Haaveena vauva 2020

Omaa napaa...
Mitä hittoa, sain jonku ihme durasell kohtauksen aamustao_O
Siivosin roskakaapin, kuiva aine kaapin, pesin vessat, viikkasin kuivat pyykit kaappeihin (Tätä inhoan yli kaiken ) ja vaihoin petivaatteet ja petasin sängyn. Ei varmaan mitää ihmeellisiä asioita muuten mutta epänormaalia mulle varsinkin kun työviikko ollu aika rankka ja tänäänkin iltavuoro :eek: ihanku joku plussannut olis saanu kans tämmösen oireen :barefoot:
 
Dpo10 kunniaksi testasin kauniin valkoisen negan.. eli olikin ihan se tavallinen pms kiukku, eikä raskauskiukku (n)
Ei mulle kukaan kertonut että raskaaksi ei noin vaan tulla.. päin vastoin 13 vuotta sitten joka ikinen terkkari ja opettaja painotti, että pidä housut jalassa ettet tule vahingossa raskaaksi...:cautious:

No ehkä tämä vielä tästä.. on varmasti pareja jotka on yritränyt kauemmin kuin minä.. tuntuu vaan niin kaukaiselta ajatella olleensa 22v yrityksen alkaessa ja tänä vuonna tulee jo 28 lasiin :unsure:

Anteeksi masennus (taas)
Toivon teille muille kuitenkin plussia :love:


Älä vielä luovu toivosta. :) Mun viimeisin raskaus (vauva 2018) näkyi testeissä vasta dpo 12 iiiiihan haaleena haamuna. Dpo 9, dpo 10 ja dpo 11 oli ihan puhtaat negat. Ei vääntelemällä, kääntelemällä tai ees kuvittelemalla saanu viivanpaikkaakaan näkyviin. Dpo 14 viiva oli sen verran vahvistunut, että mieskin sanoi sen olevan punertava.
 
Kuulostaa @Alinna86 kyllä tosi lupaavalta (y):love::barefoot:

@Shibali Pääsittekö aloittaa tallettelut? Jospa ei olisi vielä myöhäistä :giggle:

@Zennuli Kovasti voimia ja tsemppiä kaavintaan :love: Toivottavasti kierto palautuu piakkoin ennalleen ja uusi yritys voi alkaa :love:

Mä oon täällä ihan RIKKI. Että mua raivostuttaa jo nyt, itkettää ja harmittaa, vaikka vasta dpo3 (oletettavasti.)
Pää ollut kipeä kolmatta päivää, mutta ei onneksi niin pahana kuin toissapäivänä. Eilen oli tuolla alavatsalla taas tukkonen_olo_tunne ja illalla maha oli yks ilmapallo. Tänään maha on ollut pidemmän aikaa kipeä kauttaaltaan ja yhdessä vaiheessa kesken työkeikan tuli n. 5sek kestävä todella kova viiltävä kipu oletettavasti vasemman munasarjan kohdalle. Oon yrittänyt koko ajan tsempata itteäni "älä kuulostele, vaikka kuinka sattuis. Ei noi mitään tarkota, ne on vaan taas niitä tyhmiä pms-oireita, jota ittelles kehität tässä saa**nan pahassa vauvakuumeessa. Haloo akka, keskity ajamiseen ja siihen, että viet oikeat tavarat oikealle asiakkaalle"
Joopa joo, tekis mieli vaan paeta ihan kaikkea, ku tästä mitään tuu :unsure::cry:
 
Viimeksi muokattu:
@minttuni Täällä myös ollaan menossa tutkimuksiin. Ultra ja normaali verikoe otettu eikä niissä ollut mitään poikkeavaa muuta kuin rauta. Nyt jonossa kunnalliselle, jossa otetaan varmaan ainakin tarkemmat verikokeet. Saa nähdä kauanko niihin joutuu jonottamaan.

