Haaveena vauva 2020

@Alinna86 ompa vain harmillinen tilanne kun ei tiedä!! Mulla ei ollu raskaana ollessa ollenkaan koholla lämpö, koko ajan korkeintaan 36 astetta mikä oli kyllä jännä. Oikeastaan siinä kierrossa oviksen jälkeenkään ei ollu koholla lämpö ja joissain kierroissa selkeästi koholla! :eek:

@KukkaSosuli sinua ei näy listoilla, mikä dpo menossa??

Ääh täällä ei muita oireita kuin otsa täynnä finnejä. Toki semmonen oireeton raskaus olis mahtava! :LOL: Mutta syytän pmssää. :poop:
 
Viimeksi muokattu:
Tässä pohdin, että minkähänlaiset mahikset olisi raskautua, kun eilen oli lemmiskelyä , mutta ovis ilmeisesti ollut jo maanantaina :rolleyes: En edes tikutellut enää, kun oletin ettei mies ole valmis :D
jos munasolu on hedelmöittymiskykyinen 12-24 h oviksesta, riippuen missä vaiheessa ovis tarkalleen oli, niin mahikset on todella pienet. Ja vaikka ovis olis sillä hetkellä kun on seksiä, niin siittiöt tuskin ehtii munasolun luokse tarpeeksi ajoissa:censored:
 
  • Tykkää
Reactions: niinaj91
@niinaj91 Kyllä ne mahikset ihan on; nopeimmat siittiöt voi saavuttaa munasolun tunnissa parissa.(y) En nyt tietty tiedä millä todennäköisyydellä voit raskautua nyt, mutta sen tiedän ettei se missään nimessä ole mahdotonta.

Muoks. Se on just niin, että suositellaan harrastamaan seksiä silloin kun ovulaatioplussan saa, koska tosiaan se munasolu irtoaa sen plussan saamisen jälkeen ja se seuraava vuorokausi on se erittäin hedelmällinen. Mutta tottakai kaikki on yksilöllistä ja vaikka tähdet olis kohdallaan niin raskautumismahdollisuus on kai sitä 20-25% luokkaa per kierto.
 
Meillä ei olla kauheasti vauvatoiveesta puheltu muille, anoppi on jo päätynyt siihen tulokseen ettei saa enempää lapsenlapsia :LOL: mun äiti ja toki kaverit välillä kyselee aiheesta

Mä en tikuttele ovista mutta luulen tuntevani kroppani ja nyt olen siinä käsityksessä, että ovis oli sittenkin maanantaina. Jospa nyt sitten jännäilemään
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
Minäkin taidan liittyä listalle sitten, kun piinapäivät koittavat. Pientä päänvaivaa aiheuttaa tämä muuttuva kierto, kun alussa pituus oli 36 pvä ja nyt viimeksi 32 pvä, kuten taisin aiemmin mainita. Oletan, että lyhenemään päin olisi edelleen. Menneisyydessä (eli ennen raskautta ym) kierto oli aika tarkka 28 pvä, joten luulen, että lähden sen mukaan kuitenkin metsästämään ovista tikuilla. Varmaankin siis kp11 tienoilta. Nyt on kp8 (kätevästi täsmää kuukauden päiviin tässä kierrossa), joten ei montaa päivää enää. :eek: Jännää!

On kyllä mielenkiintoista lukea täältä teidän muiden juttuja. Ihanaa, että plussiakin on tullut. :love:
 
Vähentäisittekö muuten heti kahvinjuontia jos on epäilystä raskaana olemisesta :LOL: Juon kamalasti kahvia ja kaverit arvasi viimeksi raskauden kun ei enää maistunu rv6, mutta nyt kyllä menee monta kuppia päivässä.. Ei kai sitä aina voi elää niin että olettaa olevan raskaana ja syödä sen mukaan?!
 
Vähentäisittekö muuten heti kahvinjuontia jos on epäilystä raskaana olemisesta :LOL: Juon kamalasti kahvia ja kaverit arvasi viimeksi raskauden kun ei enää maistunu rv6, mutta nyt kyllä menee monta kuppia päivässä.. Ei kai sitä aina voi elää niin että olettaa olevan raskaana ja syödä sen mukaan?!
Kyllä oon vähentänyt ja vähennän tälläkin kertaa jos vaan tärppää. Pahoinvointi onneksi tehnyt sen että kahvi jäänyt kokonaan :ROFLMAO::coffee:
 
Oon kytänny oma kantaa et milloin tulis labra vastaukset, kävin siis jo 2.1 et vähä näkis mis arvois mennään mut eipä näy, ehkä toi loppiainen viivästyttää :cautious:
Aattelin taas viikonloppuna tehä testin ja jos edelleen ei himmennystä oo havaittavissa niin ens viikol soittoo uusista kokeista.
Toisaalta taas mietin ettei tonne kohtuun oo vaan jääny mitään mikä ylläpitäis raskaushormonia, toivottavasti ei :confused:
No höh ettei oo vieläkään tullu vastauksia labrasta. Toivottavasti tulis pian niin sais vähän infoo missä mennään. Eikös sulla kuitenkin tarkistettu sillon että kaikki näytti hyvältä kohdussa ja ei oo estettä yrittää uudestaan? Luulis että olisivat sillon sanoneet jos siä ois vielä jotain näkynyt jonka pitää vielä tulla pois... Toivotaan et saisit pian joka tapauksessa selvyyden tilanteeseen ja oishan se huippua et oiskin uus raskaus kyseessä :love:
 
