Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

vieläkö muuten TMirre päivittää tätä ketjua, vaikkei enää täällä kirjoittelekaan? Mutta joka tapauksessa uutta päivittäjää haetaan!!
Mie voin ryhtyä jos ei innokkaampaa löydy ja mikäli ei haittaa ettei varmasti joka päivä tuu päivitettyä, kun ei aikaa oo ihan joka päivälle...
 
Minunkin puolesta päivittäjän pesti saa langeta Dsarialille !

JA82 Ihana mies :)

äiti88 eihän sitä kukaan normaali ihminen harrasta seksiä päivällä, ei ei :D Vain yöllä piemeässä peiton alla...ja mielummin vielä lauantaina saunan jälkeen :whistle:

Jomi toivottavasti sinun ei tarvitse enempää pillereitä hakea! Itse aion heti yrityksen alussa hommata kaapin täytteeksi sitä greippimehua! Ja naatiskelen sitä sitten pitkin päivää...

Hyvä tietää, ettei kierukan poiston jälkeen tarvitse odotella mitään, ennen kuin rupeaa yrittämään! Ei malttais nytkään odotella enää...Eli enemmän ja enemmän pienten vauvojen ja äitiysvaatteet kiinnostavat...Jopa tutteja katselin loppuviikosta kaupassa :ashamed:
 
hyvä jos DsariaL rupee päivittelee, saadaan munki tiedot tapetille B)
ansis täytyy tunnustaa et itekki meinaan aina kurvata sinne vauvanvaateosastolle :ashamed: ja sit tekis mieli hypistellä niitä pinkkejä vaatteita vaikka mein tuurilla meille tulee taatusti kaksospojat |O B)
 
niin ja pakko tunnustaa et oon jo kattonu turvakaukalonki valmiiks minkä ostan vaikka meillä on edellinenki vielä jälellä :ashamed: mut se joutaa kyllä jo vaihtoon, käytettynä ostettu ja pitäähän sitä viimisellä lapsella olla uusi :whistle:
 
Uutena paikalla huutelen. täällä ollaan kovasti jo vauvakuumeen kourussa pyöritty.
minä itse viim. puoli vuotta ja mies intoutunut tässä viim. kuukauden aikana ihan kympillä myös.
Puoleen vuoteen en ole pillereitä syönyt, ja kumien kanssa ollaan sitten touhuttu. (kun on muistettu)..
Muutama päivä laskeskelin sitten miten tuo ovulaatio sattuu ja tässä kuumeisena odottelen 16 pvää.. toivottavasti tärppäisi.. :)
 

Yhteistyössä