Haaveena vauva 2020

@Kasikuus Mulla jäi ainakin lämmöt koholle plussa kierroista ja pysyivät koko alkuraskauden. Olen kyllä myös kuullut että toisilla ei jää vaikka plussaiskin(n)

On:
Eilen menkkamaisia kipuja, tissit kipeet, plus hirvee vitutus, flunssa jatkuu edelleen, aamulämpö 37.6, flow ennustais menkkojen alkavan huomenna:cautious: Testipäivä ylihuomenna :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Kasikuus Mulla jäi ainakin lämmöt koholle plussa kierroista ja pysyivät koko alkuraskauden. Olen kyllä myös kuullut että toisilla ei jää vaikka plussaiskin(n)

On:
Eilen menkkamaisia kipuja, tissit kipeet, plus hirvee vitutus, flunssa jatkuu edelleen, aamulämpö 37.6, flow ennustais menkkojen alkavan huomenna:cautious: Testipäivä ylihuomenna :love:
Sinulla kyllä vaikuttaa niin lupaavalta ❤

No mä voinkin sit heittää omalla kohdalla jo kirveen kaivoon :unsure:
 
Vähän omaa: lämmöt ei nouse, mutta aikaisemmasta viestistä käykin ilmi että minulla ne on tosi sekavat..

Tuttu voimakas, noin minuutin kestävä vihlaisi alavatsassa, joten jos eilen päässäni kuvittelin että jokin siellä kiinnittyisi niin tuskin pysyi seinämissä :unsure:
 
@W.we Pitääpäs ensi kierrossa muistaa iteki mittailla, ni jos sais jotain selkoa.
Mittasin mä muuten yhdessä kierrossa 2pvä ennen menkkoja ja sillon lämmöt oli 37.3 pari pvä ja sit alkokin menkat. Sillon tais kyllä olla flunssa meneillään.

Mittaatteko digitaalisella vai normaalilla? Ja mistä mittaatte? Luin, että kainalosta mitattu lämpö ei ole luotettava (n)
 
@Kasikuus Käytin lämmönmittauksessa kielen alta mitattavaa Pearly "hedelmällisyystietokonetta" aluksi epäsäännöllisesti mutta ovikset se näytti silti. No viimekuussa päätin mitata joka päivä, luulin sitten tulleeni raskaaksi kun lämmöt jäikin korkealle oviksen jälkeen, mutta se johtuikin vain keltarauhasen toiminnasta. Mulla lämmöt 35,9 menkkojen aikana ja sen jälkeen. Sitten ovulaation aikaan se pomppaa suoraan 36,7 ja jää noille lukemille kunnes seuraavat kuukautiset taas alkavat.
 
Täällä eletään kp4 ja tokaa päivää letroilla. Kävin tänään labrassa, sinne jäi monta putkilollista verta. Ens viikolla ultrataan munasarjat ja saan kuulla tulokset. Toivotaan ettei tuo letron aloitus vaikuta kauheasti tuloksiin, ettei tarvi käydä labrassa uudestaan ens kierrossa. Meinasin kuolla nälkään tänään :LOL:

Täällä oli puhetta rinnoista ja mun on pakko kommentoida. Mulla aina turpoaa rinnat ennen menkkoja ja nännit saattaa olla kovana vähän väliä. Noh, tämä tilanne ei nollaantunutkaan kuukautisilla vaan rinnat on edelleen kovat. Välillä kivistää niin että huvittais hieroa, mutta en oikein töis kehtaa :LOL: nännit tuntuu kovilta ja tää pitää muistaa aina aamuisin kun miettii mitä pukis päälle :geek:
 
