~~ Great Girls ~~ vol.3



Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 8/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 16/32...............yk 23
Kahlan........................kp 21/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 20/28.................yk 18
Barbarella..................kp 19/27................yk 2

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 23/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 98/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Täällä ei mitään ihmeellistä...vauvakuume tuntuu menevän vähän aaltoillen aina loppu kierrosta se pahenee, mutta alkukierto menee vähän hillitymmissä merkeissä. Oon tullut siihen tulokseen että tämä raskautumisen vaikeus ei voi johtua mistään muusta kuin mun ylipainosta ja huonosta kunnosta. Se motivoi vähän lisää ja antoi lisäsysäyksen terveellisempään elämään. Johan tässä on mietitty pitkään mille sitä rupeaisija nyt kun miehelläkin on vielä saikkua niin tuntui että mun on päästävä johonkin täältä neljän seinän sisältä. Summa summarum tällä viikolla alkoi puntilla käynti. Meillä on tarvittavat vermeetkin autotallissa niin ei tarvitse edes lähteä julkisille paikoille puuskuttamaan... ;) Oon nyt suunnitellut cybercoachin avulla itelleni puntti ohjelman. Käyn kolmena päivänä viikossa puntilla niin että kunakin päivänä käydään kaksi lihasryhmää läpi, ja viikonloppuna on vielä jokeripäivä jona käyn jos huvittaa ja silloni käyn koko kropan kevennetysti läpi. Tällä viikolla on käyty kahdesti uimassakin, sen aattelin ottaa ohjelmaan kerran viikossa. Lisäksi koirat vähän huolehtii tuosta aerobisesta liikunnasta. Oon jo tän viikon jäljiltä ihan rikki, mutta aattelin käyttää silti tän viikonlopun jokeripäivän tänään ja käydä puntilla. Mun lupaavasti alkaneeseen harrastukseen tulee nyt heti alkuunsa viikon tauko kun lähden tytön kanssa sukuloimaan. Ajattelin että koittaisi reissussa käydä edes uimassa ja vähän lenkillä jos vaikka mun äiti hoitaisi tyttöä aina sen aikaa...
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 9/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 17/32...............yk 23
Kahlan........................kp 22/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 21/28.................yk 18
Barbarella..................kp 20/27................yk 2

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 24/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 99/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 10/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 18/32...............yk 23
Kahlan........................kp 23/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 22/28.................yk 18
Barbarella..................kp 21/27................yk 2

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 25/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 100/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 11/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 19/32...............yk 23
Kahlan........................kp 24/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 23/28.................yk 18
Barbarella..................kp 22/27................yk 2

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 26/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 101/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Heippa!

Muutaman kerran taisin tänne kirjoitella tuossa taannoin, mutta tauolle sitten jäi kuumeilut.. Parisuhteessa elettiin vähän myrskyissä ja jäi vauvahaaveet vähän taka-alalle. Nyt ollaan kuitenkin taas paremmassa pisteessä kun tähän mennessä ikinä, joten myös vauvakuume palasi rajummin kuvioihin. :)

Touko-kesäkuussa olis tarkotus alkaa yritys ja laihtuminen saisi alkaa samantien! Mulla on erittäin reilusti pudotettavaa, ja edes mihinkään ihannepainooni (pituuden mukaan) en tähtää. Nyt kaipailisinkin hyviä vinkkejä millä päästä alkuun tässä touhussa? Yritystä ei siis meillä ole takana, mutta tahtoisin helpottaa sitä tulevaa yritystä poistamalla tän riskitekijän oman painoni suhteen.. Suvussa on myös diapetestä, eli raskausajan diapetestä juoksen samalla karkuun :D
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 12/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 20/32...............yk 23
Kahlan........................kp 25/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 24/28.................yk 18
Barbarella..................kp 23/27................yk 2

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 27/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 102/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Heipä hei Naive88 ja tervetuloa! :flower:
Itse alotin painonpudotuksen karppailemalla ja nyt olen kevyellä ruokavaliolla, eli tarkkailen mitä suuhuni torppaan :D Olen aloittanut myös lenkkeilyn (väh.30min reipasta kävelyä joka arki päivä)..Sokerirasitustestissä olin ja ei onneksi ollut diabetestä(mutta sekin vaara on koska perheessäni sekä isovanhemmilla, äidilläni ja veljelläni on kyseinen sairaus..)
Tammikuun toinen pvä aloitin painon tarkkailun ja -8kg on lähtent :p
Olen myös jättänyt alkoholin lipittämisen vähemmälle... =) Alku on sujunut ainakin mukavasti!!Tsemppiä painonpudotukseen ja toivottavasti ollaan molemmat kevyempiä kesällä :)
 
