Haaveena vauva 2020

Mikä hitto mua vaivaa?! Vv ihan hullusti, jatkuvasti saa juosta vessassa toteamassa, et nyt ne menkat ei alkaneetkaan vaikka ihan varma olin. Nännit on niin kipeet, ettei kärsi koskea tai pitää rintsikoita. Urheiluliivit on parhaat :rolleyes: Kapselin poistosta 2kk, ei menkkoja. Tekeekö ne nyt tuloaan sit vihdoin?!
Onestep ja PC molemmat eilen aamupissistä negoja, etten usko raskauteen. :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@SwanDeSol juu mäki kyl miettiny ku mun. Ukko on 42v, (pian 43)mut en oo viittiny sille alkaa kertoo näit tieteellisiäfaktoja ettei ota ressiä, muutenkin kovasti koittanu etten liikaa vauva unelmois, ovis päivät kerron mut muuten aika vähän puhun asiast ellei mies ota ite esille.

No meillä kyl mies onneks vauvakuumeilee kovastikin, mut en viiti tosta kertoa ku ei hän sille iällensä kert mitään tehdäkään voi:giggle:
 
@Mohan Voi ei :cry: voimia sinulle!

@SwanDeSol komppaan sun miestä, älä googleta! :LOL: mut joo, sortunut itsekin tohon...

Iski hirvee lensu. Ostin apteekin tyhjäksi. Nyt on Ksmikäseoli66, rautaa jossa myös foolihappo, sinkkiä ja deetä. Vedetään näillä loppuvuosi ja jos auttaa edes tähän kaamosväsymykseen niin oon jo ihan tosi iloinen :whistle:

Tarkistin että nyt on siis kp7/28 ja mut voi lisää takas listalle.
Tänne on tullut niin paljon uusia kun olin poissa niin kerrataan nopee:
Minä 34, mulle toinen toiveissa ja mies 30 ja hänelle eka. Yritetty vuosi ja isoin haaste meillä eri elämänrytmi. Mä teen päivätyötä ja mies yötyötä. Aika harvoin ollaan samaan aikaan sängyssä ja esikoisen mielenterveyden kannalta ajateltuna ei voi ihan miten sattuu pitkin päivää aina laitella menemään :LOL: Haasteensa siis meilläkin. Oon itseasiassa ottanu tavaksi varata miehen kalenteriin "ajan" itelleni. Joku voi järkyttyä, mut meidän mielestä se oli hauska läppä ja TOIMII!:ROFLMAO:
Mulla on kellontarkka kierto, ovuloin myös ihan tasan kp 15-16 ja esikoinen tuli vaikka käytin pillereitä, sen takia on ollut vaikee ymmärtää miks tää on nyt näin vaikeeta. Kävin myös ton silmukkahoidon läpi solumuutosten takia, mut lääkärit oli sitä mieltä et muuten mulla on kaikki kunnossa. Enkä kyl epäilekään etteikö olisi. Tää nyt vaan kestää tällä kertaa. Onneks pahimmat tunnemyrskyt on jo ohi ja kyl oon hyväksynyt että menee mikä menee. Ei se helppoa ollut mut mitäpä sille voi! Mies on ihan kujalla kaikesta, mutta saa ollakki, hienosti kuitenki koko ajan tukena kaikessa :love:
 
@Mohan Olen niin pahoillani :cry:

Onko täällä joku, jolla olisi ollut 2 ovulaatiota samassa kierrossa? Millä aikavälillä ja venyykö silloin kierto? (n)
Mä täällä pohdin, että olisiko minulla toinen ovis tuloillaan, kun vuodan limaa sen verran ja kipujakin olis. Nyt menossa dpo7. Yleensä alan vuotaa 3pvä ennen menkkoja valkovuotoa, mut nyt menkkojen alkuun on 8pvä.

@SwanDeSol Ikinä ei pitäis googletella mitään :unsure: Mut joo, silti itekin siihen aina sortuu :ROFLMAO:

Ei voi olla kahta ovista... Joten joko vasta se eka tai kiinnittyminen tms.
 
