G: Vaatekokosi, paino, pituus, oletko tyytyväinen?

  • Viestiketjun aloittaja nonin
  • Ensimmäinen viesti
"Bam"
159cm / 50 kg -- Ihan jees. Yritän häätää psoriasista venhättömällä ruokavaliolla. Paino laskee hanakasti alle viidenkympin. Olen omasta mielestäni vähän kuikelon näköinen.. Mutta en ikinä ole ollut mikään missi, joten mitäpä tuosta! :-D Ja on ainakin kevyt liikkua!
 
"Minä ite"
Pituuteni 162 kg, paino nyt 62 kg, syön mahd vähän perunaa ja vehnäjauhoja sekä maitotuotteet korvaan soijavalmisteilla. Vaatekokoni on ollut XL, toiv kiinteydyn kesäksi..
 
lihonut
166 cm 62,5 kg M/38

En ole tyytyväinen, sillä olen lihonut 5,5 kg syksystä. Vaatteet eivät mahdu päälle, läskit tursuaa, enkä kehtaa enää käydä tilaisuuksissa, joissa kävin ennen. Ehdottomasti aion laihduttaa takaisin S-kokoiseksi. 58 kg on optimaalinen paino minulle.
 
tuo 165/62 ja S
[QUOTE="Minä ite";30804533]Pituuteni 162 kg, paino nyt 62 kg, syön mahd vähän perunaa ja vehnäjauhoja sekä maitotuotteet korvaan soijavalmisteilla. Vaatekokoni on ollut XL, toiv kiinteydyn kesäksi..[/QUOTE]

Tämäkään ei nyt oikein voi pitää paikkaansa
 
wwsdef
vaatekoko xs/s,paino 50-53(heittelee riippuen kuinka paljon syön)pituus 166cm,oon tyytyväinen mute hkä voisin painaa enemmän.joskus painoin 57 ja sillon olin mielestäni normaalipainoinen nyt oon kuikelo.kaikki vaatteet yleensä varsinkin housut tippuu päältä vaikka ois 34/36 ja sit taas pienemmät tahtoo reisien kohdalta puristaa..mut minkäs teet,liikun reippaasti joka päivä pakostakin kun jokapaikkaan pitää kulkea ilman autoa tai julkisia.ja syön ihan sairaasti,herkuttelen myös reippaasti mut en ikinä pääse yli ton 53kg :(
 
"Laihduttaja"
Pituus 170cm ja painoa 75,5kg. Tavoitteena normaalipaino, vielä muutama kilo ois matkaa...Ihannetilanteessa 69kg, lihaksia paljon urheilutaustan vuoksi. Mutta kyllä mä peiliin kehtaan näinki katsoa, kauniit kasvot pelastaa paljon ;)
 
161cm/60-62kg (vaihtelee vähän), vaatekoko S tai M, riippuen vaatteen mallista. Ikää on melkein 40v., joten kahden lapsen äitinä olen tietenkin tyytyväinen. Olen aktiivinen liikkuja, treenaan puolimaratonille tälläkin hetkellä. Kroppa ei ole täydellinen, mutta sellainen, ettei hävetä tarvitse.
 

Yhteistyössä