku sairaus, joka on hoidettu jollain interferonihoidolla (tai joku sellainen kuitenkin), niin oliko se just tuo c-hepa vai joku muu?

on mies nää mulle selittänyt mutten muista enää


luulisi että tiedät paremmin. c tarttuu kumminki seksiteitse...
hänellä ei enää ole sitä tautia. pahvi!
 
Beep
Laboratorio olosuhteissa c-hepatiitti virusta pystytään pitämään hengissä jopa päiviä max neljä päivää..

http://www.aidstukikeskus.fi/sivut/index.php?option=com_xfaq&task=answer&Itemid=93&catid=19&aid=1847

 
m
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
hyi saatana vitun nistit. lapset pois ja sterilisaatio teille kaikille. voitte narkata sitten keskenänne ettekä varmasti lisäänny koska kukaan normaali ihminen ei teihin ikinä sekaantuisi
Mun mies on "normaali" ihminen ja kyllä, haluaa lapsen kanssani. Aiemmat kaksi lastani ovat huostassa tietyn ajan, jonka jälkeen tulevat mulle takaisin. Ja kuten aiemmin sanoin, oon ollu nyt 2kk kuivilla. Ja kun tietyn ajan oon kuntoutunut ja pysynyt kuivilla, aletaan mieheni kans yrittämään sitä yhteistä kullannuppua :) Ja kaksi jo olemassaolevaa tulevat myös ilmanmuuta kotiin, kun olen määräajan antanut puhtaita seuloja. Kiitos tsempistä sulle, Hattara-Auroora!


oho, oikein 2 kk tta. luuletko saavasi lapsesi takaisin, veikkaan että et tule saamaan näillä puheillasi! ja toivon ettet tule saamaakaan!
Saan, kun olen tervehtynyt, sillä olen paras äiti lapsilleni. En ihan vielä, mutta tietyn ajan kuluttua. Ja tein muuten itse lastensuojeluilmoituksen itsestäni, ja se jos joku kertoo musta äitinä jotain.


se kyllä kertoo paljon ja arvostan sitä ihan näin ventovieraana , mutten en sitten millään ymmärrä mikä ajaa ihmiset noinkin koviin aineisiin, niitä näkee ikävä kyllä niin paljon, mutta itse äitinä en pysty käsittämään mikä ajaa äitit ja perheelliset sille tielle, mutta on erittäin hienoa että itse tajuaa olevansa todella huonona!

 
m
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
tuosta c-hepatiitista. kun mieheni oli ennen nisti ja sillä oli joku sairaus, joka on hoidettu jollain interferonihoidolla (tai joku sellainen kuitenkin), niin oliko se just tuo c-hepa vai joku muu?

on mies nää mulle selittänyt mutten muista enää


luulisi että tiedät paremmin. c tarttuu kumminki seksiteitse...
hänellä ei enää ole sitä tautia. pahvi!


no pahvi, silloin se ei ole c!!! koska siitä ei parane PAHVI OOT ITSE KUN kyselet!

 
narkomaani
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
tuosta c-hepatiitista. kun mieheni oli ennen nisti ja sillä oli joku sairaus, joka on hoidettu jollain interferonihoidolla (tai joku sellainen kuitenkin), niin oliko se just tuo c-hepa vai joku muu?

on mies nää mulle selittänyt mutten muista enää


luulisi että tiedät paremmin. c tarttuu kumminki seksiteitse...
hänellä ei enää ole sitä tautia. pahvi!
Joo, häneltä on juurikin c hoidettu tuolla interferonihoidolla. Ja äärimmäisen harvoin tarttuu seksin välityksellä. Mutta sun miehellähän sitä ei enää edes ole, joten muille tiedoksi.
 
harmaana nyt
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
tuosta c-hepatiitista. kun mieheni oli ennen nisti ja sillä oli joku sairaus, joka on hoidettu jollain interferonihoidolla (tai joku sellainen kuitenkin), niin oliko se just tuo c-hepa vai joku muu?

on mies nää mulle selittänyt mutten muista enää


luulisi että tiedät paremmin. c tarttuu kumminki seksiteitse...
hänellä ei enää ole sitä tautia. pahvi!
Joo, häneltä on juurikin c hoidettu tuolla interferonihoidolla. Ja äärimmäisen harvoin tarttuu seksin välityksellä. Mutta sun miehellähän sitä ei enää edes ole, joten muille tiedoksi.
kiitos asiallisesta vastauksesta. on nyt 5 vuotta pysynyt pois tuo, joten eiköhän se pysykin.
 
leena
jopas tämä on nostattanu tunteita!

olen nähny värkkejä, koska käytin huumeita itse 10 vuotta.

narkomaani-äidille haluan toivottaa paljon, paljon voimia ja onnitella kahdesta puhtaasta kuukaudesta! hieno homma!
mä olen ollut puhtaana reilun kolme vuotta. raitistuminen on ihan mahdollista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
tuosta c-hepatiitista. kun mieheni oli ennen nisti ja sillä oli joku sairaus, joka on hoidettu jollain interferonihoidolla (tai joku sellainen kuitenkin), niin oliko se just tuo c-hepa vai joku muu?

on mies nää mulle selittänyt mutten muista enää


luulisi että tiedät paremmin. c tarttuu kumminki seksiteitse...
Paskat :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Laboratorio olosuhteissa c-hepatiitti virusta pystytään pitämään hengissä jopa päiviä max neljä päivää..

