Haaveena vauva 2024

vierailija
Heippa taustalta!

Onko täällä muita jotka "oireilee" vaan yleensä illasta? Nyt menossa dpo 10 ja aamuisin olen aina varma etten ole raskaana, mutta illalla mieli muuttuu, kun muka kaiken maailman oireita pukkaa🙄
 
Mulla on myös nyt tässä kierrossa ollut poikkeavaa PMS-oirehdintaa.

Normaalisti mieliala matelee, olen kireä ja äreä, syvä uni vähenee ja ahdistus kasvaa sitä mukaan, kun kuukautiset lähenee.

Nyt olen ollut ajoittain jopa hilpeällä tuulella. Aktiivisuusmittari väittää että unet ovat sekä tavallista huomattavasti pidempiä että myös syvän unen osuus on kasvanut verrattuna tähän kierron vaiheeseen normaalisti. Hyvistä unista huolimatta olen ollut pohjattomaan väsynyt nyt viime viikosta saakka. Menkkapoltteet ovat olleet myös "väärään aikaan".

Nyt vaivaksi on ilmestynyt vesiripuli tiistaista saakka. Onko löysä vatsa ja vatsanväänteet olleet jollakin oireena alkuraskaudessa? Voihan se olla, että olen sairastunut sitkempään vatsatautiin, kohtaan tuo jo selviää.
Minulla löysä vatsa on yleensä tarkoittanut menkkoja. Esikoisen alkuraskaudesta se taas puuttui ja meni ummelle.
 
Mulla on myös nyt tässä kierrossa ollut poikkeavaa PMS-oirehdintaa.

Normaalisti mieliala matelee, olen kireä ja äreä, syvä uni vähenee ja ahdistus kasvaa sitä mukaan, kun kuukautiset lähenee.

Nyt olen ollut ajoittain jopa hilpeällä tuulella. Aktiivisuusmittari väittää että unet ovat sekä tavallista huomattavasti pidempiä että myös syvän unen osuus on kasvanut verrattuna tähän kierron vaiheeseen normaalisti. Hyvistä unista huolimatta olen ollut pohjattomaan väsynyt nyt viime viikosta saakka. Menkkapoltteet ovat olleet myös "väärään aikaan".

Nyt vaivaksi on ilmestynyt vesiripuli tiistaista saakka. Onko löysä vatsa ja vatsanväänteet olleet jollakin oireena alkuraskaudessa? Voihan se olla, että olen sairastunut sitkempään vatsatautiin, kohtaan tuo jo selviää.
Mulla on nyt osittain samoja oireiluja! Mulla ikävin pms oire on paha unettomuus ja nyt oon nukkunut tosi hyvin ja syvästi ja aktiivisuusmittari näyttäny todella hyvää nightly rechargea useana yönä. Mitä ei tässä vaiheessa kiertoa todellakaan normisti ole. Ja väsymystä on nyt ollut. Tänään kolmatta päivää menkkajomotteluja, jota mulla ei yleensä ole ollenkaan (menkkakivut loppuivat synnytyksen jälkeen, yleensä alkavat menkat tuntuu selän kipuna /väsymyksenä).
Ja nyt tänään vielä rinnat posahti töissä aamupäivällä todella aroiksi, tuntuu ikävältä liivit päällä 😅
Eli veikkaisin, että jotain normaalista poikkeavaa hormonaalista kropassa nyt tapahtuu! Mutta mua alkoi stressaamaan, että mitä jos tää onkin nyt ovis joka tulee myöhässä, kun on tullut parina päivänä muutaman kerran sellasta vähän ovislimaan viittaavaa valkovuotoa 😶 siis sellasta melkeen venyvää, mutta tahmeampaa ja väri on haalean valkoinen/haalean kellertävä. Mihin tällänen valkovuoto nyt sit vois viitata 🙈
Et mitäköhän tässä nyt tapahtuu 😅 dpo8 tänään, jos ovis oli silloin kun ajattelin sen olevan.
 
