Haaveena vauva 2020

@Wintersun kuulostapa lupaavilta oireet :barefoot: milloin aloitat testailut?

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

Nyt kp 26/29 ja alko kauheet alavatsa ja alaselkäkrampit. Toivottavasti menkat ei nyt vaan alkais. Lyhin kierto mulla on ollu 27, ja oon varma et oviksesta nyt 11 tai 12 pv. Eli kiiden ei kyllä pitäis alkaa todellakaan. Kipu on kyllä erilaista ja sijoittuu enemmän oikealle puolelle. Vitsit ei enää montaa tuntia kun pääsee testamaan. Noin 7h odottelua vielä:whistle:
 
Haluaisko joku muu/ pari muuta ottaa kopin listan päivityksestä?
Voin siis itsekin jatkaa, mutta että olis pari muutakin apuna? Teen tätä itse puhelimella eikä se kovin vaikeaa mielestäni ole. Välillä tulee virheitä mut elämä on :)

Kunhan joku sen päivittää, mielestäni selkeämpää et muutama päivittää kuin että jokainen omansa, kun sitten tulee niin monta listaa, lista /pvä parempi.

Vai mitä mieltä muut ovat :)?
Olis varmasti hyvä olla pari päivittelijää, itse en valitettavasti ota koppia. Taaperon kanssa välillä ei ehdi tehdä yhtään mitään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
@Wintersun voi miten lupaavia oireita siellä !! Oispa se nyt sitä !! :love:

Muillekkin piinailijoille peukut pystyssä.(y)

Listan päivitykseen en pysty minäkään nyt sitoutumaan, pahoittelut. (n)

Täällä ovikseen kolme päivää, tänään aattelin kellistää miehen. Kyllä toi maca lisää oireilua kovasti, mulla kauheat himot ja ovislimaa nyt jo. Ärsyttäää kun ovistestit ei vieläkään tulleet niin toivottavasti ei oo mennyt jo. Flo ennustaa siis keskiviikolle ovista. Yleensä on ollut kyllä tosi paikkansa pitävä.
 
  • Tykkää
Reactions: haaveilija-31
Millaisia kipuja sulla on? Mulla kauheasti vaihtelee kierrosta riippuen. Joskus tosi kovat kivut, toisinaan taas puoli päivää kestävää jomotusta.
Plussalta testi vaikuttaa!
Tässä kierrossa kovaa menkkajomottelua ja turvotuksen tunnetta ollu jo about viikon. Yleensä mun ovisoireet tosi kova toispuoleinen kipu mikä pahenee tärinässä ja tuntuu koko lantio takapuoli akselilla. Ei oo ennen ollu pahemmin kipuja ennen ovulaatiota. Liman määrä vaihtelee, joskus tulee tuutin täydeltä ja joskus just ja just edes huomaa. Nyt odotan tota kovaa kipua minkä yleensä tunnistan ovulaatioksi. Menkkajomotuksia kyllä tuntuu tälläkin hetkellä..
 
Moikka! Uusi haaveilija ilmoittautuu. Yli vuosi yritetty toista lasta, viime kesänä km alkuraskaudessa. Nyt odotetaan lähetettä hedelmällisyyspolille. Onko teillä kokemusta kilpirauhasarvojen vaikutuksesta raskautumiseen?M tsh-arvo viitearvojen sisällä, mutta ylärajoilla (n.3,5) ja jostain luin että pitäisi raskautta suunnittelevalla olla tasoa 1,5. Tk lääkäri ei sitä kuitenkaan mitenkään kommentoinut, sanoi sen vaan olevan viitearvoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Miten jaksat odottaa :rolleyes: millä testaat? Toivottavasti tulee plussa!
Mä en toivonmukaan testaa ollenkaan vaan odotan menkkoja mut realistisesti ajatellen varmaan dpo 9, ellei jo vuoda. Eli eks ke. :LOL:
No kun haluun tehä testin sillon ku mieskin on paikalla :D mulla on 2 apteekin normia testiä (25 herkkyys) ja cb digi. Teen apteekin testin.