http://www.aidstukikeskus.fi/sivut/index.php?option=com_xfaq&task=answer&Itemid=93&catid=19&aid=1847
Mä löysin tuon myös, mutta tuo ei kelpaa. Oli mun mielestä kovin epämääränen vastaus, eikä vastannut suoraan esittäjän kysymykseen vaan se kuitattiin että sinun tilannehan on toinen- tyyliin.
 
narkomaani
Alkuperäinen kirjoittaja leena:
jopas tämä on nostattanu tunteita!

olen nähny värkkejä, koska käytin huumeita itse 10 vuotta.

narkomaani-äidille haluan toivottaa paljon, paljon voimia ja onnitella kahdesta puhtaasta kuukaudesta! hieno homma!
mä olen ollut puhtaana reilun kolme vuotta. raitistuminen on ihan mahdollista!
Kiitos! Ja onnittelut sullekin!!! Itse ehdin reilu 1,5v käyttää suonensisäisesti, mutta nyt on alkanut paistaa päivä pikkuhiljaa munkin risukasaani. Mut nyt lähen nukuttamaan muksuja, kiitos kaikille asiallisista viesteistä ja kauniita unia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä löysin tuon myös, mutta tuo ei kelpaa. Oli mun mielestä kovin epämääränen vastaus, eikä vastannut suoraan esittäjän kysymykseen vaan se kuitattiin että sinun tilannehan on toinen- tyyliin.
Noh, kun oli nuori ja viaton niin mä tein kuten mua oli neuvottu tekemään:
Jos mun yksiöni vessa oli kattoon asti veressä, mä odotin vartin ennen kuin menin pesemään sen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä löysin tuon myös, mutta tuo ei kelpaa. Oli mun mielestä kovin epämääränen vastaus, eikä vastannut suoraan esittäjän kysymykseen vaan se kuitattiin että sinun tilannehan on toinen- tyyliin.
Noh, kun oli nuori ja viaton niin mä tein kuten mua oli neuvottu tekemään:
Jos mun yksiöni vessa oli kattoon asti veressä, mä odotin vartin ennen kuin menin pesemään sen.
:LOL:
 
demi
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
hyi saatana vitun nistit. lapset pois ja sterilisaatio teille kaikille. voitte narkata sitten keskenänne ettekä varmasti lisäänny koska kukaan normaali ihminen ei teihin ikinä sekaantuisi
Mun mies on "normaali" ihminen ja kyllä, haluaa lapsen kanssani. Aiemmat kaksi lastani ovat huostassa tietyn ajan, jonka jälkeen tulevat mulle takaisin. Ja kuten aiemmin sanoin, oon ollu nyt 2kk kuivilla. Ja kun tietyn ajan oon kuntoutunut ja pysynyt kuivilla, aletaan mieheni kans yrittämään sitä yhteistä kullannuppua :) Ja kaksi jo olemassaolevaa tulevat myös ilmanmuuta kotiin, kun olen määräajan antanut puhtaita seuloja. Kiitos tsempistä sulle, Hattara-Auroora!
Hei, sun kertomasi asiat kilisyttelee kelloja kovin..
Et sunkaan sä asu Hämeenlinnassa...? :)
Meinaan että jos me vaiks ollaankin tuttuja! Mun eräs tuttuni on juurikin samanlaisessa tilanteessa, ja sä "kuullostat" tutulle.. ;)
 
läheltä nähnyt
On typerää haukkua käyttäjiä. Koska siihen on aina jokin syy. Mä seurustelin ennen suonensisäisesti käyttävän kanssa. Hän aloitti käytön, koska se oli ainut tapa, jolla joka päiväiset kivut sai pois. Vuoden seurustelun jälkeen hän lopetti. Mä itse vedin itseni aivan piippuun, koska yritin auttaa. Lopulta hän lopetti ihan omin voimin, tosin tilalle tuli alkoholi.
 
ns
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
tuosta c-hepatiitista. kun mieheni oli ennen nisti ja sillä oli joku sairaus, joka on hoidettu jollain interferonihoidolla (tai joku sellainen kuitenkin), niin oliko se just tuo c-hepa vai joku muu?

on mies nää mulle selittänyt mutten muista enää


luulisi että tiedät paremmin. c tarttuu kumminki seksiteitse...
hänellä ei enää ole sitä tautia. pahvi!


no pahvi, silloin se ei ole c!!! koska siitä ei parane PAHVI OOT ITSE KUN kyselet!
Voi vitun pälli suakin!! siitä nimenomaan VOI parantua!! Helvetin pelle, ota selvää ennnen ku alat aukoo.
Täs mä voin kertoo sulle faktana, koska itse oon C.stä parantunut, enkä jäänyt siis kantajaksi.
Vitun urpoja nää mammat-kaikkitietävät, jotka jakaa elämän totuuksiaan vaikkei vittu mitään mistää oman ruusunpunasen maailmansa ulkopuolelta tiedä.URPO!!
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja leena:
jopas tämä on nostattanu tunteita!

olen nähny värkkejä, koska käytin huumeita itse 10 vuotta.

narkomaani-äidille haluan toivottaa paljon, paljon voimia ja onnitella kahdesta puhtaasta kuukaudesta! hieno homma!
mä olen ollut puhtaana reilun kolme vuotta. raitistuminen on ihan mahdollista!
Hassua, minäkin käytin 10v ja ollut reilut kolme vuotta kuivilla. :) Raitistuminen on tosiaan kaikille mahdollista, nykyinen elämä lapsen kanssa ihanaa! Enkä ole käyttänyt raskaana ollessa enkä lapsen saatuani. Valitettavasti näin aina ajatellaan, päihdeongelmaisetkin ovat yksilöitä kuten käyttönsäkin.
 

Yhteistyössä