G: Oletko koskaan nähnyt huumepiikkiä?

oon. ei ollut kivaa kun exältä löyty milloin mitäkin, vaikka ei etes itse käyttänyt piikkejä. eikä paljoa muutakaan. Silti se oli kuvioissa mukana ja säilytti ja piilotteli kavereidensa puolesta kun ne pelkäs kämppä ratsioita. Mut hähää suckers!!! Linnassa ovat ne idiootit ja ainakin toistaiseksi eivät pyöri nurkilla ja tule kadulla vastaan!!!
 
m
te narkkarit ootte niin sekasin mun puolesta voisitte hävitä maan päältä tapoinenne! ällöttää moinen riippuvuus mikähän siihenkin aja, veikkaan huonoa itsetuntoa ja luonne heikkoutta, ehkä olette jääneet ilman rakkautta lapsena ja jaatte sitä sama pas..aa omillenne kun sossut vie ne pois, ette o ansainnut yhtään lasta, ja pienet viattomat joutuu vierotukseen kun kaltaisenne mammat synnyttää ja täällä ylpeilette jostain hemmetin narkkari älystä! huh huh, saastaa olette , ette mitään muuta, piste, ja en en ole mikään palstamamma ja yliäiti, parempi vaan kuin te ikinä äitinä kykenette olemaan!
 
narkomaani
Alkuperäinen kirjoittaja m:
te narkkarit ootte niin sekasin mun puolesta voisitte hävitä maan päältä tapoinenne! ällöttää moinen riippuvuus mikähän siihenkin aja, veikkaan huonoa itsetuntoa ja luonne heikkoutta, ehkä olette jääneet ilman rakkautta lapsena ja jaatte sitä sama pas..aa omillenne kun sossut vie ne pois, ette o ansainnut yhtään lasta, ja pienet viattomat joutuu vierotukseen kun kaltaisenne mammat synnyttää ja täällä ylpeilette jostain hemmetin narkkari älystä! huh huh, saastaa olette , ette mitään muuta, piste, ja en en ole mikään palstamamma ja yliäiti, parempi vaan kuin te ikinä äitinä kykenette olemaan!
Mä en henk.koht. vetäny edes röökiä raskaus- ja imetysaikoina. Musta tuli narkomaani vasta lasteni syntymän jälkeen. Mutta kiitos kaunis kuitenkin sulle!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
te narkkarit ootte niin sekasin mun puolesta voisitte hävitä maan päältä tapoinenne! ällöttää moinen riippuvuus mikähän siihenkin aja, veikkaan huonoa itsetuntoa ja luonne heikkoutta, ehkä olette jääneet ilman rakkautta lapsena ja jaatte sitä sama pas..aa omillenne kun sossut vie ne pois, ette o ansainnut yhtään lasta, ja pienet viattomat joutuu vierotukseen kun kaltaisenne mammat synnyttää ja täällä ylpeilette jostain hemmetin narkkari älystä! huh huh, saastaa olette , ette mitään muuta, piste, ja en en ole mikään palstamamma ja yliäiti, parempi vaan kuin te ikinä äitinä kykenette olemaan!
Sullon selkeesti ongelmia. Jos menisit puhumaan jonnekin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
te narkkarit ootte niin sekasin mun puolesta voisitte hävitä maan päältä tapoinenne! ällöttää moinen riippuvuus mikähän siihenkin aja, veikkaan huonoa itsetuntoa ja luonne heikkoutta, ehkä olette jääneet ilman rakkautta lapsena ja jaatte sitä sama pas..aa omillenne kun sossut vie ne pois, ette o ansainnut yhtään lasta, ja pienet viattomat joutuu vierotukseen kun kaltaisenne mammat synnyttää ja täällä ylpeilette jostain hemmetin narkkari älystä! huh huh, saastaa olette , ette mitään muuta, piste, ja en en ole mikään palstamamma ja yliäiti, parempi vaan kuin te ikinä äitinä kykenette olemaan!
Mä en henk.koht. vetäny edes röökiä raskaus- ja imetysaikoina. Musta tuli narkomaani vasta lasteni syntymän jälkeen. Mutta kiitos kaunis kuitenkin sulle!!!
Ööööö...
Tietkö, jotenkin toi kuulostaa vielä pahemmalta siinä mielessä, että sä olet tuntenut ja nähnyt lapsesi ja alkanut sitten vasta sekoilemaan.
Miksi se lapsi ei ollut sinulle sen tärkäempi? :/
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
hyi saatana vitun nistit. lapset pois ja sterilisaatio teille kaikille. voitte narkata sitten keskenänne ettekä varmasti lisäänny koska kukaan normaali ihminen ei teihin ikinä sekaantuisi


