Haaveena vauva 2020

No niin @Kasikuus, joko tänään testaat?! :love: Kyllähän tuo nyt aika pahasti plussalta alkaa jo kuulostaa. Samoin @Brunet82. :love:

Itsellä on jotenkin oireeton ja tyyni olo. Jotenkin niin vahva fiilis siitä, että tässä käy kuten kuuluukin käydä. Ei oo yhtään tunnetta siitä, että tuleeko ens viikolla menkat vai plussa, mutta se on jotenkin melkein ihan sama. Vaikka toki sitä plussaamista toivoisi enemmän kuin mitään, mutta kyllä se sitten tulee kun sen aika on.
 
@Pampula3 Jännä, että tuo kohdunnapukka käyttäytyy erilailla kaikilla. Minulla se on ollut aina ennen menkkoja pehmeä ja alhaalla, ei koskaan kova.
Jospa sinullakin nyt olisi se plussa tulossa sieltä, kun kohdunnapukka erilainen kuin yleensä ❤ Ja on se jännä muuten, että jos tässä plussat pärähtää niille, jotka ei sitä mielellään juuri koronan takia ottaisi :D Minä olen meinaa alkanut sitä plussaa pelkäämään koronan takia ja monta kertaa jo ehtinyt miettiä, että kumpi olisi parempi, menkat vai plussa. Siltikään ei haluaisi yritystä lopettaa ja toivoo, että tää koko korona ois yhtä unta vaan.
 
@Korallikala En aio testata :) Jotenkin se fiilis on niin 100% menkkojen alkamisen kannalla, niin ei tee mieli testata :D
Mut sit kuitenkin haluaa uskoa, että me kaikki piinailijat tehdään rynnäkkö marraskuisiin/joulukuisiin ❤ Tsemppiä sinulle loppu piinapäiviin ❤
Niin ja se piti vielä sanoa, että on niin monessa kierrossa ollut lupaavia oireita ja silti saanut pettyä, niin siihen on jotenkin turtunut ja ei osaa enää toivoa sitä plussaa. Se tulee, jos tulee.
 
Samoja mietteitä @Kasikuus. Tässä tilanteessa voisi tosiaan ajatella "positiivisesti" niin päin et menkat ois kerrankin ihan hyvä juttu tuon koronan takia. Mut juu, mä täytän kohta 35 ja mies 40, ja tuo amh-arvo minulla jo vähän alentunut, sekä jo vuoden yritys kohta takana, joten ei yritystä oikein voisi tauollekaan noiden faktojen valossa laittaa.
 
Viesti vähän aiheen ohi, mutta onko täällä muuten monilla se tilanne et lapset on kuitenkin päiväkodissa/koulussa koronasta huolimatta?

Me ollaan molemmat miehen kanssa ammateissa joissa etätyö ei ole mitenkään mahdollista, joten pienempi menee tulevalla viikolla päiväkotiin ja pieni koululainen luultavasti kouluun, koska vaihtoehtoja ei ole. Koululainen ehkä jotenkuten pärjäilisi yksinkin, se on vielä pohdinnassa. Harmittaa et kaikki 4 ollaan sitten eri paikoissa hakemassa niitä pöpöjä. Kaikki vaihtoehdot olen läpikäynyt et miten saisi jäätyä kotiin, mut nyt erityisesti se työvelvoite on molemmilla, joten näillä mennään.
 
Onpas täällä jännittäviä oireita ja aikoja useammalla. Toivottavasti tulisi kunnon plussa-aalto raskauksille, ei koronalle! Itsellä on ollut varsin oireetonta. Hetkittäin pahoinvointia, edellisessä kierrossa oli paljon enemmän, lisäksi välillä rinnat aristaneet. Eilisestä muutaman kerran voimakas aristus alavatsalle ja vasemmalle puolelle, josta tässä kierrossa ovulaatio. Ei vielä minkäänlaista vuotoa/tuhrua ja lämpö edelleen 36,8, tosin heti aamusta en ole päässyt mittaamaan. Palelen kyllä mutta se ei ole ihmeellistä minulle. Äsken testasin töistä tulon jälkeen RFSU:n herkällä testillä ja testiajan puitteissa joko haalea haamu tai viivanpaikka. Muistelisin, että edellisessä raskaudessakin herkkä näytti tosi haaleaa suunnilleen samoina päivinä. Katsotaan maltanko odottaa huomiseen aamuun vai uitanko testin illallakin. Herkkiä ei enää kaapissa ole mutta löytyy sekä rfsun että pc raskaustestejä. Miten olette kokeneet, voiko 25IU raskaustestiin tulla selvempi viiva kuin herkkään?
 
  • Rakkaus
  • Vau!
Reactions: minttuni ja Lilmi89
Tsemppiä kaikille piinaviikoilla oleville!

Mä olen viimeisen vuoden aikana aina joissakin kierroissa herännyt noin kierron puolen välin huitteilla yöllä hetkelliseen polttelevaan "menkkakipuun". Oon tässä alkanut miettiä, että voisko kyseessä olla ovulaatio tai varmaankin jotakin siihen liittyvää. Mulla ei siis ovis oo koskaan vuosien varrella oireillut mitenkään. Tää kierto on myös vähän kummallinen, koska silloin kun menkkojen olis pitänyt alkaa, niin vatsa oli sekaisin niin kuin mulla asiaan kuuluu jne. mutta sitten kaikki loppui eikä menkat koskaan alkaneet. :unsure: Eihän tässä tietty muu auta kuin odotella, mitään testejä en lähde tän takia kaupasta hakemaan tai tilailemaan - varsinkaan, kun mitään oireitakaan ei ole.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Lilmi89
Onpas täällä jännittäviä oireita ja aikoja useammalla. Toivottavasti tulisi kunnon plussa-aalto raskauksille, ei koronalle! Itsellä on ollut varsin oireetonta. Hetkittäin pahoinvointia, edellisessä kierrossa oli paljon enemmän, lisäksi välillä rinnat aristaneet. Eilisestä muutaman kerran voimakas aristus alavatsalle ja vasemmalle puolelle, josta tässä kierrossa ovulaatio. Ei vielä minkäänlaista vuotoa/tuhrua ja lämpö edelleen 36,8, tosin heti aamusta en ole päässyt mittaamaan. Palelen kyllä mutta se ei ole ihmeellistä minulle. Äsken testasin töistä tulon jälkeen RFSU:n herkällä testillä ja testiajan puitteissa joko haalea haamu tai viivanpaikka. Muistelisin, että edellisessä raskaudessakin herkkä näytti tosi haaleaa suunnilleen samoina päivinä. Katsotaan maltanko odottaa huomiseen aamuun vai uitanko testin illallakin. Herkkiä ei enää kaapissa ole mutta löytyy sekä rfsun että pc raskaustestejä. Miten olette kokeneet, voiko 25IU raskaustestiin tulla selvempi viiva kuin herkkään?
Mulla ainakin tuli pc testeihin selkeämmät viivat kuin herkempiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Vesinokkaeläin
Viesti vähän aiheen ohi, mutta onko täällä muuten monilla se tilanne et lapset on kuitenkin päiväkodissa/koulussa koronasta huolimatta?

Me ollaan molemmat miehen kanssa ammateissa joissa etätyö ei ole mitenkään mahdollista, joten pienempi menee tulevalla viikolla päiväkotiin ja pieni koululainen luultavasti kouluun, koska vaihtoehtoja ei ole. Koululainen ehkä jotenkuten pärjäilisi yksinkin, se on vielä pohdinnassa. Harmittaa et kaikki 4 ollaan sitten eri paikoissa hakemassa niitä pöpöjä. Kaikki vaihtoehdot olen läpikäynyt et miten saisi jäätyä kotiin, mut nyt erityisesti se työvelvoite on molemmilla, joten näillä mennään.
Meillä menee ensi viikolla perhepäivähoitajalle ainakin yhtenä päivänä, kun mulla on hammaslääkäri. Tein viime viikon etätöitä 2 v:n kanssa ja voin sanoa, että oli aika mielenkiintoista. :LOL: Mutta ei nyt kuitenkaan aivan mahdotonta, niin kai me tuota yhdessä etäilyä kuitenkin toistaiseksi jatketaan, vaikka se aika rankkaa mulle olikin.
 
Mun viestit vaikuttaa synkemmiltä kuin ne on, kun nämä hemmetin hymiöt ei toimi :confused:
Ei ole tarkoitus masistella kaikkien fiiliksiä alas :D

Alkaa olla pitkästynyt fiilis jo kun vuoto jatkuu yhdeksättä päivää. Keskenmeno on jo itsessään perseestä, mut nää loputtomat menkat on kyllä ihan kohtuuton lisärangaistus :p :D
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni ja Lilmi89
@Vesinokkaeläin Kuvaa? Olen kuullut, että se herkkä on huonompi, kuin se ei herkkä. Testaa ihmeessä uusiksi

Mä tässä jo ehdin pohtia, jos tekis ovistestin Toki eihän sellanen kaikilla toimi ja näytä raskautta. Jospa nyt malttais kuitenkin odottaa huomis aamuun, ku en oo koskaan nähnyt dpo15 päivää
Jännittävää! :D


Tänne ei kummempia. Tekis mieli sanoo ääneen yks juttu, mutta en uskalla, koska oon taikauskoinen. :D Voitte vain arvata.
 
Kyllä ne mun menkat sieltä nyt alkaa, jos ei tänään niin huomenna viimeistään... :( Voimistuvaa menkkajomoa vatsassa ja hieman selän puolella, ei voi olla merkki muusta kuin menkoista, kun selkeästi nyt kivut voimistuu. No, onneksi tämä kierto meni aika rennoin ottein, toiveet näin monen yk:n jälkeen kun ei enää kovin korkealla ole. Tämän vuoden vauvaa ei enää kai ehdi tulla.