Jahans, tänään kp 1/32. Sinänsä harmillista, mutta hyvä puoli on, että oviksen bongaus taisi osua oikeaan! Ja kierto lyheni taas. Nyt oli kierto 32 päivää. Josko vihdoin kroppa on palautunut pillereistä :whistle: Nyt ymmärrän sanan "piinaviikot" merkityksen.. kirjaimellisesti piinaavaa aikaa nämä viimeset 14 päivää :cautious: Seuraavaksi ostolistalle lisää macaa ja uutena sitä gelee royalia. Ja tietty kauheet kasat testejä :LOL:
 
Voi hiisi! Pitäisi heittää testit vaan takkaan heti testiajan päätyttyä, eikä säästää. Saati ottaa töihin mukaan!
Siihen aamuiseen on ilmestynyt haamu ja nyt aivot yrittää vääntää asian parhain päin!
Päätin jo että testaan uudestaana aikaisintaan ylihuomenna, mutta enköhän mä oo taas aamulla aikaisin hereillä pissimässä tikkuun :ROFLMAO::alien:
Sori tämä hirveä määrä omaa napaa nyt! Pakko puhua, enkä tod voi näille työkavereille tästä puhua :censored:
 
Hei te joilla on ultrattu munasarjat niin onko siinä yhteydessä tehty myös sisätutkimus ja jos on niin millä tavalla ja millä? Itsellä olisi ensi viikolla aika kyseiseen tutkimukseen ja tehdään siis ensimmäistä kertaa. Gynellä toki olen käynyt aijemmin.
 
@Mmohini Mikä tilanne teillä oli nyt yrityksen suhteen? Pahoittelut menkoista! Ja piinailu on kamalaaa :ROFLMAO:

Hitsi nyt kun menkat tuloillaan ni ois voinu alkaa tosissaan hiihtämään sun muuta mutta iski kunnon räkätauti :( Pitäis saadaa vähän painoa pois.
Täällä ollaan samassa veneessä, mun ryhmäliikunnat (ekat vuosiin) ois alkamassa tällä viikolla ja odotin niitä kovasti, mutta täälläkin ollaan sairaslomalla jo pitkittyneessä taudissa.
 
@KukkaSosuli, minulla ollut nyt muutaman kuukauden sama juttu! Rinnat arkana ja turvonneet ja kovat nännit ihan jatkuvasti. Alkaa jo dpo5 ja kestää menkkoihin asti tai pidempään. Mies jo ärtynyt kun koskaan ei saa koskea :ROFLMAO: ja tosissaan pitää miettiä mitä päälle pistää :ninja:
@Viennna itsekin jaksan silti joka kierrossa pitää tätä rintojen arkuutta raskausoireena, vaikka hyvin jo tiedän että se on pms oire :ninja: toivotaan, että sinulla se olisi jotain muuta! :love:
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja muistutuksena negan saaneille, että peli ei ole ohi ennen menkkoja! Terveisin:eilen tehnyt negan eikä menkkoja vielä näy
 
No nyt on pakko tulla taas huutelemaan viivanpaikoista :LOL: kai mun on uskottava että saan sellaisen testiin kuin testiin... tänään tein apteq raskaustestin vaikka dpo vasta 5 tai 6 ja ihan selvä punertavaa omaava viivanpaikka testiajalla..
En ole ennen näitä testejä käyttänyt mutta nyt ostin muutamat tähän kiertoon ja tiedämpä ainakin etten innostu jos niihin haamuja saan, koska nyt ei vielä todellakaan pitäisi mitään näkyä jos vasta mahdolliset kiinnittymis yritys -tuntemukset..
Voihan viivanpaikat.. :rolleyes: ehkä ostan vain digejä tai menen verikokeisiin jos on pakko saada tietää :D

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille (y):love:
 
@Kasikuus vieläkö sulla on tiputtelua? (Jos en muista nimimerkkiä väärin) onko tullut mitään selkoa miks silleen? Olit myös kommentoinut mun eiliseen muutaman sivun takaiseen juttuun ( :D paljon viestejä tulee!). Eilen oli vieläpä tärinäarkuutta munasarjan kohdalla mutta en malta uskoa että ovulaatio ois noin etuajassa. Seuraillaan tilannetta :) mun menkat venyi 7päiväisiksi mutta nyt näyttäis ettei tiputa enää. Menkkajuilintaa edelleen. Pelkäämpä että endometrioosista kyse :notworthy:
 
