Haaveena vauva 2020

Aamusta testasin ja plussahan se siellä :love: nyt on vasta rv 3+4 ja haaleahko oli vielä, mutta ihan selvä tapaus kuitenkin :) varovaisen innostunut mutta vielä rauhallisin mielin, odottelen tuleeko vuotoa lisää ja aukeaako hanat kuitenkin - vai onko tarrasukat tarpeeksi tiukassa :p

@Hubbis ihan sama tilanne täällä siis! Eilen ja toissapäivänä tuli vähän rusehtavaa ja vaaleanpunaista vuotoa. Tilanteen kehittymistä odotellessa, tsemppiä! :love:
Ihanaa! Onnea! Mennään sitten samoissa.:)Katsoin että mulla olis 3+3 ja töiden jälkeen testi oli vähän vahvempi kuin aamun ja tota vuotoakaan ei ainakaa tullut sitä aamuista enempää. Edellinen plussa päättyi menkkoihin dpo20, joten hyvin varovaisen innostuneita ollaan.
 
Mä en nyt jaksanut keskittyä kunnolla lukemiseen, joten omaanapaa hiukan ja luen paremmalla ajalla pari sivua. Mä alan olla TODELLA KYLLÄSTYNYT ja haluaisin vain viheltää pelin poikki ja aloittaa ehkäisyn :cry: Joka kierto 2vko pelkkää kipua, kipua ja kipua oviksen jälkeen. Mä en enää jaksa. 9pvä menkkoihin ja se fiilis on, et ei tääl mitään kyytiläistä ole. Alaselkää polttaa miltei koko ajan, repiviä kipuja toisinaan, mahakipua noin muutenkin, päänsärkyä päivittäin, turvotus ym. "Kivaa" o_O Tää tuntuu jo aivan tuskalta, kun kohta alkaa yk7 ja tällaiseen ei ole tottunut. Miksi tämäkin ei voinut tärpätä ekasta, niin kuin aiemmat 4, koska en vaan jaksa näitä kipuja. Ehkäisyllä nekin kivut katoais :unsure:
 
@Hipppu joo tiiän fiiliksen, meilläkin vast tulos yk 3 ens viikol mut uskon et josei tän vuoden puolel tuu plussaa ni alan ressaan et pystynkö saamaan lapsii, vaik järki pääs sanoo et todenäkösesti pystyn. Ja silti jotenkin sellai pelko et jos meneekin hiton pitkään. Tokan muksun sain helposti tosin siin välis oli km ja yhtien menkkohen jälkeen tärppäs sit, esikoist puol v. Tosin periaattees vuosi koska tulin raskaaks puol yrityksest, mut meni kesken ja sit puol v yritys niin tuli esikoinen. Elokuus tulin raskaaks, mutta, kesken meni... Nyt tosiaan ite 32v ja mies 42...niin kylähän molemil jonku verran ikää. ..

Hitsi tosi tönkköä vastata tällä puhelimella. Täällä täytetään myös tänä vuonna 32, mies on 36 vuotias. Siksi itsekin miettii, että meilläkin alkaa olla sen verran ikää, että se voi jo hyvinkin vaikuttaa tähän raskautumiseen. Esikoisen kohdalla olin sen 28 vuotias raskauduttuani

Ja kiitos muillekin vastauksista! Jotenkin vähän helpottavaa kuulla muidenkin kokemuksia. En tiedä miten mielenterveys kestää jos tässä menee reilusti yli vuosi. Ja nytkin täällä palstalla sellaisia, joilla yritystä kauan takana. Voi kun teille tulisi plussatuulia!
 
Ovistestailut aloitettu ja ihan haaleaa viivaa tulee. Ehkäpä viikon päästä vasta saattaisi ovis olla mutta eipä sitä malta olla testaamatta kun kerran testejä reilusti on..

Meillä esikoinen tärppäsi yk 28, toinen yk 18 ja kolmas jo yk 3. Kummastakaan ei tutkimuksissa mitään vikaa aikanaan löydetty ja nyt jännäilen vieläkö onnistuu ja kuinka kauan siinä mahdollisesti menee
 
Km se meidän kohdalle tuli. Eilen rv 5+5 alkoi vuoto ja jatkuu yhä, tänään tein digitestin joka yhä näyttää 2-3 vko, mutta hajotin testin ja liuskan viiva on selkeästi haaleampi mitä aiemmin. Myös rfsun testillä testiviiva ei läheskään yhtä voimakas kontrollin kanssa.