vierailija
Täällä on kyl kunnon piinapäivä hulluus menossa tulee googleteltua oireita ja kaikkea mahdollista ja tarkkailtua kroppaa, koko ajan ajatukset tässä raskaus toiveessa. Oon huono sietämään tällästä epätietoisuutta, että tärppäsikö vai ei! Toisella hetkellä tuntuu, et vois olla raskaana ja toisella taas no et miten nyt ois voinu muka tärpätä. Puuh. Tänää dpo7 ja perjantai illalla dpo9 aattelin ekan kerran kokeilla testata 🫣
Olen tehnyt saman ennen positiivista raskaustestiä. Epäilin olevani raskaana ja jotenkin sen vain tiesi, vaikka oletin että kyse on kuitenkin PMS-oireista. No ei ollut, kun DPO 12 plussasin. Tsempit ja plussatuulia sinne!
 
  • Rakkaus
Reactions: Noups
vierailija
Miten te laskette kierron pituuden? Lasketteko ekan vuotopäivän vielä mukaan edelliseen kiertoon? Eli jos menkat alkaa kp 30 niin merkkaatteko että kierto on 29 päivää vai 30?
 
Nyt kun vuodosta oli puhetta , niiin kun mulla ainakin tulee välillä sillee et ihan vähän tulee pyyhittäessä kuukautisvuotoa ja vasta seuraavana päivänä vuotaa kunnolla ,niin kumpi onko se kierron eka päivä vasta kun vuotaa kunnolla vai ?😅
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3.


★★★★★★★★★★★★★★★

27.10.2023 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@pikkuhaave kp 30/?
@heltsuli kp 27/28
@Päivänsäde84 kp 27/25-31
@haaveillen kp 23/25-28
@Noups kp 22/25-28
@meinaas kp 20/28-34
@tesssa__ kp 20/27
@Heinis2017 kp 17/27-29
@Jonna_83 kp 17/26-28
@rimpsukka84 kp 17/?
@Cara-mel kp 14/24-27
@heidisofia kp 13/28-32
@aida91 kp 12/25-28
@Cherrymint kp 12/26
@Dinaas kp 8/27-33
@Leonida kp 6/28-29
@tamuli kp 6/27
@syksynsävel_ kp 5/28
@marik91 kp 5/28-31
@Frija kp 2/28-30
@esparsetti kp 1/32

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@pikkuhaave DPO 14
@Noups DPO 9
@haaveillen DPO 6
@meinaas DPO 6
@heltsuli DPO 5
@Jonna_83 DPO 5
@Cara-mel DPO 3
@Mamiks DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
 
Viimeksi muokattu:
Huh oottepas te kirjoitellut paljon, kesti hetki lukea kaikki läpi😅 tsemppiä haamuja tehneille, toivottavasti vahvistuu❤ mulla on ollut kemiallinen raskaus 5/23 ja raskaustestissä näky heti punertava viiva. Muissa väärissä hälytyksissä oon nähnyt vaan sen viivan paikan. Oviksissa mulla ei oo mitään tuntemuksia muutaku valkovuoto selkeesti muuttuu. Ennen menkkoja rinnat on aika usein arat. Nyt odotan jo ens kuun ivf-palaveria enkä usko raskautumiseen ennen sitä. Tänään toinen vilkkunaama cb ovistestillä että lähellä ollaan ovista ja talletataan tietenkin. Muistan sen jännityksen ja jopa paniikinkin kun tein sen kemiallisen raskaustestin positiivisen tuloksen, sitte se seuraavana päivänä jo häviskin. Nyt en tunne oikeastaan enää mitään vaikka negaa näyttääkin, koska tässä ollaan jo yli 2 vuotta yritetty. Uskon että meidänkin aika tulee ivf-hoitojen myötä joita saa sen 3 kertaa julkisella. Jos näistä ei tärppää niin sit loppuu yritys ja tulee jos tulee kun oon kuitenkin "vasta" 32 ja meissä ei kummassakaan oo mitään vikaa todettu. Ja tosiaan ekaa tässä ollaan yrittämässä.
 