peesi, ja ne täällä oikeesti ylpeilee tavoillaan, en käsitä en , ja kiitos mutta mun ei tarvi puhua kenellekkään , toisin kun teidän, roikutte täällä kun kuuluisitte pakkohoitoon ja varsinkin jos teillä lapsia, hartaasti toivon ettei koskaan pääse luoksenne jos tuossa kunnossa meinaatte olla !
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
hyi saatana vitun nistit. lapset pois ja sterilisaatio teille kaikille. voitte narkata sitten keskenänne ettekä varmasti lisäänny koska kukaan normaali ihminen ei teihin ikinä sekaantuisi


peesi, ja ne täällä oikeesti ylpeilee tavoillaan, en käsitä en , ja kiitos mutta mun ei tarvi puhua kenellekkään , toisin kun teidän, roikutte täällä kun kuuluisitte pakkohoitoon ja varsinkin jos teillä lapsia, hartaasti toivon ettei koskaan pääse luoksenne jos tuossa kunnossa meinaatte olla !
:LOL: :LOL: :LOL:
 
harmaana nyt
tuosta c-hepatiitista. kun mieheni oli ennen nisti ja sillä oli joku sairaus, joka on hoidettu jollain interferonihoidolla (tai joku sellainen kuitenkin), niin oliko se just tuo c-hepa vai joku muu?

on mies nää mulle selittänyt mutten muista enää
 
narkomaani
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
hyi saatana vitun nistit. lapset pois ja sterilisaatio teille kaikille. voitte narkata sitten keskenänne ettekä varmasti lisäänny koska kukaan normaali ihminen ei teihin ikinä sekaantuisi
Mun mies on "normaali" ihminen ja kyllä, haluaa lapsen kanssani. Aiemmat kaksi lastani ovat huostassa tietyn ajan, jonka jälkeen tulevat mulle takaisin. Ja kuten aiemmin sanoin, oon ollu nyt 2kk kuivilla. Ja kun tietyn ajan oon kuntoutunut ja pysynyt kuivilla, aletaan mieheni kans yrittämään sitä yhteistä kullannuppua :) Ja kaksi jo olemassaolevaa tulevat myös ilmanmuuta kotiin, kun olen määräajan antanut puhtaita seuloja. Kiitos tsempistä sulle, Hattara-Auroora!
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
hyi saatana vitun nistit. lapset pois ja sterilisaatio teille kaikille. voitte narkata sitten keskenänne ettekä varmasti lisäänny koska kukaan normaali ihminen ei teihin ikinä sekaantuisi
Mun mies on "normaali" ihminen ja kyllä, haluaa lapsen kanssani. Aiemmat kaksi lastani ovat huostassa tietyn ajan, jonka jälkeen tulevat mulle takaisin. Ja kuten aiemmin sanoin, oon ollu nyt 2kk kuivilla. Ja kun tietyn ajan oon kuntoutunut ja pysynyt kuivilla, aletaan mieheni kans yrittämään sitä yhteistä kullannuppua :) Ja kaksi jo olemassaolevaa tulevat myös ilmanmuuta kotiin, kun olen määräajan antanut puhtaita seuloja. Kiitos tsempistä sulle, Hattara-Auroora!


