Haaveena vauva 2020

Onko kellään muulla jo heti alusta ollut sellainen olo että ei varmasti raskaus enää?? Hullua noin miettiä kun vasta yk1 meneillään, mut jotenki jo heti kun päätettiin yrittää niin oli sellainen olo ettei siitä mitään tule
Mulla. Yk3 lähti käyntiin mutta jo heti tuntui tuolta. Jotenkin tuntuu kaukaiselta että mulle semmoinen onni suotaisiin että lapsen saisin. Pitäisi osata iloita siitä että päästiin nyt yrittämään mutta vuosien odotus että yritys aloitetaan on kanssa saanut pelkäämään että aloitettiinko yrittäminen liian myöhään. Mutta muuta vaihtoehtoa ei ollut. Aika näyttää miten tässä käy. Ja sitten lähipiirin raskausuutiset jotenki riipaisee. Vaikka pitäisi olla iloinen toisen puolesta ja olenkin mutta jotenkin kateus nostaa päätään. Yritän vaan aatella miten hyvin asiat nyt on, ja ajatella muutenkin positiivisesti.

Tsemppiä meille kaikille :love:
 
Me saatiin lähete hoitoihin alle 6kk yrityksen jälkeen, koska mulla lähisuvussa lapsettomuutta aiheittanutta endoa. Keväällä oli verikokeet ja miehellä spermanäyte, jonka mukaan miehellä todettiin olevan vähän liikkuvia siittiöitä. Oltais päästy inssiin vaikka heti, mutta päätettiin kesän yli yrittää luomuna. No sitten elokuun alussa soittelin, että ei ole tärpännyt, saatiin vielä lähetteet hiv ja hepatiitti-testeihin. Niiden ollessa puhtaat, sain kierron ekana päivänä soittaa ajan tarkkailu ultraan, joka oli kp 8. Letrozol oli käytössä kp 3, 5 ja 7. Kp 8 näkyi kasvavia munasoluja ja inssiaika varattiin kp 12, mikä oli siis tänään.

Aamulla mies kävi purkittamassa siittiöt, ja paria tuntia myöhemmin minä menin itse operaatioon. Siittiöiden liikkuvuus oli parantunut sitten kevään ja määrä oli todella hyvä mitä saatiin sisälle. Ensin lääkäri ultras ja katsoi munasoluja, joita oli kaksi. Kahta enempää ei ilmeisesti saa olla, hän kertoi että on pieni n. 2% riski että tulisi kaksoisraskaus, ja kysyi haluanko jatkaa. Sitten emättimeen laitettiin se ”ankan nokka” joka esim. Papa-kokeen aikana laitetaan, ja pitkällä ”ruiskulla” ujutettiin siittiöt kohtuun. Tämä sattui jonkin verran, sellaista kovaa menkkamaista kipua. Sen jälkeen hoitaja pisti mahaan Pregnyl irroituspiikin. Viikonloppuna kehotettiin viettämään aikaa vällyjen välissä, jotta mahd paljon ois siittiöitä matkalla (y)
Mun on pakko kertoo mitä näin instagramissa just tänään. Katoitko lapsettomuushastsgia ja siellä oli kuva kaksosista ja alla teksti kuinka lääkäri oli kysynyt että pistetäänkö kumpiki kun eivät sitten luultavasti ole siirtokelpoisia. Ja kuinkas kävikään :LOL: Paljon tsemppiä sinne! :) Eihän sitä tiedä yhtään kuinka käy, mutta toivotaan parasta
 
Mullahan tuli selkeä ovisplussa kp 16 ja nyt vain odotellaan. Normaalisti pms-oireet on startannut heti oviksen jälkeen ja nyt ne loistaa poissaolollaan. Tosin viime kierrossa olin töissä pahoinvointilääkkeiden voimalla ja kärsin kaikki mahdolliset oireet olematta raskaana.

Onko täällä muita 30+ haaveilijoita? Itse olen 34v. mies muutaman vuoden vanhempi.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Noniin, eli tänään tuli yhesti päivällä enemmän vuotoa. Sen jälkeen on tullut tuhrua, yhellä siteellä meni tämä päivä.. Oudointa tässä on että mitään tyypillisiä menkkaoireita ei ole:confused: pistelymäisiä kipuja tuntunut hieman, mutta suurimman osan ajasta ei tunnu juuri miltään, kun yleensä mulla on aika kivuliaat menkat..
nyt siis kp 38 ja dpo 12 ja oon 99% varma että nämä on menkat, mutta ajattelin että jos kuitenkin tekisin vielä nyt vklp aikana testin, riippuen siitä mihin suuntaan tämä vuoto kehittyy.. Ilmottelen sitte miten käy:cautious:

Muoks. Lämmöt on kanssa olleet edelleen hieman koholla, eikös niiden pitäisi laskea kun menkat alkaa?
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Mullahan tuli selkeä ovisplussa kp 16 ja nyt vain odotellaan. Normaalisti pms-oireet on startannut heti oviksen jälkeen ja nyt ne loistaa poissaolollaan. Tosin viime kierrossa olin töissä pahoinvointilääkkeiden voimalla ja kärsin kaikki mahdolliset oireet olematta raskaana.

