Haaveena vauva 2020

@Owlet kapseleita. Vois kyl tilata sitä hunajaa, jos tästä ei nyt plussaksi muutu. Nostin kapseleiden annosmäärää kahteen tällä viikolla.
 
Mulla on monessa kierrossa ollut oviksen jälkeen kovaa pahoinvointia, yökkimistä ja kerran oksensinkin.

Itse olen syönyt gelee royale-kapseleita, huomenna on eka purkki tyhjä.
 
Kapseleina itsekin syön gelee royalen. En edes tiennyt että siitä on joku toinenkin muoto :LOL: Muutaman kerran olen unohtanut syödä kun ei ole mitään muistutusta. Kaks kiertoa olen syönyt, nyt starttaa kolmas kierto missä gelee royale. Ekassa kierrossa aloton kp 9 syömään. 63 päivää sitten alotin ja 10 jäljellä 60kpl purkissa eli muutama on jäänyt syömättä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Kiitos vastauksista @Helmiina1978 , @Apustaja ja @Haavejuttu!

Itse kokeilin tässä kierrossa, eli siis kesäkuun alusta, sitä hunajaa ja pohdin et onko ne kapselit parempia o_O Söin macaa ja sitä geele Royale hunajaa aamupuuron seassa, oli hyvä yhdistelmä niin maca ei hirveesti maistunut. Söin sen hunajapurkin tyhjäksi ja sen jälkeen oon vähän vaihdellen syönyt macaa... Jotenkin sen ultran jälkeen tuli sellainen "ei niistä mitään apua ollut"-fiilis .
 
Meillä macakuurin aloitti myös mies. :sneaky: Pitääkin kokeilla tota vesilasissa kulautusta. Mun macapussissa ei ole mitään ohjeita, mutta monessa paikkaa lukee että pitää pitää 3viikon jälkeen tauko. Pidättekö te?:eek:
 
Mä oon macaa syönyt vuosia (6-7) silleen säännöllisen epäsäännöllisesti; joskus en pitänyt taukoja ja joskus pidin. Söin siis ihan ilman vauvapuuuhia ihan ku on hormooneille hyvä tuote. Tällä hetkellä Mul on kapselit mut jauhettakin oon muutaman pussin syönyt. Ja silloin laitoin marjojen/banaanin ym kanssa smoothieen.

Gelee royal on tietääkseni tosi tehokas hunajana tai mitä se mössö onkaan. Mut kapselit ajaa saman asian.
 
Omaa napaa. Mun menkat tuntuu niukentuvan vaan kierto toisensa jälkeen (n) Nyt on kp 3 ja vuotoa ei ole eilis illan jälkeen tullut siteeseen kuin n. ruokalusikan kokoinen läntti. Ennen vuoto oli tosi runsasta, öisin side + tamponi ja silti saatoin vuotaa läpi. Menkat kestää kuitenkin sen 6 päivää mutta aiempaan verrattuna vuotomäärä on todella vähäistä. En tiedä milloin vuoto on liian niukkaa, luulisin että lasketaan vielä normaaliksi kun vuodan kuitenkin useamman päivän. Onhan tämä paljon mukavampi ettei tarvitse pelätä millon vuotaa läpi, mutta samalla pelottaa että jos vaan niukkenee koko ajan niin millon vuoto muuttuu aivan liian niukaksi (n)
 

Attachments

Omaa napaa taas. Äitini kyseli tänään "millonkas teille tulee perheen lisäystä?" ja "mahtuishan tänne hyvin yks jos toinenkin lapsi kun on niin iso talo teillä". Teki mieli purskahtaa itkuun ja sanoa että vuoden päivät sitä on nyt yritetty. Mutta vastasin vain että kaikki aikanaan. En tiennyt mitä muutakaan olisin vastannut. Tekisi mieli puhua tästä aiheesta perheelle ja kavereille, mutta jotenkin aiheesta puhuminen pelottaa. Onneksi on tämä ketju minne voi aina avautua :love:
 
Omaa napaa taas. Äitini kyseli tänään "millonkas teille tulee perheen lisäystä?" ja "mahtuishan tänne hyvin yks jos toinenkin lapsi kun on niin iso talo teillä". Teki mieli purskahtaa itkuun ja sanoa että vuoden päivät sitä on nyt yritetty. Mutta vastasin vain että kaikki aikanaan. En tiennyt mitä muutakaan olisin vastannut. Tekisi mieli puhua tästä aiheesta perheelle ja kavereille, mutta jotenkin aiheesta puhuminen pelottaa. Onneksi on tämä ketju minne voi aina avautua :love:
Ymmärrän sua tässä asiassa. Mä kans välillä mietin et ois ihanaa puhuu perheelle, varsinkin kun ens kuussa mennään tutkimuksiin ja mahdolliset hoidot. Jotenkin kaipasin jutella siskoillekin, kun he ois vertaistukea, mut mies ei haluu et puhutaan ja muakin jännittää kertoo ennen kuin on plussa tullut.
 
@Haavejuttu nuo kysymykset on kyllä vaikeita! :unsure: Mutta suosittelen kyllä kertomaan jollekin perheessä, jos teillä on sellainen suhde et pystyy kertomaan.

Mulle ainakin on ollut henkinen tuki siskosta ja muutamasta työkavereista, koska käsittelen asiaa puhumalla. Mun äitikin tietää asiasta, koska oon aina kertonut hänelle tärkeetä asiat, nyt on ollut hieman hankaluutta siellä suunnalla. Mies taas ei niinkään puhu hoidoista yms. Joten hänen perheensä ei tiedä asiasta. En halua olla se joka heille siitä kertoo, koska ovat kuitenkin miehen perhe. Miehelle on kyllä ok et puhun, mutta itse koen et en ole oikea ihminen puhumaan heille siitä. Toki noita vaikeita tilanteita tulee sitten, kun he eivät tiedä ongelmista. Mutta sitten hengitetään syvään ja yritetään selvitä (n)
 
Mä en nyt liity piinailijoihin, kun ei oo mitään hajua ovulaatiosta. Sain kp 18 hieman vahvemman viivan ovistestiin, mutta kaikki oireet, jotka mulle on aina kertonu oviksen, puuttuu. Ei limoja tai tuttuja "menkkajomoja". Oon nyt jatkanu vielä testailuja, jos ovis tuliskin ensi viikolla vasta. Mulla on ekaa kertaa käytössä noi rfsu:n testit.
 
Muutama kaveri tietää kyllä että yritetään ja alkuun yhden kanssa puhuttiinkin aiheesta enemmän ja aina kun testasin niin halusi tietää tuloksen ja millon testaan ym. Mutta nyt moneen kuukauteen ei ole enää mitään kysellyt joten en ole ottanut itsekkään asiaa puheeksi :unsure: Mutta tosiaan on hyvä että täällä voi aina avautua, olen välillä huono puhumaan asioista mutta näin kirjoittamalla tuntemattomille asioista kertominen on helppoa (y)

Eilen aloitin juomaan sitä vadelmanlehtiteetä ja ai että mikä tuoksu! Ja maistui myös tosi hyvälle, tuota juo kyllä mielellään :)
 

Yhteistyössä