G: onko sinut raiskattu,missä ja minkä ikäinen olit?

  • Viestiketjun aloittaja huhuu
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:22 ATB kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:18 Udenforstående kirjoitti:
ootteko tehny ilmoituksen raiskauksen jälkeen? pystyykö siitä tapauksesta selviämään? mä aina pelkään et sattuu omalle kohdalle ja kaikkein eniten omille tytöille! se olis järkytys!
En kertonut kellekkään sillä tää ihminen vielä kiristi ja uhkas mua sen jälkeen,otti isot hohtimet ja väänsi niillä mun käden ihon siis sinne hohtimien väliin ja sanoi että jos kerrot jollekkin niin...!!

Paitsi että nyt ainakin yks tuttu saa tästä tietää jos tän näkee...kun mun nikin tietää. :ashamed:
Entä sitten sinähän tässä syytön uhri olet. Eikö vaan? Kummasti naiset syyllistää itseään raiskauksen jälkeen
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:02 emmi06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:45 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:38 emmi06 kirjoitti:
18v synttäreiden päätteeksi autossa ase ohimolla. Mies tarjosi kyytiä kotiin ravintolaillan jälkeen :D
mikä tuossa niin hauskaa on? :/ et varmaan tehny poliisille ilmotustakaan?
Ei siinä mitään hauskaa ollutkaan, eikä naurata vieläkään, hymiö tuli vaan väärin.
Enkä tehnyt rikosilmoitusta kun tekijä otti mun lompakon pantiksi ja kiristi että tulee takaisin ja kostaa jos menen poliisin puheille.
Enpä ole sen jälkeen kyytiä ottanut vastaan kun tutuilta :/
(joku sanoikin silloin että omaa tyhmyyttä se oli kun ventovieraan kyytiin lähdin :ashamed: )
Raiskaus ei ollut sinun syysi, mutta totta on, että että tyhmyyttä on lähteä ventovieraan matkaa. Sitä ikäänkuin hakee ongelmia siten. :/
 
PahaSilmä
Ei se ole ongelman hakemista, jos tekee jotain typerää, koska ei ole osannut aavistaa, mitä siitä seuraa. On ihan turhaa miettiä että mitä jos, kun on jo tehnyt sen väärän liikkeen ja joutunut väkivallan kohteeksi. yhtähyvin se voi tapahtua melkein missä tahansa.
 
on. 13 vuotiaana silloinen ns.poikaystävä.samalla meni neitsyys. sitä se varmaan vaan halusikin. oli kavereitten kanssa suunnitellu koko jutun. Kerrostalossa kellarissa yhessä huoneessa missä martat kokoontuu tai jotain. oltiin menossa porukalla sinne mutta meidän jälkeen tulevat pistivät oven lukkoon ulkopuolelta..ja siinä sitä sit mentii.. mitään en voinut tehä. Aluksi en halunnut uskoa, mutta jälkeenpäin uskon. Jätkä vielä myönsi miulle jälkeenpäin että hän raiskasi miut ja olevinaan katuu tekosiaan..anteeks en voi antaa, en ikinä..saatika unohtaa :( traumojakin on jäänyt tapahtuneesta ja ne ei häviä ikinä vaikka onkin ollut sen jälkeen monta poikaa jotka oikeesti on rakastanut minua. Nyt on ihana avopuoliso rinnalla ja saamme ensikuussa lapsen:)
 