Itkettää maaiman epäreiluus ja menetys. Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa, ja miksi tämä onni, joka meille oli niin tärkeä, vietiin meiltä pois.

Palaan tänne, jahka saan asian käsiteltyä.
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

31.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 71/30
Pilvinentaivas................kp 63/28-30
Millimetrii...................... kp 56/28-29
Tingeli...........................kp 48/34-36
Daana.......................... kp 48/23
FaBuu...........................kp 45/28
Mape19........................ kp 40/25
vauvahaaveilija2396......kp 37/28-30
mimmik..........................kp 36/28-32
Vaniljapulla....................kp 35/30-32
Retkunen......................kp 32/26-29
Vauvameille...................kp xx/28-35
HMami..........................kp 31/28
Jjenn.............................kp 31/30-31
Mirkkuli26.....................kp 28/23-28
poreilevalimu.................kp 25/25-26
Shibali.......................... kp 25/23-26
Amadecasa..................kp 24/34-55
Marilainen.....................kp 24/28
Helmiina1978...............kp 24/29
Mirella92.......................kp 23/34
Kasikuus.......................kp 23/28-31
W.we.............................kp 22/25
Ilona Eloisa...................kp 22/30
Titi-Love.......................kp 21/28-30
Haavejuttu....................kp 20/29
Hope91.........................kp 18/32-37
Tiukuliina89.................. kp 14/31
Marrrsipaani..................kp 13/28
Koodikissa.....................kp 11/24
Veevavi..........................kp 11/26-28
mimmi92........................kp 10/30
taikinatonttu...................kp 9/28
nieve30.........................kp 8/30
Pampula3......................kp 7/22-26
Keltasirkku.................... kp 7/28-32
Minic..............................kp7/28
Snanniska.....................kp 6/28
rosemarie......................kp 4/xx
nessu87........................kp 2/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Vaniljapulla..................dpo 18
Retkunen.....................dpo 16
poreilevalimu...............dpo 14
W.we............................dpo 10
Helmiina1978...............dpo 9
Mom_89.......................dpo 5
Titi-Love........................dpo 4
Amadecasa.................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Nega PC ja samanlainen One step kueilen eli harmaa ohut viivanpaikka.

Pahoittelut @Mohan :cry: epäreilua
 
Pahoittelut @Mohan :cry: Ja kovasti voimia ❤

Tsemppiä kaikille tilanteisiin :love:

Täältä vähän omanapailua.. kp 36/28-32 tänää,ei oo kyl hetkeen kierto venynyt noin . (n):)
Jotenki vähä nostaa toiveita liikaa kun viimeksiki on ollu niin lupaavia oireita mut kuitenki joka kerta alkanut se typerä vuoto :poop: :unsure: Nyt vaan täytyy oottaa et miten käy.. viimeistään lauantaina aion testata :LOL:
Eilen saunassa tuli vähä huono olo ja sitte iltapalaksi olin tehny kanasalaattia johon olin laittanut vähän aiolikastiketta niin se rupes muka närästää, sit vessas sai kyl käydä pissalla eilen monta kertaa ja tissit on arat , koko ajan tunne et valahtaa jotain mut ei oo ku valkovuotoa ollu :eek: :cautious:
Jännittää kyl...
 
Km se meidän kohdalle tuli. Eilen rv 5+5 alkoi vuoto ja jatkuu yhä, tänään tein digitestin joka yhä näyttää 2-3 vko, mutta hajotin testin ja liuskan viiva on selkeästi haaleampi mitä aiemmin. Myös rfsun testillä testiviiva ei läheskään yhtä voimakas kontrollin kanssa.

Itkettää maaiman epäreiluus ja menetys. Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa, ja miksi tämä onni, joka meille oli niin tärkeä, vietiin meiltä pois.

Palaan tänne, jahka saan asian käsiteltyä.
Voi miten kurjaa :S Pahoittelut! Vuotaako jo ihan kunnolla? Oletko menossa lääkäriin käymään?

Täytyy vaan toivoa että jos kerran näin kurjasti on käynyt, niin pääsette helpolla ja pääsette pian yrittämään uudestaan. Musta itsestä tuntui kun ennen esikoista oli keskenmenoja, että ne vaan vahvistivat sitä halua saada oma lapsi, ja lähensivät mua ja miestä entisestään. Vaikka ihan perseestä ne keskenmenot silti oli!
 
