Haaveena vauva 2020

@Kasikuus en tiedä oliko myöhempään. Pikemminkin tuntui, että ovisoireet oli noin päivää aiemmin kuin yleensä. En oo tikuttanut nyt ollenkaan niin pelkkien tuntemusten varassa ovisveikkaukset. Ei tässä auta muu kun oottaa taas huomiseen, tää jännitys on kyllä kamalaa. Lohduttavaa kuulla, että jotain kuitenkin siellä näätte. Tänään heti töiden jälkeen on kurkittava miltä testi näyttää kuivana.
 
@Unimaa Toivotaan kovasti, että viiva lähtee vahvistumaan :love:

... Täällä ollaan kohta varmaan jonkinmoisella saikulla. Lääkärille pääsyä odottelen! Tuli pojan koulusta soittoa, että on haettava pois. Toki soitin sit heti aikaa lääkärille, että tarviin sairasloma todistuksen tälle päivää. Pojat töissä kuitenkin kehotti ottamaan saikkua stressin takia ja lääkärille mainitsin asiasta ja sainkin itelleni ajan. Katsotaan tuleeko muutama pvä vai joku pidempi jakso. Ahdistaa jo valmiiksi kertoa pomolle (se kun ei oo esimies mistään hyvästä päästä) , mut pakko mun on nyt ottaa joku aikalisä töistäkin, kun se kuormittaa aika paljon (tai no taas päästään siihen, että esimies kuormittaa.)
 
Tsemppiä kaikille joilla on piinapäivät menossa, toivottavasti saadaan vielä plussia tänne! Mielenkiinnolla odotan kuulumisia ja testikuvia ja seurailen palstaa :rolleyes:

Täällä dpo 13. Mut saa (ainakin toistaiseksi...) jo poistaa piinailijoista ja listalta. Plussa on vahvistunut hyvin, ja ainakaan toistaiseksi ei vuoto oo alkanut... neuvolakäyntikin piti jo päästä varaamaan.:whistle:
 

Attachments

Tsemppiä kaikille joilla on piinapäivät menossa, toivottavasti saadaan vielä plussia tänne! Mielenkiinnolla odotan kuulumisia ja testikuvia ja seurailen palstaa :rolleyes:


Täällä dpo 13. Mut saa (ainakin toistaiseksi...) jo poistaa piinailijoista ja listalta. Plussa on vahvistunut hyvin, ja ainakaan toistaiseksi ei vuoto oo alkanut... neuvolakäyntikin piti jo päästä varaamaan.:whistle:
Kuinka kauan teillä oli yritystä takana ennen plussaa ja käytitkö sitä ennen mitä ehkäisyä?
Onnea plussasta. (y)
 
Täällä kans mahaa jomottanut useamman päivän verran ja on tosi vaikea miettiä mikä ruoka menis alas. Eilen en pystynytkään syömään miehen tekemää ruokaa ku etoi :unsure: en kyl ihmettele enää miten se toivo herää aina kierron lopussa kun se tämmöistä on...
 
Kiitos kaikille! @Piipaa93 meillä yritystä 7 kiertoa. Viimesissä kierroissa alkoi jo turhauttaa vaikka oikeastihan tuo on lyhyt aika. Aiemmin oli kierukka joka poistettu jo pitkälti yli vuosi sitten ja kierto tasoittui nopeasti. Mulla auttoi ovulaatiotestit, aiemmin epäilen että talletukset osui vähän miten sattuu ja sen jälkeen kun testejä aloin tehdä viime kuussa niin talletukset osui tosi hyvin ja molemmissa kierroissa plussa vaikka eka menikin kesken. ei ne testit tietenkään kaikille sovi, jos aiheuttavat enempi stressiä ku hyötyä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Mua nii ärsyttää jos menkat siirtyy taas...koska tadaa! sillon ovis siirtyy myöhemälle ajankohdalle kun mies ei ole paikalla :sick: entiiä jääkö mun kierto nyt pidemäks sit, huomen pitäs alkaa mut ei mitään merkkejä et ois tulossa... Normisti pvä ennen ees jotain tuhrua ym.
 
