Haaveena vauva 2020

Edit. Vielä sen verran jauhan omaa juttua, että tottakai tämä ko. testi antoi vielä uudestaan kuivuttua viivanpaikan :ROFLMAO:
En kyllä suosittele näitä kenellekään...
katso liitettä 8476
Mulla nää testit toimi tosi hyvin. Mulla näytti ekan kerran about tommosta ja jo samana tai seuraavana päivänä alko vahvistua. Näihin en oo ite saanu ikin viivanpaikkaa toisinku sain aina noihin raskauskeijulta tilattuihin one steppeihin :ROFLMAO: nähtävästi vähän eri ihmisillä toimii eri testit eri tavalla (n) toivotaan että sulla ois vielä toivoa :love::love:

(Kuvassa mun eka ja toka hailura tällä testillä)
 

Attachments

Mulla ei ole nyt kuvaa, mutta tein aamulla testin kuvitellen näkeväni jo ihan selvän viivan. Kyllä siihen viiva ilmestyi, mutta todella haalea edelleen. Eikös sen pitäisi olla jo vahvempi, kun on jo dpo 15? Mitään ei kyllä vuodakaan, joten kai tässä on vielä toivoa, mutta kovin toiveikas en osaa olla...
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89 ja Mirella92
Hohoi! Alkaa pikku hiljaa näyttää siltä että menkat tulis, hyvä näin en jaksas tommost tuhruttelua pitkään ... No mut v*tutaa kuitenkin suoraa sanottuna ku nyt siirtyy ovis ajankohtakin enkä oo varma pääseekö mies oleen sillon just maisemissa :sick: noh, sen näkee sit. .. Sain hirveen flunssankin nyt. Kyl mietin et ens viikol kysäsen gynelt näist asioist lisää, mul on vieläpä se lääkäri joka joskus, mulle terolutit ja clomeja määränny niin uskallan toivoa että jotain apuja saisin. Mullahan tosiaan oli joskus alkukesäst jotain kierto häiriöitä, sillon ei viel ollut yritystä kuitenkaan ni en silleen piitannut.

mulla vois lisää kp 1
 
Mulla ei ole nyt kuvaa, mutta tein aamulla testin kuvitellen näkeväni jo ihan selvän viivan. Kyllä siihen viiva ilmestyi, mutta todella haalea edelleen. Eikös sen pitäisi olla jo vahvempi, kun on jo dpo 15? Mitään ei kyllä vuodakaan, joten kai tässä on vielä toivoa, mutta kovin toiveikas en osaa olla...
Suosittelen verikokeita :) toivottavasti olisi kyytiläinen :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Retkunen
Aamusta testasin ja plussahan se siellä :love: nyt on vasta rv 3+4 ja haaleahko oli vielä, mutta ihan selvä tapaus kuitenkin :) varovaisen innostunut mutta vielä rauhallisin mielin, odottelen tuleeko vuotoa lisää ja aukeaako hanat kuitenkin - vai onko tarrasukat tarpeeksi tiukassa :p

@Hubbis ihan sama tilanne täällä siis! Eilen ja toissapäivänä tuli vähän rusehtavaa ja vaaleanpunaista vuotoa. Tilanteen kehittymistä odotellessa, tsemppiä! :love:
 
Hiphei! Musta tuntuu että tää vois olla meidän kierto. Niin moni asia tuntunut menevän putkeen ja just niinku oon toivonut. Mulla jäi viime kierrosta niitä cb:n digiovistestin tikkuja määrä x, ja päätin etten osta enempää, että toivottavasti niillä näkyy. Tänään jäljellä oli viimeinen tikku, ja eilen vielä näytti tyhjää. Mutta nyt aamulla testi hymyili :) Oireistakin osasin vähän tätä aavistella. Toissailtana hommailtiin, tarvii tänään myös ja ehkä huomennakin jos jaksaa. Mulle voi siis huomiselle laittaa dpo0.

@Wintersun ihana kuulla hyviä uutisia!

Toivottavasti plussanneiden vauvat pysyy menossa mukana ja päästään kesällä urakalla synnyttelemään <3
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Mitä kautta kannattaisi kysellä verikoetta? Mä olen näissä asioissa ensikertalainen, joten ei mitään näkemystä itselläni...
En ole koskaan käynyt, kun tosiaan minulle ei koskaan plussaa ole suostu. Varmaan lähimmästä terveyskesksesta, jollei yksityiselle halua mennä?

