Haaveena vauva 2020

@Hedvig pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon! :unsure:

Kaikille piinailijoille plussatuulia!

@Wintersun mä niin ootansun testiä!! Ootko ovistestejä tehnyt raskauden ennustusmielessä? :whistle:;)

Täällä ovismaista kipuilua oikealla (taas oikea), mutta jännä kun ei niin kovia kun yleensä.. Nyt pelkään ettei oo koko ovista. Mutta kyllä selkeetä nippailua kuitennin oikees kohdassa.:coffee:
 
Veikkaan että tänään onki dpo 11 ja testi nega. Olisin ostanu digin mut kaupassa ei ollu nii olkoot. Mennää kiinatesteillä ja la/su kuitenki selviää
 
Pitkä kirjoitus tulossa, pahoittelut. Noviisina kyselen, jos jollain olisi näistä kokemuksia.

Kesäkuun alussa jätin pillerit ja mielestäni ovuloin puolen kuun jälkeen. Oli kipuja vasemmalla munasarjoissa ja siitä muutaman päivän päästä selvät limat, joita ensin vähän ihmettelinkin ennen kun googlasin ovulaation "oireita". Käytin cb:n ovistestejä, mutta niiden mukaan en ovuloinut. Kuitenkin kun katsoin sitä puikon sisälle laitettavaa tikkua johon myös tulee viivat, siinä oli yhtenä päivänä selkeä tumma viiva, muina päivinä haaleampi. Cb:n testejä täällä kovasti kehuttu, niin onko kellään kokemusta, että ne ei olisi ovulaatiota näyttänyt? Joka aamu testasin samaan aikaan, niin onko se ihan huippu sitten voinut mennä ohi ja sen takia testi ei sitä näyttänyt?

Toinen mietintä: mulla pitäis sovellusten (ja viime kierron) perusteella olla ovishuippu perjantaina. Vielä ei kuitenkaan näy mitään viivaa ovistestissä. Nyt käytössä pc:n testit. Viime kierrossa näytti haaleaa viivaa jo tässä kohtaa. Kokemuksia? Voisiko ovulaatio olla vähän myöhemmin tässä kierrossa? Vasemmalla ollut ihan vähän tuntoja, mutta selvästi vähemmän kuin viimeksi ja täällä ollut puhetta, että ovulaatio tapahtuisi aina toiselta puolelta kun edellisessä kierrossa(n) Tosiaan pillerit vasta vähän aikaa olleet pois, niin keho voi tietty toimia ihan miten sattuu:confused:
 
Pitkä kirjoitus tulossa, pahoittelut. Noviisina kyselen, jos jollain olisi näistä kokemuksia.

Kesäkuun alussa jätin pillerit ja mielestäni ovuloin puolen kuun jälkeen. Oli kipuja vasemmalla munasarjoissa ja siitä muutaman päivän päästä selvät limat, joita ensin vähän ihmettelinkin ennen kun googlasin ovulaation "oireita". Käytin cb:n ovistestejä, mutta niiden mukaan en ovuloinut. Kuitenkin kun katsoin sitä puikon sisälle laitettavaa tikkua johon myös tulee viivat, siinä oli yhtenä päivänä selkeä tumma viiva, muina päivinä haaleampi. Cb:n testejä täällä kovasti kehuttu, niin onko kellään kokemusta, että ne ei olisi ovulaatiota näyttänyt? Joka aamu testasin samaan aikaan, niin onko se ihan huippu sitten voinut mennä ohi ja sen takia testi ei sitä näyttänyt?

Toinen mietintä: mulla pitäis sovellusten (ja viime kierron) perusteella olla ovishuippu perjantaina. Vielä ei kuitenkaan näy mitään viivaa ovistestissä. Nyt käytössä pc:n testit. Viime kierrossa näytti haaleaa viivaa jo tässä kohtaa. Kokemuksia? Voisiko ovulaatio olla vähän myöhemmin tässä kierrossa? Vasemmalla ollut ihan vähän tuntoja, mutta selvästi vähemmän kuin viimeksi ja täällä ollut puhetta, että ovulaatio tapahtuisi aina toiselta puolelta kun edellisessä kierrossa(n) Tosiaan pillerit vasta vähän aikaa olleet pois, niin keho voi tietty toimia ihan miten sattuu:confused:
@lilja1234 ovis voi kyllä vaihdella jokaisessa kierrossa ehkä se on nyt myöhemmin sulla vaan tulossa. varmaan myös tosi yksilöllistä miten testit näyttää plussan, mulla tää kuu näytti vahvan viimekuussa tuli hymynaama ovistestiin mut ei niin vahvaa viivaa, eli vaihtelua on siinäkin. Ja eikö noissa clear bluen testeissä luekin että osalla se hormonipitoisuus ei vaan nouse niin korkealle että testilaite reagoisi tai sitten ei siinä kuussa vain ovuloi. Uskon että se sieltä kyllä tulee ja kun alkaa viiva vähänkin vahvistua niin tekee aamusta toisen ja illasta toisen, ei ehdi menemään sitten ohi.;):)
 
Onnea plussanneet, aina joku onnistuu, se on ihanaa :love: joskus itsekkin toivon siihen porukkaan kuuluvani.

