Haaveena vauva 2020

Mulla on jotenkin pienen pieni toive, että tämä olis meidän kierto :rolleyes: tosi niin se on joskus aiemminkin ollut se tunne ja silti ei oo ollut.
Laskeskelin, niin mulla taitaa ehkä ollakin dpo6 jopa... 5 tai 6. Ja mahassa on ollut erikoisia tuntemuksia, mutta ne voi olla myös kuvitelmaakin ja ylianalysointia :whistle: Pitäis olla miettimättä kaikkia oireita, mutku… Toisaalta stressiä ollut aika valtavasti, että en yhtään ihmettele jos mitään ei olis tapahtunut. Eli aika vuoristorataa tää touhu :D

Ja äsken luin tuosta etusivulta, että bloggaaja Natalia Salmela (white trash disease) on tullut vahingossa raskaaksi. Voikun olisi kaikille meille niin helppoa! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Unohdin kiittää sinua @Shibali :love: Toivon myös sinulle plussaa ja myös kaikille muille :love::love: Tehdään yhdessä isolla joukolla hyökkäys marraskuisiin, joilla dpo:t alussa/tuloillaan :sneaky::rolleyes:

@Hypsy Kyl vain on ovispäivä dpo0 (y)

... Luoja mikä päivä. Masiksen lisäksi on aivan järkyttävä väsymys ja sitäkin kauheampi päänsärky :mad: Niistä huolimatta oon töhöttäny menemään ku duracell pupu. Yritän pitää itseni kiireisenä, ettei vaan tulis mietittyä mitä kropassa tapahtuu. Onnistuuko? -no ei sitten millään. Miten voi olla miettimättä, kun sektioarpi kipuilee :( Miksi, ei pitäisi olla mitään aihetta, ei tässä vaiheessa :unsure:
Kiitos @Kasikuus :love: Todellakin toivon että päästäis yhdessä mahdollisimman moni marraskuisiin :love: Mulla tosin jotenkin fiilis että nyt tästä kierrosta ei tärppää eikä olla ees vielä alotettu talletteluja vaikka kp 12 jo muistaakseni. Ei oo tosin olokaan et ois vielä ovis lähellä. Tänään ois kyl tarkotus talletella ja sit parin päivän välein. En tiedä miks nyt ei oo jotenkin toivoo. Mut nää fiilikset vaan vaihtelee. Onneks tosiaan 2 viikon päästä sit ensikäynti Felicitaksella niin saa asioita eteenpäin. Toki toivon että oon väärässä ja tärppäiskin jo nyt, ja oiskin turha ensikäynti :love:

Ja @Lina87 mulla ikää jo 39, maaliskuussa täytän 40... Mutta on kyllä jänniä aikoja nyt ja kiva että on kohtalotovereita ajoituksen suhteen :D mä en oo varma mitä kaikkea ensikäynnillä tapahtuu muuta kun jutellaan ja ainakin tehdään perustutkimus ja ultraus. Varmaan sit erikseen muita mahdollisia tutkimuksia.
 
Sain itseni kiinni ostamassa t-testejä vaikka vasta kp35/29-40. Piti malttaa tohon ens maanantaihin asti ja palkita itseni digitesti llä. Mutta miksi tässä kohti tuntuu niin houkuttelevalta tehdä jo herkkä testi??!! (Koska 6 päivää pisimpään kiertoon mitä ollut ikinä.) Nyt kyllä ovislima loppui vasta kp30 eikä toistaiseksi ole alkanu aamu hikoilu mikä itselläni tosi paha vaiva viikko ennen kuukautisia. Hmm.. Testata vaiko pysyä lujana ja vasta kp40. :D
 
Raskaustestiunet. Kuumottavia.
Viimeyönä näin unta että mies toi kaupasta 8 kappaleen testipaketin, vaik piti tuoda vaan se missä on kaksi.
Ja nyt mä idiootti täällä sit mietin, et pitäskö
sitten testi ostaa vai oottaa se vaivaiset kolme päivää jos menkat alkais. Mun piti nimittäin pysyä neutraalina ja järkevänä siihen asti kun kierto ois normaali. Ja ovikset todistettavasti bongattu ja hyödynnetty. Ensimmäisetkään menkat ei oo vielä tullu ja täällä jo testailtais ja tietty petyttäis luonnollisesti. Koska mahdollisuudet taitaa olla aika nolla :D miten mä oon tämmönen...
 
Niii hauska ku olit just samaa pohtinut :D odottaisitko aamuun jos olisit mä vai nyt illalla 3-4h pidätyksellä? Se huono aamuissa on et sit en malta nukkua koko yönä ku odotan vaa et pääsee testaa :D tää on ihan älytöntä tää piinailu!! Fiksu ihminen vaa odottaisi menkat ja sitten miettisi jos lähtisi kauppaan......
 
