Haaveena vauva 2020

@Sanniemoi elellään siis samoissa päivissä, mulla lauantaina pitäs alkaa :) eilen nippaili alavatsaa ja alko myös rehellinen flunssa, kurkku kipeä :ROFLMAO: rinnat vähän turvoksissa, niinku aina näihin aikoihin. Jotenki en usko, että ois käyny tärppiä
 
@Karvakorvat itsellä on jotenkin toiveikas olo jostain syystä :ROFLMAO: mut ei auta kuin odotella ja toivoa parasta meille molemmille. :) mulla oli vklopun aikana tullut kasvoihin myös näppyjä, normaalisti kärsin atooppisesta ihosta. Mut nämä kaikki voi liittyä toki vaan niihin alkaviin menkkoihin, siks tää onkin niin ärsyttävää :cautious:
 
Täällä piinapäivät aluillaan, tänään dpo 3. Viime yönä mulla oli aivan hirveä päänsärky, eipä oo hetkeen ollu noin pahaa.

Ihanaa, et pääsee jännää teidän muiden kanssa niin ehkä nää omat päivät kuluu kans nopeemmin! Toivotaan plussatuulia kaikille piinailijoille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Sanniemoi
Päivät menee aivan liian hitaasti, tällä hetkellä vaan veetuttaa lauantai ja menkkojen alku. Jostai syystä tuntuu siltä, että saattas kestää pidempää raskautua nyt ton km jälkeen. Ois kyllä ihanaa, jos raskaana oltais :cry:
 
Täällä piinapäivät aluillaan, tänään dpo 3. Viime yönä mulla oli aivan hirveä päänsärky, eipä oo hetkeen ollu noin pahaa.

Ihanaa, et pääsee jännää teidän muiden kanssa niin ehkä nää omat päivät kuluu kans nopeemmin! Toivotaan plussatuulia kaikille piinailijoille :love:
Mun tärppikierrossa oli oviksen jälkeen päänsärkyä dpo 7-13... ;) Nuo siis merkkasin flo'on, mutta muistaakseni päänsäryt alkoivat jo aiemmin oviksen jälkeen.

Mulla on tänään ollut mahakipuja/vihlontoja jotka vois ehkä liittyä ovikseen. Onnistuneita talletuksia ei saatu viime viikolla vaikka kyllä ahkerasti yritettiin, joten sikäli mun on varmaan ihan turha piinailla. Ehkä vappuna onnistaa paremmin ku niihin aikoihin on seuraava ovis. :whistle: Yritän seuraavan kierron ottaa vähän stressittömämmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyyyti ja Sanniemoi
@Sanniemoi ja @Karvakorvat kiva et ollaan näin samassa tilanteessa! Hirmu jännittävä viikko siis edessä! Minulla siis myös la pitäisi alkaa menkat.
Omasta olosta sen verran, että munasarjan vihlonnat loppuneet, tilalle tullut väsy ja kylmyys! Nytkin villasukat, pitkäthousut, paita ja huppari sekä peitto, silti varpaat jäässä :whistle:
Edelleen pää sanoo, ettei raskaus voi alkaa tämmöisestä puoli huolimattomasta yrityksestä, mutta en voi keksiä näitä oireitakaan (n)
Äitiyspakkaus: itse pidin kovasti! Oli minusta paljon neutraalimpi kun esim 2016 pakkaus, joka oli selkeä poikaboxi :p

@-Brita- pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.
Käsittääkseni 36. Päivän kierto voi vielä hyvin sisältää ovulaation ;) tunnetko/huomaatko ovis oireet kierrossa?
 
Viimeksi muokattu:
Täällä joku dpo7-8, ja jotain oireita ehkä saattaisi olla. Ikenistä tulee verta, kauhea kylmä, nippailua mahassa ja väsyttää.