kippa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:18 vieras kirjoitti:
on. 13 vuotiaana silloinen ns.poikaystävä.samalla meni neitsyys. sitä se varmaan vaan halusikin. oli kavereitten kanssa suunnitellu koko jutun. Kerrostalossa kellarissa yhessä huoneessa missä martat kokoontuu tai jotain. oltiin menossa porukalla sinne mutta meidän jälkeen tulevat pistivät oven lukkoon ulkopuolelta..ja siinä sitä sit mentii.. mitään en voinut tehä. Aluksi en halunnut uskoa, mutta jälkeenpäin uskon. Jätkä vielä myönsi miulle jälkeenpäin että hän raiskasi miut ja olevinaan katuu tekosiaan..anteeks en voi antaa, en ikinä..saatika unohtaa :( traumojakin on jäänyt tapahtuneesta ja ne ei häviä ikinä vaikka onkin ollut sen jälkeen monta poikaa jotka oikeesti on rakastanut minua. Nyt on ihana avopuoliso rinnalla ja saamme ensikuussa lapsen:)
Minkä ikäinen tämä poika oli?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:22 kippa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:18 vieras kirjoitti:
on. 13 vuotiaana silloinen ns.poikaystävä.samalla meni neitsyys. sitä se varmaan vaan halusikin. oli kavereitten kanssa suunnitellu koko jutun. Kerrostalossa kellarissa yhessä huoneessa missä martat kokoontuu tai jotain. oltiin menossa porukalla sinne mutta meidän jälkeen tulevat pistivät oven lukkoon ulkopuolelta..ja siinä sitä sit mentii.. mitään en voinut tehä. Aluksi en halunnut uskoa, mutta jälkeenpäin uskon. Jätkä vielä myönsi miulle jälkeenpäin että hän raiskasi miut ja olevinaan katuu tekosiaan..anteeks en voi antaa, en ikinä..saatika unohtaa :( traumojakin on jäänyt tapahtuneesta ja ne ei häviä ikinä vaikka onkin ollut sen jälkeen monta poikaa jotka oikeesti on rakastanut minua. Nyt on ihana avopuoliso rinnalla ja saamme ensikuussa lapsen:)
Minkä ikäinen tämä poika oli?
alaikäinen myös. 15 taisi olla. hui kun tuli ihan paha olo kun tuli kaikki mieleen:(
 
On kyllä,14v.
Olin entisten naapureiden kaa mökillä...hoitamassa heidän lapsia päivisin ja illalla isäntä tarjos alkoholii ja yöllä sit teki temppusa.
En kertonu kenellekkään silloin...aikuis iällä pikkusiskolleni kerroin.

Pidin itteäin syyllisenä koska olin juonut :headwall:
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:25 ursula kirjoitti:
On kyllä,14v.
Olin entisten naapureiden kaa mökillä...hoitamassa heidän lapsia päivisin ja illalla isäntä tarjos alkoholii ja yöllä sit teki temppusa.
En kertonu kenellekkään silloin...aikuis iällä pikkusiskolleni kerroin.

Pidin itteäin syyllisenä koska olin juonut :headwall:
Höh, ihankuin muka naapurin äijällä ei ois ollut valmis suunnitelma juottaa sinut, jotta olisit siinä kunnossa, ettet mitään tajua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:27 PahaSilmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:25 ursula kirjoitti:
On kyllä,14v.
Olin entisten naapureiden kaa mökillä...hoitamassa heidän lapsia päivisin ja illalla isäntä tarjos alkoholii ja yöllä sit teki temppusa.
En kertonu kenellekkään silloin...aikuis iällä pikkusiskolleni kerroin.

Pidin itteäin syyllisenä koska olin juonut :headwall:
Höh, ihankuin muka naapurin äijällä ei ois ollut valmis suunnitelma juottaa sinut, jotta olisit siinä kunnossa, ettet mitään tajua.