@Helmiii Mie ehkä tekisin illalla. Oonkin kärsimätön luonne... :D mutta myös yöunien kannalta tosiaan. Mulla muuten kuopuksen raskaudessa oli niin et illan testi oli vahvempi kun seuraavan aamun testi :eek: kyseessä oli kylläkin pregcheck. Kyllä ne testit siitä sit tosiaan vahvistu, mutta jännä. Ja nyt näin piinaillessa oon löytäny itelle ton selityksen "teen testin nyt heti tänä iltana, koska kuopuksen aikainen pregcheck oli sillon vuonna 2012 yhtenä aamuna vähän vaaleempi" :D :D
 
Täällä menkat myöhässä ja kiertopäiväkin jo 34. Ainoastaan kerran kipeenä ollessa oli reilusti myöhässä. Tänään kai dpo12, mutta testi täysin nega:X3: Mäkin olen himotestaaja niin ei malttanut odottaa aamuun:LOL:

En usko, että enää tärppää luomusti, kun vuosi tuli täyteen. Muistan, että täällä oli aikaisemmin puhetta ferritiinistä. Itsellä oli vain 14. Tiedä sitten oisko sillä voinut olla vaikutusta pitkään yritykseen.

Onneksi täältä saa vertaistukea :) tsemppiä kaikille ja erityisesti pitkään yrittäneille. Toivottavasti odotus lopulta palkitaan:)
 
@rosanne Aina löytyy hyvä syy testata. :LOL:

@Helmiii Kyllä minäkin testaisin nyt heti illalla. Ja olisin sinuna ehtinyt testaamaan jo noin 10 kertaa. :whistle:

Mun Pregnyl-ovis pitäis tapahtuu tässä lähituntien sisällä ja voi jösses, että on maha pinkeä. :eek: Maanantaina ultraan ja pettymys on kyllä valtava, jos ovista ei oliskaan tapahtunut. o_O Muoks. Kyllä varmana tapahtui ovis, vasemman puoleisesta tuskasta päätellen, jonka kourissa tässä viimeisen tunnin olin. :eek: Onko muilla kuinka kivuliaita oviksia?
 
Viimeksi muokattu:
@Hypsy en ole varma olenko ovuiloinut, mutta oletan joissakin kierroissa ainakin tapahtuvan ja kivut ovat hurjat!

@Jjenn meilläkin tullut vuosi täyteen ja luomuonnistuminen tuntuu epätodennäköiseltä. Ja oikeestihan me ollaan jo hoitoihin menossa, kunhan vaan saadaan vielä viimeiset tutkimukset tehtyä. Mutta kai sitä silti tuossa ensimmäisen yritysvuoden aikana oli jokin toivo luomuonnistumisesta, vaikka syksystä asti ollaan tilanteemme tiedetty. Mutta nyt sitten ihan vain mielenkiinnosta testailen ovista ja yritys silti koko ajan päällä :rolleyes: mukava yllätys toki olisi, jos yhtäkkiä luomuna tärppäisikin (y)
 
VAUVA 2020 :love:

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

13.2.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Alinna86............................kp 60/28
Hipposka.......................kp 45/30
Nerthus..........................kp 43/28
Töppönen.......................kp 41/26-28
linneah........................... kp 40/26
Helmiii............................kp 36/29-40
Jjenn..............................kp 34/30-31
Mmohini.........................kp 31/32
Hope91...........................kp 31/30-37
Keltasirkku-.................... kp 29/28-32
Lilmi89............................kp 29/29
Hypsy..............................kp 23/34
Koodikissa......................kp 23/24
Vauvameille....................kp 23/28-35
Minttara...........................kp 23/26
Mandariinilohko..............kp 22/xx
Kuumeilija23...................kp 21/25
Krippis..............................kp 21/22-24
taikinatonttu....................kp 20/28
Magnolia89.....................kp 20/26
Mirella92......................... kp 19/29
Kasikuus..........................kp 19/27-28
Ninnanen.........................kp 18/24-26
niinaj91...........................kp 18/26-28
Persikka123....................kp 16/32
Vaniljapulla.....................kp 16/30
Snanniska.......................kp 16/28
Amadecasa....................kp 15/34-55
Shibali............................kp 13/23-28
Janet88...........................kp 13/28-38
Ilona Eloisa.....................kp 12/xx
pehmis26........................kp 10/27-29
PumpuliNunpuli..............kp 10/25
Haavejuttu......................kp 9/29
Masu90..........................kp 9/27-30
Lina87............................kp 9/28
Napsunen.......................kp 7/35
minttuni..........................kp 7/23-32
Marrrsipaani...................kp 7/28
Zennuli............................kp 7/26-28
lolu..................................kp 4/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Nerthus..........................dpo 29
Ninnunannu................... dpo 20
Lilmi89............................dpo 14
Minttara..........................dpo 11
Mandariinilohko..............dpo 8
Magnolia89.....................dpo 6
Krippis..............................dpo 6
Alinna86..........................dpo 6
Ninnanen.........................dpo 5
Hope91............................dpo 5
Kasikuus..........................dpo 3
Hypsy...............................dpo 1
Snanniska.........................dpo 1
Mirkkuli26.........................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Dpo6-7 ja hitto miten on ilmaa mahassa tänä aamuna :confused: Juilii alavatsasta molemmilta puolilta aina välillä, tänä aamuna kun yskäsin niin sattu oikealta puolelta, nenä tukossa, herään aina aamuyöstä enkä saa enää nukutuksi, närästää ja mitä näitä nyt on.... :rolleyes:
 
