Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    180
    @mom_89 mä oon kans resus miinus, ja mullaki jätettiin joskus antamatta toi piikki km jälkeen (oli jota in 6-7rv) ja myöhemmin lekuris ne miettikin miksei sitä annetu vaik papereis on merkintä että annettava. Mutta mä kyllä raskauduin tuon jälkeen ja terve tyttö syntyi ❤️

Nyt kun sain km täs kuussa ni miettiny myös että oisko pitäny piikki hakea, muiatin adian niin myöhään ettei ollu enään aikaa soittaa ja kysyä. Nyt sit toki välil. Pohdin onko sillä vaikutusta tuleviin raskauksiin vaik kokemuksest tiiän että voi ihan hyvinkin mennä

2. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Vinkki odotusaikana; älä laita paperille odottaessasi, paperi imee nesteet pois ja voi olla syy vääriin tuloksiin. Tämä ohje lukee muistaakseni ainakin PC liuskojen paketissa, eli laita esim muovin päälle kun odotat tuloksia. PC ei ole mulle antanut koskaan mitään vääriä tuloksia, joten se riippuu paljon keneltä kysytään. Kunhan löytää sen oman luotettavan testin niin pysy niissä. Oliko se sitten PC tai joku apteekin oma! :)

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  3. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Olen rv 9+1 täällä ja mulla tulee välillä noita supistuksia/nipistyksiä. En tiedä mitä ne ovat mutta vuotoa ei ole vielä tullut. Toivottavasti sulla nyt ei silti menisi kesken :/ Tsemppiä!

4. Daana

Daana Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    28
    Mut voi poistaa piinailijoista. Menkat alkoi, tänään jo kp 2. Kierto jäi harmillisesti vain 21 pv:n mittaiseksi. Mulla vaikuttais ovis tulevan jo n. kp 8, joten pahasti vaikuttaa siltä, että seuraava ovis jää hyödyntämättä kun mies just työmatkalla :(.
    Seurailen keskustelua täällä taustalla ja lokakuussa alkaa sit yritys ihan todenteolla:LOL:

5. Mirkkuli26

Mirkkuli26 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    Mulla mini pill! Nyt alkaa eka kierto ilman pillereitä. Vielä ei oikeastaan yritetä, keskeytetyllä mennään :) vikana pilleripäivänä alkoi menkat ja kesti 5 pv ja sit päivä väliä ja nyt tullu kaks päivää vähän ruskeaa tuhrua, katotaan nyt et alkaako heti perään luomumenkat vai tuhruttaako vaan eli tavallaan nyt ensimmäinen kierto

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  6. Tiukuliina89

Tiukuliina89 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.04.2006
    Saadut tykkäykset:
    28
    https://aijaa.com/V4gHOc

Siinä kuva omituisesta testistä. Tänään siis pitäs menkkojen alkaa joita ei kuulu. Testi tehty päiväpissasta vähäisellä pidättyksellä. Jotain viivaa nään ja hieman väriä alhaalla

7. Mirkkuli26

Rekisteröitynyt:
    05.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    Jotain siinä kyllä näkyy, mutta punertavaa ei kyllä näy mun silmään kuvan välityksellä. Onko oireita?

8. Tiukuliina89

Tiukuliina89 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.04.2006
    Saadut tykkäykset:
    28
    Ei oo oireita oikeestaan kumpaankaan suuntaan.

9. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    180
    Jaaaaa a.. . No tein huvikseen ovis testin ja näytti kyl nii selvää plussaa. Tummempi ku testi viiva, mut positiivist näytti (yht väristä) jo oliko tiistaina... Sitten alko ovis testit haaleneen eli suoraa sanottuna: mitä helvettiä?! Oliko mulla ovis alku viikost vai nyt ku plussaa näyttäny 2sti tosin tän päivänen räikeemmin. No oli miten oli on eilen talletukset tehty, ja huomen vois touhail lisää. Tänään oltu molemmat aivan loppu... Mut en vaan tiiä miten tän kierron nyt laskee, kai mä pysyttelen tol dpo 5 linjalla vaikken tiiä kuulunko sinnekkään

10. Handis85

Handis85 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.04.2014
    Saadut tykkäykset:
    13
    Omaa napaa, kuinkas muutenkaan. Mun menkka-appi on laskenutkin kierron tälle kuulle 28 päivään sen 30 sijaan. Ja olen kyllä elänyt ihan sen 30pv mukaan. Huomenna pitäisi alkaa ja ihan varmana alkaakin, oviksista ja yrittämisestä huolimatta, koska tuntuu kyllä mahassa ja selässä juuri siltä, että ensi yönä lorahtaa.

Jotain positiivista tässä kierrossa on ollut pms-oireiden puuttuminen (toki tämän päivän olenkin itkenyt sen koko kuun edestä). Oireet ehkä katosivat säännöllisen salitreenin myötä, koska treenasin ennen muksua myös enkä juurikaan kärsinyt mistään oireista ennen lasta. Niukat menkat selittynee säännöllisella raudan syömisellä.