@Lilmi89 Vähennän kahvin, ja mulla se vähenee plussan jälkee aina muutenkin kun pelkkä hajukin etoo :ROFLMAO:

@Shibali Tarkistettiin juu, mut ei kovin vahva luotto siltikään ku piti olla aiemminki tyhjä ja lopulta tuli ravattuu 4 kertaa tarkistuksessa :unsure: Mut luulis et mukana ois kipuja.
Et kyl tää varmaa on vaa hidasta hormonin laskua. Mut jos olikin ovis ni nyt mentäis kait dpo7-8.
Loppuviikkoa odotellessa.. Aina yhtä oottamista tää :D
 
Kiitos myötätunnosta on tää ollut ihan hirveetä,vuotokin jatkuu ja kauheita könttejä tulee onneks pääsen huomenna asiantunteviin käsiin oli ihana kätilö joka soitti ja jutteli mun kanssa.nyt sitten katotaan kaikki että oon kunnossa seuraavaan yrittämiseen ku aletaan.
 
Kiitos myötätunnosta on tää ollut ihan hirveetä,vuotokin jatkuu ja kauheita könttejä tulee onneks pääsen huomenna asiantunteviin käsiin oli ihana kätilö joka soitti ja jutteli mun kanssa.nyt sitten katotaan kaikki että oon kunnossa seuraavaan yrittämiseen ku aletaan.
Voi ei, tunnen tuskasi kun ei omastakaan kkm oo kuin vasta hetki aikaa:cry: Toivotaan että tyhjenee hyvin eikä tarvii kauaa kärvistellä ja pääsette pian uuteen yritykseen.
Mullakin oli viimeinen kätilö niin ihana ja huolehtivainen että se kyl on tärkeetä näin kurjassa tilanteessa..Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: lolu
Heippa pitkästä aikaa! :) Oon pitänyt pitkää taukoa kirjoittamisesta mutta välillä seuraillut ketjua. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille :love::love:

Täällä alkoi tänään yk 6. Kohta kolmevuotias lapsi löytyy entuudestaan joka sai alkunsa toisesta kierrosta. Olin yhtä "sinisilmäinen", että tämä toka tulee yhtä helposti. Ja pah!! :D

Meillä ei ole siis kyllä pitkää yritystä takana, tiedän sen. Odottavan aika on vaan pitkä. Ja oon aika varma, että jotain on pielessä kun ovulaation oon tuntenut joka kierrossa ja joka ovulaation kohdalla on tullut kunnolla pupuiltuakin, niin kun ei tuu odotettua tulosta, niin joku tässä varmaan mättää (n) Kierrot on olleet tasaisesti sen 28-29 päivää ja tasan 14. päivänä tunnen ovulaation. Menkat on muuttuneet tosin vähän oudoiksi, ennen kesti sen viisi päivää. Nyt menkat kestää niagaran putouksen lailla yhden päivän ja sitten toinen päivä on niukempi ja loput kaksi päivää tosi niukkoja. Gyne ei ollu tästä kyllä huolissaan kun ihmettelin asiaa mutta on se mulle kyllä poikkeuksellista.

Kävin yk 4 ovulaation paikkeilla yksityisellä tarkistuttaa paikat ja kaikki näytti siellä siinä vaiheessa hyvältä. Sovittiin, että jos 8. kierron jälkeen en ole raskaana, niin saan alkuun jotkut hormonit testiin pariksi kierroksi. En muista nyt niiden nimiä mutta niillä jotenkin kiihdytetään munasarjojen toimintaa (n) Jos siitä ei tuu odotettua tulosta, niin sitten mies joutuu testeihin ja sitten alkaakin olla vuosi yritystä, niin päästään ehkä siinä sitten joskus julkiselle puolelle.

Huomaatte varmaan, että oon aika pessimistinen sen suhteen, että tätä toista koskaan saataisiin :whistle: Mutta onnellinen olen meidän tästä yhdestäkin, ehdottomasti :love: Alan pikkuhiljaa hyväksymään asian, että ehkä meille ei toista lasta tule (ai minäkö pessimisti :ROFLMAO: ). Tiedän, että monet täällä taistelee, että saisi edes sen yhden nyytin käsiin :unsure:

Otin tän mennneen 5. kierron kyllä varmasti kaikkeista rennoimmin, en kyttäilly oireita lainkaan. Ainoastaan pari vikaa piinapäivää meni välillä miettien, että miten on käynyt (mutta en stressannut). Eli lohdutuksena voin sanoa, että mun kokemuksen mukaan stressittömästä kierrostakaan ei välttämättä tule sitä lasta :D
 
