Haaveena vauva 2020

Täällä viiva vahvistuu :) minä siirryn heinäkuisiin. Tuun sitten takaisin jos jotain menee pieleen. Yksi keskenmeno multa ennen esikoista löytyy, mutta optimistisin mielin mennään :)
@Purrri jos päivität etusivua, niin mut voi siirtää plussanneisiin ainakin tällä erää :)
Siirrän! Alkoiko teillä yritys missä kuussa? Tarkka tieto näköjään puuttuu. Ja kovasti onnea plussasta :love:
 
Siirrän! Alkoiko teillä yritys missä kuussa? Tarkka tieto näköjään puuttuu. Ja kovasti onnea plussasta :love:
Syyskuussa aloitettiin. Sitä yrityksen alkua saatiin odottaa kauan, kun mäkin mielestäni ihan tämän ketjun alusta jo liityin mukaan. Ja matkalla ehti olla epävarmuuttakin siitä mihin asti ois hyvö odotella, mutta sitten itse plussaa ei tällä kertaa kauaa tarvinnutkaan odotella :)
 
Aamun keskusteluihin liittyen... Mä oon viihtynyt tällä palstalla just siksi et meininki on ollu toisia tsemppaava ja vertaistukea saa vaikeisiin tilanteisiin. Luulen et ainakin kaikki useissa (jotkut kymmenissäkin) kierroissa pettyneet tuntee välillä katkeruutta. Haluaa olla ja onkin iloinen plussanneiden puolesta, mut samalla harmittaa ettei itellä onnistu ja tuntee myös kateutta niitä kohtaan keillä onnistuu helposti. Ymmärrän et siinä kohtaa kun on just tehny ties kuinka monennen negatestin, ei ehkä halua lukea tältä palstalta toisten raskauskuulumisia. Onneksi on omat ryhmät myös niille keskusteluille. Vaikeita asioita nämä on. Onhan se vaan ihan väärin et monet vauvaa toivovat joutuvat odottamaan ja toivomaan kuukausi- ja vuosikaupalla. Kyllä se väkisinkin herättää negatiivisia tunteita vaikka koittaakin olla positiivinen. Sallitaan kaikki tunteet ja tsempataan toinen toisiamme! Voi kumpa tän vauvakuumeen saisi edes hetkeksi taka-alalle mut ei, ei sitä saa...
 
@Hedvig mä ratsastin aktiivisesti kun aloin odottamaan esikoista. Mulla on myös monia kavereita jotka ratsastaa päivittäin eikä heillä ole ollut ongelmia tän kanssa. Tuskin vaikuttaa. Ratsastin odotusaikanakin vielä aika pitkään, melkein puoleenväliin. Ei nyt mitään maastoesteitä, mut rauhallista mukavaa lähimaastoilua tutulla rauhallisessa heposel.
Kiitos vastauksesta! (y) Ehkä minäkin uskallan sitten jatkaa ratsastamista, kun olen tuon vanhan harrastukseni saanut herätettyä kunnolla henkiin vastikään. Eilen vain mietitytti hevosen selässä harjoitusravin rytinässä, että mahtaako tämä olla huono mahdollisen raskautumisen ja raskauden jatkumisen kannalta. Hyvä jos ei siis haittaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Täällä dpo11 ja tänään alkanut normaalisti menkat, aamulla paperiin jäi vaaleanpunaiset vuodot ja myöhemmin ruskea tippa.
Menkka vuoto ei ole alkanut ja tuollaista tiputtelua mulla en muista olleen koskaan. Olin jo 100% ettei olla raskaana ja olen tietysti edelleen mutta tottakai 200% vähintään toiveena että olis kuitenkin tärpännyt. :-D
 
Minullakaan ei katkeruus kohdistu siihen raskautuneeseen, vaan siihen ettei itse onnistu vaikka kaikki olosuhteet ovat täydelliset, elämäntapoja myöten. Ainoastaan tuolla steissillä maha pystyssä pyörivät narkit saavat vähän savua nousemaan päästä. Mutta heillä on toki elämässä sitten ihan eri kaliiberin ongelmat. Silti, katkeruus on tunne siinä missä ilokin. Se tulee ja se menee. Ihan normaalia sitä on tuntea.
 
@KukkaSosuli @amadecasa
Mulla myös yritystä takana jo reilu vuosi. Välillä on tosi vaikeaa pitää toivoa yllä ja samaten olla muiden puolesta iloinen.

Mullakin ajatukset meinaa töissäkin harhailla tähän asiaa. Vaikeaa keskittyä. Pitäisi keksiä vapaa-ajalle riittävästi tekemistä, ettei ihan kokoaikaa pyörisi tämä mielessä. Jokin liikunta voisi olla hyvä... Viime keväänä jätin palatailun vähemmälle ja se auttoi. Nyt tätä täytyy jatkuvasti käydä lukemassa.

Me jännitetään parhaillaan miehen simppanäytteen tuloksia.

