Haaveena vauva 2020

VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

17.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nenskuli........................kp 58/28-33
Koodikissa..................kp 56/24
Vauvameille..............kp 56/28-35
Minttara........................kp 56/26
Mandariinilohko.....kp 55/xx
taikinatonttu.............kp 53/28
Mirella92..................... kp 52/29
Tupsahus......................kp 47/x
Napsunen....................kp 40/35
Zennuli...........................kp 40/26-28
lolu.....................................kp 37/28
Hipposka......................kp 33/30
Jjenn................................kp 32/30-31
Nieve30..........................kp 31/29
Korallikala....................kp 30/32-36
Helmiii..............................kp 27/29-43
Alinna86.........................kp 25/28
Töppönen_.................kp 24/26-28
Futurmama.................kp 24/29-34
Vesinokkaeläin.........kp 23/28
Kasikuus........................kp 23/27-28
Mmohini.........................kp 22/32-42
Snanniska....................kp 22/28
Brunet82.......................kp 20/26-28
Persikka123.................kp 18/32
Vaniljapulla.................kp 17/30
Hypsy...............................kp 17/36
Ilona Eloisa...................kp 16/28
pehmis26.......................kp 16/27-29
Shibali...............................kp 15/23-28
Millimetrii........................kp 14/27
minttuni...........................kp 13/26
Marrrsipaani...............kp 13/27-28
Masu90............................kp 13/27-30
Lina87...............................kp 12/28
Riama...............................kp 11/27-29
mimmi92........................kp 11/26
Krippis..............................kp 10/22-24
BonBon88.....................kp 9/30-32
Piipaa93..........................kp 9/26
Amadecasa.................kp 7/34-55
Lilmi89..............................kp 5/29
Keltasirkku-.................kp 3/28-32

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mandariinilohko............dpo 41
Tupsahus.............................dpo 30
Napsunen...........................dpo 20
Töppönen_........................dpo 13
Zennuli...................................dpo 13
Alinna86................................dpo 12
Kasikuus...............................dpo 9
Vesinokkaeläin................dpo 7
Korallikala...........................dpo 6
Brunet82...............................dpo 6
Snanniska............................dpo 4
Hypsy......................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Tässä testit dpo10,11 ja 12. Eikö tuo oo aika selkee viiva
Huolettaa vaan kun tuli näin myöhään? Eilen kuvittelin näkeväni jonkun viivan, mutta ajattelin sitten viivan paikaksi. Tänään tein vähän sillä ajatuksella, että testaan nyt tuon viimeisenkin pois ja suuntaan ajatukset uuteen kiertoon. Sitten siihen ilmestyikin tuo viiva! Kuukautisten pitäis alkaa perjantaina.
 

Tässä testit dpo10,11 ja 12. Eikö tuo oo aika selkee viiva
Huolettaa vaan kun tuli näin myöhään? Eilen kuvittelin näkeväni jonkun viivan, mutta ajattelin sitten viivan paikaksi. Tänään tein vähän sillä ajatuksella, että testaan nyt tuon viimeisenkin pois ja suuntaan ajatukset uuteen kiertoon. Sitten siihen ilmestyikin tuo viiva! Kuukautisten pitäis alkaa perjantaina.
Kyl tuo plussa on, onnea:love:
 
@Napsunen olen pahoillani jos näin on, mulla kävi kans viime kierrossa

Pitäisköhän mun kuitenkin testata jo?
Pe piti oottaa, haluisin kyl kunnon viivat jos niikseen ois eikä tarvis tihrustaa siks ois hyvä ootella pe.
Viime plussat sain kyl jo kunnol näkyvii viikkoo ennen menkkoi, hmm. Mitä mieltä raati on?
Tottakai testaat! :D

Mulla pitäis pe alkaa kuukautiset ja ajattelin silloin tehdä digin! En oo nyt seuraillut viivan vahvistumista ollenkaan. Hirvee hässäkkä tämän koronatilanteen vuoksi nyt. Itsellä etätyöt,kahden koululaisen kotiopetus ja kolmivuotias pyörimässä jaloissa:geek:
 