Onko täällä muita 30+ haaveilijoita? Itse olen 34v. mies muutaman vuoden vanhempi.
katoin oikein tuolta etusivulta, (missä meidät on lueteltuna) että meitähän on aika montako +30 kuuleilijaa. En oo ollenkaan yksin :)

@Hope91 Nyt kylmää päätä ja tsemppiä! Huomenna meet jonnekki ihanaan ympäristöön lenkille ja ajattelet kaikkea muuta koko huomisen. Sit sunnuntaina teet testin :giggle: Tsemppiä!
 
Olen käynyt lukemassa ahkerasti teidän viestejä, mutta täällä ei mitään uutta, ovista odotellessa. Luulisin sen olevan tässä muutaman päivän sisään, orastavaa tuntemusta ollut, mutta testit ei näytä vielä plussaa. Hieman kuitenkin viiva vahvistunut ja nyt illalla ollut lomailua, enemmän kuitenkin vetisempää kuin ihan paksumpaa limaa. Ovikseen sopivana oireena myös järkyttävä päänsärky, joka oli viimeksikin. Aamulla oli tallettelua ja varmaan huomenna illalla tai sunnuntaina aamulla vielä. Jospa se oviskin kohta ilmestyisi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

7.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Amadecasa..................kp 47/34-55
Haaveilija-31.................kp 45/38
Vauvahaaveilija2396.....kp 43/28-30
Hope91......................... Kp 39/30-32
Minic..............................kp 38/28
Apustaja......................kp 32/30-35
Persikka123.................kp 31/34
Titi-Love.......................kp 30/28-30
EnkeliRinkeli.................kp 29/28
satsuma13....................kp 26/29-31
Greeneye......................kp 25/29-34
Wintersun..................... kp 25/26
FaBuu...........................kp 24/28
Tiukuliina89.................. kp 23/31
Tingeli...........................kp 23/34-36
nieve30.........................kp 21/28
Karvakorvat..................kp 21/28
Lennis...........................kp 21/28-34
Hipposka.......................kp 18/30
W.we.............................kp 16/25
Lastunen.......................kp 15/xx
Daana........................... kp 15/23
taikinatonttu...................kp 14/28
mimmik..........................kp 13/28-32
Keltasirkku-...................kp 13/27-32
vauvahaaveilija2396......kp 12/28-30
Vauvameille..................kp 11/28-35
Veevavi.........................kp 9/28-30
rosemarie......................kp 9/xx
taatelinen......................kp 8/27-30
Pilvinentaivas...............kp 8/28-30
Mammakatri.................kp 8/22-41
Lapseton87..................kp 8/26-27
nessu87.......................kp 7/28
Millimetrii...................... kp 4/28-29
Mahaotus.....................kp 2/24-26
Helmiina1978...............kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Haaveilija-31...............dpo 20
Tilliina..........................dpo 13
Hope91........................dpo 13
Titi-Love.......................dpo 12
Greeneye.....................dpo 12
Nieve30.......................dpo 11
FaBuu......................... dpo 11
pallomaha123..............dpo 10
Lennis..........................dpo 8
Wintersun................... dpo 7
Daana..........................dpo 7

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Titi-Love ootko testannut?


Oma napa. Kyllä omat tuntemukset oli oikeassa; vuoto alkoi tänään tasan dpo15. Ovis oli siis kp18 eikä 19, kuten FLO ja FF sen merkkasi lämpöjen (huonosti mitattu just silloin) ja ovisplussan mukaan. Mulla OVISPLUSSA tulee SAMAAN AIKAAN KUIN OVIS TAPAHTUU. Kyllä se plussa tikkuun tulee jo aiemminkin, mutta niin vaan lh on koholla siihen asti kun ovis tapahtuu. Tää tekeekin hankalaksi niiden tikkujen kanssa toimimisen, vaikka ei kai siinä pitäs ongelmaa olla, kun heti häärimään, kun eka plussa pärähtää tikkuun. (y) Jännityksellä odotan että onko ovis nyt sit taas kp16 kuten yli vuoden tähän asti on ollut. KU sekoitti vain 2 päivällä kierron. Tein toki testin tänä aamuna, kun se KU:n mahdollisuus on. Ihan puhda nega RSFU on 5min, 10min ja nyt 20min kohdalla. Eli oisko kuitenkin reagoinut johonkin hormooniin näin ennen menkkoja? vai sitten tuuria et just päivää ennen vuotoa sain niitä viivanpaikkoja 3kpl.
Kohti uusia mahdollisuuksia. :rolleyes:
 
@Titi-Love ootko testannut?


