Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!







Yrityksen aloittaneet

nimimerkki ............ yritys alkanut ....... monesko lapsi toiveissa


Unikeiju-79 ........... elokuussa 2009 ................. 4.
tombatar ............... lokakuussa 2009 .............. 3.
äitx2 ................... marraskuussa 2009 ............. 3.
noonie ................. marraskuussa 2009 ............ 2.
Heinämasu2008 ............... ? ............................. 5.
siilisiiri .................. tammikuussa 2010 .............. 5.
Katty- .................... tammikuussa 2010 ............. 3.
Minna89 ............... helmikuussa 2010 ............... 2.
pia ....................... maaliskuussa 2010 .............. 5.
TMirre ................. maaliskuussa 2010 ............... 1.
Memelisa ............ maaliskuussa 2010 ............... 1.
Spica ..................... huhtikuussa 2010 .............. 2.
Orkidea88 ............ huhtikuussa 2010 ............... 1.
Niiskuneiti25 ......... huhtikuussa 2010 ............... 1.
Parel ...............................? ................................ 1.
maisa10 ............ talvella-keväällä 2010 ............. 3.
SeJokaToivoo ............ keväällä 2010 ................. 4.
Milas ........................ keväällä 2010 ................... 3.
äizikkä ..................... keväällä 2010 ................... 3.
An-nie ....................toukokuussa 2010 ...............1.
Murmeli88 ............. toukokuussa 2010 .............. 1.
Toukokuussa ......... toukokuussa 2010 .............. 3.
Tytti83 ................... toukokuussa 2010 .............. 2.
NeliApina .............. toukokuussa 2010 ............... 4.
sansu86 .................. toukokuussa 2010 ............ 1.
Jenkkivaimo.......touko-kesäkuussa 2010............. 2.
Naive88 ............ touko-kesäkuussa 2010 ........... 1.
breezer .................... kesäkuussa 2010.............. 1.
danone81 .............. kesäkuussa 2010 ............... 2.
Miimu14 ................... kesällä 2010 ...................... 1.
äiti88 ...................... heinäkuussa 2010 .............. 3.






Yrityksen myöhemmin aloittavat

nimimerkki ............. yritys alkaa ....... monesko lapsi toiveissa



Muutosta ................... kesällä 2010 ...................... 3.
Piilopirtti .................... kesällä 2010 ...................... 1.
Pöllö80 ...................... kesällä 2010 ...................... 1.
lumityttö78 ................ kesällä 2010 ...................... 1.
Nemppuemppu ..... heinäkuussa 2010 .................. 3.
mammuliini79 ...... heinäkuussa 2010 .................... 4.
Mary Jane ............. heinäkuussa 2010 .................. 1.
Majj ...................... heinäkuussa 2010 .................. 2.
mimmmi ............... loppukesällä 2010 .................... 2.
Leala ...................... elokuussa 2010 ..................... 1.
Tuikku-77 ............... elokuussa 2010 ..................... 2.
Myrna .................. elo-syyskuussa 2010................ 2.
Ansis ...................... lokakuussa 2010 ................... 3.
mami-pojat03-06 .... syksyllä 2010 ........................ 3.
Kajsa ......................... syksyllä 2010 ..................... 1.
Saara09 .................... syksyllä 2010 ...................... 2.
VauvaSuunnitteilla86 .. syksyllä 2010 .................... 1.
anniina84 .................. syksyllä 2010 ...................... 2.
ninja85 ...................... syksyllä 2010 ...................... 3.
Keiju123 ............ syksyllä/talvella 2010 ................. 1.
Noo-ra ................... syyskuussa 2010 .....................1.
ystis ................. syys-lokakuussa 2010 .................. 1.
wadelma ................ lokakuussa 2010 .................... 1.
Jiina85 ................... lokakuussa 2010 ..................... 3.
Supuliini ................ marraskuussa 2010 ................. 1.
illa ......................... joulukuussa 2010 .................... 1.
pippur1 ..................... 2010 - 2011 ......................... 2.
Enkeliini ............... tammikuussa 2011 ................... 2.
annu87 ................. tammikuussa 2011 ................... 2.
viuhpiipore ...... keväällä 2011 (siihen asti TJOT) ..... 1.
Jomi ......................... keväällä 2011 .........................1.
white gold .............. toukokuussa 2011................... 1.
hansumh ........... touko-kesäkuussa 2011 .............. 1.
toivo79 .................keväällä/kesällä 2011 ................ 1.
anskilia ......... loppukeväällä/kesällä 2011 .............. 1.
Enna- .......................... kesällä 2011 ....................... 3.
Bassets ....................... kesällä 2011 ...................... 3.
DsariaL ....................... kesällä 2011 ....................... 2.
MamaDeDos ........ loppukesällä 2011 ...................... 3.
suan ......................... syksyllä 2011 ........................ 3.
pinkgreen ................ syksyllä 2011 ......................... 2.
jn1 ........................ joulukuussa 2011 ..................... 1.
hopeful86 .................... vuonna 2011 ...................... 1.
odottava ja onnellinen.... vuonna 2011 ................... 2.