Ei voi olla kahta ovista... Joten joko vasta se eka tai kiinnittyminen tms.
Googlettelin tuossa, niin voi olla kaksi, mutta ne tapahtuu yleensä suht lähekkäin. Ekan oviksen kyllä bongasin jo aiemmin testeillä. Kiinnittymiseen en jaksa uskoa :)
Mulla nää kierrot ollut todella kummallisia jo viimiset 5 kiertoa. Ei osaa enää edes hahmottaa, mikä vois olla raskautta, mikä pms ja millon mitäkin. Kipuja ja ihmeellisiä vuotoja on vaikka ja kuinka.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Mun ymmärtääkseni voi kyllä olla kaksi ovista, se vaan on tosi harvinaista. Tunnetaan myös n. 10 tapausta, joissa raskaana oleva on ovuloinut ja odottanut kahta vauvaa, joilla on eri laskettu aika. Yhdessäkin tapauksessa ovulaatioiden välillä oli 10 päivää. Lienee melko harvinaista, mutta ei ihan niin harvinaista kuin molemmista ovulaatiosta onnistuneen raskauden alkaminen
 
  • Tykkää
Reactions: Minic ja Kasikuus
Vitsit mulla tuli taas sitä limaa! Vähän enemmän kuin eilen. Tosi sitkeetä, niinku räkä :ROFLMAO: Nyt dpo5! Taas jotenkin heräsi toiveet! Dpo1-5 on niin tylsiä ja pitkiä päiviä kun ei voi oikein mitään vielä odottaa. Tai aikaisintaan ehkä vois nyt dpo5 olla kiinnittymishommia. Liian jännää! Onko muilla piinailijoilla jotain oloja?
En piinaile listoilla, mutta olot on kyllä poikkeavat edellisiin kiertoihin. AIkaisemmin mainitsin täällä itkuherkkyyden, joka alkoi heti oletetun ovulaation jälkeen ja siitä viikko eteenpäin eli eilen, oli kipuja ja ruskea vuoto, joka sitten loppuikin illalla eikä tänään vuotoa ole näkynyt. Oletan siis ettei menkat ole alkamassa vaan jotain muuta tämä on? Vatsaan sattuu vähän koko ajan ja turvottaa. Selässäkin tuntuu vähän "painetta" ja vatsa tuntuu kuin olisi "ulkona kehosta". Vaikea selittää :ROFLMAO: Nämäkin voi johtua ihan muista jutuista mutta :D
 
Viimeksi muokattu:
Googlettelin tuossa, niin voi olla kaksi, mutta ne tapahtuu yleensä suht lähekkäin. Ekan oviksen kyllä bongasin jo aiemmin testeillä. Kiinnittymiseen en jaksa uskoa :)
Mulla nää kierrot ollut todella kummallisia jo viimiset 5 kiertoa. Ei osaa enää edes hahmottaa, mikä vois olla raskautta, mikä pms ja millon mitäkin. Kipuja ja ihmeellisiä vuotoja on vaikka ja kuinka.
Yhdyn kyllä tähän, että oireet voisivat koko ajan viitata raskauteen tai sitten ei yhtään mihinkään :D Tuntuu että naisilla muutenkin on vähän kaikenlaisia oireita sillon tällön, että otappa siitä sitten selvää:eek::ROFLMAO:
 
Mä luin joku hetki sitten jutun naisesta joka sai kaksoset ja jäi kiinni pettämisestä kun kaksosilla olikin eri isät. Siinä oli just käynyt niin että munasoluja olikin kypsynyt ja irronnut kaksi ja nainen oli ollut sopivan ikkunan aikana kahden eri miehen kanssa ja molempien siittiöt oli sit olleet reippaita :ROFLMAO::LOL:
Pisti taas miettii et kyl toisilla käy tuuri! :LOL::LOL::LOL:
Veikkaan et ero tuli:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Yhdyn kyllä tähän, että oireet voisivat koko ajan viitata raskauteen tai sitten ei yhtään mihinkään :D Tuntuu että naisilla muutenkin on vähän kaikenlaisia oireita sillon tällön, että otappa siitä sitten selvää:eek::ROFLMAO:
Kai sitä toivoo niin paljon raskautta, että aiheuttaa itelleen näitä oireita :ROFLMAO: Pitäisi yrittää pitää itsensä kiireisenä, ettei ehtisi ajatella asiaa, ni jospa ne oireetkin katoais :LOL:
 
Mä luin joku hetki sitten jutun naisesta joka sai kaksoset ja jäi kiinni pettämisestä kun kaksosilla olikin eri isät. Siinä oli just käynyt niin että munasoluja olikin kypsynyt ja irronnut kaksi ja nainen oli ollut sopivan ikkunan aikana kahden eri miehen kanssa ja molempien siittiöt oli sit olleet reippaita :ROFLMAO::LOL:
Pisti taas miettii et kyl toisilla käy tuuri! :LOL::LOL::LOL:
Veikkaan et ero tuli:whistle:
Ai kauhee :ROFLMAO: On siinä ollut selittäminen :whistle:
 
Pitäisi lähteä katsomaan ”vahinko” vauvaa tässä lähipäivinä ja olet vain niin väsynyt tähän yrittämiseen. Vauvoja joka puolella ja aina itsellä negatiivinen tulos. Niin masentavia kuin ne onki ne tulokset:cry::cry:
Kyllä ne lapset on ihmeitä. On se kumma silti että joillain niitä sikiää, vaikkei haluaisi.

