GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

SKYGRLY
Siis ihan just äsken kuulin ihan älyttömän nimen; Eudokia (on naisen nimi..) Sit sellaisen olen kuullut ja nähnyt kun Mainio Uljas Mies Tää tyyppi on vielä sellainen Herkuleksen näköinen jääkaappipakastin. Sopii sille tosi hyvin.
 
piipahtaja
Tuon Rattanan olen kuullut, aika outo. Yhdessä perheessä kolme lasta: Valosäde Mariakristiina Suvituuli tai Sinituuli (en muista kumpi), Usvatähti Perjoneslak Sulosävel ja sitte joku Kastehelmi Ingamaaren Lumikukka... Ja erään perheen kaksospojat Aatu Alias Aatami ja Eetu Elias Eetami...Että sillä lailla!
 
huhuu81
Olin työharjoittelussa päiväkodissa, ja siellä oli kaksi tyttöä, joilla oli aikas erikoiset nimet... Zaida ja Klio.
Itse en laittaisi lapsille nimeksi seuraavia, joita olen kuullut..
Pessi ja Illuusia. Kyllähän tollane perinteinen Yrjö on kans aika kamala :LOL:
 
Oma nimeni on JINA MIMMI ANNIINA ja aina minua on kutsuttu mimmiksi, mutta harmittaa hieman koska tuo JINA olisi myös ollut hieno nimi....
Tuttavallani on tyttö jonka nimi on MALVIINA, aika hieno sekin....
 
tuutikki79
Värttinä-yhtyeen entisellä jäsenellä Sari Kaasisella on kolme tyttöä joiden nimet ovat PIITA, KIISA ja ALINA. Piita ja kiisa ovat mielestäni aikas erikoisia eikä niitä kovin montaa Suomesta löydykkään.

Näin sanotaan Väestörekisterikeskuksen Nimihakusivulla:
Etunimien lukumäärissä ovat mukana kaikki väestötietojärjestelmään merkityt, myös kuolleiden henkilöiden, nimet. Tilastoissa ovat mukana ensimmäisten etunimien lisäksi muut annetut etunimet.

Minun omaa nimeäni ei ainakaan vielä kalenterista löydy. En muista mikä se lukumääräraja on joka pitää ylittyä, jotta kalenteriin pääsee. Väestörekisterikeskuksen mukaan minun nimisiä on ja on ollut yhteensä 216kpl ja nimet ajoittuvat vuosien 1900-2005 välille.

Nimeni on NINNA. Pienempänä en tykännyt koska ei ollut nimpparipäivää, mutta onhan se ihan kiva, että ei jokatoisella vastaantulijalla ole samaa nimeä. Ainut mikä harmittaa, on se, että kovinkaan moni ei usko, että nimeni on oikeasti Ninna vaan ajattelevat sen olevan vain lempinimi. Ja sitten on nämä väärinkuulevat ihmiset. Melkein joka paikkaan nimeni kirjoitetaan väärin. Joko sen on Ninni, Niina, Minna, Ninnu tai joku muu. Varsinkin puhelinkeskusteluissa on mukavaa koko ajan korjailla, että SE ON NINNA. ÄNNÄLLÄ.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 12:06 tuutikki79 kirjoitti:
Värttinä-yhtyeen entisellä jäsenellä Sari Kaasisella on kolme tyttöä joiden nimet ovat PIITA, KIISA ja ALINA. Piita ja kiisa ovat mielestäni aikas erikoisia eikä niitä kovin montaa Suomesta löydykkään.

Näin sanotaan Väestörekisterikeskuksen Nimihakusivulla:
Etunimien lukumäärissä ovat mukana kaikki väestötietojärjestelmään merkityt, myös kuolleiden henkilöiden, nimet. Tilastoissa ovat mukana ensimmäisten etunimien lisäksi muut annetut etunimet.

Minun omaa nimeäni ei ainakaan vielä kalenterista löydy. En muista mikä se lukumääräraja on joka pitää ylittyä, jotta kalenteriin pääsee. Väestörekisterikeskuksen mukaan minun nimisiä on ja on ollut yhteensä 216kpl ja nimet ajoittuvat vuosien 1900-2005 välille.

Nimeni on NINNA. Pienempänä en tykännyt koska ei ollut nimpparipäivää, mutta onhan se ihan kiva, että ei jokatoisella vastaantulijalla ole samaa nimeä. Ainut mikä harmittaa, on se, että kovinkaan moni ei usko, että nimeni on oikeasti Ninna vaan ajattelevat sen olevan vain lempinimi. Ja sitten on nämä väärinkuulevat ihmiset. Melkein joka paikkaan nimeni kirjoitetaan väärin. Joko sen on Ninni, Niina, Minna, Ninnu tai joku muu. Varsinkin puhelinkeskusteluissa on mukavaa koko ajan korjailla, että SE ON NINNA. ÄNNÄLLÄ.
jos en ihan väärin muista, kalenteriin pääsee ku elossa olevia nimen kantajia on yli 500. sit niitä välillä poistuuki ku kuolee ihmisiä, ja määrä laskee.
ja tiedän kyllä miltä tuntuu tavata nimeä joka kerta ku tulee uus ihminen vastaan... multa ekat kysymykset on et onko toi sun oikee nimi, ootsä ihan suomalainen, onks sun vanhemmat syntyperäsiä suomalaisia, ja sit ku vihdoin oon selvittäny koko suvun historian, ja että tää suku on asunu jo muutaman sukupolven ajan suomessa, ni kysytään että mistä sun vanhemmat sen on keksiny... ja sitä ku mä en tiedä. sit arvuutellaan.... huh!
ja luultavasti mun lapsilla on edessä ihan sama! :D
 
mamablues
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 14:54 Mansikkarohmu kirjoitti:
Järkytyin kun näin tällaisen nimen: PÄRTTYLI ja uskokaa tai älkää, joku on oikeasti KOTIVALO :headwall:
Mäkin oon kuullut Kotivalon joskus.
Suvituuli on musta kiva
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2005 klo 13:02 mamablues kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 14:54 Mansikkarohmu kirjoitti:
Järkytyin kun näin tällaisen nimen: PÄRTTYLI ja uskokaa tai älkää, joku on oikeasti KOTIVALO :headwall:
Mäkin oon kuullut Kotivalon joskus.
Suvituuli on musta kiva
eiks vaahteramäen eemelissä ollu kotivalo? jonku rovastin tai muun poika jonka kanssa se pisti ilotulituksen pystyyn...
 

Yhteistyössä