Toivottavasti muut vielä tässä kierrossa plussaatte ❤ ja jos ei, ehkä tavataan 2021 haaveilijoiden ryhmässä. Itse en vielä tiedä jatkuuko matkani sinne, ehkäpä, jos hoidot vielä pääsisivät lähikuukausina jatkumaan. Aika näyttää... Seurailen tätä ryhmää varmaan vielä hetkisen ja sitten poistun takavasemmalle. Kiitos kaikille vertaistuesta, ootte ihania, toivottavasti haaveet käyvät kaikilla jonain päivänä toteen ❤
 
@Vesinokkaeläin Kuvaa? :p Olen kuullut, että se herkkä on huonompi, kuin se ei herkkä. Testaa ihmeessä uusiksi :)

Mä tässä jo ehdin pohtia, jos tekis ovistestin :D Toki eihän sellanen kaikilla toimi ja näytä raskautta. Jospa nyt malttais kuitenkin odottaa huomis aamuun, ku en oo koskaan nähnyt dpo15 päivää :LOL:
Mulla on huomenna myös dpo15. Lisäksi nyt jo kierron 37 päivä. Eilen kuitenkin raskaustesti nega, joten lähinnä oottelen et alkais jo menkat niin pääsis uuteen kiertoon. Kai se kuitenkin pitää myös aamulla testaa uudelleen.
 
@Pampula3 :( Voimia! ❤❤ Mut toivoa vielä on, kun ei ole vuoto alkanut. Sitä toitotan itellenikin koko ajan.

@PumpuliNumpuli Pysyn lujana ja odotan aamuun, vaikka tää pvä onkin yhtä piinaa, kun koko ajan tuntuu, et valuu jotain housuun :D Mut toistaiseksi ollut vain vv. Pirun pitkä pvä ollut. Harvoin sitä ma aamua tällain odottaa :D

@Jjenn :( Peukut pystyssä, että olisi ovis tapahtunut myöhemmin ja huomenna testiin piirtyisi haamu.

Mun tekis mieli jo napata s.lääkettä, ku koko ajan polttelee. Mies hieronut pitkin pvä alaselkää. Mieli on taas aika jees, ihme kyllä :) Nyt kun pari ruokaa tehtynä valmiiksi, että on lapsilla huomenna syötävää, kun kotiutuu isältään, ni mä voin taas lösähtää sohvalle ja ottaa ehkä palan, kaks, kolme, kokonaisen levyn suklaata :LOL:
 
Hei mitä ootte mieltä lasketaanko 1 päivän vuoto menkoiksi? Tai siis mulla oli ensin päivän ajan ihan pientä tiputtelua sitten 2. päivänä noin 10 tuntia perus vuotoa, niinkuin kuukautisissa yleensäkin, myös vatsa&selkä kivut olivat samantyylisiä tuolloin kuin menkkojen aikana. Mutta vuoto loppui jo saman päivän iltana ja seuraavana eli 3. päivänä oli vain pientä tiputtelua, sen jälkeen ei mitään. Olivatko nämä siis kuukautiset vai eivät??
Ja tämä vuoto alkoi siis 5 päivää ennemmin (kp23/28) kuin menkkojen olisi pitänyt normaalin kierron mukaan alkaa. Olen hämmentynyt...
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89
@Kasikuus Voi kun tulis plussa! ❤

@Lauramariellas Kai se ensimmäinen kunnon vuotopäivä on kp 1, ainakin niin olen käsittänyt. Oletko tehnyt testiä?

@Vesinokkaeläin Kyllähän siinä joku viiva näkyy. ❤ Piirtyikö kuinka nopeasti?

Mulla jomottelut vähentyneet, mutta selällään maatessa vihloo häpyluuta. Kävin pitkällä metsälenkillä ja sen jälkeen kun otin liivit pois ja menin suihkuun, niin oikean rinnan ulkosyrjää särki ja sehän on turvonnut! Siis toinen boobsi! :oops:
 
Kyllähän siellä haalea toinen viiva näkyy @Vesinokkaeläin ❤ Toivottavasti siitä vahvistuu!

@Hypsy Kyllä kuulostaa sinullakin niin lupaavalta ❤
Toistaiseksi on täällä vuoto pysynyt poissa ja vv tulee sit senkin edestä. Pari kertaa joutunut jo suojan vaihtaa. Polttelut ei hellitä, olo muuten hyvä. Hullulta tuntuu, jos ei menkat tässä illan/ens yön aikana ala.
Saas nähdä jänistänkö aamulla ja siirrän testaus päivää, jos mulla vaikka oiskin vähemmän päiviä oikeasti :censored:
 

Yhteistyössä