Mä olen tota karppailua miettinyt, että olis varmaan mulle sopiva homma. :) Pitää vaan sitten jaksaa tehdä vähän kahdenmoista ruokaa, koska luulen, ettei ukko innostu järin suurista kasvismääristä :D

Alkoholia en oikeastaan juuri ollenkaan juo, mutta herkut on kyllä pahe.. Sekä liikunnan lisäys on ehdottomasti tarpeen! Salilla olen nyt ruvennut käymään, kun koulun puolesta se on täysin ilmaista. Sen lisäksi lenkkeilyä. -8 kg tammikuustahan on superhyvä! Voi että kun siihen ihtekkin pääsisi, kokonaispudotettavaa tosin on roimasti enemmän. Luulen että tarttisin nopean startin, että motivaatio lisääntyy.
 
No kuule on meikäläisellä tässä ihannepainoon matkaa roimasti!! :p Puhutaan useista kymmenistä kiloista.. :ashamed: Nopea startti painonpudotuksessa on aina sellanen tsemppaava asia, sen takia kai kokeilinkin tuota karppausta ens alkuun :) Mut aika kummasti sitä sitten alkoi kaipaamaan kevyempää sapuskaa ja salaatteja =) Meni meinaan aika liha, kananmuna, juusto-painotteisesti tuo alku :p
Niin ja nyt vedän tällä hetkellä tosiaan sellasta 1200kcal dieettiä.. B)
 
Voisko tota karppausta ajatella niin, että jos on kotona ruualla lihaa/jotain kastiketta ja perunaa/pastaa/riisiä, niin itte sitten söisi vaan lihaa ja mukaan runsaasti kasvista? Ruisleivästä en muutenkaan ajatellut luopua, jollei ihan pakkopakko ole. :)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 13/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 21/32...............yk 23
Kahlan........................kp 26/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 25/28.................yk 18
Barbarella..................kp 24/27................yk 2

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 28/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 103/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Vois toki...Mutta jos et luovu kokonaan leivästä et pääse ns. ketoosi-tilaan, jolloin rasvanpoltto alkaa...Ja karppauksen alkuvaiheessa on vihanneksista/kasviksista sallittu melkeimpä vain vihreät ...Eli salaatit, kurkku, kaali jne. Paprikaa, tomaattia jonkin verran...Mutta esim. porkkanassa on yllättävän paljon hiilareita...Ja päivä rajana pidettiin tuo 20g...
Sen takia alkoi itellä reilun parin viikon jälkeen tökkiä ja kaipasin kevyitä salaatteja/ruisleipää...Perunaa ei tule vieläkään syötyä paljon.. Jotenkin jäi osin päälle tuosta karppauksesta se :D Enkä muutenkaan ole kauhea perunan ystävä...Kokeile jättää sokerit, vaaleat jauhot ja karkit pois ja ala tosiaan kävellä...Itellä se on jeesannu pirusti, vaikka onhan tuo kaloreittenkin vahtaaminen aika raivostuttavaa puuhaa välillä...Kirjaan tarkasti kaikki syömiset ylös..sillon näen mitä kaikkea on tullu vedettyä... :| Niin ja vettä sais lipitellä ainakin sen puoltoista litraa päivässä :D
 
Liittyisin joukkoon kuumeiseen!
Eli ikää 23 tytär 1.7 ja mies löytyy tietty:D kuulun tähän ryhmään ja jojoilen painoni kanssa koko ajan :headwall:

kp36/36.. kierto on aina ollu epäsäännöllinen ja ennen tytärtäni se oli 48-65 ja nyt synnytyksen jälkeen se muuttuu taas pidemmäksi :ashamed:

Mulla piti olla ovis 29.1 laskureiden mukaan mut en ole havainnu mitään.. eli ei oireita oviksesta eikä raskautumisesta..

ainut hassu oire että 4.2 alko hullu limailu ja 5.2 ja 7.2 oltiin sitten pupuilua.. nyt tänään loppu limailu joten olisiko ollu ovis?
mulla ei ikäkä joutunu ramppaa vessas näin paljoon jonkun valkkarin takio :x

Maanantaina pitäis alottaa hullu remppa kunnon kanssa (häät kesällä) ja oon vaan tajunnu sen et mitkään hääpuvut ei imartele mun käsiäni :'(

elän pientä epätoivon aikaa.. kiertosekasin, vauvakuume lihavuus, häät.. |O
 
marleena, pahoitteluni...taas kerran.. :'(

Tervetuloa uusille. Tää oli vuosi sitten tosi aktiivinen tää ketju, mut nyt tuntuu porukan into laantuneen. Niin myös minun. Joka päivä käyn täällä lukemassa, mutta en tunne tarpeelliseksi kirjoittaa joka päivä, tai edes joka viikko. Elämässä ei tapahtu ihmeempiä, raskaus on tosi hakusessa ja paino senkun nousee. Mitään toivoa ei enää tunnu olevan minkään suhteen.