Itse käyn mehiläisessä lapsettomuus hoidoissa, ja heidän labrassaan kaikki testit aina tehnyt, mutta varmaan joku jolla on jo tehty tämä, osaa auttaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Retkunen
Edit. Vielä sen verran jauhan omaa juttua, että tottakai tämä ko. testi antoi vielä uudestaan kuivuttua viivanpaikan :ROFLMAO:
En kyllä suosittele näitä kenellekään...
katso liitettä 8476

Onpa kyllä vahva viiva pelkäksi viivanpaikaksi! Just kattelin omia testikuvia 2016 vuodelta ja mulla näytti tuo samainen tikku tuommosta viivaa kun pc oli jo aivan selkeä. Pystytkö muka olla testaamatta tänään toisellakin testillä? Itsessä sen verran hätähousun vikaa, että en malttaisi jättää tuohon :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Mahaotus
@Töppönen_ kuulostaa hyvältä sun oireet. (y) Mul oli just tolleen, että ihmettelin miksi limailu jatkuu vaikka ovis mielestäni meni jo... Nyt mulla dpo7 ja jotain tommosta limailua olisin yhdistänyt raskauteen, mut ihan on tahmeeta alakerrassa.
@Töppönen_ kuulostaa hyvältä sun oireet. (y) Mul oli just tolleen, että ihmettelin miksi limailu jatkuu vaikka ovis mielestäni meni jo... Nyt mulla dpo7 ja jotain tommosta limailua olisin yhdistänyt raskauteen, mut ihan on tahmeeta alakerrassa.

Kieltämättä tämä saa vähän elättelemään toiveita! Tänään tuli taas limaa aamulla, vaikka muuten vv voidemaista. No viikonloppuna voi olla jo vähän viisaampi. Oon huomannut kiinnitymisen yhteydessä aina kaikki kliseiset oireet, vuodon ja kiinnittymisdipin noin dpo7 ja tiennyt, että nyt tärppäsi. Jos semmosia tuntemuksia viikonloppuna, niin haalin heti useamman testin ensi viikolle ja viihdytän teitä testikuvilla :p
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
@lyyli* olisihan se kiva jos voisi haamuksi laskea, mutta testi tosiaan lukukelvoton, koska sen jo veteen dippasin.

Haluatko kertoa teidän yrityksestä ja tilanteesta enemmän ?:)
Mä en ole myöskään saanut koskaan turhia viivanpaikkoja (ainakaan noin selkeitä kun W.we). Mistähän se johtuu, että jotkut saa ja toiset ei

Meillä oli sellainen tilanne, että lapset (4kpl) piti olla jo olemassa, mutta innostuin luovuttamaan munasoluja alkuvuodesta ja keväällä toisen kerran. Siinä se ajatus kypsyi, että jos vielä kerran. Toukokuun lopussa otettiin kierukka pois.
Aika tasaista 27 päivän kiertoa ollut, paitsi nyt. Testailin negoja useampia ja ajattelin että on ovuloimaton kierto kun ei ollut mitään ovistuntemuksia eikä normaaleja limoja siihen liittyen. Ihan puskista nyt sunnuntaina kp 32 sain haamun joka siitä vahvistunut. Eli viikon verran olikin sitten myöhässä ovis. Edelleen ei mitään oireita ole paitsi menkkakiukku ilman niitä menkkoja. Hämmentävää.
 
Yk 3 menossa. En oo hirveästi mitään kirjoitellut tänne mutta seurailen teidän kirjoituksia melkein päivittäin :)

Eilen tein ovistestin jonka jo lasken positiiviseksi kun se oli alle 2 h rakossa olleesta virtsasta tehty testi. Oireet ja ovislimat oli kyllä sellaiset eilen, että uskoisin eilen olleen ovispäivän (tai siis tänään).

Meidän esikoinen tuli aikoinaan toisesta kierrosta enkä oikein ehtinyt ajattelemaan asiaa kun ajattelin kaverien kokemusten perusteella raskautumisen kestävän ainakin vuoden. Nyt toisen kierron jälkeen oon ollu tosi masentunut kun sitä plussaa ei tullut. Ja siis näin alussa ollaan vasta yrityksessä. Sitten mua tuplaärsyttää se mun masentuneisuus koska tiedän monien yrittävän tosi pitkään, jopa vuosia sitä plussaa ja me ollaan vasta näin alussa. Vaikka kokoajan yritän takoa järkeä päähän, että ei ole mitään aihetta masentua, niin kaikki työkavereiden plussauutiset (kuten tänään tuli taas vauvauutinen) niin saa mielen matalaksi ja käyn pyörittelemään asiaa, että miksi plussaa ei tule. Äh, siis niin vihaan itseäni kun en pääse tästä "masennuksesta" eroon koska vielä ei ole aihetta masentua.