On kyllä tullut kokeiltua lähes kaikkea mahdollista: greippimehua, macaa, punaviiniä, gynekologista tutkimusta, ovulaatiolaskuria ja ovulaatiotestiä(josta aina plussa), rentoutumista, jalat ylhäällä loikoilua, mammavitamiinia ja nyt vielä rautaa. :eek::p
 
  • Tykkää
Reactions: PumpuliNumpuli
Ääh tuo oireilen jatkuva kuulostelu on aivan hanurista, helpompaa olis ilman pms oireita :( Vaikka @Kasikuus tuo viiltävä kipu vois ollakki jotain (y)

Tänään kävi pikku vauva ja raskaana oleva ystävä kylässä :love: Vähän kyllä meinaa masentaa kun itellä just menkat alkamassa ja seuraavassa kierrossa isäntä joka viikonloppu reissussa :poop:
 
@rosanne Ihan kuin zoomaamatta vähän näkyis jotain tai sit mun harjaantunut testailijan silmä haluaa nähdä. :LOL: Toivottavasti vahvistuu! (y)

Muillakin pian jänniä paikkoja testailun suhteen. :love:

Mun tissit ja nännit on ihan järkyttävän kipeät sen Pregnylin ja eilisen oviksen jäljiltä! :eek: Maha myös oireilee vahvasti, mut sekin taitaa olla sen piikin sivuvaikutuksia. :sick: Miten tässä malttaa odottaa ens viikkoon, että pääsee kuulostelemaan mahdollisia raskausoireita! :ROFLMAO:
 
Kyllä taas eilen raivostutti töissä kun työkaverit alkoi kilpaa kysellä millon meille tulee vauva ja eikö olisi jo aika ja onko vauvakuumetta jajaja :mad: Teki mieli ärähtää että on sitä tässä jo yli 1,5 vuotta yritetty, mutta mumisin hiljaa vain että eiköhän mekin joskus tässä lapsia saada :unsure: Ärsyttää kun ihmiset ei ymmärrä että kaikille se raskaaksi tulo ei onnistu sormia napsauttamalla.
Mä oon kyllä niin julma, että palautan kyselijät yleensä maan pinnalle toteamalla, että eipä niitä lapsia välttämättä niin vaan saada. Sillä saa lopetettua keskustelun. Multa ei ole paljoa kyselty, mutta mua yleensäkin vähän ärsyttää, jos spekuloidaan kenen tahansa lasten "tekoa", kun se ei kuulu kenellekään ja voi olla monelle vaikea aihe. (n)
 
Mua myös ärsyttää suunnattomasti kyselijät lapsen tekoon liittyen. Erityisesti oma äiti tällä hetkellä: "kannattais teidänkin se toinen lapsi jo tehdä". Kyllä olis jo tulossa jos itestä olis kiinni :mad: Vähän oon töykeästi vastannut takas että "älä haaveile, ei oo tulossa"... Tiedän kyllä että monet jo varmaan odottaa perheenlisäystä kun esikoinen 2,5v. ja oon tuonut ilmi että nykyinen työ ärsyttää ja ois vaan kiva olla kotona:ROFLMAO: Muutamille kavereille oonkin yrityksestä kertonut, erityisesti mammakavereille on ollut helppo puhua kun samanlaisia tilanteita heilläkin jne. :) Mutta en kyllä itse ikinä utelis keneltäkään lasten teosta mitään, jos onkin arka paikka :unsure:

Täällä kp 10, oon ollut kipeä ja työ imenyt musta kaikki mehut, ei yhtään jaksais ajatella sänkypuuhia. Pitäis varmaan pikkuhiljaa alkaa toimia kun viime kierrossakin ovisplussa oli jo kp 12..
 
