~~ Great Girls ~~ vol.3



Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 10/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 30/32...............yk 23
Kahlan........................kp 37/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 35/28.................yk 18
Barbarella..................kp 6/26-29............yk 3

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 38/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 113/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Puhdas nega teststtu... Niinku arvelinkin!!! Mut tissit huomattavasti aremmat kun toissapäivänä.. Tapahtuus ny jotain eikä vaan kiertoa alkais venyttää, tai sitten ollut vasta ovis, voisko olla mahdollista??? No mun kropassa kaikki taitaa olla mahollista?? Mulla kipeytyy aina oviksen jälkeen heti tissit!!
 
Heippa pitkästä aikaa!! Oon kyllä käynyt täällä lueskelemassa, mutta jotenkin sen keskenmenon jälkeen ei oo huvittanut kirjotella. Mulla todettiin gynellä pco, joten se ainakin selittää sit sen miksi kesti niin kauan tärpätä ja ehkä sit osittain myös tuon keskenmenonkin. Kuulemma pco:laisilla ois enemmän alkuraskauden keskenmenoja. Mullahan se tuli rv7.

Nyt on kuitenkin jo mieli paljon parempi ja jotenkin tuntuu positiiviselta se, että on saanut jonkun syyn sille vaikealle raskautumiselle. Nyt sit vaan täysillä eteenpäin taas =)
Mun ja miehen suhde voi nyt paremmin ku vuosiin, jotenkin tuo raskaus ja sit sen menetys sai meidät järkiimme ja pohtimaan oikeesti tulevaisuutta ja mitä halutaan. Tällä hetkellä jännäilen sit sitä, että millon ne ekat menkat alkaa... huomenna ois 2 viikkoa mahdollisesta oviksesta (jonka gyne siis paikansi noin suurinpiirtein viikkoa ennen ovista), joten kahtellaan. Tietenkin olis ihanaa jos se nyt sit samantien tulis se kaks viivaa testiin taas ;)

anu84 mä kans sillon testasin kp 30/28-32 ja näytti ihan puhdasta negaa, se oli tiistai. Sit luulinkin jo menkkojen alkavan uudenvuoden yönä, mutku ne ei alkaneetkaan niin testasin seuraavana sunnuntaina uudestaan ja tuli haamu. Vasta seuraavana tiistaina sain ihan kunnon plussan, joten toivo elää sulla vielä, varsinkin jos tissit on tosi kipeet!!! Peukuttelen täältä sulle plussaa!! :wave:

Marleena Sullahan on kp:t jo pitkällä!!! Plussatuuliaaaaaaa!!!!

Niin ja muillekin hirmusti tsemitystä!! Ei luovuteta vielä. Kaikille tädin kohdanneille iiiisot halit :hug:
 
Täällä ei vieläkään menkkoja kuulu...Saa nähdä miten myöhässä taas luuhaavat...Ja kerkeänkö tekemään huomenna testiä..Ihana aurinkoinen ilma ulkona B) Flunssa alkaa pikkuhiljaa luovuttamaan ja olo piristymään..Noh, takaisin oman navan äärestä arkisiin askareihin..Pyykit odottaa ripustajaansa =) Kaunista loppuviikon jatkoa kaikille :flower:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 14/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 34/32...............yk 23
Kahlan........................kp 41/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 11/28.................yk 19
Barbarella..................kp 10/26-29............yk 3

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 42/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 117/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Tissit vaan päiväpäivältä aremmat, tai nännit ne on mitkä on helvetin kipeet!! Toivotaan että saisin plussan,, mutta jotenkin toivo mennyt jo tähän yrittämiseen!! 2.5 vuotta kuitenkin jo takana, kun pillerit jätin pois!
 
Saakos yks toista kuumeileva palata pitkän tauon jälkeen takaisin?

Painoa on pois 20kg. Pco on ainakin ennen kiusannut.
E-pillerit jätin just pois. Nyt luomukierto ja ois kp 15.
Nyt illalla iski nipistelyt ja ne sattuu tosi paljon, myös ovulaatiolimat ois sellaset kun pitäis.
En oo ikinä ennen tällaisia oireita bongannu.

Muita pco:sta kärsiviä? Onko painonpudotuksesta ollu apua raskautumiseen ja kenties luomuna?
 
