Haaveena vauva 2020

Ohhoh, täällä on kyllä keskustelu käynyt kuumana. Onnea plussista! :love::love:

Itse kotiuduin juuri reissusta ja ihanasti sai ajatukset muualle näin loppukierrosta. Negaa näyttää testit, joten kyllä ne reilun viikon takaiset haamutkin ihan negoja olivat. o_O Uusi kierto alkaa oletettavasti viikonloppuna tai viimeistään alkuviikosta ja mikä jännittävintä, maanantaina gynelle kuulemaan millä tavalla hoidot aloitetaan. :rolleyes:Veikkaan Letroja, koska mun labrat sekä siemenneste ovat kunnossa eli ongelma on ovuloimattomuus.
 
Mullakin dpo3. Mulla ei oo kyl mitään oireita mihinkään suuntaan. Ihan kai sama kuin muissakin nega kierroissa. Valkkari tahmeaa, munikset arat ja turvonneet. Yleensä repäisykivut alkaa dpo4 paheta. Nyt ei vielä oo repässyt.
Itse Testaan varmaan ekan kerran dpo9 tai 8.. Hätähousu kun olen. :whistle: mikäs päivä se sit onkaan...
On tää nii jännittävää! Mä en uskalla testata noin aikasi:ROFLMAO: Aattelin että dpo 10 saattais jo näkyä jotain. Toki voi näkyä myöhemminki vasta:cautious: Mulla on ollu ummetusta, turvotusta, päänsärkyä, rinnat on turvonneet ja arat, suihku sattu nänneihin, ihme nippailua ja kipuja vatsassa jatkuvasti:whistle: Onhan tää hullua ku oireita ois mutta ne nyt ei välttämättä mitää meinaa eikä näin aikasi pitäis ehkä tuntee mitää:ROFLMAO:Ihan yhtä hyvin se oireettomuus voi meinata plussa:rolleyes:
 
Mä eilen linkkailin noita kiinnittymisjuttuja, niin yleensä se on vasta 8-10, aikaisemmin on harvinaista. Joten onhan tämä vähän turhaa näin aikaisin testailla, mitä itsekin testailin :rolleyes:
Kuopuksesta plussasin erittäin haalean viivan, joka kuivuessa katosi ja se oli dpo 10. Dpo 11 sain vielä digistäkin negan ja vasta dpo 12 tai 13 oli niin selvä, ettei tarvinut kyseenalaistaa omia silmiä.
Silloin oma luteaalivaihe oli pidempi ja kierto tasan 28 :unsure:

Jostain joskus luin myös, että keholla kestää 2 vuotta oikeasti kokonaan palautua synnytyksestä. Siihen olisi vielä kuukausi (n)
 
vierailija
Pakko avautua tänne nyt, kun kaverit oon jo melkein kiusannu hengiltä
Tilanne se, että kierukka poistettu marraskuussa ja Primolutit lopetin joulukuussa. Viimesimmät menkat alkanut 7.12. Eli kp 41 menossa Ovis sattumalta tikutettu ja nyt DPO 8. Olin jo ihan heittäny kirveen kaivoon, mutta tänään ollut menkkajomoa alavatsalla koko päivän. Saakeli että jännittää, mutta samalla pelottaa et kohta alkaa taas menkat. Hittovie
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

17.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


HMami............................kp 74/28
Elllla...............................kp 74/30
Tingeli............................kp 61/34-36
Nenskuli..........................kp 59/ ?
tupsahus.........................kp 50/30
Pikkuhaave....................kp 39/32
Mustikka89.....................kp 33/25
hemuliina90....................kp 33/28
Alina86............................kp 31/28
Keltasirkku..................... kp 31/28-32
Persikka123....................kp 31/32
Hypsy..............................kp 30/28-30
Lilmi89............................kp 29/28-30
Ananas90.......................kp 26/25-28
Vauvameille....................kp 26/28-35
Napsunen.......................kp 25/28-35
niinaj91...........................kp 24/26-28
Snanniska.......................kp 24/28
taikinatonttu....................kp 24/28
Koodikissa......................kp 22/24
Mirella92........................kp 20/34
Kasikuus........................kp 19/28-31
Kuumeilija23...................kp 19/25/27
Helmiina1978.................kp 18/29
Amadecasa....................kp 18/34-55
Hipposka........................kp 18/30
Unimaa...........................kp 18/27
Ninnanen........................kp 18/24-26
Masu90..........................kp 17/27-30
Shibali............................kp 15/23-28
Ilona Eloisa....................kp 14/xx
linneah........................... kp 14/26
Töppönen.......................kp 14/26-28
Karvakorvat....................kp 13/28
Haavejuttu......................kp 11/29
Lina87............................kp 11/28
Jjenn..............................kp 9/30-31
KukkaSosuli...................kp 7/33-65
Marrrsipaani...................kp 7/28
mimmi92.........................kp 6/30
Minttuni...........................kp 6/23-32
Mmohini..........................kp 4/32
Pampula3.......................kp 4/22-27

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Lilmi89...........................dpo 17
Kardemum.....................dpo 13
Ananas90......................dpo 11
niinaj91..........................dpo 10-11
vauvameille....................dpo 10
W.we..............................dpo 8
Mirella92.........................dpo 4
Ninnanen.......................dpo 4
Helmiina1978.................dpo 4
mincha...........................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
voi @Wintersun :( ihan yliestähän se on, että voi vähän vuodella verta. Itselläkin vuotanut kaikissa raskauksissa. Ekassa raskaudessa joskus rv12-20 vuosi niin että yöllä sänky oli ihan veressä. Päivystyksessä sitten nähtiin että kaikki oli hyvin vauvoilla eikä vuodon syytä selvinnyt.
 