Oma napa. Kyllä omat tuntemukset oli oikeassa; vuoto alkoi tänään tasan dpo15. Ovis oli siis kp18 eikä 19, kuten FLO ja FF sen merkkasi lämpöjen (huonosti mitattu just silloin) ja ovisplussan mukaan. Mulla OVISPLUSSA tulee SAMAAN AIKAAN KUIN OVIS TAPAHTUU. Kyllä se plussa tikkuun tulee jo aiemminkin, mutta niin vaan lh on koholla siihen asti kun ovis tapahtuu. Tää tekeekin hankalaksi niiden tikkujen kanssa toimimisen, vaikka ei kai siinä pitäs ongelmaa olla, kun heti häärimään, kun eka plussa pärähtää tikkuun. (y) Jännityksellä odotan että onko ovis nyt sit taas kp16 kuten yli vuoden tähän asti on ollut. KU sekoitti vain 2 päivällä kierron. Tein toki testin tänä aamuna, kun se KU:n mahdollisuus on. Ihan puhda nega RSFU on 5min, 10min ja nyt 20min kohdalla. Eli oisko kuitenkin reagoinut johonkin hormooniin näin ennen menkkoja? vai sitten tuuria et just päivää ennen vuotoa sain niitä viivanpaikkoja 3kpl.
Kohti uusia mahdollisuuksia. :rolleyes:
Mulla on ihan sama. En tiiä liittyykö tähän ikään vai miten mut ovis tapahtuu todella nopeesti ekasta tummasta viivasta.
Esim ku viimeksi tikutin kävi tyyliin näin (päivät viitteelliset)
Torstaina aamulla tikku viittävaille tumma. Iltapäivällä samanlainen. Pe aamuna lähestulkoon tasavahvat ja iltapv käytännössä tasavahvat. Limailua ja kosteaa. La aamulla täys ovisplus eli viiva tummempi. Päivällä jo haalumpi ja viiden maissa selkeet oviskibut eikä limailua enää ole.
Eli mulla esim tuo plus käy nopeasti. Limat on oikeat heti kun viivat värähtää ja seuraavana pv ovis on jo ohi vaikka aamuviiva on ns tummmempi ku kontrolli.
Simpoilya voi viedä 7h ehtiä pelikentille eli esim jos olisin odottanu tota totaalivahvaa viivaa ja illalla oltais harrastettu olis olllu myöhästä
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Täällä dpo8 ja hätähousuna tehty puhdas nega. Ei yllättänyt näillä kiertopäivillä. Pakko oli testata, kun ollaan lähdössä tyttöjen kanssa ulos, uskallan sit ottaa lasin viiniä.

Alkoi vähän jännittää, et jos tärppää tässä parin kuukauden sisään, sillä ollaan lähdössä etelän lämpöön. Ensimmäisessä raskaudessa oli niin järkyttävä pahoinvointi ja oksentelu rv16 saakka ja senkin jälkeen laatta lensi, mut ei ihan niin monta kertaa päivässä. Lentokoneessa ja reissussa tää olisi tosi huono yhdistelmä :sick:
Viime raskaudessa oltiin rv14-16 reissussa, lennot meni onneksi ihan hyvin. Mut kyllä se pahoinvointi rajoitti olemista ja menemistä. Alunperin piti aloittaa yritys vasta reissun jälkeen, mutta päätettiin kuitenkin aikaistaa ajatuksella, kun ei ekakaan tärpännyt niin äkkiä. Eikä voi tätä elämää elää entä jos asenteella. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91 ja Mahaotus
@Titi-Love ootko testannut?


Oma napa. Kyllä omat tuntemukset oli oikeassa; vuoto alkoi tänään tasan dpo15. Ovis oli siis kp18 eikä 19, kuten FLO ja FF sen merkkasi lämpöjen (huonosti mitattu just silloin) ja ovisplussan mukaan. Mulla OVISPLUSSA tulee SAMAAN AIKAAN KUIN OVIS TAPAHTUU. Kyllä se plussa tikkuun tulee jo aiemminkin, mutta niin vaan lh on koholla siihen asti kun ovis tapahtuu. Tää tekeekin hankalaksi niiden tikkujen kanssa toimimisen, vaikka ei kai siinä pitäs ongelmaa olla, kun heti häärimään, kun eka plussa pärähtää tikkuun. (y) Jännityksellä odotan että onko ovis nyt sit taas kp16 kuten yli vuoden tähän asti on ollut. KU sekoitti vain 2 päivällä kierron. Tein toki testin tänä aamuna, kun se KU:n mahdollisuus on. Ihan puhda nega RSFU on 5min, 10min ja nyt 20min kohdalla. Eli oisko kuitenkin reagoinut johonkin hormooniin näin ennen menkkoja? vai sitten tuuria et just päivää ennen vuotoa sain niitä viivanpaikkoja 3kpl.
Kohti uusia mahdollisuuksia. :rolleyes:


Pääsen testaamaan vasta maanantaina, ollaan reissussa ja täälä ei oo testejä mukana tai mahdollisuutta ees oikein tehdä rauhassa :D
Eli dpo 14 seuraava testi, ja se kertoo kyllä hyvin onko raskaana vai ei :) jos ei menkat siihen mennessä oo alkanut. Alkaa yleensä juurikin dpo 14.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Eilen tuli pyyhkiessä nuppineulanpään kokoinen punainen piste paperiin pyyhkiessä. Näin kävi myös tammikuun plussa kierrossa, mutta sillon oli aikaisemmat dpot. Oliskohan dpo 7. Sillon se oli varmaan kiinnittymisestä, mutta eilen oli jo dpo 11 ja yks värilinen haamulainen jo testattu, joten vähän ihmetytti (n)
Eilen illasta myös kourasi muutamasta kipeästi kohdusta. Niinku joku olis puristanut kohtua nyrkissä. Sellasta tunnetta en oo ennen kokenut, muistaakseni ainakaan. Eilen oli kyllä vahvat raskausoireet, huimaustakin kaupassa, tunsin kuinka maailma alkoi mustua, säikähdin että pyörryn. En onneksi.
 
Mullahan tuli selkeä ovisplussa kp 16 ja nyt vain odotellaan. Normaalisti pms-oireet on startannut heti oviksen jälkeen ja nyt ne loistaa poissaolollaan. Tosin viime kierrossa olin töissä pahoinvointilääkkeiden voimalla ja kärsin kaikki mahdolliset oireet olematta raskaana.

Onko täällä muita 30+ haaveilijoita? Itse olen 34v. mies muutaman vuoden vanhempi.
Täällä minä 36 ja mies 38. Mun neljättä ja miehen ensimmäistä yritetään
 
Päivittelen omaa tilannetta:
Onestepin ovistestissä tulee plussa tikkuun n.20 min päästä kun kastanut tikun, mutta eihän sitä vissii enää lasketa plussaksi kun noin kauan menee viivan vahvistumisessa? Pc ovistestit loppu niin sillä ei pysty tarkistaa. Noi onestepit on kyllä aina toiminu ihmeellisesti mulla viiveellä.
Väkisin oon ruvennu miettii pco mahdollisuutta, kun ovistestit näyttää koko aika plussaa. Aattelin ens kierrosta testaa onko sama homma, että melkein kahta viikkoa ensimmäisen plussauksen jälkeen näyttää positiivista.
Tänään aamusta kovia alavatsakipuja niinku menkat alkais ja nivusia polttelee, mut nyt vasta kp 21/28.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Täällä tänä aamuna pc antoi jonkun ihan hailakan toisen viivan, väristä en oo varma enkä sitä kuvaankaan saanut napattua.. antaako pc nykyään viivanpaikkoja? (n) oon niitä käyttänyt enkä muistaakseni ole aikaisemmin huomannut tällaista. Nyt jännittää :love: ajattelin hakea apteekista jonkun huomis aamuksi, mitä suosittelisitte? Oliko apteekin ultra hyvä?
 
Täällä tänä aamuna pc antoi jonkun ihan hailakan toisen viivan, väristä en oo varma enkä sitä kuvaankaan saanut napattua.. antaako pc nykyään viivanpaikkoja? (n) oon niitä käyttänyt enkä muistaakseni ole aikaisemmin huomannut tällaista. Nyt jännittää :love: ajattelin hakea apteekista jonkun huomis aamuksi, mitä suosittelisitte? Oliko apteekin ultra hyvä?
Predictor early on ainakin tosi tarkka, mulle antoi selkeemmän tuloksen kuin apteekin ultra! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: satsuma13
Täällä tänä aamuna pc antoi jonkun ihan hailakan toisen viivan, väristä en oo varma enkä sitä kuvaankaan saanut napattua.. antaako pc nykyään viivanpaikkoja? (n) oon niitä käyttänyt enkä muistaakseni ole aikaisemmin huomannut tällaista. Nyt jännittää :love: ajattelin hakea apteekista jonkun huomis aamuksi, mitä suosittelisitte? Oliko apteekin ultra hyvä?
Mulla ainakin apteekin ultra oli hyvä! One stepin herkässä näkyi vasta toosi haalea haamu mutta apteeki ultra antoi jo kunnon viivan jonka mieskin näki selvästi. Pari sivua taaksepäin löytyy kuvia.
 
  • Tykkää
Reactions: satsuma13

Yhteistyössä