oho, oikein 2 kk tta. luuletko saavasi lapsesi takaisin, veikkaan että et tule saamaan näillä puheillasi! ja toivon ettet tule saamaakaan!

 
mua jäi tosissaan häiritsemään tuo et kauan c-hepatiitti säilyy elimistön ulkopuolella.. en löydä netistä mistään oikein mitään vastausta. Mutta joku väitti ettei mitkään virukset säily, niin se oli ainakin paskaa, koska ainakin a- ja b-hepatiitti on säilyvää sorttia. aids-tukikeskuksen mukaan "B-hepatiittivirus voi lisäksi säilyä kehon ulkopuolella infektoivana useita päiviä. " (infektiolääkäri Esa Rintala)
 
narkomaani
Lapset ovat tärkein asia elämässäni ja aina tärkeämpiä kuin aineet. Elämäntilanne ajoi mut monine menetyksineen narkkaamaan. Sairaushan tää on eikä mikään häpeilynaihe mun mielestä.

Nytki oon lasten luona ja kohta lähen heitä nukuttamaan. Kauniita unia Cothis ja Hyytis, suunnilleen ainoat jotka jotain tajuavat asioista...
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
tuosta c-hepatiitista. kun mieheni oli ennen nisti ja sillä oli joku sairaus, joka on hoidettu jollain interferonihoidolla (tai joku sellainen kuitenkin), niin oliko se just tuo c-hepa vai joku muu?

on mies nää mulle selittänyt mutten muista enää


luulisi että tiedät paremmin. c tarttuu kumminki seksiteitse...
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
oho, oikein 2 kk tta. luuletko saavasi lapsesi takaisin, veikkaan että et tule saamaan näillä puheillasi! ja toivon ettet tule saamaakaan!
Se on kuule alku :headwall:
Mutta mie katoin vaan tuota "näillä puheillasi"-kohtaa.. onko se näinkin kiellettyä oikaista infoja c-hepatiitista, kun noin skitsahdat?

Ja joo joo, ei ole mulle suunnattu mutta silti kysäisen :snotty:
 
narkomaani
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja narkomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
hyi saatana vitun nistit. lapset pois ja sterilisaatio teille kaikille. voitte narkata sitten keskenänne ettekä varmasti lisäänny koska kukaan normaali ihminen ei teihin ikinä sekaantuisi
Mun mies on "normaali" ihminen ja kyllä, haluaa lapsen kanssani. Aiemmat kaksi lastani ovat huostassa tietyn ajan, jonka jälkeen tulevat mulle takaisin. Ja kuten aiemmin sanoin, oon ollu nyt 2kk kuivilla. Ja kun tietyn ajan oon kuntoutunut ja pysynyt kuivilla, aletaan mieheni kans yrittämään sitä yhteistä kullannuppua :) Ja kaksi jo olemassaolevaa tulevat myös ilmanmuuta kotiin, kun olen määräajan antanut puhtaita seuloja. Kiitos tsempistä sulle, Hattara-Auroora!


oho, oikein 2 kk tta. luuletko saavasi lapsesi takaisin, veikkaan että et tule saamaan näillä puheillasi! ja toivon ettet tule saamaakaan!
Saan, kun olen tervehtynyt, sillä olen paras äiti lapsilleni. En ihan vielä, mutta tietyn ajan kuluttua. Ja tein muuten itse lastensuojeluilmoituksen itsestäni, ja se jos joku kertoo musta äitinä jotain.
 
wh
Olen nähnyt ja itsekin käyttänyt suonensisäisesti mutta se mikä mua ihmetyttää et miksi jotkut jättää niitä käytettyjä värkkejä minne sattuu. Koska silloin kun itse käytin niin minä ja mun kaverit olimme todella tarkkoja sitä että ne käytetyt värkit menee sinne keltaseen laatikkoon mikä viedään vinkkiin ja eihän sieltä edes saa kun muutaman puuhtaan ruiskun ellei vie vaihdossa käytettyjä.
 

Yhteistyössä