Voisin tulla kiertolistalle mukaan, huomiselle voi minulle päivittää kp 5/24-28.

Esikoista yrittäessä tulin raskaaksi heti, kun liityin kiertolistalle, joten kaikki keinot pitää kokeilla
:D apua! voikohan se olla se viimeinen juttu mikä plussaan tarvitaan? :D

mie tulin kuopuksesta heti raskaaksi pillereiden poisjätön jälkeen ja tätä seuraavaa on jyystettykki ihan huolella. Ja en kyllä tiedä yhtään mitä teen toisin ku kuopusta tehdessä🤨
 
  • Tykkää
Reactions: idapieni ja Masunen
Hei kaikille ja plussatuulia, täällä on paljon jännäilijöitä kierron eri vaiheissa. Tuun joka päivä lukemaan vaikka en aina kirjoittaisikaan, on oikeasti tosi jännää seurata muidenkin tilanteita eikä vaan omaani..

Tässä ollaan kp 6. Meillä on tulossa rauhallinen viikonloppu lasten kanssa, mies lähtee työreissulle mikä sinänsä on ookoo koska mulla ei ole vielä semmosia fiiliksiä kun tiputtelee.. vihaan tätä tiputtelua tässä kohti mutta joo mä harkitsen tässä että ostanko foolihappoa ja greippimehua, en oikeasti usko niihin mutta.. en tiiä. Ainakaan en jaksanut tilaa ovistestejä tähän kiertoon, mulla ei oikeen niistä tuu mitään, lähinnä lisää sekavia signaaleja.

Mulla on maanantaina kp9 ja ensi viiko su kp 15. Eli ajattelin jos siihen väliin saisin mahdollisimman monta yritystä, ainakin molemmat odotetaan sitä innolla. Mutta nyt on kaikenlaista ylimäärästä projektia, pihan pitäis laittaa talvikuntoon ja mies vielä tänään meni laittaa veneen pois vesistä yms... Mulla vielä autojen renkaiden vaihto työpäivän jälkeen. Tuntuu et tämmönen rauhallinen viikonloppu tulee enemmän kuin tarpeeseen just nyt, vaikkakin ilman miestä mut ei se nyt täällä muutenkaan kotona pyöri vaan yrittäjänä paljon reissuja yms.

Mietin että kun nää kierrot mulla vaihtelee ilman mitään ennakkotietoa että pitäskö vielä ensi viikon jälkeen yrittää, eli kp 16-kp20? Onko ketään täällä jolla olisi pidempää kiertoa ja tietoa onks sillon mahis ees tulla raskaaks kun se menee sit niin lähelle sitä kierron loppua--?
 
Hei kaikille ja plussatuulia, täällä on paljon jännäilijöitä kierron eri vaiheissa. Tuun joka päivä lukemaan vaikka en aina kirjoittaisikaan, on oikeasti tosi jännää seurata muidenkin tilanteita eikä vaan omaani..

Tässä ollaan kp 6. Meillä on tulossa rauhallinen viikonloppu lasten kanssa, mies lähtee työreissulle mikä sinänsä on ookoo koska mulla ei ole vielä semmosia fiiliksiä kun tiputtelee.. vihaan tätä tiputtelua tässä kohti mutta joo mä harkitsen tässä että ostanko foolihappoa ja greippimehua, en oikeasti usko niihin mutta.. en tiiä. Ainakaan en jaksanut tilaa ovistestejä tähän kiertoon, mulla ei oikeen niistä tuu mitään, lähinnä lisää sekavia signaaleja.

Mulla on maanantaina kp9 ja ensi viiko su kp 15. Eli ajattelin jos siihen väliin saisin mahdollisimman monta yritystä, ainakin molemmat odotetaan sitä innolla. Mutta nyt on kaikenlaista ylimäärästä projektia, pihan pitäis laittaa talvikuntoon ja mies vielä tänään meni laittaa veneen pois vesistä yms... Mulla vielä autojen renkaiden vaihto työpäivän jälkeen. Tuntuu et tämmönen rauhallinen viikonloppu tulee enemmän kuin tarpeeseen just nyt, vaikkakin ilman miestä mut ei se nyt täällä muutenkaan kotona pyöri vaan yrittäjänä paljon reissuja yms.