Meillä taloprojekti nielee jokaisen ylimääräisen rahan ja kärsvistelen nyt ajatuksen kanssa, että gynelle olisi ihan hyvä mennä käymään, mutta onko se niin, että perus tarkastusaikaa ei saa julkiselta vaan pitää pulittaa se yli 200e tuosta käynnistä yksityisellä? Olen siis aina käynyt yksityisellä, joten ei mitään tietoa, että pääseekö ilman mitään vaivaa julkiselle puolelle (jos tätä vuoden ehkäisyttömyyttä ilman tärppiä oteta huomioon)?

11. addison

addison Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    48

Mä ainaki kävin jo suunnitteluvaiheessa, muutama kk ennen pillereitten poisjättöä julkisella puolella gynellä tarkastuksessa vaan ja gyne antoi puhtaat paperit yrittämisen aloittamiseksi. Kannattaa ainaki kysyä.

12. Effis

Effis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    132
    Kiva tietää, et en oo ainoo kenestä näin lyhyt aika voi tuntua loputtoman pitkältä. Ja hui, en oo kuullutkaan et epäsäännöllinen kierto voi kertoo hedelmällisyyden laskusta :eek: toivottavasti omalla kohdalla se on vaan jotain hormonaalista ku oon vast 32v :eek: mua ehkä rassaa eniten se tosi pitkän (45pv) kierron mahdollisuus, kun yritys kerrat vuotta kohden vähenee. Ja tää odottelu vaan lisääntyy! Pco munasarjoja ei oo todettu, eli outoo tää kiertojen vaihtelu..mut nyt kesällä ollu tosi paljon työ ym stressiä, katotaan jos tää tasaantuis tässä syksyä kohden. Ja nythän näkee taas mitä tää yk tuo tullessaan :whistle:

13. Greeneye

Greeneye Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    46
    "Jos raskausviikkoja on 8 tai sen yli, Rh-negatiivisille naisille annetaan keskenmenon toteamisen yhteydessä Anti- D- immunoglobuliinisuojaus vasta-ainemuodostuksen ehkäisemiseksi mahdollisessa seuraavassa raskaudessa."

Lueskelin tällästä tuolta naistenkylästä ku jäin pohtimaan tota asiaa itsekin, eli varhasillä keskenmenoilla ei tartte sitä pistosta :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  14. Mirkkuli26

Rekisteröitynyt:
    05.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    Onko tosiaan noin kallis?:eek: Ite kun käyn yksityisellä ni tarkastus ja ultra 140e

15. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    516
    Törkeä ilta omanapailu!!
    Mutta nuo pc:n haamuilut ja sitten puhdas nega sai minut ostamaan tänäänkin testin...
    Itken oikeasti jos menkat alkaa huomenna, sillä juuri tekemäni rfsu antaa silmääni taas viivanpaikan, jota tuskin kukaan muu näkee...
    IMG_20190915_214337.jpg IMG_20190915_214128.jpg

Joo tiedän ettei ole väriä, ja rfsu ei nyt niin luotettava, muttei ole mitään kuukautisoireita kuten oksentelua, migreeniä tai nenäverenvuotoa joita aina ilmenee tässä pari päivää ennen, niin toiveet vähän heräsi :oops:
    Mutta ihanaa kun on edes jotain mistä haaveilla :love: seuraavaksi tosiaan digi jos selviän keskiviikkoaamuun kuivana, ei tarvi mielikuvitella viivoja (y)

• Tykkään Tykkään x 7
    • Ihana! Ihana! x 3
    • List
  16. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Joo mulla taitaa olla toi rh- ja kyselin tästä että tarvitseeko nyt alkuraskaudessa tehdä jotain ja hän sanoi että ku olin vasta rv 6:lla viimeisen km aikana niin ei pitäisi olla vaikutusta tähän raskauteen. Nyt kuitenkin ensi viikolla meen verikokeisiin jossa selviää muistanko oikein veriryhmääni. Voi olla että sit pistetään jos vauva on rh+ taas..

17. Mahaotus

Mahaotus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    178
    @W.we toivotaan parasta :love: ja mä näen ainakin sitä viivanpaikkaa vähintään! Toivotaa että merkkais jotain :) jännittävät päivät menossa...