Mua myös ärsyttää suunnattomasti kyselijät lapsen tekoon liittyen. Erityisesti oma äiti tällä hetkellä: "kannattais teidänkin se toinen lapsi jo tehdä". Kyllä olis jo tulossa jos itestä olis kiinni :mad: Vähän oon töykeästi vastannut takas että "älä haaveile, ei oo tulossa"... Tiedän kyllä että monet jo varmaan odottaa perheenlisäystä kun esikoinen 2,5v. ja oon tuonut ilmi että nykyinen työ ärsyttää ja ois vaan kiva olla kotona:ROFLMAO: Muutamille kavereille oonkin yrityksestä kertonut, erityisesti mammakavereille on ollut helppo puhua kun samanlaisia tilanteita heilläkin jne. :) Mutta en kyllä itse ikinä utelis keneltäkään lasten teosta mitään, jos onkin arka paikka :unsure:

Täällä kp 10, oon ollut kipeä ja työ imenyt musta kaikki mehut, ei yhtään jaksais ajatella sänkypuuhia. Pitäis varmaan pikkuhiljaa alkaa toimia kun viime kierrossakin ovisplussa oli jo kp 12..
Tää sänkypuuhien ajoittaminen on kyllä toisinaan rasittavaa, kun on niitä väsyneitä viikkoja. Eilenkin olin ihan hirveissä ovistuskissa illalla, mut pakkohan sitä oli tallettaa vielä kun ehti. Siitä oli kyllä kiihko ja romantiikka kaukana. :LOL:
 
Joskus sänkypuuhien aloittaminen on todella vaikeaa. Aamulla oli huono ajoitus, kun en saanut nukuttua kovin montaa tuntia ja koko aamu meni ihan sumussa. Alkaa ovis-stressikin painaa päälle, kun yhtään kertaa ei olisi varaa jättää tallettelematta.
Illalla piristyin jo sen verran että voisi jo vähän talletellakin, mutta mies on nyt reissussa. :unsure: Toivottavasti olisi vähän pidempi kierto ja ovis vähän myöhemmin.

Muok. @Hypsy sulla on hyvä sana kuvaamaan tätä olotilaa: ovistuska. Sitä se on!
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka me ei olla miehen kanssa vielä kovin kauaa yritetty lasta, mutta kyllä kirpaisi tänään, kun kaveri laittaa kuvaa raskaustestistä missä komeilee kaksi viivaa ja miettii onko raskaana ja vaikka hänellä on ehkäisykapseli käytössä.
 
Parin päivän tauko ja taas täällä :love:
Luin kyllä kaikki ja iso kiitos tuesta, täällä on kyllä ihana kun saa tukea jos on vaikeaa :cry::love:

Samaistun kyllä tuohon kun muut utelee, koska lapsia... :cautious: puolitutu kyttää heti vatsaa ja kyselee koska... olen ihan suoraan sanonut jo työkavereille, esimiehille ja molempien vanhemmille että tässä nyt monta vuotta jo yritetty ja hoidoissakin käyty ilman tuloksia... sillä on kyllä saanut aika paljon hormonikiukkuja anteeksi :whistle:
 
Apua :p nyt kp 11 ja Flo ennusti ovista kp 16. Tein eilen ovistestin ja oli toosi haalea. Ei siis olla aloitettu yritystä vielä. Ja koska eilen oli niin haalea viiva niin sanoin että sisään vaan. Hetki sitten tein lämpimikseni ovistestin ja se näytti tältä?!?! Eikö tuo ole jo plussa?? Mähän saatan tulla raskaaksi:X3::X3::rolleyes::eek::D ??
 

Attachments

Kyselijöistä. Riippuu kuka kysyy ja millainen tilanne, mutta toisinaan sanon että ei niitä lapsia niin vain tehdä ja joskus olen vain hiljaa. Esim juhlissa, joissa paljon myös tuntemattomia, kaverit kommentoivat että eikö olisi kiva että teilläkin olisi jo lapsia ja kyttäävät mun juomattomuutta. En sano mitään niissä tilanteissa. Mut jos vähemmän porukkaa niin sanon, että ei se välttis niin vaan onnistu. Osa läheisistä ja ystävistä tietää meidän tilanteen, mutta ei läheskään kaikki. Jos joku vieraampi kyselee tai vihjailee, niin silloin yleensä pysyn neutraalina, mut sit jos joku kaveri tai työkaveri (joka ei kuitenkaan tiedä tilanteesta), niin se jotenkin enemmän satuttaa. Itse myöskin hyvin tarkkana olen näissä, että en kysele. Joskus voi olla, jos tilanne rauhalllinen ja luottamus olemassa, niin saatan kertoakin tilanteesta - saa kommentoida vastapuoli omaa tilannetta tai olla kommentoimatta. On nimittäin ollut jo sellaisiakin keskusteluja, että kerron meidän tilanteesta ja kuulen, että kaveri yrittänyt vielä pidempään jo esim. toista lasta. Mutta tosiaan niin moni asia vaikuttaa siihen, miten ite suhtautuu kyselyihin ja mitä milloinkin ja kelle haluaa kertoa. hankala asia, mutta toisaalta puhuminen helpottaa, mutta pelottaa saako ymmärrystä vastapuolelta (n)
 