Mietin että kun nää kierrot mulla vaihtelee ilman mitään ennakkotietoa että pitäskö vielä ensi viikon jälkeen yrittää, eli kp 16-kp20? Onko ketään täällä jolla olisi pidempää kiertoa ja tietoa onks sillon mahis ees tulla raskaaks kun se menee sit niin lähelle sitä kierron loppua--?
Mulla on kierto 30-32 päivää ja joskus ovis ollut kp22 tyyliin ja olen tullut raskaaksi myös tuosta pidemmästä kierrosta. Toki ne on ollut noita varhaisia keskenmenoja mutta en usko että kierron pituudella on ollut keskenmenoon yhteyttä.
 
Joo ei ne keskenmenot millään tavalla siihen hedelmöittymiseen liity, eli vois hyvin tulla vielä kp 22. Aika jees! Eli kaks viikkoa peiton heilutusta! Mä en koskaan ole kokenut mitään tällasta seksuaalista vetovoimaa ketään muut kohtaan kuin tätä miestä, harmi vaan että hänelläkin lapsia toisesta suhteesta joten vaikka lapset ei ole täällä kuin joka toinen vk niin silloin kun ovat niin ei hommailla.. eli tietynlaisia esteitä hidasteita yms on jotka millon mihinkin kierron vaiheeseen osuu. Eli sanoisin et ainakaan omalla kohdallani en voi väittää että jokainen kierto oltaisiin jokainen mahdollisuus käytetty. Siksi ehkä odotuksetkin raskautumisen suhteen on yleensä vähän alhaisemmat kuin pitäisi..

Mulla tosiaan oli 35v asti ihan selvästi hanat auki kun kp 1 alko heti mut nyt tässä parin vuoden aikana alko kaikki muuttua.. alko tulla tota tiputtelua mikä ärsyttää mua suunnattomasti.
 
  • Tykkää
Reactions: rimpsukka84
Hei kaikille ja plussatuulia, täällä on paljon jännäilijöitä kierron eri vaiheissa. Tuun joka päivä lukemaan vaikka en aina kirjoittaisikaan, on oikeasti tosi jännää seurata muidenkin tilanteita eikä vaan omaani..

Tässä ollaan kp 6. Meillä on tulossa rauhallinen viikonloppu lasten kanssa, mies lähtee työreissulle mikä sinänsä on ookoo koska mulla ei ole vielä semmosia fiiliksiä kun tiputtelee.. vihaan tätä tiputtelua tässä kohti mutta joo mä harkitsen tässä että ostanko foolihappoa ja greippimehua, en oikeasti usko niihin mutta.. en tiiä. Ainakaan en jaksanut tilaa ovistestejä tähän kiertoon, mulla ei oikeen niistä tuu mitään, lähinnä lisää sekavia signaaleja.

Mulla on maanantaina kp9 ja ensi viiko su kp 15. Eli ajattelin jos siihen väliin saisin mahdollisimman monta yritystä, ainakin molemmat odotetaan sitä innolla. Mutta nyt on kaikenlaista ylimäärästä projektia, pihan pitäis laittaa talvikuntoon ja mies vielä tänään meni laittaa veneen pois vesistä yms... Mulla vielä autojen renkaiden vaihto työpäivän jälkeen. Tuntuu et tämmönen rauhallinen viikonloppu tulee enemmän kuin tarpeeseen just nyt, vaikkakin ilman miestä mut ei se nyt täällä muutenkaan kotona pyöri vaan yrittäjänä paljon reissuja yms.

