Haaveena vauva 2020

@Kiemura pahoittelut menkoista:(

@Helmiina1978 täällä kanssa testi nega joten kohti uutta kiertoa mennään:( hirveä tunne kun on itse aivan varma että on raskaana ja sitten ei olekkaan, mä alan epäillä mun mielen terveyttä:LOL:

Tää on tosi kurja tää mun ovulaation jälkeinen pahoinvointi.. on siis ihan verrattavissa raskauspahoinvointiin.. yök:sick: mistähän tää johtuu ja mitenhän tästä pääsee eroon?
 
@Maggie84 mulla oli se KU aika pitkällä joo, mut hcg oli onneks matala koko ajan. Maksimissaan 590 oli ja ei onneks alkioo ollut alkanut tekeen sinne munatorveen vaan pelkästään jotain muuta raskaussolukkoo. Mää siis plussasin 15.3.2018 ja 25.3 viikolla 5+3 vissinkin todettiin keskenmenneeks ja hcg oli 250, siitä kuukausi eli 25.4.2018 todettiin, että se onkin kohdunulkoinen. Ja metotreksaatti pistoksella hoitui. Lääkäri oli sitä mieltä, että kerta kuukausi jo mennyt niin ei enää odotella yhtään vaan suositteli solusalpaajaa, mää olin vaan helpottunu, että vihdoin mua kuunnellaan ja otetsan tosissaan ja saan apua :)
Mulla eka KU tuli kun mulla oli kierukka 05/17 ja oli melkonen show että saatiin se hoidettua, leikkausta ei onneks tarvin ja toinen tuli nyt 03/19 ja se onneks kuivu itsekseen pois ja oli melko ”helppo” fyysisesti kun vuoto ja kaikki kesti vaan n.3vk..mutta henkinen puoli olikin sitten eri juttu:(
Se on kurjaa kun tuntuu että lääkärit ei aina ota tosissaan kaikessa ja sit pitää jankata ja ravata päivystyksessä että saa apua..
 
Hei, tietääkö kukaan miten toimia kun huomenna siis mitä luultavimmin toinen inssi ja yritin pe soitella Kysin lapsettomuuspolille ja kysellä että pitääkö minun soittaa ajanvarausnumeroon aamulla, mutta siellä oli sulku ja kukaan ei vastannu.
Soittoaika on 12.30 eteenpäin ja jos aamulla soitan niin meneekö puhelut edes läpi? Mitään muuta numeroa mulle ei ole edes annettu. :eek:
Alkaa tulla semmonen pieni paniikki, että mitäs sitten jos ei saa puhelua läpi :(
 
Pahoittelut uusista kierrosta :unsure: tsempit jaksamaan

Onnea @Amore- toivon vahvistumista viivoille:love:

Piinailun aloittaville myös tsempit(y)

Mulla dpo 12 luulen, että ovis oli päivää myöhemmin kuin listassa. Ja nega tuli äsken pc:llä tunnin pissasta. Pöh:( kuivuessaan käännellen ja väännellen näin jonkun muka viivanpaikan :ROFLMAO: eli ei mitään varmaan oikeesti . Menkat pitäis alkaa huomenna, eli töissä kyttään ja vessassa käyn varmaan useaan. Oireita on tosi kipeet tissit, nänni näpyt ja maha on juilinut ovulaatiosta asti joka päivä , dpo 7-8 oli kovemmat kivut. No tuo nega testi harmittaa, mitään oloja menkkoihin ei ole vielä . Katsotaan mitä tulee . (y)
 
Hei!