Mä alan olee jo sillä kannalla @Alinna86 , että jos sittenkin vasta pe testaat :D Eihän siihen ole enää kuin 3pvä ❤ Ja saadaan kattoa kunnon viivoja :p

Mä heräsin tänä aamuna alakroppa ihan hikisenä :D Lämmöt oli vaan 36.8 (sama kuin eilen, eli onkohan ne nyt sit laskemaan päin kohti menkkoja.) Ja ylös ku nous ni paleli kovasti, mut nyt ei taas mitään.
Mä vähän ehkä toivon, että ei ois raskaana, koska mä oon töissä alttiina koronalle aika pahasti. Yleisillä paikoilla ja asiakkaiden kanssa telemisissä niin paljon. Passitin jo pomon ostamaan käsidesiä ja kertishanskoja mulle. Mut sit taas jossain tuolla mielen sopukoissa toivois raskautta, niin sais muuta ajateltavaa kuin korona :giggle:
 
Onnitteluja plussanneille, tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut kootusti niille, joiden menkat alkavat. Hoitojen suhteen odottaisin mitä klinikat tiedottavat. Riippuu varmaan aika paljon siitäkin, kuinka hyvin voidaan varmistaa kulku niin, ettei törmäile kipeisiin potilaisiin. Gynekologejahan ei olla ensimmäisenä rekrytoimassa teholääkäreiksi ja synnyttäjille pitää kuitenkin varata puhtaita leikkaussaleja, joten voi olla hyvinkin suurta vaihtelua, kuinka päätyvät hoitojen kanssa tekemään.

Itse en oikein tässä kuussa usko raskautumiseen. Esikoisen kanssa oli tässä vaiheessa jo selvemmät oireet. Nyt ei juuri mitään. Pientä pahoinvointia hetkittäin, jota on siis muutenkin, ja muutaman kerran ollut jotain jomotusta/täyteläisyyden tunnetta alavatsalla. Ei kovin erikoista siis. Töissä niin iso stressi tuon koronan vuoksi, joten en toisaalta ihmettele, jos ei tärppää. Sunnuntaina ajattelin testata, jos ei sitä ennen ala vuotaa. Jos alkaa tulee menkkoja edeltävää tuhrua, niin sit varmaan odottelen dpo15 asti vähintään.
 
ON: Tätä ette varmaan halua kuulla, mutta parina päivänä on ollut aika mahtavat ilmavaivat ja turvotus kiusana. Mulla oli edellisessä plussakierrossa samoin, joten voisikohan olla oire. :geek: Tänään tosin vasta dpo6, eli ei kai tässä nyt vielä ihmeitä oireita kuuluisikaan olla. Toinen mitä oon ihmetellyt on se, että mun iholta on kaikki epäpuhtaudet kadonneet. Näin oli myös plussakierrossa. Kyllä on muuten pitkä aika ensi viikon torstaihin. :LOL:
 
Ei tuu kuvaa, kun nega testattu päivän toisesta pissasta, oli kyllä aika laimeeta, mulla siis aamupissa liian vahvaa/ei toimi testatessa nii hyvin, ainakaa edellisissä raskauksissa. Dpo 10 tänään.
Testiin ilmestyi 3-6 min kohdalla hyvin haalea haamu, mut sen jälkeen se katos täysin, eli olisko ollu viivanpaikka.
Testaan huomenna vielä.
 
Onnitteluja plussanneille, tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut kootusti niille, joiden menkat alkavat. Hoitojen suhteen odottaisin mitä klinikat tiedottavat. Riippuu varmaan aika paljon siitäkin, kuinka hyvin voidaan varmistaa kulku niin, ettei törmäile kipeisiin potilaisiin. Gynekologejahan ei olla ensimmäisenä rekrytoimassa teholääkäreiksi ja synnyttäjille pitää kuitenkin varata puhtaita leikkaussaleja, joten voi olla hyvinkin suurta vaihtelua, kuinka päätyvät hoitojen kanssa tekemään.