Vilinäiti täällä yksi pco:sta kärsivä :wave: Mut sain tietää sen vasta tuossa 2-3 viikkoa sitten, joten en oikeen osaa vastata vielä. Mä oon kyllä bongaillut oviksen tosi useasti ja koska tulin raskaaksikin vuodenvaihteessa (meni tosin kesken) niin en aivan metsään ole voinut mennä bongailujeni kanssa, joten tuli vähän yllärinä tuo diagnoosi. Nyt sit ihmetellään että mites tästä eteenpäin ja painoa yritän saada pois, ku eikö sen pitäis olla just se keino millä pco selätetään? Mut eipä muuta, ku siitä vaan nyt nautiskelemaan ja hyödyntämään ovista ;)
 
Mukavaa alkanutta vuotta kaikille ja tervehdys pitkästä aikaa :) Täytyy sanoa, että tämä lapsenteko käy urheilusuorituksesta :p Kunto pitää olla kohdallaan ja ravitsemus oikea ja sitten vielä ajoitus ja mitään ei kuulu...että tulisi mitali :kieh: Itselleni kuuluu sen verran uutta, että en taida enään olla oikein GREAT GIRL, kun painoa on tippunut yli kymmenisen kiloa ihan ruokavalion muutoksella ja BMI alkaa olla lähes normaali sekä kuukautiskierto myös.Viimeiset pari kuukautta olemme yrittäneet ovistestien avulla, mutta eipä ole tärpännyt ja toinen osapuolikin on kokenut lieviä suorituspaineita.Kun reilu vuosi on kulunut tuloksetta ilman ehkäisyä ja minulla on PCOS taas viime vuoden lopulla havaittu, niin olemme hakeutumassa yksityiselle puolelle tutkimuksiin.Haluan, että myös toinen osapuoli eli kumppanini saa kaiken tarvittavan tiedon ja avun, että tämä meidän projektimme saisi päätöksen ja tulisi se toinen...kultamitali :heart: ensimmäisen seuraksi ja loppuelämän iloksi.Aurinkoista kevättä teille!
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 20/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 4/32...............yk 23
Kahlan........................kp 5/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 17/28.................yk 19
Barbarella..................kp 16/26-29............yk 3

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 49/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 123/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Hei taas. Tänne ei mitään ihmeellistä. Terveyden kanssa painin ja töitä etsiskelen. Aloin syömään punariisiä kun kolesteroli oli huimat 7,5... :eek: Toivottavasti se vähän auttaisi ja laskisi kolesterolia. Muutenkin oon nyt koittanut olla syömisten kanssa tarkempi ja otan vitamiineja lisäksi purkista. Puntilla käynnissä on ollut ylimääräisiä välipäiviä kun ensin sairasteltiin koko perhe (minä vähemmän ja tyttö ja mies enemmän) ja tällä viikolla sitten kävin luovuttamassa verta niin tuli liikuntaan pari välipäivää. Nyt sitten pitäisi tänään käydä puntilla niin pääsen taas rytmiin kiinni ja ensi viikolla toivottavasti tulisi jo käytyä normaalisti. Ensi viikolla lähdetään laivalle miehen perheen kanssa juhlimaan appivanhempien 40-vuotis hääpäivää. On se vaan kunnioitettava aika olla yhdessä ja juhlimisen arvoinen juttu. Mä jo netistä kattelin että mitäs kaikkea siellä laivalla sitten voisi puuhailla tuon pikkuneidin kanssa ja innostuin kun löysin sieltä kylpylänkin että päästään siellä uimaan. Tietty sitten huomasin myöhemmin että mullahan pitäisi alkaa menkat joko samana päivänä kun lähdetään reissuun tai sitten siellä laivalla... :kieh: Että se siitä uimisesta... Pitää vissiin koittaa löytää muuta puuhaa.

