Haaveena vauva 2020

Näätkö oikeesti? Apua!! Apteekin herkkä raskaustesti, en tainnut katsoa mikä se pitoisuus oli. Viimeksi en saanut plussaa edes kolme päivää ennen menkkoja, se meni kesken. Nyt on 4-5pv menkkojen alkuun.
Joo näkyy, toivotaan ettei oo kemiallinen, noi herkät näyttää myös ne (n)eli viiva ei vahvistu ja menkat alkaa, joskus jopa myöhässäkin. Toivotaan että olisi ihan loppuunmenevä raskaus kyseessä :love:
Kannattaa jatkaa testailua(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ilona Eloisa
En osaa nyt oikein sanoa mitään, seuraillaan tilannetta siis! En voi kyllä uskoa todeksi. Kesken menee varmasti!
Eipä noita km voi ennustaa. Ainoastaan ite tiesin siitä kun viivat ei vahvistuneet.
Noissa kiertopäivissä ei välttämättä vahvoja viivoja vielä tulekaan, jos näkyy edes ollenkaan..mutta kun oottaa menkkojen alkamispäivään voi jo näyttää ihan toista, toivotaan parasta ja ilmoittelehan tännekin kuinka käy (y)
 
Eipä noita km voi ennustaa. Ainoastaan ite tiesin siitä kun viivat ei vahvistuneet.
Noissa kiertopäivissä ei välttämättä vahvoja viivoja vielä tulekaan, jos näkyy edes ollenkaan..mutta kun oottaa menkkojen alkamispäivään voi jo näyttää ihan toista, toivotaan parasta ja ilmoittelehan tännekin kuinka käy (y)
Mä ilmoitan! On kyllä sellasia menkkamaisia jomotuksia ja aika ”lievää” itkuherkkyyttä ollut ilmassa heh mutta nekin oireet käy taas kumpaan tahansa. Tsemppiä kaikille muille myös :)
 
Ihanaa mitä plussia täällä !! :love:
Hurjasti onnea :love::love::love:

Itsellä KAMALA TESTIHIMO vaikkei plussan todennäköisyys ole iso, koska kierto oviksen aikaan talletettu koti-inssillä ja päivää ennen irtoamista ollut näyte joutui olemaan muutaman tunnin pöydälle ennenkuin pääsin töistä kotiin... :notworthy:

Koska plussa on aika epätodennäköinen yritän hillitä itseäni enkä tuhlaa järkyttävää määrää testejä.. jos kuitenkin saan haamuja (tai ennemminkin niitä viivanpaikkoja) on toimintasuunnitelma valmiina (y)
IMG_20200116_151538.jpg
Tiedän olen hullu, mutta jos sitä tahdonvoimalla raskautuisi !? :ROFLMAO::D
 
Kävin eilen muissa asioissa yleislääkärillä. Lääkekuuria määrättäessä tietysti mainitsin raskautumisyrityksestä ja hän totesi, että ibuprofeiini 'heikentää hedelmällisyyttä', että tarvittaessa parasetamolia. Käytti siis tuota nimenomaista lausetta. Olis pitäny kysyä tarkemmin, et millä tavalla :D ite en uskalla edes menkkojen tai minkään aikaan käyttää kyllä. Ja toi eilinen kommentti vahvisti taas sitä..
Tätä samaa olen lukenut ja kuullut. Mutta juurikin kun olen asiaa selvitellyt, niin olen ymmärtänyt että johtuisi juurikin tuosta ovulaation estämisestä. Kyllähän sen estäminen toki heikentää! Sen vuoksi olen itse pyrkinyt välttämään säännöllistä käyttöä ja etenkin ovulaation aikaan, mutta olen ajatellut että yksittöinen tbl menkkojen aikaan tuskin jaksaa enää ovulaatioon vaikuttaa...?
 
