Haaveena vauva 2020

Nyt tuli tehtyä vielä tuo viikkonäytöllinen testi. Eli kyllä sitä raskaana ollaan :love: Tänä aamuna mieskin vasta taisi kunnolla tajuta asian, kun tuon nähdessään herkistyi kyyneliin...

Tässä tärppikierrossa tein positiivisen ovistestin kp15, eli ovis oli kp16. Talletteluja meillä oli dpo-3, dpo-2 ja dpo0. Kierron ajan söin mama-vitamiineja, en muuta. Flo-sovellukseen olen merkkaillut seuraavanlaisia tuntemuksia:
Dpo5 Nännit kosketusarat, repäisykipu alavatsalla, naamaan alkaa puskea finnejä.
Dpo9 Toinen nivus tuntuu hassulta. En osannut erottaa, että onko lihasjumia, vai kenties jostain muusta johtuvaa.
Dpo10 alkoivat ilmavaivat, jotka jatkuvat edelleen.
Dpo11 alkaen on ollut närästystä ja sitä on edelleen. Lisäksi harrastimme seksiä, mutta itselleni se ei tuntunut samalta kuin aiemmin. Jotenkin alapääni tuntui todella "turpealta".
Dpo13, joka siis itsellä on kp29/28, sain kaksi viivaa tikkuun :)

katso liitettä 9631
onnea :love: meillä talletuksia melko samoina dpo:eek:ina -2 ja 1, eli toiveet korkealla:giggle: mulla plussa tuli jo kp11 ni toivottavasti se ei oo liian aikaisin...(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Hepaliina
vierailija
Heippa! Täällä menossa nyt kp24, ovista en tässäkään kierrossa jaksanu tikuttaa. Eilenillalla telkkaria kattoessa nukahin, ja klo oli vasta vähän yli kahdeksan:eek: on myös ollut ihmeen kova ruokahalu.. Kuumemittari taas hukassa kun sitä tarvittais :LOL: Testejä on tullu ihan vaan pari tehtyä tässä viime päivinä.. Siitä tulikin mieleen, että antaako pregcheckin puikko viivanpaikkaa? Joku haamulainen siihen ilmestyi :geek: mutta pessimistisesti ajattelen, että eiköhän ne menkat taas kohta ala :unsure: nyt on tullu/tulossa miehen sukuun vauvoja ja vauvakuume senkun kovenee..
 
Hei kiinnostaa kovasti myös se AMH-arvo. Haluisitteko jakaa kaikki keiltä se on otettu, eli ikä, ja mikä oli arvo? Ilmeisesti ainakin ennen ivf:ää se on oleellinen tieto.
Multa otettu 37,5 vuotiaana viime syyskuussa, kp 3. Se oli 1,5 (viitearvo 0,15-7,49). Lääkäri ei ollut erityisen huolissaan, joten en oo sit itsekään ollut.
 
Heippa! Täällä menossa nyt kp24, ovista en tässäkään kierrossa jaksanu tikuttaa. Eilenillalla telkkaria kattoessa nukahin, ja klo oli vasta vähän yli kahdeksan:eek: on myös ollut ihmeen kova ruokahalu.. Kuumemittari taas hukassa kun sitä tarvittais :LOL: Testejä on tullu ihan vaan pari tehtyä tässä viime päivinä.. Siitä tulikin mieleen, että antaako pregcheckin puikko viivanpaikkaa? Joku haamulainen siihen ilmestyi :geek: mutta pessimistisesti ajattelen, että eiköhän ne menkat taas kohta ala :unsure: nyt on tullu/tulossa miehen sukuun vauvoja ja vauvakuume senkun kovenee..
Tämä siis minun viesti. En näköjään ollut kirjautuneena :LOL:
 
Mulla tuli eilen kp9 todella voimakas repäisevä kipu oikealle puolelle. Tätä ollut joskus loppu kierrosta ja aina olen toivonut sen olevan merkki raskaudesta. Oiskohan todellisuudessa vaan ilmaa suolessa :giggle: sattui niin että huusin. Ihme hommaa, että ei voi vaan olla kuulostelematta kehon tuntemuksia. Hitaasti menee päivät. Ovista tikuttelen jo. Ovisplussa viime kierrossa kp15, joka tuntuu myöhäiseltä kun kierto oli 26 pv mut just olis se 10vrk luteaali.
 
