GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

Mamseli harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 19:38 Vieras kirjoitti:
Nenja (voi Ninja raukkaa, on tää sentään asteen hellempi nimi), Seidi Heleä, Jami (lähetäänkös jameihin), Joe (on suomalainen poika suomenkielisistä vanhemmista)...

Mun mielestä oudompaa on kuitenkin antaa söpölle pikku vauvalle vanhan kyttysen vaarin nimi kuten Väinö Jalmari taikka Mauno Kalervo tai tytölle joku Pirkko Raakel... ei pahalla väinöjen ja pirkkojen äitejä kohtaan... Tai koiran nimi kuten Riku.
Äitiäni lainaten: "onhan nämä Väinöt ja Pirkotkin joskus olleet pieniä kauniita vauvoja!!!" \|O
 
Kyllä mä ainakin tunnen esim. Jami, Usva, Netta, Agda, Nuppu -nimisiä ja eikä ne ole mitään erikoisia varsinkaan kun niihin on tottunut ;)
Alttiin olen myös törmännyt.
Listasta puuttui Pyry & Serafiia. Tuo Pyry kyllä ei mielestäni ole kovin erikoinen...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 14:25 tinni kirjoitti:
muutamia...
tytöt:
Merete
Janni
Kaisla
Suvi-kukka
Aia
Pihla

miehet
Aarni
Ora
Musta noi Janni ja Pihla on ihania nimiä. Meidän neiille ehdotin aikoinaan nimeks Pihlaa mut ei menny miehelle läpi. Jos joskus on toinen tyttö ni aion ehottaa Jannia. Meidän kans samassa muskarissa kävi keväällä yks Janni.
 
Nimipoliisi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 23:05 vierailija kirjoitti:
en ollu uskoa todeks mutta:Tutti ja toinen on Jassu

Enkä usko minäkään, sillä Väestörekisterikeskuksen mukaan ainuttakaan Tuttia ei ole olemassa. Jassuja kyllä löytyy muutama.
 

Yhteistyössä