Omaa napaa, tai siis kilpirauhasta, luvassa :D

Tänään oli soittoaika omalle lääkärille vajaatoimintaan liittyen. Hän oli sitä mieltä, että nämä mun arvot TSH 4,26 ja T4-V 18,2 on oikein hyvät. Sanoi, että oikeastaan tuo T4-V on noista se tärkeämpi arvo, se on mulla kuulemma erinomainen, ja TSH:sta ei tarvitse välittää. Olin lukenut myös, että se korkea TPOAb olisi yhteydessä keskenmenoihin, ja tästä sanoi, että ei huolta, kun vajaatoiminta on hoidossa. Kehotti olemaan murehtimatta ja kun plussa tulee, niin sitten käyn labrassa ja tehdään hoitosuunnitelma. Näillä siis kai eteenpäin. :)
 
Hei te joilla on ultrattu munasarjat niin onko siinä yhteydessä tehty myös sisätutkimus ja jos on niin millä tavalla ja millä? Itsellä olisi ensi viikolla aika kyseiseen tutkimukseen ja tehdään siis ensimmäistä kertaa. Gynellä toki olen käynyt aijemmin.
munasarjat ja kohdun näkee parhaiten vaginaalisella ultraäänellä eli semmosella pitkulaisella laitteella emättimen kautta. Sit samalla tehty perus gyn tutkimus ankannokalla ja lopuksi vielä toinen käsi vatsan päältä ja sormet emättimessä tunnusteltu kohtu ja munasarjat käsin. Jos osasin vastata, en oo aivan varma mitä tarkoitit sisätutkimuksella :)
 
Huoh, en saanu bongattua taaskaan kunnolla ovistikulla huippua. Eile tikun viiva oli suht hyvä mut ei läheskään niin punainen kuin kontrolliviiva. Tänää se viiva oli sit jo haaleampi selkeästi. Eli ovis tiedossa lähipäivinä, auta armias miestä ku tulee iltavuorosta tänää ja huomenna.

Gynellä oli kaikki kunnossa, tai itä nyt nopeasti tutkittiin siinä. Ei mitää syytä epäsäännölliseen kiertoon. Jatketaan vaan siis yrittämistä. Piinaviikot siis alkakoon dpo 0 nyt ehkäpä
 
@Kasikuus vieläkö sulla on tiputtelua? (Jos en muista nimimerkkiä väärin) onko tullut mitään selkoa miks silleen? Olit myös kommentoinut mun eiliseen muutaman sivun takaiseen juttuun ( :D paljon viestejä tulee!). Eilen oli vieläpä tärinäarkuutta munasarjan kohdalla mutta en malta uskoa että ovulaatio ois noin etuajassa. Seuraillaan tilannetta :) mun menkat venyi 7päiväisiksi mutta nyt näyttäis ettei tiputa enää. Menkkajuilintaa edelleen. Pelkäämpä että endometrioosista kyse :notworthy:
Tiputtelu loppui ovulaatioon :eek: Ei niin mitään hajua miksi tiputteli sen 13 päivän ajan. Mut pelottaa kyllä, että sillä on vaikutusta kohdun limakalvon paksuuteen ja raskautuminen hankalaa :(

Et ollut testannu tikuilla ovista? Voihan se joskus olla ajoissa. Ite kerran luulin, että ovis ois ollu kp9 kun tuli limoja ja kipuja, mut sit tuli limaa lisää kp11 ja kp13 oli kauheat kivut. Mulla ovis ollut kyl aika tarkkaan kp13-14 ja niin se oli nytkin :)
 

Yhteistyössä