Joka tapauksessa oon päättänyt, että jos kuuden yk:n jälkeen ei ole tullut plussaa, niin käyn yksityisellä gynellä tarkistamassa, että ei oo myoomia jne. Ehkä siitä saa mielenrauhan tai eihän sitä tiedä vaikka löytyisikin syy, että en voisi tullakaan enää raskaaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Yk 3 menossa. En oo hirveästi mitään kirjoitellut tänne mutta seurailen teidän kirjoituksia melkein päivittäin :)

Eilen tein ovistestin jonka jo lasken positiiviseksi kun se oli alle 2 h rakossa olleesta virtsasta tehty testi. Oireet ja ovislimat oli kyllä sellaiset eilen, että uskoisin eilen olleen ovispäivän (tai siis tänään).

Meidän esikoinen tuli aikoinaan toisesta kierrosta enkä oikein ehtinyt ajattelemaan asiaa kun ajattelin kaverien kokemusten perusteella raskautumisen kestävän ainakin vuoden. Nyt toisen kierron jälkeen oon ollu tosi masentunut kun sitä plussaa ei tullut. Ja siis näin alussa ollaan vasta yrityksessä. Sitten mua tuplaärsyttää se mun masentuneisuus koska tiedän monien yrittävän tosi pitkään, jopa vuosia sitä plussaa ja me ollaan vasta näin alussa. Vaikka kokoajan yritän takoa järkeä päähän, että ei ole mitään aihetta masentua, niin kaikki työkavereiden plussauutiset (kuten tänään tuli taas vauvauutinen) niin saa mielen matalaksi ja käyn pyörittelemään asiaa, että miksi plussaa ei tule. Äh, siis niin vihaan itseäni kun en pääse tästä "masennuksesta" eroon koska vielä ei ole aihetta masentua.

Joka tapauksessa oon päättänyt, että jos kuuden yk:n jälkeen ei ole tullut plussaa, niin käyn yksityisellä gynellä tarkistamassa, että ei oo myoomia jne. Ehkä siitä saa mielenrauhan tai eihän sitä tiedä vaikka löytyisikin syy, että en voisi tullakaan enää raskaaksi.
Mä ainakin ymmärrän ton "masentuneisuuden" kyllä.

Mulla eka raskaus alkoi kolmannesta kierrosta. Toista yrittäessä tulin raskaaksi noin viiden kuukauden jälkeen, mut se meni kesken parin viikon jälkeen. Tulin kuitenkin heti km:n jälkeen uudestaan raskaaksi niin ettei menkkojakaan tullu välissä, ja siitä raskaudesta syntyi meidän toinen lapsi. Nyt kolmatta yrittäessä ajattelin et ilman muuta voi mennä puoli vuotta yrityksessä kun olen jo monta monta vuotta vanhempikin ja siihen asti olinkin tosi rauhallisella mielellä, tjottailtiin, en tehny ovistestejä tai muita. Mut kun puoli vuotta oli mennyt, tuli toi masennusfiilis tännekin. Ja kävin myös yksityisellä gynellä tarkistuksessa. Mulla on monta syytä mitkä saattaa vaikuttaa raskautumiseen (sektiot, munasolujen tuotanto jo hieman alentunut, lyhyt kierto jne.) Mut toisaalta lääkäri kertoi et usein voi mennä vuosikin vaikka mikään ei olisi "vikana". Eli noi mun jutut ei välttämättä vaikuta raskautumiseen, voi olla myös ihan huonoa tuuria ajoituksen, kiinnittymisen tms. kanssa. Itellä vaan jostain syystä tosi iso pelko ettei onnistu enää ollenkaan, noiden faktojenkin valossa. Mies haluis vaan jo lopettaa yrittämisen ja olla tyytyväinen näin, mut mä en pysty vielä. Yk 8 menossa "vasta", jos tää kierto ei taas jää olosuhteiden vuoksi väliin.

