GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 11:58 ansku kirjoitti:
Kyllä mä ainakin tunnen esim. Jami, Usva, Netta, Agda, Nuppu -nimisiä ja eikä ne ole mitään erikoisia varsinkaan kun niihin on tottunut ;)
Alttiin olen myös törmännyt.
Listasta puuttui Pyry & Serafiia. Tuo Pyry kyllä ei mielestäni ole kovin erikoinen...
Niin ja unohtu tyystin serkkuni kastenimi:
Mima :) B)
 
vieras minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 22:11 himalainen kirjoitti:
Anna naima rauha...taitaa olla vitsi tai tosi sairasta huumoria, ei kai kukaan pappi ton nimistä lasta kastaisi!! :LOL: :LOL: :LOL:
Joskus on lehdessä ollut että vanhemmat ovat yrittäneet antaa ko nimen, mutta sitä ei oltu hyväksytty koska se on lapsen edeun vastaista.
 
Nimistä
Ihmiselle voi antaa nimen Jeesus ja Kristus, mutta niitä ei voi antaa samalle ihmiselle, ilman kunnollista kristillistä syytä.
Faktaa vaan väliin.

Tuttujen lasten nimet ovat Pessi ja Sisu ja tunnen myös pojan Sirius, joka on ihan oikeasti meidän kirkkaimpia tähtiä ja kuuluu Otavan tähti kuvioon.
Siriuksen-pojan koko nimi on Sirius Aapo Viljami
 
Nimistä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 14:54 Mansikkarohmu kirjoitti:
Järkytyin kun näin tällaisen nimen: PÄRTTYLI ja uskokaa tai älkää, joku on oikeasti KOTIVALO :headwall:
Kotivalo oli myös almanakassa sotien jälkeen. Eli ihan oikea nimi, mutta katosi aika pian kalenterista, koska oli niin vähän nimen kantajia.
 
HEH
Naapurin lapset ovat Nooa Aleksanteri, 5v ja Noel Benjamin (syntyi joulupäivänä, siityä nimi Noel eli joulu) 2v
Myöskin tuttavan lapsen nimi Nuutti Kalle Ilmari, syntyi Nuutin päivän, oisko ollut 13.1 tai jotain sinne päin.
 
HEH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2005 klo 22:44 äipykkä84 kirjoitti:
samira,tamara,robin,mertsi,terno,ramona,miritzi,mirikli,tenho,mirjam, =)
Kaikki on ihan puhtaita manne nimiä.

Jotenkin tuntuu omituiselta laittaa lapselle nimi, joka tarkoittaa muuta- Mies, Manne, Veli, Sisko, Ukko... En pidä mistään noista, eri asia on sitten nimet Ilona, Onni, Helmi... Kauniita.
Myös nimi Onneli on jotenkin väkisellä tehty.
 
Hecate
Minun pojan nimi on Petja Christoff ja tytön Ennika Eveliina.
Petjoja löytyy sadan vuoden ajalta kuutisensataa Christoffeja viisi Ennikaa kolme.

Kavereillani on seuraavia nimiä: Jaro (m), Jartte (m), Ilja (m), yhdessä perheessä on Immanuel, Rafael ja Ruut... pappani sisko on Lenta (n) ja muutaman kaverin muksut: Milona (n), Jetro(m), Miida (n), Nuutti (m), Myrsky (m)
Tässäpä muutama...
 
Pomperipossa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 19:06 Nimistä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 14:54 Mansikkarohmu kirjoitti:
Järkytyin kun näin tällaisen nimen: PÄRTTYLI ja uskokaa tai älkää, joku on oikeasti KOTIVALO :headwall:
Kotivalo oli myös almanakassa sotien jälkeen. Eli ihan oikea nimi, mutta katosi aika pian kalenterista, koska oli niin vähän nimen kantajia.
Isomummuni toinen nimi oli Kotivalo :wave:
 
Peppilotta
Pettiina
Oonaroosa

Tarzan nimen olen joskus kuullu :whistle:
Googlella kokeilemalla löyty Saha & Aamukaste
Kyllä ihmiset osaa antaa joskus älyttömiä nimiä :whistle: Viitaten näihin kolmeen viimeseen nimeen.
Nuo kolme ekaa nimee on hienoja =) Kantajat myös ;) =)
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 17:02 pomppis kirjoitti:
No se KLITORIINA josta oli juttua mitäs nyt -osiossa... :/
väestörekisterikeskuksen mukaan suomessa EI ole klitoriina nimistä henkilöä(siellä ovat siis kastetut ja kastamattomat)
 
beaver
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2005 klo 23:30 minna80 kirjoitti:
Mun serkun poika on nimeltään Tuura ...
liekö nimi tulee uunoturhapurosta ;) tiedä häntä
Mun pikkuserkun nimi on Tuure...Oma toinen nimeni on sen verran "outo" ettei ole toista vastaan kävellyt,nimittäin Maretta. Ilman sitä koota joka oli kirkonkirjoihinkin laitettu ennen kuin kirjoitusvirhe korjattiin.
 

Yhteistyössä