Tsemppiä meille kaikille yrittäville. :love: Minulla meinaa toivo loppua jo muidenkin surujen keskellä(n):cry:
 
En piinaile listoilla, mutta olot on kyllä poikkeavat edellisiin kiertoihin. AIkaisemmin mainitsin täällä itkuherkkyyden, joka alkoi heti oletetun ovulaation jälkeen ja siitä viikko eteenpäin eli eilen, oli kipuja ja ruskea vuoto, joka sitten loppuikin illalla eikä tänään vuotoa ole näkynyt. Oletan siis ettei menkat ole alkamassa vaan jotain muuta tämä on? Vatsaan sattuu vähän koko ajan ja turvottaa. Selässäkin tuntuu vähän "painetta" ja vatsa tuntuu kuin olisi "ulkona kehosta". Vaikea selittää :ROFLMAO: Nämäkin voi johtua ihan muista jutuista mutta :D
Täytyypäs perua äskeinen, ruskea vuoto ja kivut alko taas nyt illalla :ROFLMAO::eek:

No joka tapauksessa ajattelin tässä kierrossa kuitenkin testailla raskauden vaikka se hyvin epätodennäköiseltä tuntuu.. Menkat pitäisi alkaa 9.11 tai 11.11 jos 32 ja 34 päivän kierroilla laskee. Ajattelin että uskaltaisko sitä isänpäivän aamulla jo kokeilla testaamista:rolleyes: Nyt on ollu niin kova kiire töissä, joten se kyllä pitänyt ajatuksia muualla vaikka viime viikolla tuli tuskan hiki kun tuntu että kierto menee taas hukkaan. No ei tässä kyllä auta ku YRITTÄÄ ottaa rennosti(n)
 
Viimeksi muokattu:
Jaksamisia teille @Mohan ja @lilja1234. :cry:

Noista kahdesta eri isästä kaksosilla oon ite kanssa jostain lukenu. Jotkut ne on helposti sikiäviä, kun tommonenkin mahdollista :ROFLMAO:

Tein tämmöset testit töiden jälkee. Ylempi on raskauskeijun herkkä ja toinen on cb ja nyt ois rv 3+4. Raskauskeijun testi on vähän vahvistunut, mut cb ei oo verrata muihin kuin oli vain yksi tommonen, mut aika haaleahan se on, toisaalta menkatkaan ei vielä oo myöhässä joten ehkä liian ajoissa sen tein. Digiä ajattelin odotella ens viikolle. Oireina mut lieviä on pahoinvointia, paineentunnetta alavatsassa, lämmöt koholla, palelua ja ne normaalit nippailut ennen menkkoja puuttuu kokonaan. Nännit on myös arat mut se on mulla normi oire ennen menkkojakin ja viimeksi plussasta, rinnat tuli aivan kosketusaroiksi ja sitä ei nyt oo. Toki se meni kesken. Ku malttais vaan odotella ja olla testailematta ja pyörittelemättä näitä mutta kun toiveet on niin korkealla:D(n)
 

Attachments

Jaksamisia teille @Mohan ja @lilja1234. :cry:

Noista kahdesta eri isästä kaksosilla oon ite kanssa jostain lukenu. Jotkut ne on helposti sikiäviä, kun tommonenkin mahdollista :ROFLMAO:

Tein tämmöset testit töiden jälkee. Ylempi on raskauskeijun herkkä ja toinen on cb ja nyt ois rv 3+4. Raskauskeijun testi on vähän vahvistunut, mut cb ei oo verrata muihin kuin oli vain yksi tommonen, mut aika haaleahan se on, toisaalta menkatkaan ei vielä oo myöhässä joten ehkä liian ajoissa sen tein. Digiä ajattelin odotella ens viikolle. Oireina mut lieviä on pahoinvointia, paineentunnetta alavatsassa, lämmöt koholla, palelua ja ne normaalit nippailut ennen menkkoja puuttuu kokonaan. Nännit on myös arat mut se on mulla normi oire ennen menkkojakin ja viimeksi plussasta, rinnat tuli aivan kosketusaroiksi ja sitä ei nyt oo. Toki se meni kesken. Ku malttais vaan odotella ja olla testailematta ja pyörittelemättä näitä mutta kun toiveet on niin korkealla:D(n)
Oho tuli kaks kertaa sama kuva :ROFLMAO:
 
Jaksamisia teille @Mohan ja @lilja1234. :cry:

Noista kahdesta eri isästä kaksosilla oon ite kanssa jostain lukenu. Jotkut ne on helposti sikiäviä, kun tommonenkin mahdollista :ROFLMAO:

Tein tämmöset testit töiden jälkee. Ylempi on raskauskeijun herkkä ja toinen on cb ja nyt ois rv 3+4. Raskauskeijun testi on vähän vahvistunut, mut cb ei oo verrata muihin kuin oli vain yksi tommonen, mut aika haaleahan se on, toisaalta menkatkaan ei vielä oo myöhässä joten ehkä liian ajoissa sen tein. Digiä ajattelin odotella ens viikolle. Oireina mut lieviä on pahoinvointia, paineentunnetta alavatsassa, lämmöt koholla, palelua ja ne normaalit nippailut ennen menkkoja puuttuu kokonaan. Nännit on myös arat mut se on mulla normi oire ennen menkkojakin ja viimeksi plussasta, rinnat tuli aivan kosketusaroiksi ja sitä ei nyt oo. Toki se meni kesken. Ku malttais vaan odotella ja olla testailematta ja pyörittelemättä näitä mutta kun toiveet on niin korkealla:D(n)
Aivan selkeä plussa! Onnea <3 lähdetkö mukaan heinäkuisiin? :D
 
Jaksamisia teille @Mohan ja @lilja1234. :cry:

Noista kahdesta eri isästä kaksosilla oon ite kanssa jostain lukenu. Jotkut ne on helposti sikiäviä, kun tommonenkin mahdollista :ROFLMAO:

Tein tämmöset testit töiden jälkee. Ylempi on raskauskeijun herkkä ja toinen on cb ja nyt ois rv 3+4. Raskauskeijun testi on vähän vahvistunut, mut cb ei oo verrata muihin kuin oli vain yksi tommonen, mut aika haaleahan se on, toisaalta menkatkaan ei vielä oo myöhässä joten ehkä liian ajoissa sen tein. Digiä ajattelin odotella ens viikolle. Oireina mut lieviä on pahoinvointia, paineentunnetta alavatsassa, lämmöt koholla, palelua ja ne normaalit nippailut ennen menkkoja puuttuu kokonaan. Nännit on myös arat mut se on mulla normi oire ennen menkkojakin ja viimeksi plussasta, rinnat tuli aivan kosketusaroiksi ja sitä ei nyt oo. Toki se meni kesken. Ku malttais vaan odotella ja olla testailematta ja pyörittelemättä näitä mutta kun toiveet on niin korkealla:D(n)

Aaaaaah ihania viivoja! :love: Onnittelut!
 
Onnea plussanneille!

Mä oon viettänyt vähän hiljaiseloa. Oon ollut kipeänä. Ja hyvin väsynyt :coffee:

Mulla on kans nyt ollut oviksesta tähän dpo 4 asti limailua (n) tosin mulla ollut vähän verensekaista. Oon jo epäillyt jotain ettei ovis tapahtunutkaan, vaikka kivut oli kyllä selvät.
Noo, n. Viikon päästä se ehkä selviää :D
 
Toivoisin, ettei rekisteröimättömänä ryhdytä täällä muita piikittelemään. Ehkä tuon kommentin kirjoittaja voisit hieman miettiä, millaisia asioita haluat täällä itse jakaa - ehkä joskus myös niitä negatiivisia tunteita? Ilmiannoin tuon kommentin ja toivon että moderointi on tuollaisten suhteen jatkossa tiukkaa. Muuten on ihan sama lukea tuollaista piikittelyä vaikka suoli24:ssä, ja sitten jää kyllä tämän palstan seuraaminen.

Tämä on juuri se foorumi, jossa niitä katkeria ajatuksia voi uhritta purkaa. Toivon että keskustelu pysyy myötätuntoisena ja vapaana, eikä lähdettäisi toisten kirjoittelijoiden arvosteluun. Sellaista keskustelupalstaa on kyllä tarjolla pilvin pimein.
 
Toivoisin, ettei rekisteröimättömänä ryhdytä täällä muita piikittelemään. Ehkä tuon kommentin kirjoittaja voisit hieman miettiä, millaisia asioita haluat täällä itse jakaa - ehkä joskus myös niitä negatiivisia tunteita? Ilmiannoin tuon kommentin ja toivon että moderointi on tuollaisten suhteen jatkossa tiukkaa. Muuten on ihan sama lukea tuollaista piikittelyä vaikka suoli24:ssä, ja sitten jää kyllä tämän palstan seuraaminen.

Tämä on juuri se foorumi, jossa niitä katkeria ajatuksia voi uhritta purkaa. Toivon että keskustelu pysyy myötätuntoisena ja vapaana, eikä lähdettäisi toisten kirjoittelijoiden arvosteluun. Sellaista keskustelupalstaa on kyllä tarjolla pilvin pimein.
Samoilla linjoilla. Ei ole kiva, jos palstan hyvä henki menee pilalle ilkeiden vierailijakommenttien vuoksi. Minä myös ilmiannoin. :poop:
 

Yhteistyössä