Parin päivän tauko ja taas täällä :love:
Luin kyllä kaikki ja iso kiitos tuesta, täällä on kyllä ihana kun saa tukea jos on vaikeaa :cry::love:

Samaistun kyllä tuohon kun muut utelee, koska lapsia... :cautious: puolitutu kyttää heti vatsaa ja kyselee koska... olen ihan suoraan sanonut jo työkavereille, esimiehille ja molempien vanhemmille että tässä nyt monta vuotta jo yritetty ja hoidoissakin käyty ilman tuloksia... sillä on kyllä saanut aika paljon hormonikiukkuja anteeksi :whistle:
Olen huomannut, että kertominen läheisille auttaa. Ei tarvi sit esittää reipasta, jos on vaikka just menkat alkanut tai kuullut jonkun yllätysraskaudesta. Vaikka ei kateellinen tai katkera ole muille onnistuville, silti se herättää aina surua omasta tilanteesta.
 
On kyllä tullut seksistä melkoista rutiinia tämän yrityksen kanssa. Kellosta katsotaan että tänään on "sellainen" päivä ja hommaillaanko ennen vai jälkeen töllön katselun? Viime viikolla oli vieraita ja vierähti melkein viikko touhutta, ja pitkästä aikaa ihan panetti :D Ja välillä sitä ihan yllättyy kun onkin erittäin mukavat sessiot.

Mulla ei kyllä oo aiemminkaan ollut "haluttomia" kausia kierrossa, varmaan voi olla yhteyksissä tuohon epänormaaliin hormonitoimintaani, kun monella muulla näkyy menevän himot käsi kädessä kierron kanssa. Tietysti jos on paljon tuollaista huolta, väsymystä tai surua, ei libidokaan hyrrää.
 
Heh, mulla on vasta dpo 8 mutta oon yksin reissussa niin päätin tehdä testin hetken mielijohteesta ja sain testiajan JÄLKEEN viivanpaikan :ROFLMAO: Silti halusin tulla tämän hienon testini näyttämään, vaikka toiveita ei vielä saisikaan menettää. Mitkään oireet ei puhu raskautumisen puolesta kun niitä ei ole ja näillä spekseillä mitä meilläkin on niin luomuhan on sula mahdottomuus. Hauskempaa se silti on katsoa edes viivanpaikkaa kuin puhdasta negaa ja yrittää löytää jännitystä kiertoihin ennen huhtikuun ivf :LOL: Näettekö muut hienon viivapaikkani? :whistle:

https://aijaa.com/BJA6TR muokkaamaton
https://aijaa.com/2VDiXC muokattu
 
  • Tykkää
Reactions: W.we ja Shibali
Meillä ollu yli viikon tosi hiljasta seksin suhteen, nää turvotukset ym vaan tympiii niin paljon ja ei oo oikein hehkeä olo :unsure:tänään oli menkkajomoja jo ja halutki jopa heräs mutta mies on taas puhelimen kimpussa, hohhhoii. Mitenhän tuo tuommonen ihan ketoosidieetti vaikuttaa raskautumiseen?! Jos nyt saadaan tuo 2vk dieetti toteutettua alkaen maanantaina :LOL:

@niinaj91 googlettelin samaa tässä kierrossa :poop: Onhan se mahdollista parilla tutulla jopa ollu näin (y)

@Disco Volante Hyvä mies sulla kun on nuin mukana :X3:
@Mohan oho vasta dpo8, ehkä se siitä vahvistuu!! :giggle:
 

Yhteistyössä