Että silleen..
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 3/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 24/32...............yk 23
Kahlan........................kp 29/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 28/28.................yk 18
Barbarella..................kp 27/27................yk 2

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 31/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 106/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 4/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 25/32...............yk 23
Kahlan........................kp 30/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 29/28.................yk 18
Barbarella..................kp 28/27................yk 2

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 32/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 107/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 6/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 27/32...............yk 23
Kahlan........................kp 32/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 31/28.................yk 18
Barbarella..................kp 30/27................yk 2

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 34/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 109/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Missäköhän ne menkat taas luuraa... KP 34 jo menossa... :| Hemmetin ufomainen kierto...Huomenna viimeinen näyttöpäivä koulussa...olen ollut ihan loppu...kolme päivää paahtanut 8-15.30 koulussa ja koko ajan jalkojen päällä...plus veivaillut ikuisuuden vanhoja sorveja, pylväsporakoneita, plasmaleikkuria selkä ja kädet ruvella...tauot ovat paniikissa unohtuneet...Viikonloppu menee takuuvarmasti laamaillessa!! :snotty:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 7/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 28/32...............yk 23
Kahlan........................kp 34/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 32/28.................yk 18
Barbarella..................kp 31/27................yk 2

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 35/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 110/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Heipä hei!
Täällä täti ilmaantui muutama päivä sitten, nyt kp 4/26-29, yk3. Viime kierto venyi aina tuonne kp 29 asti ja toiveet jo herästivät mutta niin vain täti tuli. :headwall:

Mulla jää nuo luteaalivaiheet aivan onnettoman lyhyiksi, vain 8-9 päivää, joten tilasinkin lääkärin ensi kuun lopulle jos vaikka saisi jotain selvyyttä asiaan ja mahdollisesti vaikka lääkettäkin. Mittailen myös lämpöjä, tikuttelen ovista ja litkin greippimehua, että on sitten lääkärille näyttää kierrosta tarkkaa faktaa. Että on tässä puuhaa!! =)

Painoahan se lääkäri käskee heti pudottamaan, mietin pitäisiköhän mennä Painonvartijoihin? Tuosta karppaamisesta mä en ymmärrä yhtään mitään, ehkä pitäisi vähän opiskella olisko se helpompaa kun niiden iänikuisten pisteiden laskeminen. Tai no, jos vaikka jättäisi tuon herkkujen syöpöttelyn vähemmälle, niin voisi jo päästä pitkälle..

Plussatuulia kaikille! :wave:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 8/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 29/32...............yk 23
Kahlan........................kp 35/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 33/28.................yk 18
Barbarella..................kp 4/26-29............yk 3

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 36/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 111/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
barbarella monet on kyllä kehuneet karppaamista ja saaneet sillä hyviä tuloksia. Jos en ihan värin ole ymmärtänyt niin siinä vältetään hiilareita jolloin keho polttaa hiilareiden sijaan omaa rasvaa. Se onko pisteiden laskeminen vai karppaaminen helpompaa taitaa riippua vähän itsestä. Kannattaa tutustua aiheeseen ja kokeilla vaikka vähän kevennetysti niin tiedät sitten onko se sinulle sopiva.

Itse en ole innostunut karppaamaan kun musta ei ole oikein seuraamaan tarkempia ruokavalioita, samasta syystä en ole liittynyt painonvartioihinkaan kun ei musta ole laskemaan niitä pisteitä. Mä oon koittanut seurailla vähän mitä syön ja toisinaan jätän houkutukset ostamatta niin ei tule syötyäkään niitä (iltaisin kyllä harmittaa kun koluan kaappeja herkkujen toivossa). :LOL: Sovellan vähän fiilispohjalta lukemiani juttuja ja katon tuottaako tulosta. Alotin nyt helmikuussa puntilla käynnin ja koitan uskotella itelleni että ei haittaa vaikka ei kiloja tippuisi jos vain senttejä lähtee... ;)

Nyt lisää kahvia ja lepopäivästä nauttimista. :heart:
 

Yhteistyössä