18. Mahaotus

Mahaotus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    178
    Mäkin täällä taas selittelen omiani, tänään tuli läpinäkyvä limarihmasto joka oli tosi venyvää. Kn alhaalla, päästä pehmeä ja tuntu vähän aukinaiselta. Just ku epäilin että ovulaatio ois ollu kp4 nii nyt epäilen että olis tänään kp10 :ROFLMAO::ROFLMAO: just eilen en päässy testaa ovista kun ovistestit oli loppu... tänään löysin niitä ja tänää ei tullu ovisplussaa. Saapa nähä taas. Vois kutsua jo hulluudeks tätä oman kehon tarkkailua, epäluuloja :geek::geek: tulispa huomenna ne raskauskeijun testit.. tilasin jo 11.9 :cautious::cautious:

19. Beibihaaveilija

Beibihaaveilija Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    207
    Mä vaan täältä taustalta huutelen teille, joille on sattunut keskenmeno ihan raskauden alussa. Se on kamalaa ja ihan valtava menetys, vaikka viikkoja olisi kuinka vähän. Itse koin keskenmenon tammikuussa Rv8. Plussasin kuitenkin uudelleen ennen yksiäkään menkkoja keskenmenon jälkeen. Ja nyt odotan pientä poikaa Rv35. <3 Eli omalla kohdallani se keskenmeno kai vain raivasi tilaa tälle ja sitähän sanotaan, että keskenmenon jälkeen raskautuminen uudellee pian on todennäköisempää. Eli kaikki tsemppini teille, jotka olette kokeneet ikäviä lähipäivinä. Toivon, että "tarinani" auttaisi teitä edes vähän uuden yrityksessä <3

Ja erikseen Karvakorvalle. Toivon sydämeni pohjasta, että tuo pieni pysyisi nyt matkassasi. Muistan sinut syyskuisten ketjusta ja olen täällä käynyt seuraamassa kuulumisiasi. Kyllä olisi jo sinun vuorosi <3

Tsempit kaikille. Nyt poistun täältä huutelemasta. :love:

• Ihana! Ihana! x 9
    • Tykkään Tykkään x 2
    • List
  20. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    180
    Joobitekin jälkeenpäin hyväkdyny km mitä ollu koskailman sitä ri noit mun 2 muksuu ja todenäkösesti alkios ollu jotain vikaa. Toki itteeki harmitti km mikä tuli nyt alkukuust, mutta loppujen lopuks otin sen iisisti ja tiiän että raskaudun vielä ja saadaan vauva jossain kohin. Kuopus sai alkunsa km jälkeeb yksien menkkojen jälkeen, nyt meikä ooteltava 2vko jos ois tärpänny yk1 Hitto ku sais ajan kuluun nopsaa

21. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

16.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Minic..............................kp 47/28
    Persikka123.................kp 40/34
    EnkeliRinkeli.................kp 38/28
    FaBuu...........................kp 33/28
    Tiukuliina89.................. kp 32/31
    nieve30.........................kp 30/28
    Hipposka.......................kp 26/30
    Lastunen.......................kp 24/xx
    taikinatonttu...................kp 23/28
    mimmik..........................kp 22/28-32
    Keltasirkku-...................kp 22/27-32
    vauvahaaveilija2396......kp 21/28-30
    Vaniljapulla....................kp 20/30-32
    Vauvameille...................kp 20/28-35
    Veevavi.........................kp 18/28-30
    rosemarie......................kp 18/xx
    Lapseton87..................kp 18/26-27
    taatelinen......................kp 17/27-30
    Pilvinentaivas...............kp 17/28-30
    Mammakatri.................kp 17/22-41
    nessu87........................kp 16/28
    Millimetrii...................... kp 13/28-29
    Hope91.........................kp 12/32-37
    Mahaotus......................kp 12/24-26
    Amadecasa..................kp 10/34-55
    Helmiina1978...............kp 10/30
    Marilainen.....................kp 10/28
    Haaveilija-31.................kp 10/38
    Mirella92.......................kp 9/34
    Kasikuus.......................kp 5/28-31
    Lennis...........................kp 5/28-34
    Haavejuttu.....................kp 4/29
    Tingeli...........................kp 3/34-36
    Daana........................... kp 3/23
    W.we.............................kp 1/25

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nieve30.......................dpo 20
    FaBuu......................... dpo 19
    pallomaha123..............dpo 19
    papuma.......................dpo 18
    Nessu87......................dpo 6
    Vauvameille.................dpo 4
    Vaniljapulla..................dpo 3
    Veevavi........................dpo 3
    Lapseton87..................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu: 16.09.2019
  22. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
  23. Binky

Binky Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
    Aamun testi taas todella haalea ja edelleen tuhruttaa ruskeaa/vaaleenpunaista. https://aijaa.com/RQvsND
    Tein myös jonkun kiinanihme testin ja siihen tuli myös todella hailura viiva jota en ole aikaisemmin kys.testiin saanut.
    Mä epäilen itse KU-raskautta koska särkee aijoittain ihan hulluna oikeeseen kylkeen/munasarjoihin tjsp. ja tää vuoto... (n)

@W.we Mä nään tossa hailuran!! (y)

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  24. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
  25. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    516
    @Binky apua, oletko ollut yhteydessä gyneen (n) toivottavasti ei olisi mikään sellainen:notworthy:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus