gallup: kuinka paljon seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja läikkä
  • Ensimmäinen viesti
äiti-80 harmaana
mulla aina näin raskausaikoina halut pilvissä :ashamed: mutta niin tuntuu miehelläkin olevan ja me on nautittu siitä...kun vauva pieni on normaalia että harvenee....joskus oli että 1-2krt/kk.mut miestä se söi, mutta en vaa kertakaikkiaan jaksanu...nyt kai otettu kaikki takasi :LOL: vähint.3krt/vko.joskus jopa joka toinen ilta =)
"sen näkkee naamasta, kun lakkaa saamasta..." :\|
 
äiti-80 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 09:02 harmuli kirjoitti:
Ootteko te kaikki oikeesti noin halukkaita? Ennen raskautta ja raskauden aikana teki mieli miestä koko ajan ja nyt synnytyksen jälkeen ei tee mieli ollenkaan. Parhaimmillaan meillä hommaillaan lakanoiden välissä 2 kertaa kuussa :ashamed: Onko totta, että e-pillereillä olis vaikutusta haluttomuuteen? Vai onko vika korvien välissä? Tää tekee miehen sekä minut hulluksi!
sama täällä!!!!!!!!!!!!synnytys vie halut joksikin aikaa...kokemuksesta voin sanua että ainakin mulla ollu aina 6kk:tta synnytyksenjälkeen seksisaralla hiljaista...
pillereistä ei ole kokemusta mutta voisin uskoa että niilläkin voisi olla osuutta asiaan...
 
harmuli

[/quote]
sama täällä!!!!!!!!!!!!synnytys vie halut joksikin aikaa...kokemuksesta voin sanua että ainakin mulla ollu aina 6kk:tta synnytyksenjälkeen seksisaralla hiljaista...
pillereistä ei ole kokemusta mutta voisin uskoa että niilläkin voisi olla osuutta asiaan...
[/quote]

Mulla on jo reippaat 8kk vierähtänyt niin, että ei tee mieli... :/ Pitää varmaan lääkärin kanssa käydä juttelemassa.
 
\sama täällä!!!!!!!!!!!!synnytys vie halut joksikin aikaa...kokemuksesta voin sanua että ainakin mulla ollu aina 6kk:tta synnytyksenjälkeen seksisaralla hiljaista...
pillereistä ei ole kokemusta mutta voisin uskoa että niilläkin voisi olla osuutta asiaan...
[/quote]

Mulla on jo reippaat 8kk vierähtänyt niin, että ei tee mieli... :/ Pitää varmaan lääkärin kanssa käydä juttelemassa.

[/quote]

aika jännää sinänsä, että aina sanotaan että raskaus kolminkertaistaa halut, ja toiset ei sit halua raskaana ollessa niin yhtään. sit taas yleinen olettamus on, että synnytyksen jälkeen ei tee mieli ainakaa muutamaan kuukauteen, ni ainaki mä kuulun siihen porukkaan, kuka ei malttanu odottaa tikkien lähtemistä, ja vaikeaa se oliki pitää näppejä erossa.... :p
tuntuu että meillä ei halut kohtaa nykyään ollenkaan. tai siis kohtaa erittäin hyvin, mut ei ollenkaan samaan aikaan! \|O mies haluaa päivällä ku on tullu töistä, jolloin lapset on tietenki hereillä, ja kun mua haluttais illalla ku on ihanan rauhallista ja aikaa olla kahdestaan, ni mies ehtii nukahtaa ennen ku kerkeen edes alkaa ehdotella... ja sitä ei sitte herätä mikään!! \|O \|O
 
Mitä ihmeen seksiä???!!! Meillä lopahti hommat kun tulin raskaaksi ja syy ei tosiaan ole minussa! Mies ilmoitti hyvin vahvasti ettei ole koskaan tuntenut halua raskaana olevia naisia kohtaan ja sama näyttää pätevän äiteihin... Tytär nyt 4 kk ja seksiä en saa vieläkään! :'( :'(
 
Meillä ei juurikaan
..harrasteta..
Viime kerta oli tammikuun alussa, että silleen. Nyt lapsi on 2 kk ja hyvin voitais, mut mua ei kiinnosta ja ukkoo ei kiinnostanu odotusaikana.
Ollaan sit ilman :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:34 Mukelon äippä kirjoitti:
Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa. :( :( :(
täällä vähähn sama tilanne..ei vaan yksinkertasesti aina haluta ja ukko olis valmis joka pvä..hermoja kiristää sitten molemmin puolin..ja mua ärsyttää niin et ei varmaan haluta..
 
Marva
ei kovinkaan monesti..mies ei kiihota..jos laihtuisi niin ehkä enemmän saisi irti,mutta ei ymmärrä että naisellakin on tarpeensa ja toiveensa..vaikken itsekkään kovin laiha ole niin silti en paina kuin 53..tai jotain..ja mies varmaan 100..no ehkä ei ihan. \|O et silleen

 
Eräs vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 15:16 Marva kirjoitti:
ei kovinkaan monesti..mies ei kiihota..jos laihtuisi niin ehkä enemmän saisi irti,mutta ei ymmärrä että naisellakin on tarpeensa ja toiveensa..vaikken itsekkään kovin laiha ole niin silti en paina kuin 53..tai jotain..ja mies varmaan 100..no ehkä ei ihan. \|O et silleen
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt saat syyttää vain itseäsi... olisit valkannut miehesi paremmin...

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
tiki78
Liian vähän jos mieheltä kysytään, ehkäpä n.2krt kuussa.. Ensin pelkäsin raskautta (kun kuopus suntyi03/05) ja olen myös ollu tooosii väsynyt. Nyt näyttäis tilanne parantuvan pikkuhiljaa.. :whistle: ;)
 
Riippuu viikosta ja päivästä, kuinka paljon koulua ja töitä ja niistä seuraavaa väsymystä ja kiirettä. Joskus kahdesti viikossa, joskus kolmesti päivässä. Alkaa vaan tämä massu olla jo kohtuuttoman iso ja nilkat epäseksikkään paksut =) Onneksi mies ei ole valittanut!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 16:37 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:34 Mukelon äippä kirjoitti:
Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa. :( :( :(
sama täällä :(
 
nunnuska
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 14:24 Nelly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 16:37 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:34 Mukelon äippä kirjoitti:
Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa. :( :( :(
sama täällä :(
Sama se myös täällä!! :\| Mua välillä ärsyttää ihan täysillä oma haluttomuuteni. Rakastan kans miestäni kovasti. Halun vie mulla kyllä tosi helposti joku asia joka painaa mieltä tai muuten vaan pyörii päässä.
 

Yhteistyössä