G:te, joilla lapset olleet eilen kotona, paljonko joitte alkoholia illan aikana?

  • Viestiketjun aloittaja hdkdk
  • Ensimmäinen viesti
2 lasillista viiniä ja yksi siideri. 6,5v ja 2v kotona. Ei ollu onkelmia herätä, tai no vähän juu kun nukkuman tuli mentyä vasta puol kolme ja pienempi likka heräs kolmen maissa ja oli otettava se viekkuun kun ei rauhottunu, ja heräs sitten seiskalta. Mutta nyt ajattelin mennä hiukan lepäämään ennenkun pääsen töihin lähtemään.
 
vieras
lapset 1v, 3v ja 6v. yhden oluen join illalla leffaa katsoessa, mut ois saanu jäädä juomatta kun kävi sit niin nukuttamaan että jäi loppuratkasut näkemättä. aamulla koko revohka nous 7.30 ja ihan mukavasti tässä ollaan jaksettu, vapputorit käyty ja anoppi ruokittu.
 
Meillä kotona 8kk, 3v, 13v ja 15v, enkä juonut eilen mitään vettä vahvempaa, silti teki tiukkaa nousta aamulla sängystä :D

Olimme alkuillasta-illalla juhlissa joista poistuin lasten kanssa ennen kuin kukaan aikuisista oli humalassa (pienessä sievässä olivat jo :saint: ).
Mies jätettiin juhlimaan, haettiin aamupäivällä kotiin ja sitten lähdin lasten kanssa vapputorille, iskälle tuotiin tuliaiseksi kankkusesta selviytymiseen eväitä, kylmää limua, sipsiä ja hedelmä karkkeja :D
 
hui kauhee
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Mä join ehkäpä noin kahdeksan lonkeroa.
:O

mä en ole saanut tämmöstä määrää alas edes teini-ikäisenä, kun sentään tuli harjoiteltua ahkerasti. tänä päivänä mä oisin vatsahuuhtelussa jos edes yrittäisin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui kauhee:
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Mä join ehkäpä noin kahdeksan lonkeroa.
:O

mä en ole saanut tämmöstä määrää alas edes teini-ikäisenä, kun sentään tuli harjoiteltua ahkerasti. tänä päivänä mä oisin vatsahuuhtelussa jos edes yrittäisin...

Niin. Mulla oli koko yö aikaa.
Ja en mä siis itse kotona ollut, lapsi vain.
Ja mies heräsi lapsen kanssa, itse nukuin pari-kolme tuntia pidempään. Ja mieshän täällä on myös hoitamassa ja tuossa vappulounaan aikoihin oli paljon muitakin sukulaisia:)
 
Ja siis niin, nyt mie kyllä sanoin väärin. Kysessä ei siis ollut lonkeroa pelkästään. Pyöristin ne vaan noin lonkeroiksi kaikki. Sekaan mahttui myös jekkudrinksu, viru valge cooleri, smirnoffi ja tarkemmin kun miettii niin niitä olikin varmaan vaan seitsemän. :saint:
 

Yhteistyössä