@fr11da onko tullu kalliiksi nuo hymynaamatestit, teetkö aamulla ja illalla? :)
@Lilmi89
hintaa jäänyt n 2,15 e/testi, mutta jääpä se oma spekulointi vähemmälle ja voi keskittyä olennaiseen :D Testailen usein kp:stä kattomalla eka 1/pvä ja sitten kun huomaan viivan vahvistuvan 2/pvä. Vaihtelevasti testailen _ehkä_5-8 testiä/kierto..oon ehkä vältellyt myös laskemasta:ninja: :LOL::LOL:
millä sä olitkaan testaillut? :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@fr11da okei :giggle: En oo tikuttanu vielä koskaan! Tammikuu vauvaa meinasin alkaa tikuttamaan, vaikka entiiä onko järkeä kun mies ei usko koko ovishössötykseen eikä meinaa saada petihommiin, tässä edellisessä kierrossahan anto ihan pakit. :notworthy:Esikoinen tuli kyllä ihan tuurilla yk1, taino, tunsin siihen aikaan ovikset vähän paremmin mitä viime aikoina.

@minttuni oon kans heränny loppu kierrosta yöllä repäisykipuun kääntyessä, eikä oo tarkottanu mullakaan mitään :confused: Kaverilla se taas oli selvä raskausoire.
 
Täällä alko menkat ihan ajallaan, vähän nolottaakin oma innostus kun piti testailla vaikka oli oikeestaan päivänselvää et menkat alkaa. Mutta nytpähän pääsee alottaa ihan kunnolla yrityksen :)

Mulla oli siis se tilanne et lopetin minipillerit kesken kierron ja ootin menkkoja. Välissä ehin kuvitella ovuloivani ja raskaustestinkin tein :D Mutta nyt tosiaan menkat tuli tismalleen 27/27
 
@Magnolia89 En oo testaillut. Vähän pientä ruskeeta tulee edelleen, ei oo vielä voimistunut luulen, että menkat alkaa huomenna. Vaikuttaa lupaavalta nuo sun oireet. Toivottavasti tärppäisi!
@Alinna86 sulla kuulostaa kans lupaavalta! Kerro sit illalla jos meinaat testata, et vahvistuuko viivat ja laita vaikka kuvaakin :geek:

Mä voisin myös koklata tota vhh/ketohommelia. Ehkä lähinnä siis vhh:ta, koska ketoosi on niin rajottava ja menee into. Joskus tässä kokeilin ketoilua ja repsahtelin. Liikuntaa pitäisi myös lisätä. Harmittaa kun viikolla on hyvä ilma ja heti kun viikonloppu tulee niin sataa koko hiton vkl :mad: nytkin olisin kävelyllä, mutta nyt ei tee muuta mieli kun vaan maata viltin alla :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@Lilmi89
hintaa jäänyt n 2,15 e/testi, mutta jääpä se oma spekulointi vähemmälle ja voi keskittyä olennaiseen :D Testailen usein kp:stä kattomalla eka 1/pvä ja sitten kun huomaan viivan vahvistuvan 2/pvä. Vaihtelevasti testailen _ehkä_5-8 testiä/kierto..oon ehkä vältellyt myös laskemasta:ninja: :LOL::LOL:
millä sä olitkaan testaillut? :)
Minä voisin myös kommentoida tätä. Raskauskeijulta tilasin 60 testin satsin liuskoja, testaan niillä kahdesti päivässä ja kun alkaa tummenemaan, testaan digillä lisäksi. Viime kierrossa meni vain kolme digiä. Eli eka uitan liuskan, jos on lähellä plussaa niin digi heti perään. Eli ei paha hinta tule ja paljon parempi oli tuo digi, ei stressaa testaaminen yhtään. Aiemmin testasin vain liuskoilla, mutta en saanut ovista kiinni. Toki nyt muutenkin eri tilanne, että ei stressaa tämä lapsettomuus ja oviksen bongaaminen on mielenkiintoinen tutkimus.
 
@fr11da okei :giggle: En oo tikuttanu vielä koskaan! Tammikuu vauvaa meinasin alkaa tikuttamaan, vaikka entiiä onko järkeä kun mies ei usko koko ovishössötykseen eikä meinaa saada petihommiin, tässä edellisessä kierrossahan anto ihan pakit. :notworthy:Esikoinen tuli kyllä ihan tuurilla yk1, taino, tunsin siihen aikaan ovikset vähän paremmin mitä viime aikoina.