Nyt pitäisi oikein ottaa itseä niskasta kiinni ja alkaa siivouspuuhiin. En eilen viitsinyt tehdä paljon mitään kotihommia niin ne on nyt kasaantuneet tälle päivälle. Oikein sitä kiroaa omaa saamattomuuttaan, mutta josko sitä taas hetken muistaisi että kun tekee ne pikku jutut kotona heti niin ne ei kasaannut isommaksi urakaksi. Jostain syystä mies ei taas ole osallistunut kotihommiin pahemmin pariin viikkoon ja en ole viitsinyt alkaa aikuista ihmistä erikseen pyytämään kun se kerta on vielä kotona sairaslomalla (joka ei kyllä estä kotihommia). Nyt mies on kaverinsa luona ja ajattelin että saisin edes osan hommista tehtyä ennen kuin se tulee kotiin. Mies lähti eilen 60km päähän viettämään poikien-iltaa ja mä sanoin että senkun jää yöksi kun turha sen on yöllä ajaa kotiin ja saa ottaa sitten pelatessa ne pari oluttakin. Miehellä on nyt ollut parina viime viikkona ollut jo kaksi poikien-iltaa ja yhden päivän se oli katsomassa vapaaottelua (jonka takia mä nousin raivoon koska oisin halunnu sinne mukaan, mutta kaksi tuntia ennen lähtöä mies päätti että ei sinne voi lasta ottaa...meno oli kuitenkin tiedossa muutaman päivän ja siihen saakka oltiin menossa porukalla. sanoinkin myöhemmin että seuraavan kerran kun keksii tuossa vaiheessa että tyttö ei voi lähteä mukaan niin saa itse jäädä kotiin). Nyt sitten on kyllä mulle kristallinkirkas asia että siellä laivalla mies ei juo. Se lupasi aiemmin että on lapsen vahtina ja myöhemmin kun vähän asialla kiusasin niin juttu muuttuikin niin että se oli kuulemma luvannut hankkia siellä lapsenvahdin jos halutaan ottaa. Mä en kyllä ajatellutkaan juoda siellä, mutta halusin vähän varmistaa että mieskin on siellä selvinpäin, koska mä en sinne ole lähdössä yksin lapsenvahdiksi vaan tahdon tehdä siellä muutakin jolloin mies saa tulla sinne pallomeren viereen istumaan ja vahtimaan tyttöä. En ala aikuista ihmistä kieltämään juomasta, mutta on varmaa että helvetti on irti mun puolesta jos tekee päätöksen juoda siellä. Ja nyt kun mies on saanut mennä niin sitten kun haluan lähteä viettämään tyttöjen iltaa niin mies ei varmasti pistä hanttiin ja voin hyvällä omallatunnolla lähteä (tosin mies ei kyllä ole koskaan laittanut hanttiin, mutta mun omatunto on aina vähän erimieltä mun kanssa).

Ja näin vältellään taas kotitöitä istumalla koneella... :LOL:
 
Täällä kp 22, eilen illal ja tänään aamul tuli pieni oksennus.
Siivosin pojan vaatekaappia ja yht äkkiä alkoi huimaamaan, päässä pyöri ja oksetti, äkki vessaan.

Kuvittelenko vain huonovointisuuden vai voisko muka näillä päivillä jo oireet alkaa?
Esikoistesta oksensin viikot 6-41.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 24/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 8/32...............yk 23
Kahlan........................kp 9/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 21/28.................yk 19
Barbarella..................kp 20/26-29............yk 3
Vilinäiti.......................kp 21/?????............yk 1........-20

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 53/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 127/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 25/28-40.........yk 27
anu84.........................kp 9/32...............yk 23
Kahlan........................kp 10/30-?............yk 7

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 22/28.................yk 19
Barbarella..................kp 21/26-29............yk 3
Vilinäiti.......................kp 24/?????............yk 1........-20

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 54/30-34.................yk 18
Orwokki.....................kp 128/35..................yk 7

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Tänään jo kp 27, eli viimesiä kitupäiviä vietetään... Näin tuossa yhtenä yönä unta että olen raskaana ihan aluillaan (oikeastaan sain siinä unessa tietää olevani raskaana). Koko seuraavan päivän uni pyöri mielessä ja meinasi tulla suru puseroon aina kun ajattelin että menkat alkaa kun oli niin todentuntuinen uni. Meinaa taas vauvakuume näköjään sekoittaa päätä vai liekö tuo kevät aurinko kun saa hormonit hyrräämään vielä normaalia enemmän... ;)
 
Heissan neitokaiset!
Se on sitten keskiviikkona edessä kolposkopia....hiukan jännittää, että mitä sieltä löytyy :|
toivon mukaan kaikki on kuitenkin reerassa, eikä mitään syöpään viittaavaa löydy :(
Tällä hetkellä kaiken keskittymisen on vienyt sisustus into...Liekö sitten kevään vaikutusta vai mitä :D Mietin että uskaltaisiko tuolla lekurissa jo udella että onko mahdollista lääkitä tätä pco:ta jo jotenkin...
 

Yhteistyössä