Ciba .................................? ...................................2.
Harmaasusi .................... ? .................................. 1.
catmiau .......................... ? .................................. 1.
Ouska87 ........................ ? .................................. 1.
Kiipuli ............................ ? ................................... 1.
SP- ................................. ? .................................. 2.
Kassu ............................. ? .................................. 6.
ZiiliZeija ......................... ? ................................... 3.
fjellrev ........................... ? ................................... 1.
Peepe ............................. ? .................................. 1.
Mivian ............................ ? ................................... 4.
Amy86 ........................... ? ................................... 2.
hilppa86 ......................... ? .................................. 1.
vilttis10 .......................... ? .................................. 3.
Höyrypää ........................ ? .................................. 2.
nereida ...............................? ............................... 1.
taaperotx5 ..........................? .............................. 6.
Mensku .............................. ? ............................... 2.
VellaVanilla ......................... ? .............................. 3.
tinja86 ............................. ? ................................. 1.
piupiu .............................. ? .................................. 1.




Plussanneet :heart:

nimimerkki ... Plussa . LA . monesko lapsi tulossa

Haukkuva Hiiri ... ? ........ ? ................ 2.
Epeti ................ 16.1 ..... 21.9 .......... 3.
Leli82 ................ ? ....... 10.10 .......... 2.
Pikkis82 ........... 18.2 ..... ? ............... 1.
Metsätähtönen .. 16.4 ... 26/27.12 ... 1.
kääkkis ............. 26.5 ....... ? ............ 3.
Meep ................ 4.7 ........ ?............... 2.


Edelliset ketjut löytyy täältä:
1.
2.
3.
 
suan kuten huomaat, olet edelleen listalla, joten pelkosi poisheittämisestä on turha :D toivotaan, että koulupaikka irtoaa :) Itselläkin huomenna pääsykokeet ja jännittää niin maan vietävästi!!!

hopeful joo toivotaan, että oli enneuni. Ja toivotaan myös, ettei se ollut enneuni siitä, mitä tapahtuu 10 vuoden päästä vaan mieluummin hyvin pian...vaikka parin kk:n päästä :LOL:


 
Korkataas uus pino kun kerranki ehtii tännekki jotai kirjottaa..kiitos Tmirre :flower:

Täällä on ollu kauhea kiire tänää ja vieläkin on hommia ihan liikaa tälle päivälle.

Meillä tuo nuorin on nyt sitte oppinu konttaamaan,nousemaa polvilleen tukea vasten sekä seisomaan hetken tukea vasten ja istuukin jo ihan hienosti :heart: mut päristely tuntuu olevan mielekkäintä puuhaa ja siinäkös sitä kuolaa lentää niin mukavasti vähän kaikkialle :LOL:
 
kiva kun laitoit uuden pinon Tmirre :)
Täällä kp7/24 eli ovista kohti mennään.Varmaan tossa vkl olisja seuraavat menkat alkais sit juhannus päivänä jos on alkaakseen ja kierto on toi 24...sitä ku ei nyt tiedä kun vasta 1kierto takana laastareiden jälkeen.
 
Kiitos Tmirrelle uudesta pinosta! :flower: Ompas meitä täällä paljon :) Jo yrityksen aloittaneitakin, toivottavasti niitä plussia alkais pian satelemaan :D

ON: Täällä 20/28. Eilen illalla kävelyllä vihlo alamahaan sekä oikealle että vasemmalle muutaman kerran. Oli sellasta pistävää kipua, meni muutaman minuutin kuluttua ohi.. Mitäköhän se mahto olla? Taitaa loppukierto pistää pään taas sekaisin oireittensa kanssa :ashamed:
 
Olkaa hyvät vain pinosta B)

Orkidea Joo ton listan mukaan on paljon yrityksen aloittaneita. Siirsin sinne vaan ne jotka oli aiemmin ilmoittanut yrityksen aloittavansa keväällä 2010. En sitten tiiä, että onko joidenkin tilanteeseen tullut muutoksia, kun eivät ole niin aktiivisesti pinossa käyneet kertomassa kuulumisiaan :) TULUKHAA SIIS PÄIVITTELEHEN TIETHOJANNE NEITOSET! Me halutaan tietää, mitä näille kaikille kuuluu ;) Jos ois vaikka jo plussanneita joukossa. :heart:

Tulin just pääsykokeista. Kyllä on ranne hellänä... tiedän miltä poikamiehistä tuntuu. :whistle: nyt sitten odotellaan kuukauden verran, että jospa sitä ois osannut jotain laittaa oikeinkin niihin papereihin. Ja, että totesko se psykologi mut ihan tärähtäneeks :D
 
an-nie Tervetuloa :) huomasin tuolta toisesta ketjusta, että olet MLl:n suunnalta :)

Miulla taas nää samat nipistelyt ja kivut, mitkä oli viimekin kierrossa menkkojen jälkeen kp8/29-31(40), et outoon aikaan kiertoo kipuja :(
 
Hyvä, TMirre, että aloitit tämän uutukaisen pinon! :flower: Eipähän tarvinnut mun ruveta opettelemaan :D

An-nie Tervetuloa! =)

Mun vauvakuumeilu on onneksi laskenut vähän inhimillisemmälle tasolle. Eilen esimerkiksi en tainnut käydä kertaakaan kurkkimassa palstaa, vai kävinköhän mä yhdesti... :LOL: No kumminkin, vähemmän kuin yleensä! Sen sijaan meillä kuumeillaan juuri uutta autoa, tai siis uutta käytettyä autoa. Nykyinen kosla tuntuu hajoavan käsiin, katsastusmies antoi kilometrin mittaisen vikalistan eikä tee mieli ruveta korjaamaan, kun siihen uppoais niin paljon rahaa. Mieluummin ostetaan tilalle paremmin pidetty, vähemmän ajettu ja joku muu kuin ranskalainen tällä kertaa, kiitos.
 
huoh mä olen ihan ulal. osa kavereista toivois etten kuuntele niit ketkä negatiivisesti puhelee meidän lapsi hankeest. äitikin antoi muuten siunauksen mut haluais et miehel on vakituinen työ.. mist me sellainen repäistään. ollaan tänäänkin kierrelty kyselemäs.
 
sansu86 :hug:
muista että kukaan muu ei voi tietää, mitä teidän kannattaa ja mitä haluatte tehdä kuin te kaksi itse. Kukaan muu ei voi sinulle sanoa, mitä sinun pitää tehdä. Toi vakituinen työhomma on hankalaa joo. Just puhuin yhden kaverin kanssa siitä, että kuinka monella nykyään on vakituinen työ. Vanhemmalle sukupolvelle se tuntuu olevan lähes hyvän toimeentulon tae, että on se vakkaripaikka.
 
Mukava tulla uutena tänne kun otetaan näin kivasti vastaan :)

Keiju123: Ollaanko samoilta suunnilta? Huomasin että ala-valintakin on meillä sama, ties vaikka tunnettaisiin. :D

sansu86: Meillä on yritys päällä vaikka toinen opiskelee ja toinen on töissä määräaikaisena... Jos odoteltaisiin sitä että molemmilla on vakkariduuni, niin saataisiin varmaan jokunen vuosi odotella - Ja sitten alkaa ikää olemaan jo aika paljon, kun haluaisin lapset tehdä alle 30-vuotiaana kuitenkin.

Viikko pitäisi jännittää vielä ennen kuin alkaa testailemaan. Vaikka tuntemukset tällä hetkellä = 0. Tuntuu siltä että seuraavassa kierrossa ois sitten taas uusi yritys...
 
Tänään on siis oikeesti tuntunut siltä, et mitähn tästä parisuhteesta tulee. Ollaan siis oltu y 8 vuotta yhessä,ja kaikki unelmaa. Välillä vaan mietti, kun miehellä tiukempaa koulussa yms, niin se heti purkaa sitä pahaaolooaan tiuskimalla muhun. Siis tuo on aina väliaikaista, se kestää sen ajan kun tiukkaa (päiviä -viikkoja). Ja mä yritän tukea yms. mut olen vaan se hermosäkki.

Niin välillä ajattelee, jos meillä oikeesti tulis tiukkaa rahasioissa, tiukka perhe-elämä, työttömyys yms. niin jaksanko tollasta tai saanko miehen tajuamaan ettei siitä hyödy mitään et mulla hermoo. Kyllä se nytkin aina välillä pyytää anteeksi, kun ymmärtää miten tyhmää sen on mulla hermota Todellisuudessa ei varmaan ole näin paha tää asia, miten olen sen nyt kuvaillut tähän. Miettii vaan et onko oikeen kanssa....
 
Tmirre mulle voi laittaa yrityksen alkamiskuukaudeks kesäkuu, sitten kun ehdit =)

sansu86 tiedän, että on vaikeeta olla kuuntelematta muiden mielipiteitä, väkisinkin niistä aina loukkaantuu, varsinkin, jos sukulaisilta ja läheisiltä saa negatiivista palautetta. Eiköhän se ääni kellossa muutu, kun huomaavat, että lapsen kanssa tullaa hyvin toimeen. :hug:

Mä eilen sitten telosin itseni taas. Nyt liikutaan kyynärsauvojen kanssa. Edellisestä kerrasta onkin aikaa vuosi :D Oltiin kaverin kanssa ratsastelemassa ja oli sitten pakko ottaa kylki edellä putoutuminen, nyt on lonkka ja lantio ihan pirun kipeet, ettei pysty vasurille varaamaan yhtään painoa. Vasen käsivarsi asfaltti-ihottumalla. Ja, kp30/?. Pitäiskö testailla aamulla...? Tuli pieni paniikki tosta putoamisesta, jos nyt sattuisi olemaan raskaana, niin onkohan tömähdyksellä jotain vaikutusta :eek:
 
an-nie Olen Mli:in suunnalta, jos ymmärsin oikein olet sieltä suunnalta :) hmm...saatetaan olla sitten samassa koulussa tai työpaikassa Jännää :) :D Sehän ois kiva jos vauvoja tulis samaa aikaan, vaikka meidän yritys alkaa "vasta " syksyllä tai viimestään tammikuussa :)
 
Keiju123 mulla vähän sama tilanne et mies on semmonen hermoheikko et huutaa ja meuhkaa helposti ihan mistä vaan tai ei mistää vaikka :| Sit se tietää sen ku vähä rauhottuu mut ei sitä jaksais joka asiasta kuunnella ku ite oon aika rauhallinen.Mut muuten on hyvä mies joten näillä mennään :D Ja nyt lapsen tekoon...
 
sansu86 varmasti väsyttää kinata vauvanhankinta-aiheesta. Tulee varmaan semmonen olo, että se on kokonainen kunta joka sen lapsen on hankkimassa.

Keiju :hug: Miehet osaa aina välillä olla niin ajattelemattomia. Mä itse kyllä syyllistyn usein samaan kuin miehesi :ashamed: nyt alkoi hävettään... ei ole kivaa kun purkaa toiseen ärtymystä. Pitäisi mun itsekin ymmärtää, että sitä ymmärrystä ei heru jos käyttäytyy niinku perseelle ammuttu virtahepo. heheh. :saint:

Onko täällä muuten mistä päin porukkaa? :) ei ole pakko kertoa jos ei halua, mutta täällä kun jo selvisi että Keiju ja An-nie on samalta suunnalta niin... Minä olen Keski-Pohjanmaalta kotoisin :wave:
 
Keiju123: Ens vuonna voidaanki pitää sit vauvamiittiä, toivottavasti. ;)

Musta tuntuu että meillä minä oon se joka räyhää ja naputtaa, tosin yleensä en miehelle vaan yleisesti ärsytystäni. Mies suhtautuu siihen lähinnä huvittuneesti, ja monesti itsekin naurahdan aina papatuksen välillä. :$ Se nyt onkin niinkuin viilipytty, mikä on mun kannalta aika hyvä asia. :D

--

Ai että tein ihanan löydön vanhempieni varastosta! Melkein 60 vuotta vanha pinnasänky, jossa äitini on aikoinaan nukkunut, samoin kuin minä ja sisarukseni, tulevaisuudessa toivottavasti myös minun lapseni. :heart: Myös vanha syöttötuoli löytyi varastosta, sekin varmaan yli 30 vuotta vanha. Vähän kaipaavat maalia pintaan, ja pieniä paranteluita ollakseen käyttökuntoiset taas kun tarve tulee. :heart: Eihän siinä sängyssä ole eri tasoille säädettävaa pohjaa tai muita hienouksia, mutta varmaan sekin järjestyy pienillä muutoksilla!
 

Yhteistyössä