Uusista kierrosta pahoittelut ja tsempit:)

Mä oon lukenut päivittäin jutut täällä, mutta ollut hiljaisempi. Nyt ovis tulossa, vähän oon tikutellut ja tänään ekan kerran väriä, mutta ei vielä plussa. Limat on ollut voimakkaat jo sunnuntaista asti. Toivon että tulis ovisplussa vasta pe kun mies reissussa siihen asti. Ollaan vielä rennolla meiningillä ja ei panikoida nyt kesällä jos ei tallettelut onnistu kohilleen. Ens kuussa ensikäynti lapsettomuus klinikalle, siihen ootetaan ja sit syksy täysillä yritystä taas. Mä niin toivon pikaista plussaa, kun jos saadaan jotain apuja:p haluun jo päästä soittaa neuvolaan, sanoa ääneen sen että on raskaana, alkaa elää raskaus aikaa ja valmistella uutta elämää pikkuisen kanssa:love:
 
Omaa napaa: tulihan ne oviskivut vihdoin täysillä. Koko päivän nippaili mut nyt ei voi erehtyä. Tästä se piinailu saa taas alkaa todenteolla. Varoitus jo etukäteen, mä olen tosi kova kuvittelemaan oireita. Nyt en tonne "oireet ennen plussaa" ketjuun edes tee oirelistaa, koitan olla vatvomatta ja kehittelemättä oireita. (Yeah right....) Vähän ahistaa jo etukäteen, oon kahdessa kierrossa ollut varma raskaudesta mutta ne oireet oli kaikki kuvittelua. Aika raskasta henkisesti.
 
Omaa napaa: tulihan ne oviskivut vihdoin täysillä. Koko päivän nippaili mut nyt ei voi erehtyä. Tästä se piinailu saa taas alkaa todenteolla. Varoitus jo etukäteen, mä olen tosi kova kuvittelemaan oireita. Nyt en tonne "oireet ennen plussaa" ketjuun edes tee oirelistaa, koitan olla vatvomatta ja kehittelemättä oireita. (Yeah right....) Vähän ahistaa jo etukäteen, oon kahdessa kierrossa ollut varma raskaudesta mutta ne oireet oli kaikki kuvittelua. Aika raskasta henkisesti.
Oi ihanaa @Kiemura ja jännittävää @Wintersun :love:
 
Kiitos kaikki. Mietin täällä, että voikohan keskenmenon (joka oli siis 5/19) jäljiltä edelleenkin tulla ylimääräistä sälää vuodon mukana.. Viime menkoissa (ekat km:n jälkeen) ei kyllä enää oikeastaan tullut, mutta nyt näyttäisi että jotain pientä ylimääräistä olisi mukana (semmoista hyvin pientä säiettä tms..).. Ehkä minä vain kyttään ja ylianalysoin nyt liikaa kroppani toimintoja... Höhlää :confused:

Tsemppiä piinailuun @Kiemura! Mie niin ymmärrän tuon ahdistuksen <3

Voi että @Wintersun, miekin tuun kyllä aamulla kurkkimaan tänne sun kuulumisia ja pidän sulle peukkuja siihen saakka!! :)
 


Mitä tää on? Reagoiko R-testi LH-piikkiin näin voimakkaasti? Heräsin vasemman puoleiseen kipuun. Tuntuu kuin ovis. Pissin purkkiin ja tässä tulos. Nyt kp12/30 ja yleensä ovis + kp15/16, jolloin myös ovis. Sekoileeko mun kroppa? Pco pahenee? Vai kohdunulkoinen? Vai mitä häh?
 
Ymmärrän sua tässä asiassa. Mä kans välillä mietin et ois ihanaa puhuu perheelle, varsinkin kun ens kuussa mennään tutkimuksiin ja mahdolliset hoidot. Jotenkin kaipasin jutella siskoillekin, kun he ois vertaistukea, mut mies ei haluu et puhutaan ja muakin jännittää kertoo ennen kuin on plussa tullut.
Suosittelen puhumaan lapsettomuudesta sukulaisille ja jollekin ystävälle koska itse vuosien lapsettomuuden 5 ja puoli vuotta esikoista haaveiltiin ja nyt meni 4 vuotta seuraavaan raskauteen josta ikävä kyllä saatiin diagnoosiksi keskeytynyt keskenmeno jälkeen olen todella onnellinen että ystävät ja sukulaiset ovat tienneet meidän Via Dolorosasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Minic


Mitä tää on? Reagoiko R-testi LH-piikkiin näin voimakkaasti? Heräsin vasemman puoleiseen kipuun. Tuntuu kuin ovis. Pissin purkkiin ja tässä tulos. Nyt kp12/30 ja yleensä ovis + kp15/16, jolloin myös ovis. Sekoileeko mun kroppa? Pco pahenee? Vai kohdunulkoinen? Vai mitä häh?
No oho!! On vahva viiva! Itse en osaa sanoa voiko olla jotain muuta kuin raskautta, luulin ettei hcg:ta erity ilman raskautta. Jospa oot raskaana? (y)
 


Mitä tää on? Reagoiko R-testi LH-piikkiin näin voimakkaasti? Heräsin vasemman puoleiseen kipuun. Tuntuu kuin ovis. Pissin purkkiin ja tässä tulos. Nyt kp12/30 ja yleensä ovis + kp15/16, jolloin myös ovis. Sekoileeko mun kroppa? Pco pahenee? Vai kohdunulkoinen? Vai mitä häh?
Reagoi, mut en ihan noin vahvaa oo ikinä nähny.
Kohdunulkoisen riski kannattaa pitää mielessä, niistä on lähipiieissä kokemusta. Hitaasti tuleva viiva (siis tosiaan oikeesti ”todella myöhään”, vahvistuu mutta tavallaan tyyliin viikkoa myöhässä ovikseen nähden), vuotelua (kuin menkat mut usen hieman niukemmat) ja alkavat kivut jne. Tee toisellla testillä vielä ja hakeudu sit oikeesti kokeisiin tai ultraan. Paljon tsemppii <3
 
@Tammityttö Kiitti tsempeistä.
Olispa tää nyt aika ihmeellinen juttu.
Varsinaiset juhannustaiat.
Mut kyl pelottaa jos se on muualla kuin kohdussa.
 

Yhteistyössä