Täytyy kyllä sanoa, että tää vauvakuumeilu on yhtä odottamista ja piinailua... nyt odotan että koska se ovis oikein on, nyt jo kp 14, eikä vieläkään merkkejä siitä :unsure: sit jos se ovis joskus on, niin pitääkin piinailla monta päivää ennen kun voi ees harkita testailua... äsken taas harhauduin vauvagooglailemaan, tällä kertaa täytettäviä vauvakirjoja. Löysinkin aivan ihanan ja taas oli lähellä etten tilannut ihan vaan varmuuden vuoksi :D:whistle:
 
Nega pregcheck dpo 10. Tänään on niin surullinen olo.
Mulla on niin lyhyt luteaalivaihe, että liekö se syyllinen kun ei nappaa.
Onneksi ei tarvitse enää kauaa olla epävarmuudessa, vaan lauantaina pitäisi alkaa uusi kierto.
Nyt turvottaa ja on paha olo niin henkisesti kuin fyysisestikin :cry:
Ostin irtokarkkeja ja viiniä lohduksi :LOL:

Ensi kiertoon sit greippimehu. Testaan oviksen, koska tutkimusten mukaan raskaaksitulon todennäköisyys on paljon suurempi jos tietää hedelmällisen aikaikkunan, kuin jos vaan mutuilemalla tallettelee. Mutta muuten jätän testit kauppaan ja koitan nyt hyväksyä tilanteen.
Olisin halunnut pienellä ikäerolla, mutta se saa jäädä. Kunhan tulisi vauva :rolleyes:
 
Tätä samaa olen lukenut ja kuullut. Mutta juurikin kun olen asiaa selvitellyt, niin olen ymmärtänyt että johtuisi juurikin tuosta ovulaation estämisestä. Kyllähän sen estäminen toki heikentää! Sen vuoksi olen itse pyrkinyt välttämään säännöllistä käyttöä ja etenkin ovulaation aikaan, mutta olen ajatellut että yksittöinen tbl menkkojen aikaan tuskin jaksaa enää ovulaatioon vaikuttaa...?
Nii justii! Ite en oo siis selvittänyt juurikaan tuota et miten se käytännössä vaikuttaa. Eilen olis ollu toki tilaisuus, mutta en sit kysyny kun pystyn ite käyttää parasetamolia tarvittaessa menkkakipuihin ym :)

Mut hauska jotenki huomata, et mitä pidemmälle nää yrityskerrat menee nii mitä kummallisimmissa paikoissa tulee mielee joku asia, ruoka, lääke, tai mikä ikinä onkaan et voiko tai haluaako sitä tehä vai ei - jos jotenki vaikuttaa hedelmällisyyteen
 
Mulla myös vajaatoiminta ja TSH pyritään pitämään 1 tienoilla. Mietin, että silloin kun mulla nousee TSH noin korkealle kun sulla niin voin kyllä erittäin huonosti (!!) .. En toki nyt ole tutustunut sun taustaan, joten mahdollisesti kommenttini on turha.
Niin me ollaan erilaisia, koska mä voin oikein hyvin, varsinkin siihen TSH 80 verrattuna. :D:ninja: Toki mua edelleen väsyttää, mutta kun tässä tämä öisin heräilevä ja päivisin energinen taapero, työt ja kaikki, niin vaikea sanoa mikä johtuu mistäkin. Mutta väsymys tuntuu sillä tavalla terveeltä.

@Viennna Ihania uutisia, paljon onnea! :love:

Vielä vähän omaa napaa, tänään pitäisi olla dpo-1 ja tikut on tyhjää täynnä. :unsure: https://aijaa.com/zeBg1Y Ei kyllä sovi tää tikuttelu mulle, aiheuttaa turhia paineita ja pettymyksiä.
 