totta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:15 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:02 emmi06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:45 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:38 emmi06 kirjoitti:
18v synttäreiden päätteeksi autossa ase ohimolla. Mies tarjosi kyytiä kotiin ravintolaillan jälkeen :D
mikä tuossa niin hauskaa on? :/ et varmaan tehny poliisille ilmotustakaan?
Ei siinä mitään hauskaa ollutkaan, eikä naurata vieläkään, hymiö tuli vaan väärin.
Enkä tehnyt rikosilmoitusta kun tekijä otti mun lompakon pantiksi ja kiristi että tulee takaisin ja kostaa jos menen poliisin puheille.
Enpä ole sen jälkeen kyytiä ottanut vastaan kun tutuilta :/
(joku sanoikin silloin että omaa tyhmyyttä se oli kun ventovieraan kyytiin lähdin :ashamed: )
Raiskaus ei ollut sinun syysi, mutta totta on, että että tyhmyyttä on lähteä ventovieraan matkaa. Sitä ikäänkuin hakee ongelmia siten. :/
Niinpä en edes harkinnut poliisin juttusille menoa, olisivat vaan sanoneet että ikävyyksiä kerjäsit kun tuntemattoman kyytiin lähdit.
Aika naiivi ja sinisilmäinen olin vielä 18-vuotiaana, vaan kummasti on ne vaaleanpunaiset lasit tippuneet tässä vuosien varrella.
 
harmaana tietty
On. olin 15v.Ihme ja kumma kaverin kanssa mentiin joittenki tyyppien kyytiin ja ne sitten tarjos juomat (en ollu ennen juonu) ja siitä sitten aamulla heräsin menin vessaan , tuli verta, olin neitsyt ennen sitä saakelin iltaa.
Harmaana siks koska täältä mut muutamat tietää ja kukaan ei tiiä tätä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:02 emmi06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:45 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:38 emmi06 kirjoitti:
18v synttäreiden päätteeksi autossa ase ohimolla. Mies tarjosi kyytiä kotiin ravintolaillan jälkeen :D
mikä tuossa niin hauskaa on? :/ et varmaan tehny poliisille ilmotustakaan?
Ei siinä mitään hauskaa ollutkaan, eikä naurata vieläkään, hymiö tuli vaan väärin.
Enkä tehnyt rikosilmoitusta kun tekijä otti mun lompakon pantiksi ja kiristi että tulee takaisin ja kostaa jos menen poliisin puheille.
Enpä ole sen jälkeen kyytiä ottanut vastaan kun tutuilta :/
(joku sanoikin silloin että omaa tyhmyyttä se oli kun ventovieraan kyytiin lähdin :ashamed: )
Mä jo aloin miettii että sekottiko joku tän seksifantasia osioon...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:38 emmi06 kirjoitti:
18v synttäreiden päätteeksi autossa ase ohimolla. Mies tarjosi kyytiä kotiin ravintolaillan jälkeen :ashamed:
tää on kyllä harvinaisen julma tapa. onneksi harvinainen. toivottavasti olet päässyt tuosta yli ilman pahempia pelkoja
 
PahaSilmä
Mjaa. tosta marokkolaisesta tuli mieleen, että tää, joka mut raiskas, on sit semmonen, joka soittelee afrikkalaista rumpumusiikkia milloin missäkin. mutta ennen, kuin hyökkäätte sen kimppuun, niin muistutan, että on monia muitakin rumpumuusikkoja, joista suurin osa on tosi kivoja, eikä tekis mitään semmosta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:35 MammanPoika kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:02 emmi06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:45 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:38 emmi06 kirjoitti:
18v synttäreiden päätteeksi autossa ase ohimolla. Mies tarjosi kyytiä kotiin ravintolaillan jälkeen :D
mikä tuossa niin hauskaa on? :/ et varmaan tehny poliisille ilmotustakaan?
Ei siinä mitään hauskaa ollutkaan, eikä naurata vieläkään, hymiö tuli vaan väärin.
Enkä tehnyt rikosilmoitusta kun tekijä otti mun lompakon pantiksi ja kiristi että tulee takaisin ja kostaa jos menen poliisin puheille.
Enpä ole sen jälkeen kyytiä ottanut vastaan kun tutuilta :/
(joku sanoikin silloin että omaa tyhmyyttä se oli kun ventovieraan kyytiin lähdin :ashamed: )
Mä jo aloin miettii että sekottiko joku tän seksifantasia osioon...
Ei sentään, en vaan tarkastanut tekstiä kun jo klikkasin sen menemään :ashamed:
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:34 harmaana tietty kirjoitti:
On. olin 15v.Ihme ja kumma kaverin kanssa mentiin joittenki tyyppien kyytiin ja ne sitten tarjos juomat (en ollu ennen juonu) ja siitä sitten aamulla heräsin menin vessaan , tuli verta, olin neitsyt ennen sitä saakelin iltaa.
Harmaana siks koska täältä mut muutamat tietää ja kukaan ei tiiä tätä.
voi ei. Puhu ihmeessä jollekkin. On mahdollista saada rauha tälläsiltäkin asioilta kunhan ne on puhkipuhuttu. Ei sinun syytäsi ollut. Ei millään tavalla.
 