Kiitos kaikille! @Piipaa93 meillä yritystä 7 kiertoa. Viimesissä kierroissa alkoi jo turhauttaa vaikka oikeastihan tuo on lyhyt aika. Aiemmin oli kierukka joka poistettu jo pitkälti yli vuosi sitten ja kierto tasoittui nopeasti. Mulla auttoi ovulaatiotestit, aiemmin epäilen että talletukset osui vähän miten sattuu ja sen jälkeen kun testejä aloin tehdä viime kuussa niin talletukset osui tosi hyvin ja molemmissa kierroissa plussa vaikka eka menikin kesken. ei ne testit tietenkään kaikille sovi, jos aiheuttavat enempi stressiä ku hyötyä. :)
Koitan nyt ensiksi tutustua uudelleen kehooni ja katsoa miten alkaa kierrot kulkemaan. Sen jälkeen sitten ehkä tikutukset jos ei ennen sitä tärppää.
 
@W.we Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Mulla nimenomaan "menkkaoireet" oli ainoat tuntemukset ennen plussaa. Jännityksellä odotan sun aamun testiä!

@Karpalo88 Onnea ja tarrasukkia! Mulla on nyt dpo16 ja raskaustesti suurinpirtein samaa näyttää kun sulla.. Odotin jo vahvempaa viivaa tänään (n) Toivottavasti törmäillään elokuisissa..
 
Tsemppiä kaikille joilla on piinapäivät menossa, toivottavasti saadaan vielä plussia tänne! Mielenkiinnolla odotan kuulumisia ja testikuvia ja seurailen palstaa :rolleyes:

Täällä dpo 13. Mut saa (ainakin toistaiseksi...) jo poistaa piinailijoista ja listalta. Plussa on vahvistunut hyvin, ja ainakaan toistaiseksi ei vuoto oo alkanut... neuvolakäyntikin piti jo päästä varaamaan.:whistle:
Onnet! Heinä vai elokuinen tulossa? :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Karpalo88
Mun en testaa tänään -ajatusmaailma sortui heti kun iski kotona vessahätä :ROFLMAO:

Pc oli tyylipuhdas nega 2h pidätyksellä, joten huomenna teen aamulla herkän ja jos sekin on valkoinen, tyydyn kohtaloon ja popsin kroppaa sekoittavat letrot ja menen inssiin :)
Ehkä nyt vain tuli sellainen hoppu ja "pakko saada plussa nyt" fiilis noiden siskon uutisten jälkeen, vaikka eihän meillä mikään hätä ole:unsure:
 
@Karpalo88 Oi että, onnea ihan hirveesti vielä! :love:
@W.we Eihän :D
:unsure: Mulla tänään oikeestaan ihan sama homma kun sulla. Dpo 12 ja huomenna pitäis alkaa menkat omien laskujen mukaan (sovellus sanoo et perjantaina) ja tänään tein parin tunnin pidätyksellä rfsu:n perustestin. Negahan se. Pää on koko ajan sanonu et ei toivoa mut kyl se sydän toivoo ja uskoo niin kovasti. Ja sen testin jälkeenkin nää ”oireet” on vaan pahentunu. Ei oo tissit ollu ikinä näin kipeet. (n)
 
Mitä ootte mieltä, voinko saada vielä plussan testiin, jos nyt on kp 42 ja flo näyttää että ovulaatio ois ollu kp 25?

Eli tein tänä aamuna clearbluen testin ja en nähny siinä haamuakaan.. :unsure: mutta oon tässä flota tutkittuani miettiny asiaa, että voisko vaan olla että raskaushormoonia ei ole vain vielä tullut tarpeeksi että näkysi testissä?

