Haaveena vauva 2020

@Binky kamala tilanne, ikävä kuulla ja voimia. Täytyy toivoa, että jatko menisi edes helpoimman kautta :(

Koitin jättää raskaus asiat mielessä taka-alalle, mutta koko ajan vahtaan tätäkin foorumia. Ei se vaan mene pois mielestä.. Ja @Helmiina1978 tiiän, mulla on jotenki ollu koko kierron kans sellanen olo et ei tästä mitään tuu. Jospa olis molemmilla vaan pessimismiä eikä mikään etiäinen?
 
Kohtu tyhjä eli tuulimuna tai kohdunulkoinen.. :( seuraavaksi odottelen kutsua naistenklinikalle jatkotutkimuksiin.
Voi kurjaa! Nää on niin ikäviä asioita. Kun ei muuta tässä oikeen voi, niin sanon näin: kun kyseessä ei ole normaali raskaus, niin toivotaan, että pääset nopeasti uuteen kiertoon ja yritykseen. Kunhan kaikki menisi silleen melko kivuttomasti vaikka mieli varmasti maassa.:(
Tsemppiä!❤
Terkuin: juuri kohdunulkoisesta selvinneenä.
 
Ketuttaa! Tein clearbluen digin. Viikkonöytöllisen tuhlasin siis.
Mitä näyttöön tuli? Ei yhtään mitään! Ei alkanut edes tiimalasi vilkkua.
Ja tottakai kestää ennen, kun lähettävät uuden, jos siitä valittaa. En edes muista mistä testipakkauksen ostin.
Päiväystä oli jäljellä reilusti.
Kyllä nyt ottaa päähän, kun kallis testi ei toimi.
 
Meikä tilas viime viikol niit ovistestei olikohan 20kpl ja 2 rtestiikaupan päälle... Noh koska ei tullu tilais vahvistusta ni oletin että tilaus ei menny läpi. Tiladin tänään 30kpl ja 3 rtestii .. Ja tänään pamahti postiluukust toi eka tilaus täl viikol varmaan tulee toinen että kai täs nyt riittää hetkeks testit
 
Ketuttaa! Tein clearbluen digin. Viikkonöytöllisen tuhlasin siis.
Mitä näyttöön tuli? Ei yhtään mitään! Ei alkanut edes tiimalasi vilkkua.
Ja tottakai kestää ennen, kun lähettävät uuden, jos siitä valittaa. En edes muista mistä testipakkauksen ostin.
Päiväystä oli jäljellä reilusti.
Kyllä nyt ottaa päähän, kun kallis testi ei toimi.
Varmasti reklamoisin, ties vaikka sais 10 uutta :LOL:
Onhan tuo ärsyttävää, jos sitä on oikein säästellyt! :eek:
 
Meikä tilas viime viikol niit ovistestei olikohan 20kpl ja 2 rtestiikaupan päälle... Noh koska ei tullu tilais vahvistusta ni oletin että tilaus ei menny läpi. Tiladin tänään 30kpl ja 3 rtestii .. Ja tänään pamahti postiluukust toi eka tilaus täl viikol varmaan tulee toinen että kai täs nyt riittää hetkeks testit

Minä en pääsis kolmella raskaustestillä edes dpo10 saakka :whistle::ROFLMAO:
Riittääpähän nyt vähäksi aikaa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mammakatri
Varmasti reklamoisin, ties vaikka sais 10 uutta :LOL:
Onhan tuo ärsyttävää, jos sitä on oikein säästellyt! :eek:
Mä just säästelin, et saisin sen 2-3 siihen. Katselin vanhoja raskaustesti kuvia edellisestä onnistuneesta raskaudesta ja siinä pc: n vahvuus tuota luokkaa mitä mulla tänään ja sinä samana päivänä oli näyttänyt digi 2-3.
On mulla vielä kaksi digiä. Näyttää olevan samaa erää.
Teen aamulla yhden, jos toimii niin hyvä, jos ei niin varmasti on erässä vikaa.
Onneksi ilmainen tuo valivalivinkuvinku puhelinnumero.

Muoks, ei ole kun yksi viikkonäytöllinen digi jäljellä.
 
Viimeksi muokattu:
Jooh, mä taidan kaiketi poistua täältä listoilta. Mies päätti tänään, että vetäytyy pois tästä "tulee jos on tullakseen" - menosta ja ei halua kuulemma enää toista lasta.

Mä luonnollisesti olen järkyttynyt ja töissä ollessani hiljaa pohtinut, että voidaanko enää edes jatkaa koko suhdetta. Takin kääntäminen ilman mitään syytä satuttaa aika paljon.
 
Milläs dpo:lla niitä oireita aikaisintaan alkais tulla, jos on tullakseen? :whistle:
Paras ystävä jälleen kerran sanoo, et oon raskaana, kun mainitsin et kyyneleet valu yhden 2+ käyttäjän plussatestin takia :LOL: Ja voi että kun mua polttelee alaselkään ja tuikkailee tuonne oikealle puolen vatsaa.. Hänen mielestään ne voi olla vaan raskausoireita :ROFLMAO: Itse en usko sit pätkääkään siihen mahdollisuuteen ja aika aikaista, kun menossa vasta dpo5. Oon yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa ja aika stressittömästi onkin tämä kierto mennyt aiempiin kuukausiin verrattuna :) Mut vaikea olla ajattelematta, ku ystävä mieltää jopa unettoman yön raskaudeksi ja unettomia öitä mulla on varmaan vuodessa se 250pvä :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Jooh, mä taidan kaiketi poistua täältä listoilta. Mies päätti tänään, että vetäytyy pois tästä "tulee jos on tullakseen" - menosta ja ei halua kuulemma enää toista lasta.

Mä luonnollisesti olen järkyttynyt ja töissä ollessani hiljaa pohtinut, että voidaanko enää edes jatkaa koko suhdetta. Takin kääntäminen ilman mitään syytä satuttaa aika paljon.
Miten voi yht'äkkiä mieli noin muuttua? :eek:
Ymmärrän kyllä täysin, että sattuu ja tuntuu pahalta. Ei noin saisi tehdä ilman kunnon syytä :unsure:
 
Jooh, mä taidan kaiketi poistua täältä listoilta. Mies päätti tänään, että vetäytyy pois tästä "tulee jos on tullakseen" - menosta ja ei halua kuulemma enää toista lasta.

Mä luonnollisesti olen järkyttynyt ja töissä ollessani hiljaa pohtinut, että voidaanko enää edes jatkaa koko suhdetta. Takin kääntäminen ilman mitään syytä satuttaa aika paljon.
Meillä oli miehen kans pitkät keskustelut ennen yritystä, että haluaako hän toista vai ei. Itselle oli selvää, että vielä toisen halua. Tähän miehen päätökseen vaikutti esikoisen hankala (minulle lähinnä) odotus, kamalat mielialanvaihtelut alussa, todella rankka vauva-aika. Mutta keskusteltiin ja päätettiin antaa mahdollisuus.
Itse mietin jo, että entä jos ei oikeasti halua toista, voiko seisoa minun unelmani edessä toisesta lapsesta, vai onko lähdettävä eri teille ihan oikeasti siinä kohtaa.

Yritä keskustella vielä miehesi kanssa, mitkä on ne ajatukset siellä taustalla ja voiko niihin löytää mitään ratkaisua. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
@Handis85 voi harmi, että näin on mies nyt päättänyt. Onhan se kova paikka. Syy tietysti olisi kiva saada, ja harkintaan se, että jos sinä haluat - haluatko enää hänen kanssaan olla. Tai toisin päin: haluaako hän sun kanssa ylipäätään olla. Nää on isoja asioita.
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
Jooh, mä taidan kaiketi poistua täältä listoilta. Mies päätti tänään, että vetäytyy pois tästä "tulee jos on tullakseen" - menosta ja ei halua kuulemma enää toista lasta.

Mä luonnollisesti olen järkyttynyt ja töissä ollessani hiljaa pohtinut, että voidaanko enää edes jatkaa koko suhdetta. Takin kääntäminen ilman mitään syytä satuttaa aika paljon.
Ei voi olla totta, pahoittelut. :(
Ois kyllä mun pahin painajainen tuo.
 
Öhöm
Nyt, kun kerran tilasin raskauskeijulta 10 herkkyystestejä muutaman (ei ole vielä tullut ja en edes tiedä miksi tilasin) ja tyhjensin pari päivää sitten pc:n liuskat s-marketin hyllystä. Otin nyt ja kokeilin pc:n tuossa 1,5h pissasta.
Nopeasti piirtyi viiva ja vahva.
Tuhlasin sen ainoan digin. Saanhan mä huomenna uuden, kun pääsen apteekkiin ja, jos lähettävät viallisen tilale uuden, niin tulee varmaan nopeasti tai ainakin viikossa.
On niistä ennenkin valitettu.
Viikkonöytölliseen ei kerran tullut viikkoja näkyviin ja kerran näyttö pysyi tyhjänä, niin kun nytkin.

Tosiaan arvatkaa mitä digi näytti 1,5h pisusta ja nyt dpo 14.
Varmaan raskauskeijulta olen noita tilannut, kun sieltä tilatut on englannin kielisiä, niin kun tuo.
 
Viimeksi muokattu:
Öhöm
Nyt, kun kerran tilasin raskauskeijulta 10 herkkyystestejä muutaman (ei ole vielä tullut ja en edes tiedä miksi tilasin) ja tyhjensin pari päivää sitten pc:n liuskat s-marketin hyllystä. Otin nyt ja kokeilin pc:n tuossa 1,5h pissasta.
Nopeasto piirtyi viiva ja vahva.
Tuhlasin oel sen ainoan digin. Saanhan mä huomenna uuden, kun pääsen apteekkiin ja, jos lähettävät viallisen tilale uuden, niin tulee varmaan nopeasti tai ainakin viikossa.
On niistä ennenkin valitettu.
Viikkonöytölliseen ei kerran tullut viikkoja näkyviin ja kerran näyttö pysyi tyhjänä, niin kun ennenkin.

Tosiaan arvatkaa mitä digi näytti 1,5h pisusta ja nyt dpo 14.
Varmaan raskauskeijulta olen noita tilannut, kun sieltä tilatut on englannin kielisiä, niin kun tuo.
2 weeks?
 

Yhteistyössä