Tätä samaa olen lukenut ja kuullut. Mutta juurikin kun olen asiaa selvitellyt, niin olen ymmärtänyt että johtuisi juurikin tuosta ovulaation estämisestä. Kyllähän sen estäminen toki heikentää! Sen vuoksi olen itse pyrkinyt välttämään säännöllistä käyttöä ja etenkin ovulaation aikaan, mutta olen ajatellut että yksittöinen tbl menkkojen aikaan tuskin jaksaa enää ovulaatioon vaikuttaa...?
joo ei vaikuta enää :) mä oon ovuloinut myös vaikka syöny tulehduskipulääkkeitä! :) onnea plussasta @Viennna hienosti näkyy! @Ajele näkyy kyllä selkeästi jotain, onko väriä livenä? Nyt en jaksa tarkistaa listalta, mutta mikä dpo? Peukut pystyssä! Edellisistä plussauutisista olikin liian pitkästi!
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
PLUSSA!! Olen samaan aikaan onnellinen, peloissani ja epäuskossa. 5. Yrityskerralla tärppäsi. Toivotaan että pysyisi matkassa ja että kaikki olisi hyvin! Oireita ollut alamahan vihlaisut, menkkamainen jomotus pari kertaa ja todella kipeät rinnat sen pari viikkoa. Tässä kuussa en myöskään ottanut yhtään stressiä yrittämisestä vaan jopa tupakoin ja kävin parilla ystävän kanssa. :unsure: Mutta nyt alan varailemaan aikaa virtsakokeisiin ja ekaan ultraan, tai mitä ne nyt sieltä lääkäristä sanoo, aivan uutta minulle! :LOL: Ps. Viiva näkyy tikusta jopa kaukaa, tosta vaan ei voi erehtyä! :love:
Onnea plussanneille ja pahoittelut negoista!

Nyt @Viennna vaan soitat neuvolaan ja varaat ensikäyntiin aikaa sinne n. 8 rv tienoille. Jos haluat ultraan, täytyy se lähes kaikissa kunnissa nykyään kustantaa itse. Pk seudulla ja lahdessa on edulliset ultrapaikat. Testi on plussa niin se on plussa, ei muita kokeita tarvita! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Viennna
Nii justii! Ite en oo siis selvittänyt juurikaan tuota et miten se käytännössä vaikuttaa. Eilen olis ollu toki tilaisuus, mutta en sit kysyny kun pystyn ite käyttää parasetamolia tarvittaessa menkkakipuihin ym :)

Mut hauska jotenki huomata, et mitä pidemmälle nää yrityskerrat menee nii mitä kummallisimmissa paikoissa tulee mielee joku asia, ruoka, lääke, tai mikä ikinä onkaan et voiko tai haluaako sitä tehä vai ei - jos jotenki vaikuttaa hedelmällisyyteen
Juu tätä samaa teen itsekin :LOL: tuntuu että ennen jokaista ruokaa ja lääkettä sais olla testaamassa r-testillä että saako tätä ottaa/syödä! Fetaakin olin ostanut ja aloin vasta kotona miettiä että hetkinem, uskallankos tätä syödä :whistle: vaikka siis vasta nega testi tehty :ninja:
 
Tosta Buranasta, mulle gyne sano, että sitä voin käyttää normaalisti niin kauan kunnes raskaana ollaan. Alotan niiden käytön noin 2-3 päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää, koska muuten oon toimintakyvytön. Tietysti muusta käytöstä kierron aikana me ei puhuttu enkä kysyny. Tässä kierrossa otin muutamia päiviä ennen ovulaatiota ja eilen. Ajattelen että se vaikuttaa sillon ovulaatioon tai kiinnittymiseen jos sitä on kehossa. Näin mun logiikalla:cautious:
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä muille uuteen kiertoon ja piinailuun:love:

Tänään mulla dpo 3.. ette voi uskoa mitkä kaikki "raskaus oireet" on jo :ROFLMAO: mm. "menkkajomotusta" on ollu ovulaatiosta asti, samoin kunnon limaklönttejä, joita mulla ei normaalisti oo. NO MUTTA, oon miehelle sanonu että vaikka tässä yritetään kuinka niin oon lähes varma että meillä kestää.. Toiveita kuitenkin on, vaikka yritän koko ajan etten pidä niitä yllä ja pety sitten. Oon aika rauhallisin mielin ollu, en usko että tästä raskaudutaan, mutta se selvinnee ens viikolla. Epäilen kaiken oireilun johtuvan Terolutista, toinen kierto sitä menossa. Viime kierrossa siitä ei tullu mitää, mutta ajattelin ettei ne sivuoireet tuukkaa heti ekalla käyttökerralla :cautious:

Tällasia ajatuksia täällä. Toisaalta kyllä välillä niitä toivon hetkiä tulee ja oon onnellinen, mutta en vaan uskalla sallia ittelleni niitä liikaa.. Taidan kokeilla dpo 10 ekan kerran testiä eli viikko vielä. Harmi ku mies on sillon reissussa, mutta piinailen teidän kanssa sitten täällä. Toisaalta hyvä ehkä miehelle kertoa vasta kun selvä plussa on. Niin on tainnut osa täällä tehdäkin:rolleyes:

Kauheen ristiriitanen viesti, mutta tiedätte tän: epätoivo ja suuri toivo kulkee koko ajan käsi kädessä:ROFLMAO:
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä muille uuteen kiertoon ja piinailuun:love:

Tänään mulla dpo 3.. ette voi uskoa mitkä kaikki "raskaus oireet" on jo :ROFLMAO: mm. "menkkajomotusta" on ollu ovulaatiosta asti, samoin kunnon limaklönttejä, joita mulla ei normaalisti oo. NO MUTTA, oon miehelle sanonu että vaikka tässä yritetään kuinka niin oon lähes varma että meillä kestää.. Toiveita kuitenkin on, vaikka yritän koko ajan etten pidä niitä yllä ja pety sitten. Oon aika rauhallisin mielin ollu, en usko että tästä raskaudutaan, mutta se selvinnee ens viikolla. Epäilen kaiken oireilun johtuvan Terolutista, toinen kierto sitä menossa. Viime kierrossa siitä ei tullu mitää, mutta ajattelin ettei ne sivuoireet tuukkaa heti ekalla käyttökerralla :cautious:

Tällasia ajatuksia täällä. Toisaalta kyllä välillä niitä toivon hetkiä tulee ja oon onnellinen, mutta en vaan uskalla sallia ittelleni niitä liikaa.. Taidan kokeilla dpo 10 ekan kerran testiä eli viikko vielä. Harmi ku mies on sillon reissussa, mutta piinailen teidän kanssa sitten täällä. Toisaalta hyvä ehkä miehelle kertoa vasta kun selvä plussa on. Niin on tainnut osa täällä tehdäkin:rolleyes:

Kauheen ristiriitanen viesti, mutta tiedätte tän: epätoivo ja suuri toivo kulkee koko ajan käsi kädessä:ROFLMAO:
Mullakin dpo3. Mulla ei oo kyl mitään oireita mihinkään suuntaan. Ihan kai sama kuin muissakin nega kierroissa. Valkkari tahmeaa, munikset arat ja turvonneet. Yleensä repäisykivut alkaa dpo4 paheta. Nyt ei vielä oo repässyt.
Itse Testaan varmaan ekan kerran dpo9 tai 8.. Hätähousu kun olen. :whistle: mikäs päivä se sit onkaan...
 
Päivittäin olen käynyt lukemassa viestit mutta en vain ole kerennyt itse kirjoittaa:devil:

Miten ihanaa: OnneaOnneaOnnea plussan saaneille ja tarratuulia matkaan :love::love:

Joudun myös käyttämään menkkojen aikaan buranaa, mutta pyrin kyllä välttämään ovulaation aikaan ja jälkeen. Taisi jo ehkä ollakin jonkun tekstissä mutta tämä lainattu suoraan buranan pakkausselosteesha "ibuprofeenin käyttö voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Kerro lääkärille, jos suunnittelet raskautta tai sinulla on vaikeuksia tulla raskaaksi"
Tarkempaa tietoa ei siinä kyllä anneta :confused: Tämä oli niinkin luotettavasta lähteestä kuin Vau:n nettisivuilta "Haitallisiksi ovat osoittautuneet varsinkin ne tulehduskipulääkkeet, jotka toimivat prostaglandiinien estäjinä. Prostaglandiineja tarvitaan ovulaatiossa, sillä ilman sitä munarakkula saattaa jäädä puhkeamatta." Kuten joku jo mainitsikin vaikutuksesta ovulaatioon. :barefoot:

Meillä mennään kp 4/30,kuten aiemmat tuntemukset enteilivätkin. Niagran putous alkaa jo kovasti tyyntymään joten kohta voidaan odotella ovulaatiota. :D
Sitä ennen gelee royalet ja vehnänalkioöljy odottavat postissa, huomenna heti otettava käyttöön. (y)
 

Yhteistyössä