Päivitin flota aiemmasta, kun olin merkinnyt aiempaan kiertoon menkkojeni alkaneen kp 40 eli 14.10, kun sillon tulikin vain tuhrua jota ei ilmeisesti lasketa vielä menkoiksi? Eka kunnon vuoto tuli vasta kp 42, eli 16.10 johon nyt merkkasin menkkojen alkaneen ja siksi tuo ovulaationki ennuste muuttui kp 25 eli 9.11.. Limoja tuli edellisen viikon loppupuolella ja kp 21-24 (5.-8.11) oon merkinny että on ollu pistelymäistä kipua ja pe 9.11, kp 24 "jomotusta".. Peitto on heilunu 18, 19 ja 22 (2.-3.11 ja 6.11)
Peiton heilunta noin ajottunu koska aiemmin luulin oviksen olleen 5.11..o_Oenhän nyt varmaksi siltikään voi tietää millon se ovis on ollu tai onko sitä ylipäätään olluo_O
 
@w
Mun en testaa tänään -ajatusmaailma sortui heti kun iski kotona vessahätä :ROFLMAO:

Pc oli tyylipuhdas nega 2h pidätyksellä, joten huomenna teen aamulla herkän ja jos sekin on valkoinen, tyydyn kohtaloon ja popsin kroppaa sekoittavat letrot ja menen inssiin :)
Ehkä nyt vain tuli sellainen hoppu ja "pakko saada plussa nyt" fiilis noiden siskon uutisten jälkeen, vaikka eihän meillä mikään hätä ole:unsure:


Hööö. Ei voi turhaan tulla noin selvää plussaa mihinkään testiin. argh.

Mä testaan ekan kerran huomenna dpo8-9. Toiveet ei oo korkealla; katse on suunnattu jo seuraavaan kiertoon. blääh.
 
Onnea @Karpalo88 :love:

Itselleni heräsi sellainen kysymys tänään, kun täälläkin puhuttu stessistä paljon viime aikoina (ainakin @Kasikuus) ja itsekin taas niska limassa paahdoin töitä tänään, että miten te muut olette onnistuneet (vai oletteko) vähentämään elämästänne stressiä raskautumisen ja mahdollisesti sitten raskaudenkin helpottamiseksi? Itselläni rankka työ (henkisesti + kamala kiire) ja lisäksi ilta-aikaan vielä jatko-opiskelen kotona. Tuntuu, että stressi on jatkuvaa, töissä ja kotona, ja henkeä ei ehdi ottaa tai stressitasoja laskea, vaikka kuinka yrittäisi.

Minulla on ihana esimies ja joustava työpaikka siinä mielessä, että töitä varmaankin pystyisin jonkin verran vähentämään, mutta taloudellisen tilanteen takia en sitä mielellään tekisi :( kuinka paljon tuo stressi tosiasiassa vaikuttaa raskautumiseen? Pohdin tässä että ottaisin joululoman yhteyteen esim palkatonta, jotta pääsisi paremmin rentoutumaan, vaikka ei sekään taas optimaalista ole, mutta tämän perheenlisäyksen haluaisin tässä vaiheessa kuitenkin laittaa etusijalle...
 
@hemuliina90 Itse olen samaa miettinyt, että kuinkahan paljon stressi siihen vaikuttaa. MUTTA tämä mun ystävä, joka vahinkoraskaana nyt on yli puolen välin, ni jaksaa toitottaa, että stressi ei vaikuta raskautumiseen (tulihan hänkin raskaaksi, vaikka kuulemma kauhea stressi) vaan adrenaliini (n) Tiedä sitten!
Minulla on fyysisesti raskas työ JA näköjään myös henkisesti tuon pomon takia. Minä sain nyt alkuun viikon saikun. Lääkäri muisti minut aika hyvin viime keväältä ja heti ekana sano, että tietää, etten mielellään saikkua ota ja ajattelen vain muita, enkä itseäni yhtään. Nyt on kuulemma aika olla itsekäs ja ottaa nyt alkuun viikko saikkua ja tarvittaessa menen ensi viikon ke takas ja haen jatkoa viikon tai pari. 5 kuormittavaa asiaa tällä hetkellä mielen päällä :unsure: Työ on mielekästä ja työkaverit, mutta kyllä olen tuon pomon takia miettinyt, että muita töitä ettisin. Tullaan vain siihen, että vakityö on aika tärkeä, kun taloa alkaa rakentaa, eli ei ole varaa heittää sitä hukkaan :(
 

Yhteistyössä