Mietin että kun nää kierrot mulla vaihtelee ilman mitään ennakkotietoa että pitäskö vielä ensi viikon jälkeen yrittää, eli kp 16-kp20? Onko ketään täällä jolla olisi pidempää kiertoa ja tietoa onks sillon mahis ees tulla raskaaks kun se menee sit niin lähelle sitä kierron loppua--?
Mulla on ainakin tosi epäsäännöllinen ja välillä hyvinkin pitkä kierto, kun reagoin herkästi stressiin tms. ja saattaa kierrot siitäkin syystä heitellä. Raskaaksi tullessa kahdessa kierrossa on ovulaatio näköjään ollut mulla n. kp 16-17 tienoilla ja esimerkiksi nyt tässä käynnissä olevassa ovulaatio vaikuttaisi sijoittuneen kp 22-23 tienoilla. Eli ainakin oma kokemus on, että myös epäsäännöllisellä ja pitkällä kierrolla voi hyvin ovuoida ja raskautua, oleellista on itselle ollut sen oman kehon tunteminen ja sen perusteella käsitys siitä, missä kohti kierto menee, jotta sen ovulaation tunnistaa.

Täällä jännätään edelleen. En ole ihan satavarma, mikä päivä ovulaatio tosiaan olisi ollut, kun en ole sitä mitenkään testannut, vaan päätellyt vaan oireiden perusteella. Tein eilen aamulla raskaustestin (oletetusti useampi päivä ennen menkkojen odotettua alkua) ja se näytti negatiivista. Siitä tunnin päästä tiputteli vaaleanpunaista verta sen verran, että sitä jäi paperiin. Ehdin jo ajatella, että olenkin ovuloinut aiemmin kun arvelin ja nyt tapahtui klassikko, eli menkat alkavat tunti raskaustestin jälkeen. Mutta, eipä ne alkaneetkaan, eikä tuon jälkeen ole tullut yhtään enempää vuotoa. Nyt tässä sit mietitään, että 1) alkavatko menkat lähipäivinä 2) oliko keskiviikkona tunnettu pistävä kipu vatsassa sittenkin kiinnittyminen ja eilinen kiinnittymisvuotoa vai 3) onko raskaus alkanut ja epäonnistunut ja alkaakohan vuoto sit vähän myöhemmin esim. ens viikon puolella.

Ehdin jo verta nähdessäni ajatella, että ihanaa, kun tähän tuli selvyys. Ja nyt jotenkin jännittää ja mietityttää tuplasti sitä edeltävään aikaan nähden, kun jännitys jatkuukin. Viimeksi tein ekan raskaustestin yli viikkoa myöhemmin tähän ajankohtaan nähden, mutta tänään piti tulla vieraita ja ajattelin, että olisi kiva tsekata siltä varalta, jos haluaisi vaikka lasin viiniä. Mutta ei kai se nyt auta kuin odotella taas.
 
Huh, olipa taas paljon luettavaa viikon aikana tullut..😅

Eikö tässä kuussa ole yhtään plussanneita?🤔 Noh, vielä kerkee ja marraskuussa sit paljon lisää plussia!🤞☺

Me koko porukka ollaan reissussa rähjäännytty😆, ihana❤, mutta rankkakin reissu takana.🤪
Onneksi ei menkat alkanu reissussa. Eipä kyl tarvis alkaa ollenkaan..🥰 Mun "omat piinapäivät" menossa, kun menkat voi alkaa nyt millon vaan. Nyt siis menossa kp 27/25-31.😁

Paljon eri ajatuksia tää yritysaika saa kyllä mieleen. Vielä olen toiveikas onnistumisen suhteen, mut saas nähä..🙃🙂🙃

Tsempii kaikille!🤗
 
Olen niin tuskastunut kun ei oviksesta tietoakaan ja tein sitten äsken vähän haaleasta pissasta tämän rfsu 6 päivää ennen -testin ja tulos tämä. Kesti kyllä kauan tulla mitään että oisko kuiten viivanpaikka.


Mulla siis oli ihmeellisesti kp 8-10 ovulaatio testi lähes plussa mutten voi uskoa että niin aikasin olisi ovis saati tullu raskaaksi niin äkkiä. 🥺

Mie en sitten tiedä voiko esim se keskenmeno vielä näkyä testissä.🤔. kun vuoto loppui ja tein muutamia testejä niin kyllä ne negoja oli. tässä on muutamia päiviä alamahaa juilinut mutta se nyt voi johtua monestakin asiasta. mutta ei kai se auta nyt kuin vain seurailla tilannetta..
 
Viimeksi muokattu:
Olen niin tuskastunut kun ei oviksesta tietoakaan ja tein sitten äsken vähän haaleasta pissasta tämän rfsu 6 päivää ennen -testin ja tulos tämä. Kesti kyllä kauan tulla mitään että oisko kuiten viivanpaikka.


Mulla siis oli ihmeellisesti kp 8-10 ovulaatio testi lähes plussa mutten voi uskoa että niin aikasin olisi ovis saati tullu raskaaksi niin äkkiä.
Kyllähän tossa mun silmään ihan selkeä punertava viiva kuitenkin näkyy! 😍 itse olen kerran saanut viivanpaikan näkyviin ja ei se tuolta näyttänyt 🫣 toki eri testi oli kyseessä. Mutta toivottavasti on haamu joka vahvistuu pian! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: rimpsukka84
Hei kaikille ja plussatuulia, täällä on paljon jännäilijöitä kierron eri vaiheissa. Tuun joka päivä lukemaan vaikka en aina kirjoittaisikaan, on oikeasti tosi jännää seurata muidenkin tilanteita eikä vaan omaani..

Tässä ollaan kp 6. Meillä on tulossa rauhallinen viikonloppu lasten kanssa, mies lähtee työreissulle mikä sinänsä on ookoo koska mulla ei ole vielä semmosia fiiliksiä kun tiputtelee.. vihaan tätä tiputtelua tässä kohti mutta joo mä harkitsen tässä että ostanko foolihappoa ja greippimehua, en oikeasti usko niihin mutta.. en tiiä. Ainakaan en jaksanut tilaa ovistestejä tähän kiertoon, mulla ei oikeen niistä tuu mitään, lähinnä lisää sekavia signaaleja.

Mulla on maanantaina kp9 ja ensi viiko su kp 15. Eli ajattelin jos siihen väliin saisin mahdollisimman monta yritystä, ainakin molemmat odotetaan sitä innolla. Mutta nyt on kaikenlaista ylimäärästä projektia, pihan pitäis laittaa talvikuntoon ja mies vielä tänään meni laittaa veneen pois vesistä yms... Mulla vielä autojen renkaiden vaihto työpäivän jälkeen. Tuntuu et tämmönen rauhallinen viikonloppu tulee enemmän kuin tarpeeseen just nyt, vaikkakin ilman miestä mut ei se nyt täällä muutenkaan kotona pyöri vaan yrittäjänä paljon reissuja yms.

Mietin että kun nää kierrot mulla vaihtelee ilman mitään ennakkotietoa että pitäskö vielä ensi viikon jälkeen yrittää, eli kp 16-kp20? Onko ketään täällä jolla olisi pidempää kiertoa ja tietoa onks sillon mahis ees tulla raskaaks kun se menee sit niin lähelle sitä kierron loppua--?
Tottakai kannattaa yrittää tuolloin lopummalla kiertoakin, etenkin jos ei ovulaatiosta täyttä varmuutta. Omat kierrot aiemmin olleet jotain 29-33pv ja esikoisesta ainut mahdollinen yhdyntä josta raskaus sai alkunsa tapahtui kp19-20 välisenä yönä. Aloitettiin silloin siis vasta yritys kesken kierron ja luulin jo oireiden perusteella ovulaation menneen ohi, mutta niin vaan raskaaksi tulin 😍 ennätin tuolloin jo ostaa ovistestejä seuraavaa kiertoa ajatellen, mutta hukkaan onneksi meni ne testit 🙈
 

Yhteistyössä