Täällä palstalla huomaa et jotkut tulee raskaaksi samantien. Mut jollain kestää kauemmin ja niin luo hyvää mieltä ja toivoa kun joku pidempään yrittänyt plussaa. Kaikkien puolesta oon toki iloinen, mut etenkin esikoista toivovien ja pidempään yrittäneiden plussat saa mut ihan herkistymään. Toivon et kaikki täällä saisivat lopulta just niin monta lasta kuin toivovat. Miks tää on niin vaikeeta....
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
@Hipppu esikoisesta tulin 7 v sitten tosi helposti raskaaksi "vahingossa" lyhyestä suhteesta. Pari huonosti suojattua yhdyntää ja se oli heti siinä. Kun nyt uuden kumppanin kanssa vuosi sitten alettiin yrittää ensimmäistä yhteistä lasta niin olin vähän varautunut siihen et saattaa mennä pidempään kun ikää enemmän ja ylipainoa. Mut joku mussa kuitenkin oletti et kyllä se varmaan helposti silti tulee. Sen takia olin ekat kierrot aika masentunut kun ei heti tärpännyt ja olin ekat kolme kiertoa ihan varma joka kerta et oon raskaana. Sit hiljalleen hyväksyin et ei tää nyt niin helposti käynytkään. Yk6 jälkeen aloin hiljalleen tajuta et tässä voi kestää. Ehkä yk9 jälkeen tuli tuntemus että me tullaan kyllä todennäköisesti tarvitsemaan hoitoja. Nyt menossa yk12. Jos ei nyt tärppää (tuskin), niin ensikäynti julkiselle jo varattu 29.11.

Unelma siitä että tulisin nopeasti raskaaksi on kääntynyt unelmaksi siitä että tulisin raskaaksi sen vuoden aikana kun oon 36. Täytän 36 tammikuussa.

Itselläni ei tällä hetkellä ole kovin isoa kriisiä enää asiasta. Olen päättänyt nyt vaan antaa ajan kulua ja tehdä sen minkä voin.
 
Voi olen niin onnellinen teidän puolesta:love:

Pakko sanoa tähän väliin, että vaikka en usko että tästä kierrosta tärppää, niin koskaan en ole ollu näin itkuherkkä kuin viime perjantaista asti :D jotain on kyllä sekasin hormooneissa. Meinaa kaikki ilot ja surut täällä vaan laittaa tosissaan hanat aukeamaan :DTämä tasapuolisesti kaikille:) Tänään kp21/32-34.
Just ku eilen kerkesin mainita tästä itkuherkkyydestä, niin tänään ilmeni uusi "epänormaali" oire. Ruskea vuoto pienten kipujen kanssa alkoi tänään, näin ei ole ikinä tapahtunut. Menkat ollu aina tosi säännölliset ja tasan kerran elämässä jäänyt välistä. Juurikaan mitään tiputteluvuotoa ei ole ilmennyt aiemmin. Tokikin voi olla että pillereiden jälkeen vähän sekoilee mutta mutta.. o_O Meinaakohan menkat kuitenkin alkaa yli viikon aikasessa vai mitä o_O kaiken lisäks omien tuntemuksien ja laskujen mukaan tänään olisi just viikko ovulaatiostao_O Jollakin tais olla kans näitä ihme vuotoja, joita vois kiinnittymisvuodoks ehkä lukea?(n)
 
Just ku eilen kerkesin mainita tästä itkuherkkyydestä, niin tänään ilmeni uusi "epänormaali" oire. Ruskea vuoto pienten kipujen kanssa alkoi tänään, näin ei ole ikinä tapahtunut. Menkat ollu aina tosi säännölliset ja tasan kerran elämässä jäänyt välistä. Juurikaan mitään tiputteluvuotoa ei ole ilmennyt aiemmin. Tokikin voi olla että pillereiden jälkeen vähän sekoilee mutta mutta.. o_O Meinaakohan menkat kuitenkin alkaa yli viikon aikasessa vai mitä o_O kaiken lisäks omien tuntemuksien ja laskujen mukaan tänään olisi just viikko ovulaatiostao_O Jollakin tais olla kans näitä ihme vuotoja, joita vois kiinnittymisvuodoks ehkä lukea?(n)
Kuulostaa tosi lupaavalta! Minulla aina ollut säännöllinen luteaalivaihe ja olen jokaisessa raskaudessa (5 raskautta, kolme lasta) olen havainnut kiinnittymisvuodon viikko ovulaation jälkeen. Toivotaan parasta teille! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
@Hipppu joo tiiän fiiliksen, meilläkin vast tulos yk 3 ens viikol mut uskon et josei tän vuoden puolel tuu plussaa ni alan ressaan et pystynkö saamaan lapsii, vaik järki pääs sanoo et todenäkösesti pystyn. Ja silti jotenkin sellai pelko et jos meneekin hiton pitkään. Tokan muksun sain helposti tosin siin välis oli km ja yhtien menkkohen jälkeen tärppäs sit, esikoist puol v. Tosin periaattees vuosi koska tulin raskaaks puol yrityksest, mut meni kesken ja sit puol v yritys niin tuli esikoinen. Elokuus tulin raskaaks, mutta, kesken meni... Nyt tosiaan ite 32v ja mies 42...niin kylähän molemil jonku verran ikää. ..
 

Yhteistyössä