Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

NeliApina: Jos sulla on jo se lilypie koodi, niin siitä sun omasta koodista tällänen osa:

http://lt1f.lilypie.com/OUtC.png

sitten mustaat tuon koodin osan, ja sit painat tuota "lisää kuva" (toi maiseman näkönen painike) ja sen jälkeen sen koodin loppuun "linkitä teksti" painiketta..voih kun vaikeasti selitetty..
 
niin no mies on kyl sanonut että voisi kirkkoon liittyä et saadaan kirkko häät.. lapset ainakin kastetaan kirkos sit joskus jne.. saavat sit itse päättää isona kuuluvatko kirkkoon vai ei. :) oltiin kissan kans parvekkeel ja meni bussi oni. kissa sai kohtauksen ja mun ríntavarustus on verillä. olis se pitänyt arvata..
 
sansu86 nyt on sit miehelle selittelemistä ;) Meillä onneksi tuli mieheltä iteltään, et mennään naimisiin kirkossa (tätä olin ite toivonut salaa)!

Juhannussuunnitelmiin kuuluu (yllätys yllätys) töiden teko! Muu perhe kotona ja itse painaa töissä niskalimassa :xmas: Josko ensi Juhannus menisi vapaiden merkeissä, koska viimeset 5vuotta oon ollu juhannukset töissä!
 
juhannussuunnitelmia ei viel olla tehty. on tuttavapariskunnan häät het jussin jälkeen...
JOS meinataan naimisiin mennä, maistraatissa on se tapahtuva,vaikka molemmat kuulutaanki kirkkoon. se on niin kamala stressin paikka ja älytön rahanmeno. enemmin sit säästää vaik lomamatkaan :saint:
 
tombatar Eihän se kirkossa vihkiminen maksa yhtään mitään ;) No juu, ymmärsin toki oikeasti pointtisi, mutta sisäinen näsäviisastelija heräsi jälleen :ashamed: Meillä oli vihkiminen kirkossa, koska molemmat haluttiin niin. Ja olikin aika ikimuistoinen vihkitilaisuus: papille oli juuri noussut kuume ja se joutui het seremonian aluksi pyytämään itselleen tuolin, koska sitä pyörrytti niin paljon. Jännitys siirtyikin siis papin terveydentilan seuraamiseen, kun kaikki pelkäs, että koska siltä lähtee taju. Tai mulla suurin pelko oli siinä, että jos se pyörtyy eikä voikaan vihkiä meitä :LOL: Mutta hyvin kävi loppujen lopuksi, seremonia oli ohi ehkä vartissa ja päivän hauska osuus pääsi alkamaan, kun jännityskin häipyi.

Juhannussuunnitelmiin kuuluu meillä reissu mökille mun vanhempien luokse. Pääsee koiratkin kirmailemaan vapaana ulkosalla, kun korvessa ollaan. Saatiin juuri vaihdettua autokin, eli päästään testaamaan uuden, vain 17 v. vanhan :D kaaran kulkeminen ihan kunnolla, kun mennään lähes 500 km päähän.
 
meillä ei ole viel tietoo mitä juhannuksena tehään.

Tänään oli allergioihin perehtyneelle lääkärille aika että ois saanu jotai selvyyttä pojan asioihin mut eihä siel mitää selvyyttä saanu vaa käskettii altistaa ennen seuraavaa syyskuun käyntiä kauralle,ohralle ja maidolle kotona..huoh mitähän siitäki taas tulee,no ainakin kitinää,kitinän perään ja raapimista ihoa verille.

vauvakuume senku lisääntyy vaan,ja tässä oottelen kokoajan jännittyneenä koska kuulen yhen kaverin vauvauutiset,kun hän lähti tossa 20.00 laitokselle päin :heart:
 
Tervetuloa tinja86 :flower:

Meillä on juhannus kans perusmökkeilyä. Ei oikein innostuta nuo juhannusfestarit, mistä suurin osa kavereista tuntuu olevan kiinnostuneita. Ihanaa nähdä sukulaisia, syödä hyvin ja rentoutua vaan miehen kanssa.

Menkathan sieltä sitten alkoi, aika pitkä kierto oli kylläkin. Nyt sitten kp 2/32, jos edellisen mukaan menen.

Olipas teillä Jomi erikoinen tilanne papin kanssa :D Onneksi kaikki meni hyvin kuitenkin! Meillä on myös suunnitelmissa häät, alustavasti v. 2012, jos saisi hiukan rahaa jemmaan sitä varten. Ihan kirkossa pidetään, vaikka mies ei noista kirkkotouhuista välitä, mutta haluaa silti myös perinteiset kirkkohäät, kuten miekin.
 
Tervetuloa vaan tinja86, täällä kans painittu syksystä saakka kovassa vauvakuumeessa! :D

Täällä tuntuu olevan tavallista hiljempaa, onko kaikki kesän vietossa?! :D
Nojoo, tänään kp 13/28-30 et varmaan sais pikku hiljaa alkaa yritteleen! :p
Mulla tosiaan kahdella kaverilla tammikuus laskettu aika, ja sit yks ilmoitti et alkavat nyt kesällä kans yrittämään, vähä ois hauska kun saatais kaikki kevät/kesä vauva! :heart: :D

Häät: Me ei myöskään olla naimisissa, mut miehelle oon vihjaillut että 5-vuoden sisällä ois kiva ! :LOL: En halua olla mikään "vanhakaan" vielä kun menen vihillie.. :D
 
tinja86 tervetuloa :) :wave:

Jomi tuollaisesta vihkimisestä en ole kuullutkaan, että pitää huolehtia ettei PAPPI menetä tajuntaa :LOL:

kp 21/29 eli reilu viikko vielä tädin odottelua jäljellä. Tämä yk on nyt ollut ihan kummallinen... Nyt nimittäin iski ne epäilykset. Olenko valmis tähän, onko nyt oikea aika, entä onko edes oikea mies!?! Ensiksi mietin, että voi kun tulisi se plussa tästä kierrosta, mutta sitten alkoi tulemaan vatsan pohjalle sellainen pelon tunne, että mitä jos tosiaan tulee se plussa! Kai tällainenkin on ihan normaalia, onhan se lapsensaaminen kuitenkin sen verran iso ja peruuttamaton juttu, että ihan luonnollista varmaankin vähän kauhistella välillä hyppyä suureen tuntemattomaan.. :ashamed: ollaan miehen kans riidelty tässä kierrossa enemmän ku yleensä. Äh, en mä ihan aikuisten oikeesti epäile meidän vauvahanketta. Tää on vaan ainut paikka johon voi/on pakko purkaa tuntoja.

Ja juhannus vietetään luultavasti kotona löhöillen. Mökkiä ei ole, eikä festarit kiinnosta. Ei ole viiteen vuoteen ollut juhannus vapaa (tunnen Ansis sun tuskasi) ja myös miehellä, joten kai sitä jotain pitäisi keksiä kumminkin, ettei ihan perusillasta mene :)

häät :x en halua edes ajatella asiaa. stressaaaaaaaaa....
 
Tässä on hyvä harjoitella työntekoa ennen juhannusta! Nyt on kolmas päivä menossa seitsemän päivän työputkesta...Onneksi on sitten pitkä (5pvä) vapaa tiedossa tämän jälkeen, jolloin en tosiaankaan ajattele töitä!

Huah! Itsellä hiukan (taas) vauvakuume laantunut. Mutta jahka huominen tulee taas niin eiköhän se sieltä aamunsarastuksen mukana nosta päätänsä :kieh:
Asiaa ei auta, että naapurilla on tänään laskettuaika ja serkun vaimo odottaa pienokaista :heart:
 
Milas
Tinja86 tervetuloa joukkoon =) TMirre kuule, se on ihan tavallista tuo ajoittain iskevä epävarmuus. Mullakin vaikka jo kolmatta tässä yritellään tehä :D Välillä iskee tunne, että ollaanko me nyt tosiaan ihan tosissaan, että tähän maailmaan vielä uus ihminen ja jaksetaanko ja osataanko ja mitähän vielä. Mut sitten taas toisena hetkenä ollaan ihan varmoja, että totta kai halutaan lapsi.
Meillä oli maistraattivihkiminen ja sit juhlat ravintolassa ja rahaa uppos ihan normikirkkohäitten verran...ihan hirveesti. Mutta oli se sen arvoista =)
Nyt lettuja paistamaan, lapset odottaa malttamattomina.
 
Tervetuloa Tinja86!

TMirre
: Täällä kanssa samanlaisia tuntemuksia, mutta ne on ohimeneviä ajatuksia vain onneksi. Eiköhän kaikki mieti tuollaisia jossain vaiheessa, ja lienee ihan tervettäkin. ;)

Täällä kp 27/~30... Iik! Kuinka sitä malttais oottaa vielä muutaman päivän? Viimekierrossa hätähousuna testailin jo hirmu aikaisin, kun olin mielessäni keksinyt jotain sopivia "oireita"... :ashamed: Nytpä ei ole mitään. Edes niitä menkkaoireita. Tai sitten tulee vaan ylipitkä kierto... Jotenkin vain sellainen olo, etten ole raskaana. :$
 
Jomin pappi sai kyllä aikaan leveää hymyilyä täälläkin :D EI taida olla ihan jokapäiväinen ilmiö papin pyörtyily tai edes huoli siitä...

TMirre: muistan myös vastaavanlaiset ajatukset esikoisen yrityksen aikaan, ja minusta tuollaiset ajatukset on hyvinkin terveitä. Olisi ehkä enemmän huolestuttavaa, jos ei osaa ollenkaan kriittisesti ajatella todellakin tulevaa suurta elämänmuutosta. Ja jos ei jo nyt ole "vahinkoa" tapahtunut, niin voihan hyvä idea ollakin vaikka miettiä yhden kierron verran, että muuttuuko ajatukset (jos siis ne ajatukset alkaa häiritä ja vaivata). Kun olette vielä nuoria, niin ei teillä ole mikään kiire. Mutta nuo ajatukset on yleensä kyllä ihan ohimeneviä!

Täällä on jotenkin vauvahaaveet hieman "laimenneet". Edelleen kovasti huokailuttaa ja ottaa sydänalasta, kun näkee poikaa pienempiä vauvoja (poika nyt 8kk), mutta meidän yöt on yhtä hulinaa nykyään (on kyllä olleet aina) ja mietin, että mitähän tästä tulisi, jos ite vielä olisi lisäksi raskaana... Ja ehkä oon vain hyväksynyt sen ajatuksen, että ootellaan ainakin vuosi ennen toista lasta. Ennen poikaa, kun ajattelin "hankkivani" kaksi lasta alle 2 vuoden ikäerolla.

Ja ne häät... Päivämääräksi ollaan jo sovittu kesälle 2011, mutta kun niiden eteen pitäisi alkaa tekemäänkin jotain! HUOH! Stressaa! Tässä on niin paljon muutakin (mm. rakentaminen!), että itteä alkaa mietityttään, pitäiskö astella vaan maistraattiin ja viettää juhlat myöhemmin "sitten joskus". Mutta katsellaankatsellaan...

Onnea kaikille piinailijoille! Pitäisiköhän meidän pinoon tehdä piinailijoille oma lista, josta näkis kp? tai vaikka vaan dpo:t? Sitä vois päivittää aina vaikka kuka ensimmäisenä kerkeää, niin se ei sitten oo kenenkään harteilla... Oisko mitään ideaa?
 
:hug: kaikille! ootte niin ihanan ymmärtäväisiä.

DsariaL luit mun ajatukset sen suhteen, että jos nää "pelot" jatkuu niin pidetään ainakin kierron, parin tauko yrityksessä ja katsotaan, muuttuuko mieli johonkin suuntaan. Vauvakuume on kyllä aivan sairaan suuri joka tapauksessa, sitä ei mikään muuta. Ja jotenkin uskon, että nää on jotain ohimeneviä tuntemuksia. Oon ollut nyt jo about kolmisen päivää jotenkin ihme tunteellinen. Itkettää ja sit taas naurattaa, joku hormonimyrsky meneillään mun kropassa. :headwall:

Ja joo laitetaan ihmeessä listaa piinailijoille, mieluummin kp:t kuin dpo:t, koska mä en ainakaan tiedä oviksen tarkkaa ajankohtaa :D ;)

An-nie mä päätin tän kierron alussa, että en testaa ennen ku menkat on myöhässä vähintään neljä päivää :) Aattelin säästää rahaa :LOL:

 
Kiva kun täällä oletaan niin mukavasti vastaan :)Me ei siis varsinaisesti olla alotettu yritystä, mutta kovasti mulla löytyy mielikuvitusta, että kehittelen raskausoireita. Mulla oli vasta menkat (aika niukat), mutta ollu jo kaksi viikkoa maha kipee ja paha olo jatkuvasti. En tiiä mistä sitten johtuu.
 

Yhteistyössä