G: onko sinut raiskattu,missä ja minkä ikäinen olit?

  • Viestiketjun aloittaja huhuu
  • Ensimmäinen viesti
WTF
ootteko tehny ilmoituksen raiskauksen jälkeen? pystyykö siitä tapauksesta selviämään? mä aina pelkään et sattuu omalle kohdalle ja kaikkein eniten omille tytöille! se olis järkytys!
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:18 Udenforstående kirjoitti:
ootteko tehny ilmoituksen raiskauksen jälkeen? pystyykö siitä tapauksesta selviämään? mä aina pelkään et sattuu omalle kohdalle ja kaikkein eniten omille tytöille! se olis järkytys!
En kertonut kellekkään sillä tää ihminen vielä kiristi ja uhkas mua sen jälkeen,otti isot hohtimet ja väänsi niillä mun käden ihon siis sinne hohtimien väliin ja sanoi että jos kerrot jollekkin niin...!!

Paitsi että nyt ainakin yks tuttu saa tästä tietää jos tän näkee...kun mun nikin tietää. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:18 Udenforstående kirjoitti:
ootteko tehny ilmoituksen raiskauksen jälkeen? pystyykö siitä tapauksesta selviämään? mä aina pelkään et sattuu omalle kohdalle ja kaikkein eniten omille tytöille! se olis järkytys!
tein ilmotuksen ja tekijä saatiin kiinni, mutta ei se mitään siitä saanu, ku mä en muistanut mitään. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:18 Udenforstående kirjoitti:
ootteko tehny ilmoituksen raiskauksen jälkeen? pystyykö siitä tapauksesta selviämään? mä aina pelkään et sattuu omalle kohdalle ja kaikkein eniten omille tytöille! se olis järkytys!
'
mä en silloin pystynyt kertoo kellekkään kun tunsin niin suurta häpeää :/ vasta 15 vuotiaana tuli ilmi kun sairastuin vakavaan masennukseen :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:45 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:38 emmi06 kirjoitti:
18v synttäreiden päätteeksi autossa ase ohimolla. Mies tarjosi kyytiä kotiin ravintolaillan jälkeen :D
mikä tuossa niin hauskaa on? :/ et varmaan tehny poliisille ilmotustakaan?
Ei siinä mitään hauskaa ollutkaan, eikä naurata vieläkään, hymiö tuli vaan väärin.
Enkä tehnyt rikosilmoitusta kun tekijä otti mun lompakon pantiksi ja kiristi että tulee takaisin ja kostaa jos menen poliisin puheille.
Enpä ole sen jälkeen kyytiä ottanut vastaan kun tutuilta :/
(joku sanoikin silloin että omaa tyhmyyttä se oli kun ventovieraan kyytiin lähdin :ashamed: )
 
PahaSilmä
On. Omassa kotona yksi ystäväni kun olin 22 tai 23, en muista enää. Poika nukkui omassa huoneessaan ja minä olin ihan hiljaa, ettei se heräisi.

Tein ilmotuksesn, mutta äijä ei saanut tuomiota, koska myönsi seksin tapahtuneen, mutta valehteli, että minäkin halusin. Sen sijaan olisin voinut saada HIV:n ja B-hepatiitin. :( <br><br>
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:02 emmi06 kirjoitti:
Ei siinä mitään hauskaa ollutkaan, eikä naurata vieläkään, hymiö tuli vaan väärin.
Enkä tehnyt rikosilmoitusta kun tekijä otti mun lompakon pantiksi ja kiristi että tulee takaisin ja kostaa jos menen poliisin puheille.
Enpä ole sen jälkeen kyytiä ottanut vastaan kun tutuilta :/
(joku sanoikin silloin että omaa tyhmyyttä se oli kun ventovieraan kyytiin lähdin :ashamed: )
Ehlä sun ei ois pitänyt mennä sen kyytiin, mutta se raiskaus oli kyllä ihan sen tekijän syytä, eikä sun tyhmyyttä. Maailman ei pitäisi olla näin vaarallinen paikka.
 

Yhteistyössä