nikitön
on. joskus humalassa mentiin jatkoille mie ja miun "poikaystävä" ja hänen kaveri. Olin ihan tajuttomassa kunnossa ja sammuin sänkyyn kun oltiin oltu sillais tän "poikaystävän kanssa...heräsin siihen kun tää kaveri jyysti miun päällä...#&%?$!* olo vieläkin ja kellekkään en oo kertonut kun tuntuu et on omaa syytä :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:36 miero kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:38 emmi06 kirjoitti:
18v synttäreiden päätteeksi autossa ase ohimolla. Mies tarjosi kyytiä kotiin ravintolaillan jälkeen :ashamed:
tää on kyllä harvinaisen julma tapa. onneksi harvinainen. toivottavasti olet päässyt tuosta yli ilman pahempia pelkoja
Oli sillä lisäks jotain ruiskuja neuloineen joissa väitti olevan hivin ja uhkasi niilläkin pistää jos ei ase riitä pitämään hiljaisena, eli aika lailla hiljakseen yritin olla.
Kävin purkamassa asian masennuksen hoidon yhteydessä terapiassa, eli se on läpi käyty ja loppuun puhuttu, ei vaivaa enää samalla tavalla eikä ole mielessä kun silloin tällöin.
Omille tytöille aion vaan jankata jankkaamasta pästyäni että ikinä koskaan eivät mene tuntemattoman kyytiin mistään syystä ja missään tilanteessa. Vanhempi tytöistä toki tietää sen jo, mutta muistutan silti aika ajoin.
 
nikitön
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:41 nikitön kirjoitti:
on. joskus humalassa mentiin jatkoille mie ja miun "poikaystävä" ja hänen kaveri. Olin ihan tajuttomassa kunnossa ja sammuin sänkyyn kun oltiin oltu sillais tän "poikaystävän kanssa...heräsin siihen kun tää kaveri jyysti miun päällä...#&%?$!* olo vieläkin ja kellekkään en oo kertonut kun tuntuu et on omaa syytä :ashamed:
ja tää "poikaystävä katto vierestä...en tienny mitä oisin voinu tehä niin esitin vaan että olin edelleen sammunut ja toivoin et kaikki on nopeesti ohi...oksettaa nyt kun ajattelenkin :snotty: :snotty: :snotty:
 
PahaSilmä
Hei puhukaa noista jutuista oikeesti! se syyllisyys on pahinta, mitä voi olla, siitä nyt ainakin pitäs taistella eroon. Vaikka oiskin mennyt jonkun kyytiin, vaikka ois juonu ittensä känniin ja vaikka ois kulkenut alasti ryuttopuiston läpi keskellä yötä, niin ei tarvitse ottaa sitä syyllisyyttä, mikä kuuluisi sille raiskaajalle.

jos ette halua olla uhreja lopun elämäänne, niin heittäkää pois se syyllisyys, muuten raiskaaja on onnistunut pilaamaan koko loppuelämänne.

se, joka ei ole tehnyt väärin, sen ei tarvitse hävetä tai piilotella.
 
tällä kertaa harmaan
Ikävä kyllä juu. Olin sillon 16v ja ensimmäinen kerta. Onhan tuo jättänyt jälkensä, jotka eivät varmaan ikinä väisty. Vaikuttaa siis edelleen (on aina vaikuttanut) voimakkaasti seksielämääni, jota tuskin enää edes on :ashamed:
 

Yhteistyössä