Hihi mäkin voisin ottaa mieluummin raskaustestiunet. Viime yön unessa olin ottanut nuoruuden urpon exän takaisin ja aamulla ihmettelin, että mitä ihmettä oikeasti :ROFLMAO:

Eilen loppui vuoto, joten pikkuhiljaa voi siis ruveta odottelemaan ovista. Ostin greippejä, oliko muita hyviä reseptejä tai vinkkejä millä vois ehkä yrittää vahvistaa kehoa uuteen yritykseen? :)
 
Mä oon käyttänyt gelee royale-kapseleita ja macaa :)
Mulla kans noi käytössä ja heti tuli plussa. Oli sit Tm mutta tuskin noista johtuen :) Alotin popsiin taas nyt heti tyhjennyksen jälkeen jos tulis oma kierto nopeesti takas :oops:

Ite just istuskelen naistentautien päivystyksessä selvittämässä et oonko nyt saanut kohtutulehduksen tän tyhjennyksen perään :cry: Olin jo aatellut et ens viikosta ois päästy uudestaan yrittää kun vuoto ihan pientä enään ja ois voinut hyvin loppuu täs koska vaan :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Napsunen
@W.we
On kyllä turhauttavan pitkä aika teillä takana:cry: Eikö täällä joku plussannut 9vuoden yrityksen jälkeen, Onneksi ikä ei vielä ala kuitenkaan olla esteenä.
Voimia kovasti ❤
@Krippis Kuullostaa hyvälle, jospa siellä kiinnittyminen tapahtumassa :love: Ite sama dpo menossa, unettomuus vaivaa, ja kun nukahtaa, nään vaan vauvaunia ja heräilen haikeana kun ne olikin vain unta :unsure: ja pissahätä on edelleen :D Aamulämpö 37.7 o_O
Tänään tulee postissa varmaan raskauskeijun tilaus, ja lupailin etten osta enää ikinä herkkiä mut jotenkin niitäkin eksy pari tilaukseen:oops:(n)
@Napsunen Vehnänalkioöljy on myös hyvä lisä :)
@Zennuli Voi ei :( Toivottavasti menis sit pian ohi jos sitä on ja pääsette uuteen yritykseen:love:
Muoks. Testipäivään vielä 4, tuntuu ikuisuudelta:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Napsunen
Kyllä taas eilen raivostutti töissä kun työkaverit alkoi kilpaa kysellä millon meille tulee vauva ja eikö olisi jo aika ja onko vauvakuumetta jajaja :mad: Teki mieli ärähtää että on sitä tässä jo yli 1,5 vuotta yritetty, mutta mumisin hiljaa vain että eiköhän mekin joskus tässä lapsia saada :unsure: Ärsyttää kun ihmiset ei ymmärrä että kaikille se raskaaksi tulo ei onnistu sormia napsauttamalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Jjenn
Kiitos @Alinna86 :) Mulle eivät onneks enää ehdottaneet uusia lääkkeitä, toki oisin ne saanut jos oisin ehdottomasti halunnut. Mulla ei ollut se sikiökalvo kun vähän laskeutunut et selkeesti mulle noi lääkkeet ei toimi :confused: Mutta nyt onneks huomenna se kaavinta ja kuulemma sen jälkeen pitäis vuotojen loppua ja hormoonien lähtee laskee nopeasti (y) Mutta joo ilmeisesti voi vuotaa ku seula ja hyytymiä tulla ilman että kohdusta poistui todellisuudessa viel juuri mitään o_O
 
Voiha mahoton paikka. Testiin tuli viivan paikka.
Juu ei ois pitäny tehä, siitäkös mä sit innostuin.. Vasta tajusin kaiken keskellä et ois ihan liian aikastakin tehä testi :LOL: No mut ompahan nyt pitkiin aikoihin korkattu tuo homma taas. On siinä aina joku oma jännityksensä tehä raskaustesti. T. Hullu
 

Yhteistyössä