Toivottavasti sulla noi oireet enteilis plussaa:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Omaa napaa taas. Menkat taitaa olla jo lopuillaan. Yön aikana siteeseen tullut ruokalusikallinen verta, tänään vessakäynneillä pyyhittäessä tooosi haaleaa rusehtavaa vuotoa. Eli en vuoda enää siteeseen asti.

Rupesin miettimään sitä että entä jos tässä kiertossa tärppäisi? 1,5 viikon päästä ensikäynti lapsettomuushoitoihin, tai siis tuolla käynnillä vaan otetaan papa ja verikokeita ja ilmeisesti jutellaan asioista ym ja sitten hoitaja laittaa lähetettä eteenpäin. Niin mietin tässä että jos tärppääkin niin sittenkö vain täytyy perua mahdolliset seuraavat ajat? Entä jos joku aika on ennen kuin plussaan, esim se aukiolotutkimus, voiko se vaikuttaa alkuraskauteen, kiinnittymiseen ym? Vai tehdäänkö sitä edes siihen aikaan (ovis-menkat välillä) kierrosta? Nyt pää onkin aivan täynnä ajatuksia ja mietin jo miksi edes varasin aikaa kun rupesi stressaamaan kaikki :unsure:
 
Moikka! Uusi haaveilija ilmoittautuu. Yli vuosi yritetty toista lasta, viime kesänä km alkuraskaudessa. Nyt odotetaan lähetettä hedelmällisyyspolille. Onko teillä kokemusta kilpirauhasarvojen vaikutuksesta raskautumiseen?M tsh-arvo viitearvojen sisällä, mutta ylärajoilla (n.3,5) ja jostain luin että pitäisi raskautta suunnittelevalla olla tasoa 1,5. Tk lääkäri ei sitä kuitenkaan mitenkään kommentoinut, sanoi sen vaan olevan viitearvoissa.
Tervetuloa! Mikäli haluat etusivun haaveilijat listalle niin pistähän tietoja tulemaan! :)
 
Miksi katson netistä tuplarattaita.. ehkä hieman meen asioiden edelle :confused:
Jos nyt tärppäis tulis nuorimmille ikäeroa 2v7kk.. eihän sillon kauheesti ees tartte tuplia o_O
Heh, mä menen myös asioiden edelle kun tänään viimeksi selasin nettikauppoja ja etsin kivan näköisiä vaunuja, pinnasänkyä ym. Googletin myös eri yhdistelmävaunuista kokemuksia. Välillä sitä miettii onko tämmönen enää edes normaalia, mutta kun sen oman pikku käärön haluaisi niiiin kovasti :love: Ja kun kaiken katsoo ja vertailee valmiiksi niin sitten kun tavaroiden osto on ajankohtaista niin on helpompi lähteä kaupoille :LOL:
 
Joku täällä kyseli macan käytöstä. Mä käytin sitä kuusi vuotta sitten kiertojen tasaamiseen pillerien lopetuksen jälkeen. Söin 2 x kapseliä päivittäin samoissa sykleissä kuin pillereitä eli kolme viikkoa ja viikko ilman. Aina kun yritetään hormonitoimintaan vaikuttaa ns. kevyillä konsteilla, niin tuloksia alkaa näkyä yleensä vasta muutaman kuukauden kuluttua. Tuolla tavalla kierrot kuitenkin palautuivat muutamassa kuukaudessa ruotuun ja vakioituivat sinne 33 päivään. Meillä erityisesti mies syö macaa aamusmoothien seassa, mutta hän on sitä syönyt jo varmaan 10 vuotta. Sykleittäin hänkin sitä käyttää juuri kolmen viikon + tyhjä viikko tyylillä.

Mä sain tässä kierrossa ensimmäistä kertaa väriä ovulaatiotikkuun! :geek: Viiva oli todella haalea ja mökkiviikonlopun takia en edes tiedä onko kyseessä haaleneva vai tummeneva viiva, mutta sitä tässä nyt yritän selvittää kahdesti päivässä testaamalla. Ei varmaankaan ehditä ovista kuitenkaan tässä(kään) kierrossa hyödyntää, ellei kyseessä ole tummeneva viiva ja ovis vasta tulossa. Mukavaa kuitenkin saada edes johonkin tikkuun väriä!!(y)
 

Yhteistyössä