@minttuni oon kans heränny loppu kierrosta yöllä repäisykipuun kääntyessä, eikä oo tarkottanu mullakaan mitään :confused: Kaverilla se taas oli selvä raskausoire.
Jep, mutta eikö olekin outo tunne ja ei ihmekkään, että herättää toiveita kun kuullut joillakin sen olevan mahdollinen raskausoire! Minulla on kyllä tässä yritysaikana ollut kaikenmaailman oireita siitä huolimatta, että järki sanoo luomuonnistumisen mahdollisuuden olevan hyvin pieni :rolleyes:
 
@Lilmi89 @minttuni Totta,tuo liuska-testaaminen olisi kyllä kaikin puolin järkevämpää ja siinä säästyisi myös noita digi-testejäkin (y)

@Magnolia89
Kiinnostus heräsi ja kävin tutkimassa Puhdin sivuilla olevia verikokeita.
Te jotka ootte käyneet näissä keltarauhas/estrogeeni/FSH/LH hormoninkokeissa millä kiertopäivillä olette käyneet? vai oletteko käyneet useamman kerran samassa kierrossa?
Ajattelin samalla tarkistaa rautavarastot kun niistäkin on ollut täällä paljon puhetta:)
 
Nyt kun tässä piinapäivillä on aikaa pohdiskella, niin kertokaapa kiinnittymisen tunteneet, että miltä se tuntui ja oliko vuotoa? Ja jos muistikuvaa, niin millä dpo:lla? Osaan sitten tulkita oireita ja saattaa itseni vainoharhaiseen tilaan, jos sellaisia oireita sattuu tulemaan. :whistle::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Nyt kun tässä piinapäivillä on aikaa pohdiskella, niin kertokaapa kiinnittymisen tunteneet, että miltä se tuntui ja oliko vuotoa? Ja jos muistikuvaa, niin millä dpo:lla? Osaan sitten tulkita oireita ja saattaa itseni vainoharhaiseen tilaan, jos sellaisia oireita sattuu tulemaan. :whistle::ROFLMAO::ROFLMAO:
Viime plussauksella joka päättyi km, tunsin kovaa kipua vatsassa joka veti kippura asentoon sängylle, tämä oli dpo 6-7 olin pelissä n. 10min jonka jälkeen pystyin nousemaan ylös mutta kipuili tuntui vielä senkin jälkeen mutta vähän lievempänä.
Nyt tässä kierrossa dpo 7 kova kipu vei sänkyyn, ja todella toivon sen merkitsevän taas kiinnittymistä,aika näyttää, tänään dpo9:love:
Muoks. Ainiin ja vuotoa mulla ei ollut, mutta jotkut sanoo että haaleeta vaaleanpunaista vuotoa voi esiintyä kiinnittymisen aikaan.
 
Täällä jo odotellaan illan testiä @Alinna86 :ROFLMAO::love:

@minttuni Mulla alkaa repivät kivut ovulaation jälkeen, joten niistäkään ei osaa päätellä koskaan mitään. Toisinaan niin kipeät kivut, et pakko olla hetki hengittämättä. Ja joskus jopa herää siihen kipuun, kun kääntää kylkeä ja repii niin kovasti :confused:

Hitto mä oon väsynyt. Koko pvä oltu menossa, ni ei oo ees vahingossa voinut nukahtaa sohvalle :whistle: Palelu ollut kova sen takia, kun on väsyttänyt. Etovaa oloa oli myös jonkin aikaa, mut senkin laitan kovan väsymyksen piikkiin. Menkkajuilintaa alavatsalla ollut myös eilen ja tänään (ne alkaa yleensä vasta vuotopäivänä) , mut en siltikään halua ajatella mahdollista raskautta. Aika hyvillä fiiliksillä ollut tän päivän ja osannut jopa heittää ajatukset mettään, kun vähänkään kroppa ilmoittaa, et hei tääl tapahtuu jotain :rolleyes: Mä en halua pettyä samanlailla, kuin viime kierron lopussa, joten yritän vain ottaa mahdollisimman rennosti. Saas nähdä mikä on olotila parin päivän päästä :whistle:
 
Tulen vielä huutelemaan noista oireista ennen plussaa, mitä unohdin kirjoittaa tänään aiemmin.
About dpo8 eteenpäin olen ravannut pissalla käsittämättömän usein. Töissäkin oikeen hävetti, kun tuntui että jatkuvasti piti käydä vessassa:whistle:
Tämän lisäksi vielä palelu, erityisesti iltaisin on pitänyt vetää villasukkia jalkaan ja kahta peittoa päälle... :eek:
 
Heippa täältä taustalta :geek: Oiko sulla @Hypsy ollut Pregnyl tässä kierrossa? Eli siis oletan että sitä pitäs apteekista saada tällä hetkellä? Pitää koittaa huomenna oma gyne kirjoittamaan sitä Ovitrellen sijaan (jos vaan suostuu) kun hintaero on aika suuri. Aiemmin on sanonut että sillä on niin heikko saatavuus että on siksi laittanut sen Ovitrelle-reseptin.
 

Yhteistyössä