Täältä ilmoittautuisi mukaan yksi kuumeilija :). Meillä oli ajatuksissa aloittaa toisen lapsen yritys nyt elokuun kieppeillä, mutta päädyimmekin jo nyt aloittamaan yrityksen :love: Ovulaatio on ihan juuri tuloillaan ja jännittää aivan valtavasti!

tofu_ kp 12/28-30)

Tervetuloa mukaan keskusteluun! :)

Itse olen ollut hieman syrjässä näin alkuun, mutta eiköhän sekin muutu. Testasin aiemmin tällä viikolla negan, ja huomenna olisi tarkoitus testata uudelleen. Kuukautiset minulla eivät ole vieläkään alkaneet. Eilen tuli nännien pieni arkuus mukaan kuvioihin, jo monta päivää alamahassa juilinut ja olenkin odotellut milloin kuukautiset alkaisivat(n) Verikokeetkin on edessäpäin, niin eiköhän ainakin siellä näy jotain jos on näkyäkseen. Odottelua siis luvassa.
 
Täydet sympatiat kaikille joilla menkat alkoi lupaavista oireista huolimatta❤. Toivotaan että juhannuksen aika tuo vauvan yritykseen oman taikansa ja saataisiin monta plussaa (y)

Mulla oli viime kierrossa vaikka mitä oireita. Oli mm. selkeää pahoinvointia ja juilintaa munasarjojen kohdalla ja palelua ja tuli finnejä jne. Tässä kierrossa nännit oli oviksen jälkeen vajaa viikon kipeät mitä ne ei yleensä ole, mut sekin meni ohi. Nyt on parina iltana ollut pahoinvoiva olo. Olen tullut siihen tulokseen että itsellä keho yleensäkin reagoi vahvasti kierron eri vaiheissa ja en usko nyt omiin oireisiin yhtään (n). Mutta pakko päästä taas kohta testailemaan, en taaskaan jaksa odottaa menkkojen alkamispäivään :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Keltasirkku-
Täällä ilmoittautuisi uusi haaveilija joukkoon, kääk!

Olen 27v, mies 29v. Vauvakuumetta ollut jo pidemmän aikaa, mutta työtilanne ei ole antanut periksi haaveiden toteuttamiselle. Nyt kuitenkin elämäntilanne alkaa olla sellainen että meidän eka vauva olisi tervetullut. Toissapäivänä kävinkin sitten gynellä otattamassa hormonikierukan pois! Kierto on 24-27pvää vähän vaihdellen ollut kierukan aikana, mutta toisaalta sen aikana myös hankala oikeasti sanoa mikä tilanne. Tänään alkoi aika runsaskin tyhjennysvuoto, että otappa tästä kierrosta sitten selvää. Periaatteessa pitäisi olla kp7, mutta en tiedä laskisinko tyhjennysvuodon ekaksi päiväksi jolloin olisi kp1.

Vaikka ollaan suht nuoria ja terveitä niin silti pelottaa jos raskaaksi tulo osoittautuisikin haasteelliseksi. Kuukautiskivut on aina olleet voimakkaat, mutta toisaalta viitteitä endometrioosista ei ole uä:llä ollut.

hej91/ 1. / kp?/26 / ya 6/19 / yk1
 
Heippa!
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja paljon plussatuulia !:love:

Itse olen tikuttanut ovista nyt koko kierron, tänään kp16. Viime kierto oli 41vrk. Nyt alkaisi näyttää siltä, että lähenee ainakin tikuista päätellen:)(y) Hauska nyt nähdä tunnistanko mahdollisia oireita. Talleteltu on tänäänkin(y) Toivotaan, että tärppäisi:love:
 
Oma napailu: luulin ostaneeni clearbluen viikkonäyttösen r testin, no eipä tämä semmoinen ollut. Kuitenkin testit näyttää näin
https://aijaa.com/RSbxNn

En usko, että näin tosissaan olisi!! Ei näin helpolla! En pysty sisäistämään vielä. o_O
Nyt tilasin viikkonäyttöiset testit ja haen apteekin omia. Seurauillaan nyt vielä lähteekö tummenemaan/haalistumaan :)
 
Jos täälläkin näyttäis pitkästä aikaa nokkaansa :) Onnea plussanneille! Vajaa viikko sitten oli ovulaatio joten tässä nyt ootellaan pari viikkoa että tuleeko menkkoja vai ei. Varsinaisesti ei olla yritetty yritetty, sillä ajankohta nyt ei ehkä ole mitä parhain.. Mutta tulee jos on tullaksee :p