Oikein paljon tsemppiä!
Kuulostaa niin tutulta nuo keskittymisvaikeudet. Ihan vallan dpo1 menossa ja oon varmaan kahdeksan kertaa käynyt täällä lueskelemassa, selannut kalenteria esikoisen tekoajoilta ja muistellut oireita ja tapahtumia ja googletellut kaikkia tarinoita. Töissä on vähän suvantovaihe menossa, mikä toisaalta vähentää stressiä ja siten parantaa mahiksia plussata, mut toisaalta mahdollistaa turhan ajatusten pyörittelyn. Toivottavasti viikonloppuna saisin ajatukset pidettyä tuossa meille jo suodussa lapsukaisessa. Liikunta ainakin auttaa!

Toivottavasti teillä @MonaLisa33 tulee näytteestä kelvolliset tulokset! Hurjasti tsemppiä, kiva tietää ettei ole yksin tämän levottomuuden kanssa :)
 
Katkeruudesta olen enimmäkseen pystynyt pysymään erossa. Muiden vauvat ei oo multa pois, mutta tietty se harmittaa kun kerrotaan vauvauutisia ja heti perään kysytään että aijotteko tekin HANKKIA toista. Aivan, hankkia juurikin. Lähipiiriin on viime aikoina syntynyt paljon vauvoja, ja olen tosi onnellinen niistä. Pääsee syleilemään ja nuuskimaan, ilman sitä vastuuta ja väsymystä :p Ja aina tulee toivoa että josko vielä itselläkin joskus.
 
Onnea @poreilevalimu mikä dpo tänään?❤
Täällä dpo 6 ja ip alkoi menkkamaiset kivut - voi kun oli kiinnittymisestä.:love:
Kiitos!❤ Dpo 14 mutta mutta..kun ehdin ilmoittaa tuosta, niin ovistikkuun pärähti vielä parisen päivää myöhemmin EHKÄ hitusen vahvempi viiva...en kuitenkaa lähtenyt sitä sit muuttelemaan. :whistle: Joten arviolta dpo 11-14.:)
Kuukautiset nyt päivän myöhässä ja menkkajomotukset alkoi juurikin noin dpo 6-9 paikkeilla..

Peukut pystyssä(y):love:
 
Heippa! @Helmiina1978 mut voi ottaa pois varmaan tuolta kiertolistalta. En ole raskautunut, mutta kovin on meillä yritystä päällä. Oon pysynyt poissa täältä palstalta kun stressaan ja aattelen koko ajan raskautumista ja vauvaa. Koitan kovin että aattelisin muuta ja keskittyisin muihin juttuihin, niin siksi oon huomannu helpommaksi itselleni sen etten oo täällä kauheen aktiivisena, koska muuten on niin jumissa siinä vauvassa. Ja vaikka mekin ollaan nyt vasta kolme kiertoa yritetty, niin silti sitä tippuu niin kovaa ja korkealta kun menkat alkaa.

Täältä mä taustalta kyllä käyn välillä lukemassa teidän kuulumisia. Mutta ainakin toistaiseksi tää hermoheikko hyppää listalta pois

Tsemppiä hulluna kaikille yritykseen, toivon niin kovin, että kaikki sais sen plussan testiin ja sitten joku kaunis päivä oman pienen käärön syliin. :love:
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

2.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 73/30
Pilvinentaivas................kp 65/28-30
Tingeli...........................kp 50/34-36
Daana.......................... kp 50/23
FaBuu...........................kp 47/28
Mape19........................ kp 42/25
vauvahaaveilija2396......kp 39/28-30
Retkunen......................kp 34/26-29
Vauvameille...................kp xx/28-35
HMami..........................kp 33/28
Jjenn.............................kp 33/30-31
Mirkkuli26.....................kp 30/23-28
Shibali.......................... kp 27/23-26
Amadecasa..................kp 26/34-55
Marilainen.....................kp 26/28
Helmiina1978...............kp 26/29
Mirella92.......................kp 25/34
Kasikuus.......................kp 25/28-31
W.we.............................kp 24/25
Ilona Eloisa...................kp 24/30
Titi-Love.......................kp 23/28-30
Haavejuttu....................kp 22/29
Hope91.........................kp 20/32-37
Tiukuliina89.................. kp 16/31
Marrrsipaani..................kp 15/28
Koodikissa.....................kp 13/24
Veevavi..........................kp 13/26-28
mimmi92........................kp 12/30
taikinatonttu...................kp 11/28
nieve30..........................kp 10/30
Pampula3......................kp 9/22-26
Keltasirkku.................... kp 9/28-32
Minic..............................kp 9/28
Snanniska.....................kp 8/28
rosemarie......................kp 6/xx
nessu87........................kp 4/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Retkunen.....................dpo 18
W.we............................dpo 12
Helmiina1978...............dpo 11
Mom_89.......................dpo 7
Titi-Love........................dpo 6
Haavejuttu....................dpo 4
Amadecasa.................dpo 2
Tiukuliina89.................dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin oon huomannut että Välil tekee hyvää pysyy pois palstalta, mut välil hyvää keskustelu seuraa ja ajan viettoa. Mul oli sen km jälkeen että olin tosi tiuhaan tääl kyttäämäs koko ajan :LOL: just se kierto ku olin niin varma että tärppäis ja oli oireita joka lähtöön ja, menkat tuli, toisaalt ehkä mun piti toi kunnon alastulo kokea ni ollu rennompi sen jälkeen,mun pessimistisyys palautui <3 hassua kun vast yk3 mut tuntuu puolet pidemältä
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92 ja Hipppu
Mulla on mennyt ohi, että mitä täällä on vieraiija mennyt kirjoittamaan mutta joskus on parempi, että ei tiedä kaikkea :LOL:

Mulle on tullut yhtäkkiä alkuviikon masiksen jälkeen "suvantovaihe". Oon kunnon jouluhullu ja oli ihana nyt kun vaihtui marraskuuhun, niin sai laittaa kynttelikön ikkunalle ja fiilistellä parilla joululaululla :LOL:

Sanoin alkuviikosta, että meinaan käydä yk 6:n jälkeen yksityisellä tarkastamassa alakerran mutta varasinkin sen jo ensi kierrolle oletetun ovulaation kohdille. Toki jos sattuisi tulemaan lottovoitto, että tästä kierrosta raskautuisin, niin sitten sen voisi perua. Se onkin varmaan rauhoittanut myös tätä mieltä, että sitten jos ja kun menkat alkaa vajaan parin viikon päästä, niin pääsen ainakin käymään gynellä. Ja tosiaan, siis ihan _pääsen_ käymään gynellä o_O Varasin siisajan itselleni fertinovaan hedelmällisyyskatsaukseen, johon kuuluu myös ultra. Onko teistä kukaan käynyt tuossa aiemmin? Gynellä käynti tulee muutenkin tarpeeseen kun mulla on tuota laskeumaa jäänyt esikoisen synnytyksestä johon kukaan julkisen puolen lääkäri ei oo ottanu kantaa aiemmin. Siinä on hyvä hetki kysyä siitäkin.

Ja onnea kaikille plussanneille! ♥
 
Huh, onpas tänne tullu paljon viestejä kun olin hetkisen pois. Onnea hurjasti kaikille plussanneille :love: ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :cry:

Itellä ei tietoa tarkasta dpo:sta mut veikkaus et dpo 14, menkkoja oottelen alkavaks koska ollu menkkamaisia kipuja/tuntemuksia pari päivää mut toistaseks ei oo viä näkyny. Eilen tein herkän testin ja negaa näytti. Tänään ollu jotenkin superherkkä hajuaisti joten alko jo vähän toiveet herää mutta viime kierrossakin oli ns jotain potentiaalisia raskausoireita mutta oli vaan hämäystä ja menkat alko. Jotenkin en usko et nytkään tärppäs mut toki vielä ehkä toivoa hieman on ilmassa...

Niin ja jossain vaiheessa joku kyseli onko täällä vähän vanhempia yrittäjiä niin itellä tosiaan ikää jo 39v ja vasta ekaa lasta yritetään joten kyllähän tässä pelkää että ollaanko jo liian myöhässä vai saadaanko mekin vauva. Mut vielä toki toivoa, kun vasta 2 yk menossa.
 
Täällä näyttää huolestuttavasti siltä että pyöreitä tulee täyteen ja kp60 kolkuttelee ovelle oireista päätellen :unsure:

Mutta tottakai olin epätoivoinen (hullu) ja tein rfsu:n herkän testin johon en saanut kuin viivanpaikan, mutta päätin silti kirjaimellisesti purkaa testin, repien kaikki kalvotkin tikusta.. :whistle:
Jos tahdonvoima auttaisi tässä, niin kyllä minulla pitäisi olla jo lätkäjoukkueen verran pentuja, mutta kun ei edes sitä yhtä..
 
Täällä näyttää huolestuttavasti siltä että pyöreitä tulee täyteen ja kp60 kolkuttelee ovelle oireista päätellen :unsure:

Mutta tottakai olin epätoivoinen (hullu) ja tein rfsu:n herkän testin johon en saanut kuin viivanpaikan, mutta päätin silti kirjaimellisesti purkaa testin, repien kaikki kalvotkin tikusta.. :whistle:
Jos tahdonvoima auttaisi tässä, niin kyllä minulla pitäisi olla jo lätkäjoukkueen verran pentuja, mutta kun ei edes sitä yhtä..
Voih, mä niin toivon että sun onni pian kääntyy ja saat pienen oman tuhisijan :love:
 
@Hipppu siis joku ryhmäläinen kirjoitti vähän ikävään sävyyn niistä jotka "sikiää" helposti tai vahingossa. Ja tästä joku loukkaantui ja anto samal mital takaisin vastas jotenkin "ei katkeruuskaan auta sun asiaa" ym ym. En nyt sana tarkkaa muista miten mut kuitenkin molemmat käytti ilmaisuaan loukkaavasti ei VAIN se vierailija...
 

Yhteistyössä