Km se meidän kohdalle tuli. Eilen rv 5+5 alkoi vuoto ja jatkuu yhä, tänään tein digitestin joka yhä näyttää 2-3 vko, mutta hajotin testin ja liuskan viiva on selkeästi haaleampi mitä aiemmin. Myös rfsun testillä testiviiva ei läheskään yhtä voimakas kontrollin kanssa.

Itkettää maaiman epäreiluus ja menetys. Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa, ja miksi tämä onni, joka meille oli niin tärkeä, vietiin meiltä pois.

Palaan tänne, jahka saan asian käsiteltyä.
Todella ikävä kuulla! Voimia! ❤
 
@kukapakuka @Ajele

Mies kävi siemennesteanalyysissa ja labrassa verikokeessa viime kuun alussa, eikö siitä mitään laskua ole tullut. Mua on jo tutkittu ennen kuin lähete tehtiin, joten nyt vain odotellaan ensikäyntiä polille. Meille ei tehty lähetettä tai ajanvarausta ennen kuin vuosi oli täynnä, joten nyt odotellaan kerkeääkö mitään tapahtua enää tämän vuoden puolella. Turhauttava välitila :unsure:

Omanapaa: Menkat alkoi tällä viikolla teroluteilla. Eli nyt olis kp4. Ajattelin tässä että mitä järkeä sitä kuuria on vetää, jos en ovuloi muutenkaan enkä kerkeä saada mitään lääkitystä poliltakaan.(Välillä kyllä huvittaisi soittaa aika yksityiselle, kun tuntuu niin idioottimaiselta odottaa) Tämä tarkoittaisi sitä, että mulla ei välttämättä ole menkkoja enää tänä vuonna ollenkaan.
Tänä tilanne alkoi ahdistamaan pitkästä aikaa eilen. Onneksi mies oli paikalla ja osasi lohduttaa :love:
 
@KukkaSosuli löytyikö sun testeistä mitään erityistä? Voi olla että ootkin kertonut, mutta en nyt muista :) Kävin itse verikokeissa pari viikkoa sitten, ja kaikki oli ihan normaalia. Seuraavaksi ohjelmassa miehen analyysit ja siitä sitten lähete eteenpäin. Edelleen toivon että ihan itsestään tämä kuitenkin onnistuisi.

Ei uskoisi että pieni ihminen voi olla onnellinen kivusta. Mutta ovuloimattomien kiertojen jälkeen ovulaatiokipukin on kyllä oikein tervetullutta, varsinkin kun eilinen testi tän kivun syyn taisi vahvistaa. Ja hommailutkin osui kohdilleen :) Miten ihmeessä saan seuraavat 2 viikkoa kulumaan? Nyt jo koko aamun googletellut ja roikkunut täällä, vaikka töitä pitäisi tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
Meillä isännällä on enskierrossa työreissu kun mä ovuloin. Menin jo epätoivosena googlettamaan että voiko spermaa pakastaa kotikonstein ja käyttää :whistle::ROFLMAO: Näin epätoivoiseksi sitä ihminen sitten tulee, kun ei haluis yhtä kiertoa heittää hukkaan. No se selvisi, ettei tämä ole kovin toimiva keino. MUTTA, löysin kaikkia muita artikkeleita, kuten "vanha isä" jossa kerrottiin, että +45 miehen siittiöillä on suurempi mahdollisuus keskenmenoon ja kaikkiin muihin kauheuksiin. Kuten lapsen kuolemaan ennen aikuisikää jne?? Niinkun mitä hittoa, järkytyin aikalailla. En uskaltanut tästä miehelle mainita, kun se muutenkin aina sanoo mulle että älä lueskele netistä mitä sattuu. Hän on tosiaan 43 vuotias...
 
@Mohan Olen niin pahoillani :cry:

Onko täällä joku, jolla olisi ollut 2 ovulaatiota samassa kierrossa? Millä aikavälillä ja venyykö silloin kierto? (n)
Mä täällä pohdin, että olisiko minulla toinen ovis tuloillaan, kun vuodan limaa sen verran ja kipujakin olis. Nyt menossa dpo7. Yleensä alan vuotaa 3pvä ennen menkkoja valkovuotoa, mut nyt menkkojen alkuun on 8pvä.