@Wintersun tsemppiä toivotaan parasta!! Tuo on hirveä tilanne :cry: Kaverilla monia keskenmenoja mutta nykyisessä raskaudessa vuoti myös alussa, mutta kaikki silti hyvin!

Ja en aio testata ku loppuu testit nyt:ROFLMAO:, oottelen nyt vaan koska hanat aukea, vatsa turvotus kadonnu ja miehellekki jo negatestä kerroin niin tietää ettei nyt varmaankaan vielä tärpänny
 
@Viennna onnea plussasta!

@Ajele kyllä minustakin joku haamulainen näkyi, toivottavasti lähtisi vahvistumaan!

@Wintersun pidän sormia ja varpaita ristissä, että olisi vain harmitonta vuotoa!

ON: tänään kp 2 eli huomenna kp3. Menkat alkoi eilen, kaksi päivää etuajassa. Tiedä sitten koska se ovulaatio oikeasti oli kun mulla on yleensä 11 päivää ollu luteaali. Noh, ei sillä väliä kun tärppiä ei kuitenkaan tullut. Nyt yk 10 ja kohti uusia pettymyksiä :ROFLMAO:. Miehellä tänään aika siemennesteanalyysiin, hui! Vähän meinaa jänskättää, vaikka joutuu niitä tuloksia sitten kuitenkin odottelemaan taas.
 
Mua kans pelotti, ei oo vielä ihan noin laajaa otettu, mut esim. se kilpirauhasen vajaatoiminta löytyi ja jotain pientä tulehdusta pienen verenkuvan mukaan. Olen saanut itseäni tsempattua sillä ajatuksella, että se "vika" on jo olemassa, sitten vain saan sen tietooni. Se on kyllä auttanut ylipäätänsä tässä asiassa, kaikissa tutkimuksissa jne. Tsemppiä :love:
Kiitos:love: just noinhan se pelko pitäiskin kääntää:) et on hyvä juttu, et jos on jotain häikkää niin sen saa tietoon ja sitä voi hoitaa. Ilman raskaushaaveita ja tätä lääkärikäyntiä nehän ois voinu jäädä vielä pidemmäks aikaa hoitamatta.

Hieno viiva @Viennna paljon onnea:love:
Ja samoin @Ajele näyttäisi vahvistuvan:love:

@Wintersun toivotaan parasta, että vuoto olisi harmitonta ja loppuisi! Tosi stressaavaa noi vuodot:cry::cry: ja toivottavasti pääset tarkistuttamaan tilanteen!
 
Hienosti näyttää vahvistuvan @Ajele :love:

Hmm, täällä ovispiinailu jatkuu. Eilen alko alavatsalla munasarjojen kohdalla viiltelyä/sähköiskumaisia tunteita jotka jatkuu edelleen ja nyt myös limaa tullu, mut digitesti näytti aamulla negaa. Ja nyt jo kp 15. Jos en näillä oireilla ovuloi ollenkaan niin on kyllä ihme valeovisoireita sitten...
 
@Shibali Vähän samoja fiiliksiä täällä, tänään kp16 , mutta tänään aamusella (muistaakseni 5:54 :X3:) sain ovistikkuun vihdoin haaleaa viivanpaikkaa. Täytyy töiden jälkeen nyt kuitenkin kipaista uusi paketti testejä (vaikka sanoin etten aio), jospa illalla tulisi jo kunnon viiva. Oireita kuitenkin on, niin olisi kyllä outoa, jos ei ovista tässä kierrossa tulisikaan.

@Ajele lupaavalta näyttää! :love: @Wintersun toivotaan kovasti, että on ihan harmitonta.
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
@Wintersun täältä myös suuresti Tsemppiä ja jaksamista sinne, toivotaan ja uskotaan että on vain harmitonta tiputtelua!

ON: menkat ei edelleenkään alkaneet. Itsellä muutamia oireita, joita ei koskaan ollut ja nyt kinnostaisi kysellä mitäköhän ovat ja mistä johtuvat. Eilen oli aivan kummallista vatsan kramppailua. Ihan kuin olisi treenannut liiaksi vatsalihaksia, vaikka en siis ole. Pienikin liike sai aikaan kummallisen lihaskrampin alavatsan alueella. Vähän nii kuin menkkakramppeja, mutta paikallisemmin ja ilman kipuja.
Tänään taas töissä oikealle nivuseen juilinut aivan hirveä kipu. Moni täällä puhunut tuosta säteilystä nivuseen, itsellä ei koskaan ole ollut. Mihin se voisi liittyä? Kipu on tosi kova, vaikea ihan olla, painelen nivusta piilossa koko aika kun voin o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978

Yhteistyössä