Viimeksi muokattu:
Heippa pitkästä aikaa! :) Oon pitänyt pitkää taukoa kirjoittamisesta mutta välillä seuraillut ketjua. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille :love::love:

Täällä alkoi tänään yk 6. Kohta kolmevuotias lapsi löytyy entuudestaan joka sai alkunsa toisesta kierrosta. Olin yhtä "sinisilmäinen", että tämä toka tulee yhtä helposti. Ja pah!! :D

Meillä ei ole siis kyllä pitkää yritystä takana, tiedän sen. Odottavan aika on vaan pitkä. Ja oon aika varma, että jotain on pielessä kun ovulaation oon tuntenut joka kierrossa ja joka ovulaation kohdalla on tullut kunnolla pupuiltuakin, niin kun ei tuu odotettua tulosta, niin joku tässä varmaan mättää (n) Kierrot on olleet tasaisesti sen 28-29 päivää ja tasan 14. päivänä tunnen ovulaation. Menkat on muuttuneet tosin vähän oudoiksi, ennen kesti sen viisi päivää. Nyt menkat kestää niagaran putouksen lailla yhden päivän ja sitten toinen päivä on niukempi ja loput kaksi päivää tosi niukkoja. Gyne ei ollu tästä kyllä huolissaan kun ihmettelin asiaa mutta on se mulle kyllä poikkeuksellista.

Kävin yk 4 ovulaation paikkeilla yksityisellä tarkistuttaa paikat ja kaikki näytti siellä siinä vaiheessa hyvältä. Sovittiin, että jos 8. kierron jälkeen en ole raskaana, niin saan alkuun jotkut hormonit testiin pariksi kierroksi. En muista nyt niiden nimiä mutta niillä jotenkin kiihdytetään munasarjojen toimintaa (n) Jos siitä ei tuu odotettua tulosta, niin sitten mies joutuu testeihin ja sitten alkaakin olla vuosi yritystä, niin päästään ehkä siinä sitten joskus julkiselle puolelle.

Huomaatte varmaan, että oon aika pessimistinen sen suhteen, että tätä toista koskaan saataisiin :whistle: Mutta onnellinen olen meidän tästä yhdestäkin, ehdottomasti :love: Alan pikkuhiljaa hyväksymään asian, että ehkä meille ei toista lasta tule (ai minäkö pessimisti :ROFLMAO: ). Tiedän, että monet täällä taistelee, että saisi edes sen yhden nyytin käsiin :unsure:

Otin tän mennneen 5. kierron kyllä varmasti kaikkeista rennoimmin, en kyttäilly oireita lainkaan. Ainoastaan pari vikaa piinapäivää meni välillä miettien, että miten on käynyt (mutta en stressannut). Eli lohdutuksena voin sanoa, että mun kokemuksen mukaan stressittömästä kierrostakaan ei välttämättä tule sitä lasta :D
Muista, että vaikka ovis tapahtuis ja seksiä olis harrastettu oikeeseen aikaan, raskauden mahdollisuus on 20-25% per kierto, vaikka ei ois mitään vikaa!
 
Oon teidän jutut kyllä kaikki lukenut, mutta itsellä ei ole tähän kiertoon ollut ”mitään asiaa” :ROFLMAO:

Tänään kp 30/32, ei mitään menkkatuntemuksia edelleenkään. Toki mulla on ollut vain 1 luonnollinen kierto syyskuisen kapselinpoiston jälkeen, joten 32-päiväinen kierto ei ole kauhean kiveen hakattu :giggle: Mullakin kun on se PCOS, niin hyvin voi kierrot venyä. Kuitenkin ajattelin viikonloppuna r-testin mukissa uittaa, mikäli ei menkkoja näy!

Onnittelut kaikille plussanneille:love: tsemppiä myös kaikille, vielä ehditään me muutkin saada tänä vuonna vauva (y)
 
@Lilmi89 lopetin kahvinjuonnin reilu pari vuotta sitten ja ihmiset ovat vihjailleet mahdollisesta raskaudestani. Eli ainakin minun lähipiirissä ihmiset huomaavat tällaiset asiat. Raskaana en kuitenkaan ole ollut.

Tulikin mieleen, että sinänsä kertominen helpottaa, koska sitten ei tarvi kuulla töksäytyksiä esim. "olen kiinnittänyt huomiota, että yksi meistä ei ole juonut pitkiin aikoihin, mitähän se tarkoittaa", "eikö olisi kiva, jos teilläkin olisi tällainen vauva?" No helkkari, olisi :confused:

@lolu pahoittelut :cry: tsemppiä kovasti!

@Hipppu meillä mies kävi antamassa näytteen jossain puolen vuoden paikkeilla ja minä ultrattavana. Helpotti, kun syy selvisi. Hyvä, että sinäkin olet jo käynyt vähän selvittelemässä asiaa ja mieskin ehdottomasti, jos ei tärppää (y) Toki voi olla niinkin, että teillä ei mitään vikaa ole ja raskauden alkaminen vain ottaa aikansa :)
 

Yhteistyössä