@SwanDeSol Ikinä ei pitäis googletella mitään :unsure: Mut joo, silti itekin siihen aina sortuu :ROFLMAO:
 
Mulla on kans kokenuksii keskenmenoist,mut esikoisen jälkeen oon jotenkin osannu ottaa ne helpommin. Toki se että on jo edes se 1 lapsi ni tietty helpottaa. Mutta sain tosiaan km ennen esikoist ja olin ni surullineen ja pettyny, aattelin et se ois ollu ikäänku joku karman kosto mun 2 aikasemmast abortista, minä joka en karmaan usko, sillon ajattelin hetken noin... mutta kun tulin raskaaks uudestaan ja tyttö syntyi ni osasin ajatella sen asian niin että": asiat meni niinku piti, ilman keskenmenoa, mulla ei olis just tota tyttöä." tokaa ennen sain myös km, mutta sen osasin ottaa helpommin vaiktoki harmitti mutta tiesin sen että seuraava on tarkotettu meille, niin olikin ja terve tyttö tuli.

noi on aina surullisia juttuja, mutta sit kun miettii niin todenäkösesti alkios ollu jotain vikaa ja niin karult kun voi kuulostaa ni helpompi alussa menettää ku myöhemillä viikoilla <3 jossakin määrin nuo kokemukset myös vahvistanu itteeni
 
@SwanDeSol juu mäki kyl miettiny ku mun. Ukko on 42v, (pian 43)mut en oo viittiny sille alkaa kertoo näit tieteellisiäfaktoja ettei ota ressiä, muutenkin kovasti koittanu etten liikaa vauva unelmois, ovis päivät kerron mut muuten aika vähän puhun asiast ellei mies ota ite esille.
 
vierailija
Mulla on kans kokenuksii keskenmenoist,mut esikoisen jälkeen oon jotenkin osannu ottaa ne helpommin. Toki se että on jo edes se 1 lapsi ni tietty helpottaa. Mutta sain tosiaan km ennen esikoist ja olin ni surullineen ja pettyny, aattelin et se ois ollu ikäänku joku karman kosto mun 2 aikasemmast abortista, minä joka en karmaan usko, sillon ajattelin hetken noin... mutta kun tulin raskaaks uudestaan ja tyttö syntyi ni osasin ajatella sen asian niin että": asiat meni niinku piti, ilman keskenmenoa, mulla ei olis just tota tyttöä." tokaa ennen sain myös km, mutta sen osasin ottaa helpommin vaiktoki harmitti mutta tiesin sen että seuraava on tarkotettu meille, niin olikin ja terve tyttö tuli.

noi on aina surullisia juttuja, mutta sit kun miettii niin todenäkösesti alkios ollu jotain vikaa ja niin karult kun voi kuulostaa ni helpompi alussa menettää ku myöhemillä viikoilla <3 jossakin määrin nuo kokemukset myös vahvistanu itteeni
Hyvin sanottu! Itse ajattelen samoin. Minullakin kaksi keskenmenoa raskauksien välissä ja niiden jälkeen heti tärpännyt seuraavasta kierrosta raskaus joka on jatkunut loppuun saakka. Tosi raskaita juttuja ja varsinkin, jos yritystä on takana jo kauemmin, niin tuntuu todella epäreilulta!
 
vierailija
Vitsit mulla tuli taas sitä limaa! Vähän enemmän kuin eilen. Tosi sitkeetä, niinku räkä :ROFLMAO: Nyt dpo5! Taas jotenkin heräsi toiveet! Dpo1-5 on niin tylsiä ja pitkiä päiviä kun ei voi oikein mitään vielä odottaa. Tai aikaisintaan ehkä vois nyt dpo5 olla kiinnittymishommia. Liian jännää! Onko muilla piinailijoilla jotain oloja?
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Vitsit mulla tuli taas sitä limaa! Vähän enemmän kuin eilen. Tosi sitkeetä, niinku räkä :ROFLMAO: Nyt dpo5! Taas jotenkin heräsi toiveet! Dpo1-5 on niin tylsiä ja pitkiä päiviä kun ei voi oikein mitään vielä odottaa. Tai aikaisintaan ehkä vois nyt dpo5 olla kiinnittymishommia. Liian jännää! Onko muilla piinailijoilla jotain oloja?
Mulla nyt menkkamaisia tuntemuksia mutta ei vuotoa. Tätä kestänyt kyllä jo sen viikonpäivät..
Vv on eli täälläkin limailen:ROFLMAO:
Pää särkee ja flunssainen olo mut tissit ei oo yhtään arat(n) yleensä tässä vaiheessa jo tiputtelee ja tissit, alavatsa ja alaselkä on kipeinä..hmmm
 

Yhteistyössä