Yritän olla ajattelematta asiaa sen enempää joten siksi täälläkään ei tule pahemmin käytyä. Ei vaan jaksa sitä innostusta ja pettymystä joka kuukausi, liian kuluttavaa :I
 
Mä tein tänään aamulla yliopiston apteekin oman testin, siihen tuli haalea viiva en vaan tiedä milloin se siihen tuli kun mä unohdin sen testin kun meninkin takasin nukkumaan:D onko kellään muulla kokemusta näistä testeistä, tuleeko niihin helposti viiva testiajan jälkeen?? Voin laittaa kuvaa myöhemmin kun pääsen takas kotiin:) huomenna teen vielä jonkun herkän testin ja sit luovutan testailun suhteen.. mä en ois ikin uskon et musta tulee näin pakkomielteinen testaaja:D:D:D

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Toivotaan että tää ois nyt se the kierto:love:
 
@mursutin mulla vähän sama. Oon niin hormoniryöpyssä koko ajan. Viime kierron olis kauhean alavireinen monta viikkoa. Varmasti mammavitskut, maca ja metformiini vaikuttaa näihin oloihin. Ajattelin että jäljelle melkein jää ainoastaan nälän tunne, minkä ajattelisin sit ehkä olevan ainoa raskausoire mulle jos nyt joskus raskaudun. Kaikki muut tulee kierron aikana on raskaana tai ei :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: mursutin
onpas monella nyt jännät ajat, toivottavasti jännitykset tuottaa tulosta ja tulee monta plussaa ja seurataan @Amore- n perässä plussanneisiin, toivottavasti siis sinulla viivat vahvistuu (y)

Mä en tiedä tosiaan mitä itsellä tapahtuu. Ovisplussan sain mielestäni ti ja to oli jo ihan nega, kuitenkin joku lomaköntti tuli pe joka taas googlen mukaan voisi olla oire että ovis on vasta tulossa. Ke oli kipuja joten olin varma oviksesta mutta myös pe oli kipuja :ROFLMAO:
Touhuiltiin su, ti ja ke, pe ei vaan jaksanut :oops:

En ole kovin luottavainen että tärppäsi, toki ei niitä oireita vielä edes pitäisi olla :LOL: Mutta jotenkin nyt sain varmistusta että ollaan ehkä oltu ihan väärään aikaan puuhissa ja että toi tikuttaminen olis nyt se avain onneen, voi vaan miettiä miksi niitä ei hommannut aiemmin (n)
 
Tänään 5+3 mutta ultrassa todettu ettei ruskiaispussia näy ja testit näyttää näin. Ihmettelen miksi toi vika oli taas vähän edellistä tummempi, lähti jo laskuun kuitenkin. Kauankohan vielä pitää odottaa että vuoto alkaa ja pääsisi uuteen yritykseen?
En halua nostatella liikaa toiveita, mutta itselläni ei näkynyt mitään rv 5 ultrassa. Sitten seuraavassa rv 6 näkyi pelkkä musta pyörylä. Sain vielä 2vk päähän varmistusajan rv 7+ ja sitten näkyikin jo alkiokin. Hyvä etten suostunut keskeytyspillereihin alussa kun heittivät ilmoille kohdunulkoisen vaihtoehdon, sanoivat vielä että hcg niin korkea että pitäis näkyä jo kohdussa jotain.
 
En halua nostatella liikaa toiveita, mutta itselläni ei näkynyt mitään rv 5 ultrassa. Sitten seuraavassa rv 6 näkyi pelkkä musta pyörylä. Sain vielä 2vk päähän varmistusajan rv 7+ ja sitten näkyikin jo alkiokin. Hyvä etten suostunut keskeytyspillereihin alussa kun heittivät ilmoille kohdunulkoisen vaihtoehdon, sanoivat vielä että hcg niin korkea että pitäis näkyä jo kohdussa jotain.
Näin mäkin halusin toivoa mutta eikö hCG pitäisi tässä tapauksessa olla jo korkeampi?
 

Yhteistyössä