Itse en oikein tässä kuussa usko raskautumiseen. Esikoisen kanssa oli tässä vaiheessa jo selvemmät oireet. Nyt ei juuri mitään. Pientä pahoinvointia hetkittäin, jota on siis muutenkin, ja muutaman kerran ollut jotain jomotusta/täyteläisyyden tunnetta alavatsalla. Ei kovin erikoista siis. Töissä niin iso stressi tuon koronan vuoksi, joten en toisaalta ihmettele, jos ei tärppää. Sunnuntaina ajattelin testata, jos ei sitä ennen ala vuotaa. Jos alkaa tulee menkkoja edeltävää tuhrua, niin sit varmaan odottelen dpo15 asti vähintään.
Jep, tieto tulee kyllä varmasti jokaiselle ajallaan. Ja me saatiin näinkin nopeasti, että jo tänään. Olin pyytänyt puhelinaikaa peruuntuneen aukkarin vuoksi, niin siinä samalla keskusteltiin myös asiat hoitojen suhteen tällä hetkellä. Tsemppiä kaikkille näinä erikoisina aikoina ❤

Osa paikoista on jo antaneet tiedotteen ja ohjeita https://felicitas.mehilainen.fi/16116/
 
@Titi-Love voihan se olla et ovis ollu myöhemmin ja näkyis sit testissäki vähä myöhempänä, ainakin toivotaan niin
Mä tunnen oviksen aika vahvasti, tai siis oon ihan helkutin kipeä oviksen aikaan, nii tietää aina tarkasti koska se on :)
Mutta selasin vanhoja kuvia, nii oon dpo 10 viime raskaudessa saanut erittäin haalean viivan mut dpo 11 jo selkeän haamun. Ja sit dpo 12 se katos viivat, mutta palas iltaan mennessä. Testaan kyllä huomenna uudestaan
 
Sain tänään tasavahvat viivat ovistestiin! Jes!

Ja tätä ette halua tietää, mut kerron kuitenkin. Ihan jäätävät limat! Empä oo aiemmin moisia bongannut.
Tää on se kierto, jooko?


Marrrsipaani / 23v & 25v / 2. / yk7
Saa kertoa, limat kiinnostaa xD Minulla myös tässä kierrossa uskomattomat limat ollut ja ihan netistä pitänyt hakea kuvia omien tutkimusten tueksi :D nyt on ovistuntemuksia, kipua. Mielenkiintoista, koska testeihin en ole vielä plussaa saanut. Lämmöt aamulla vielä alhaalla. Jännä nähdä, miten tämä menee. :D

Minttuni 29+35/1./yk14/hoidot alkaa kun tämä koronatilanne menee ohi
 
On:
Mitähän ihmettä tänään tein aamusta r-testin kun ei niitä menkkoja vieläkään kuulu no blankkohan se oli kuten oletin. Tein Nyt sit viel huvikseni ovis testin ja no ei toi nyt varmaan ihan viel plussa oo mutta harvoin mä tälläsiä viivoja saan ku oviksen aikaan.... Ikinä en semmosta tasavahvusta ole ees nähnyt ☹ kp 40 lääkkeellisestä tyhjennyksestä eikä mun kierto sit ilmeisesti vieläkään oo palaamassa rytmiin... pe tulee 6vk kauankohan odottelen tätiä ennen ku saan keltarauhas lääkkeet et sais taas kierron ☹ ärsyttää tää kropan epämääräinen oireilu aivan sikana. Oon nyt jo kahteen kertaan täs kierrossa luullut tuntevani oviksen mutta en sit ilmeisesti oo tuntenutkaan......

https://aijaa.com/MaQ1MaQ1On
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä