Haaveena vauva 2020

Oon joka päivä täällä käyny lukemassa teidän viestejä ja ihania sekä surullisia uutisia saanut lukea <3

Päivät menneet aivan hujauksessa ja hoksasin että menkkojen pitäisi alkaa näillä näppäimillä jos ovat alkaakseen. Vahva tunne kyllä on, että sieltä ne tulee, mutta pieni toivonkipinä on jos vaikka olisikin tärpännyt sittenkin. Pientä mahan nippailua on mikä voisi viitata alkaviin menkkoihin, muttei muita oireita ei ole. Odotellaan nyt kuitenkin miten käy :sneaky:
Harmi kun en muista edellisistä raskauksista oireita ennen plussaa. Yhdessä raskaudessa muistan vain sen tunteen ennen plussaamista kun tiesi, että nyt oli tainnut simpat löytää perille asti. Muissa taisi tulla plussaamisen jälkeen vasta todella vahvoja oireita.
 
Heiii!
Onks teillä FLO temppuillut? Mulla kierto 29-30 ja ovis ollut kp15 tai 16. Viime kierto venyi jostain syystä 32 ja ovis tietty Flon mukaan kp18 vaikka oireet oli kyl kp16.
TÄNÄÄN FLO SEKOILEE; ennusti ovista kp7 ja kuukautiset muka alkaisi kp22. Nyt on 11/30.
Öö? Mikä ihmeen asetus mulla on pielessä tai merkintä? Ku en oo kyl vahingossa mitään väärää laittanut, mitä ei ennen olisi.


Oon täällä taustalla lukenut viestejänne ja tykkäillytkin ja mukana elänyt.
Harmi kaikille uuteen yritykseen joutuneille.
Ja onnea plussanneille.

@Wintersun :n plussaa täälläkin odotellaan (y)
 
En oo nyt pitkiin aikoihin lämpöjä mittaillut mut mulla saattaa dpo 4/5 tippumaan lämmöt. Tosin joskus ei vaikka menkat on alkaneet.
Eilen illalla oli 37,1 mut muuten en oo mittaillut.

No "oireita", erilainen tissikipu, aiemmin siis vaan nännit ja nyt tissien sivuilta.
Kuvotus(?) tai sellainen pieni etova olo aamuisin ja illalla (mielikuvitus?). Alavatsakivut ja ihme vihlonta siellä häpyluun suunnalla. Pää kipua ollut iltaisin parina päivänä. Ei kai muuta nyt tule mieleen. Nää toki voi merkitä menkkoja tai johtua ihan mistä vaan.
No itse kyllä olisin hyvin toiveikas myös lämpöjen suhteen. Mulla kans romahtaa ennen vuotoa ja raskaana on jääny kunnolla ylös, just tyyliin illallakin reilu 37 (normit on 36,2 tienoilla). Alappa ny vaan testata ;)
 
Moimoii!
Olen aika tietämätön vielä kaikesta raskauteen liittyvistä asioista. Niin miten on, mitä vitamiinilisiä kannattaa aloittaa jo raskautta suunniteltaessa? Ainakin foolihappo? Vai olisiko hyvä jos alottaisi monivitamiimin jo nyt vai vasta kun on plussannut? Tästä on varmaan täällä jo keskusteltu, mutta viestejä on niin paljon etten millään jaksa kaikkia selata. Olisin hyvin kiitollinen teidän mielipiteistä ja vastauksista :)
 
Tässä ovistesti tältä aamulta. Suosittelen suuresti clear bluen ja pregcheckin ovis (ja raskaustestejä) niillä oon aina saanut luotettavat tulokset!☺ Rfsu ei ikinä näytä mulla kunnon ovista ja oon saanut viivan paikkaa raskaustestiin, ehkä jollekin ollut hyvä mutta mun kohdalla todella huonot kokemukset. :/ kuvassa clear bluen dual testi ja pregcheck. Rfsu ei näyttänyt aamulla kunnon posia vaikka nuo aivan selvät posit.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
@Wintersun mua niin jännittää sun puolesta! Olettaisin ovulaation tapahtuvan pääsääntöisesti vuorotellen, koska oikea polttelee joka toinen kuukausi ja vasemmalla ei tunnu koskaan mitään. Varmaksi en tietenkään voi sanoa. Tuo kyseinen labrapaketti taisi olla 129e. Sellainen hinta, jonka olisin vielä valmis maksamaan. Jatkossa voisi sitten käydä seuraamassa vain niitä arvoja, joissa olisi häikkää halutessaan. Heillä voi siis näemmä tehdä myös oman paketin haluamistaan testeistä tai käydä testaamassa juurikin jotakin tiettyä arvoa. (y)
 
@Wintersun onpa jännä tilanne sulla! Toivottavasti ei ala tiputtaa ja pääsisit huomenna testaa!

@W.we inssikuulumiset kiinnostaa täälläkin!

Ja pahoittelut @mom_89,jospa tää kierto ois meidän kierto!

Täällä kp6, ja aattelin yrittää olla tikuttamatta yhtään mitään tässä kuussa, säännöllinen tallettelu saa riittää, eipä siinä sit sillä tikuttelulla oo niin väliä! Tuntuu että tulee vain paineita jos tikuttaa. Piinapäivätkin osuu reissuun, mikä oikeastaan kiva, koska sitten ei ehdi niin ajatella asiaa ja on paljon muuta tekemistä. Sithän se ois vain iloinen yllätys jos menkat ei alakaan!
 
Tässä ovistesti tältä aamulta. Suosittelen suuresti clear bluen ja pregcheckin ovis (ja raskaustestejä) niillä oon aina saanut luotettavat tulokset!☺ Rfsu ei ikinä näytä mulla kunnon ovista ja oon saanut viivan paikkaa raskaustestiin, ehkä jollekin ollut hyvä mutta mun kohdalla todella huonot kokemukset. :/ kuvassa clear bluen dual testi ja pregcheck. Rfsu ei näyttänyt aamulla kunnon posia vaikka nuo aivan selvät posit.
Sen vielä lisään tähän, että nyt tällä hetkellä luget tulevat tukemaan loppukiertoa ovispongauksen jälkeen keskenmenon takia. Jos joku muu käyttää/miettii niihin liittyviä asioita niin täälä yksi niitä käyttävä.
 
@Wintersun onpa jännä tilanne sulla! Toivottavasti ei ala tiputtaa ja pääsisit huomenna testaa!

@W.we inssikuulumiset kiinnostaa täälläkin!

Ja pahoittelut @mom_89,jospa tää kierto ois meidän kierto!

Täällä kp6, ja aattelin yrittää olla tikuttamatta yhtään mitään tässä kuussa, säännöllinen tallettelu saa riittää, eipä siinä sit sillä tikuttelulla oo niin väliä! Tuntuu että tulee vain paineita jos tikuttaa. Piinapäivätkin osuu reissuun, mikä oikeastaan kiva, koska sitten ei ehdi niin ajatella asiaa ja on paljon muuta tekemistä. Sithän se ois vain iloinen yllätys jos menkat ei alakaan!
@hej91 se on kyllä paras jos pystyy ottamaan mahdollisimman rennosti, eikä turhia kyttäile.☺ Itse toivoisin että osaisin antaa asialle enemmän aikaa, mutta jotenkin niin vaikeaa...
 
@haaveilija-31 mulla vielä tuo labrakin työpaikan naapurissa, niin pääsisi siitä kätevästi käymään vaikka kahvitauolla. :D Pitää varmaan ensi kuun alussa käydä, niin pääsee tekemään muutoksia oikeisiin asioihin tai käymään lääkärillä, jos ilmeneekin jotakin akuuttia tarvetta.

Myös lämpöjen mittailun voisi ottaa asiakseen, kun tässä kohta päästään taas kiinni 8-16 arkirytmiin. Lomalla tulee herättyä ja nukuttua aivan miten sattuu. :oops: Voisi jättää tikuttelun pois, jos osaisi lämpökäyräänsä tulkita oikein.
 
@rainbowdream eli samoissa mennään ;) päästään yhdessä jännittämään.

Mun täytyy yrittää pitää näpit irti kaikista testeistä oon meinaan ihan hullu testaamaan kun sen makuun pääsen :ROFLMAO: viimekierrossakin testasin vaikka tiesin etten voi olla ku ovulaatio oli menny ennen ku jätettiin ehkäisy pois. Mut nyt ajattelin pysyä kovana ja testata vasta kun menkat myöhässä:whistle: toivottavasti :ROFLMAO:
 
@rainbowdream eli samoissa mennään ;) päästään yhdessä jännittämään.

Mun täytyy yrittää pitää näpit irti kaikista testeistä oon meinaan ihan hullu testaamaan kun sen makuun pääsen :ROFLMAO: viimekierrossakin testasin vaikka tiesin etten voi olla ku ovulaatio oli menny ennen ku jätettiin ehkäisy pois. Mut nyt ajattelin pysyä kovana ja testata vasta kun menkat myöhässä:whistle: toivottavasti :ROFLMAO:
@FaBuu Haha oon ihan samanlainen :ROFLMAO:voi sitä rahan määrää mikä testeihin on palanut jotenkin sitä ei vaan malta olla testailematta... Hauskaa jännäillä yhdessä!:):):):giggle:
 
Höh, ei sitten "tarvinnut" alkaa äidiksi vielä ensi maaliskuussa, kun hanat aukesivat tänään (n) Se niistä lupaavista oireista :confused: No eihän tälle mitään voi - uutta matoa koukkuun sitten vaan :rolleyes:

Tsemppiä muille ja tervehdys uusille haaveilijoille! :)
 

Yhteistyössä