En tosin kauheasti usko, että olisi onnistunut kun vuosi yrittämistä takana. NIin miksi nyt kun ei muutenkaan :D

Lisäksi, söin tammi ja helmikuussa letroja, ja nyt maaliskuussa en syönyt kun ketutti koko touhu. Ovuloin silti normaalisti ilman niitäkin ( en ihan tiedä miksi ne minulle edes määräättiin ).

Nooh, katsotaan
 
Mä taidan sittenki ehtiä vielä tälle vuodelle :cry: tein sittenki testin jo tänään kun viime raskaudessa näytti haamun näillä päivillä.
 

Attachments

Karvakorvat: kyllä siellä haamu näkyy :)

Täällä on eletty mielenkiintoinen viime viikko. Päädyin tekemään testin vkl juhlien vuoksi yli viikko sitten ja se näytti yllätykseksi positiivista. Mulla oli 3. Terolut kuuri meneillään ja kiertopäivä oli 20 kun testasin ekan kerran. Viikon aikan tuli testattua luvattoman monta kertaa ja viivat sen kun vahvistuivat. Olo on ollut hyvin epätodellinen, koska ovulaatiosta ei ole ollut tietoakaan ja se ei ole oireillut mitenkään.
Voi se tarina mennä joskus näinkin näköjään :)

Tällä hetkellä siis 4+3 menossa kierron mukaan mutta veikkaan ovulaation tapahtuneen kierron aikaisessa vaiheessa eli todnäk pidemmällä. Eilen testasin digiin 3+ :)

Oireita ei ole muita kuin pientä arkuutta rinnoissa ja tajuton unettomuus... todennäköisesti stressiä :D

Elikkä jos kaikki menee hyvin niin ehkä saadaan vauva jo tälle vuodelle :)
 
Täällä joku dpo7-8, ja jotain oireita ehkä saattaisi olla. Ikenistä tulee verta, kauhea kylmä, nippailua mahassa ja väsyttää.

En tosin kauheasti usko, että olisi onnistunut kun vuosi yrittämistä takana. NIin miksi nyt kun ei muutenkaan :D

Lisäksi, söin tammi ja helmikuussa letroja, ja nyt maaliskuussa en syönyt kun ketutti koko touhu. Ovuloin silti normaalisti ilman niitäkin ( en ihan tiedä miksi ne minulle edes määräättiin ).

Nooh, katsotaan
Täällä menossa dpo 6 ja oon aivan rikki, väsyttää ihan sikana! Pari päivää oon myös palellu ja alavatsaa vihloo. Mies uskoo kovasti että nyt tärppäsi, mutta itse oon asenteella pessimisti ei pety :unsure:
Toivotaan että nää olis raskausoireita molemmilla :)
 
Onnea kaikille plussanneille:love:

Kävin myös kattomassa tän vuoden äitiyspakkauksen ja se oli kyllä kieltämättä täynnä ihania vaatteita:)

Mä sain tänään puhelun lääkäriltä ja hcg on vihdoinkin laskenut alle 5 eli KU on nyt ohi. Saatiin lupa yrittää uudestaan heti:) nyt mulla ei vaan oo tietoa miten mun kierto menee mutta seuraavista kuukautisista se selviää.. en vaan jaksais odottaa! Oon sellanen mulle kaikki heti nyt tyyppi:LOL:

Voiko joku mulle valasta et milloin mun pitöä alkaa tikuttamaan sitä ovista? Mä en siis tiedä näistä jutuista mitään vaikkakin on jo 5 lasta:ROFLMAO:
Ja mitkä ovistestit on parhaimpia??
 
Viimeksi muokattu:
Tein firsresponsen vielä kotona, selkeä viiva tuli varsinki nyt testi ajan jälkeen. Testiajalla oli myös selkee, mut nyt siinä on punanen selkeä viiva :love:
Toki menkat voi vielä alkaa ja edellinen tosiaan oli tuulimuna niin tässä oikeen vielä osaa olla mitenkään päin
 

Attachments

Yhteistyössä